Bláznivý mlýn: toto 5minutové cvičení pro každý den dramaticky zrychlí váš metabolismus. - bedivine.cz
Celebrity

Crazy mlýn: toto 5minutové cvičení pro každý den dramaticky zrychlí váš metabolismus

Cvičení na zrychlení metabolismu: dýchání, cvičení a silový trénink

Pravidelný trénink s dynamickými cvičeními umožňuje urychlit metabolické procesy v těle: obnovu buněk, odbourávání kalorií a spalování tuků. Fitness lekce pomocí speciální metody 2-3x týdně zcela překonfigurují metabolismus vašeho těla. Kalorie a tuková tkáň budou aktivně spalovány jak během cvičení, tak během odpočinku.

Tedy: při kondičním cvičení a po tréninku vaše tělo zpracuje více energie a kalorií než člověk s normálním metabolismem.

K nastartování procesu zrychlení metabolismu potřebujete integrovaný přístup, který zahrnuje každodenní ranní cvičení, pravidelné silové a dynamické fitness cvičení a správnou a vyváženou stravu.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Cvičení pro každodenní ranní cvičení

Chcete-li zrychlit metabolismus, musíte své tělo ráno přimět více pracovat. Ráno je vhodné cvičit před snídaní.

Zajímavé:  Sejmutá dvojčata ze Siamu: otroci, rodina a 22 dětí.

Ukázka ranního cvičení:

  • 10 minut na rotopedu středním tempem.
  • Jděte rychlým tempem po dobu 10 minut.
  • Pokud není rotoped nebo podmínky pro chůzi, můžete 10 minut vycházet a sestupovat po schodech ve vchodu.
  • 10-15 minut dynamického cvičení bez velké zátěže (švihy rukou a nohou, kondiční cvičení břicha, skákání).
  • Pro posílení břišních svalů a procvičení boků, stejně jako pro masáž těchto partií, můžete otáčet jednoduchou nebo magnetickou obručí.

Rychlé a jednoduché prvky po ránu vám pomohou oživit tělo a nastartovat metabolismus. Absence silové zátěže a těžkého sportovního náčiní při cvičení vám dodá energii na celý den a neunaví. Koneckonců, účelem ranních cvičení je probudit tělo a urychlit fungování všech jeho systémů a orgánů.

Fitness cvičení pro rychlejší metabolismus

Fitness cvičení pro rychlejší metabolismus

Jedno ranní cvičení ale na zrychlení metabolismu stačit nebude. Tělo potřebuje pravidelný pohyb po celý den. Využít můžete sestavu silových, aerobních nebo statických kondičních cvičení v závislosti na individuální chuti a preferencích. Hlavní věcí je správně rozložit tréninkovou zátěž po celý týden a nechat dny na odpočinek a regeneraci těla. Nadměrná fyzická aktivita (jmenovitě: každodenní trénink, vyčerpávající cvičení až do úplného vyčerpání) nepřinese očekávané výsledky a povede k únavě a riziku zranění.

Přibližný tréninkový plán pro začátečníky:

  1. Dva silové tréninky týdně budou stačit. Pro silový trénink je vhodné pořídit si činky, ale můžete použít váhu vlastního těla.
  2. Během cvičení kombinujte cvičení s vysokou a nízkou intenzitou. Například: silové cviky 1 hodinu (stahy, kliky a dřepy), poté klidné a plynulé prvky 30 minut (kalanetika a strečink).
  3. Silové komplexy se doporučuje střídat s nárazovým aerobním tréninkem v co nejrychlejším tempu. Například: 1 týden — silové cvičení, druhý — hodiny aerobiku.
  4. Dbejte na správný odpočinek a spánek po tréninku. Mezi tréninky by měly uplynout alespoň dva dny a pro správný spánek potřebujete 8 hodin. Jinak se vaše tělo nestihne zotavit a začne se opotřebovávat.
Zajímavé:  Důvěra a individuální přístup: jak by měla vypadat schůzka s kosmetičkou.

Pokud budete dodržovat uvedená doporučení, zaznamenáte první výsledky za 1,5-2 měsíce. Během tréninkového období je vhodné opustit diety, protože tělo potřebuje velké množství energie a kalorií. Omezení nebo odmítání jídla sníží účinek sportu, protože výrazně zpomalí metabolické procesy v těle.

Doporučení pro provádění fyzických cvičení

Aby vaše úsilí nebylo marné, musíte během tréninku dodržovat řadu doporučení.

  • Není vhodné cvičit nalačno. 1,5-2 hodiny před lekcí musíte jíst jídlo bohaté na bílkoviny. To tělu umožní rychle doplnit energii vynaloženou při cvičení a dodá vám sílu při tréninku.
  • Během cvičení se snažte dýchat nosem. To normalizuje srdeční frekvenci a obohacuje krev kyslíkem. Zpočátku se vám tato dýchací technika bude zdát neobvyklá a nepříjemná, ale postupem času automaticky přejdete na dýchání nosem při provádění fyzických cvičení.
  • Nejintenzivnější část tréninku by měla být na konci sezení. Prvních 10-15 minut je věnováno zahřívání těla a jeho nastavení na práci v intenzivním režimu. Aktivní odbourávání tukových buněk začíná 25-30 minut po začátku tréninku. Proto byste měli cvičit podle následujícího schématu: rozcvička, silový trénink, intenzivní aerobní cvičení.
  • Pravidelně obměňujte cvičení ve své tréninkové rutině. Časem si tělo na určitý typ zátěže zvykne a efektivita cvičení klesá. Změna cviků donutí tělo pracovat ve stresovém režimu a spálit více energie.
  • Nezanedbávejte silový trénink. Právě ony nejúčinněji snižují objem tukové tkáně.

Kondiční trénink umožňuje ženám zbavit se nebo zmírnit příznaky PMS a normalizovat hormonální hladinu. Vědci prokázali, že 2 týdny po ovulaci stráví ženské tělo během tréninku o 30 % více kalorií.

Výživa pro urychlení metabolismu

Výživa pro urychlení metabolismu

Efektivitu vašich tréninků lze zvýšit výběrem vyvážené stravy a zařazením řady potravin, které zlepšují metabolismus.

  • Zelený čaj.
  • Byliny a koření (pepř, skořice).
  • Ovoce (ananas a grapefruity).
  • Nízkotučné mléčné a kysané mléčné výrobky.
  • Postní odrůdy ryb, masa a drůbeže.
Zajímavé:  Jak zhubnout 2 kg za týden recenze.

Je také vhodné pít více tekutin.

Pro efektivní spojení tréninku a správné výživy se doporučuje rozdělit jídelníček na 5-6 jídel. To urychlí proces trávení a vstřebávání potravy a nevytvoří pocit těžkosti při provádění fyzických cvičení.

Použité fotografické materiály Shutterstock

Číst dál

Letní obuv: prevence zranění a problémů s držením těla

Nošení letních bot s podpatky může vést k problémům s páteří a kostrou obecně. Co je potřeba, aby se předešlo problémům?

7 letních problémů s nohou, které vám brání nosit pěkné módní boty

Jak pečovat v létě o nohy, abyste mohli nosit módní boty? Doporučení odborníků.

Balanopostitida u dítěte: příznaky a léčba

Co je balanopostitida, jak se vyskytuje u dětí?

Potřebujete ortopedickou obuv, abyste předešli bolestem nohou?

Nošení ortopedické obuvi je dnes běžné nejen mezi dětmi, ale i mezi dospělými a často neopodstatněné.

Namátkou: Peyronieho nemoc

Zakřivení penisu: odpovědi na otázky, které jste se styděli položit, od MedAboutMe.

Remise urolitiázy: jak ji prodloužit?

Trpíte urolitiázou? Zjistěte, jak dosáhnout remise onemocnění a prodloužit ji na dlouhou dobu.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Sada cviků na 5 minut Crazy Mill | Cvičební terapie

Video Sada cviků na 5 minut Crazy Mill | Cvičební terapie nahrána na YouTube 10. Kanál autora videa — cvičební terapie každý den!

Podobné video
Komentáře ( 0 )
Nejnovější
Nejstarší první
Nejlepší první
Zadejte libovolné jméno a klikněte na Enter
Přihlásit
Nahráno prostřednictvím odkazu
Dnes populární

Spivak: NOVÝ TEROROVÝ AKT: ISIS VAROVÁNÍ! Borrell se obrátil do USA, Biden hledá plán B

Vysílání skončilo před 55 minutami

Shrnutí dne Přední 27. března! čerstvé novinky právě teď! rozhodující siréna! před 3 minutami! Nyní

Novinky dne | Vydání dne 27. března

Před 2 hodinami

Zajímavé:  5 nejkrásnějších odstínů laků pro nahou manikúru - je nemožné se do nich nezamilovat.

Nereálné zprávy o kanálu Lokhpozhizni 27. března 2024

Před 2 hodinami

NATO shromažďuje síly k hranicím Běloruska | V Japonsku se lidé hromadně otrávili doplňky stravy | Novinky 27. března

Před 3 hodinami

  • PŘÍMO DO TVÁŘE! Tvrdá řeč Marcela Rifea o Kreese.

«Silná řeč!»
(Datum: 1711563572.8074)

„Program skutečně pomáhá lidem lépe porozumět produktům, které nám výrobci poskytují, a učinit správná a kvalitní rozhodnutí pro jejich zdraví! I když v některých měs. “

“Moc děkuji autorovi tohoto článku, mnozí prostě nejsou obeznámeni se síťovým marketingem a vnímají tuto novinku nepřátelsky. Síťový marketing ale není jen jedinečným nástrojem propagace produktů. “

(Datum: 1711563572.8074)
«Zrádci, měl jsi matku?»
(Datum: 1711563572.8074)

„Dlouho jsem odebíral kanál Trum-Trum. Čas od času se podívám na nová videa, ale tohle mi chybělo. Ani nevím, jak se to stalo, protože kancelář a třpyt jsou moje slabost a dva v jednom jsou obecně skvělé. “

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»