Co dělat, když chcete zhubnout, ale milujete sladké. - bedivine.cz
Celebrity

Co dělat, když chcete zhubnout, ale milujete sladké

Mám moc ráda sladké, ale chci zhubnout. Jak se naučit vzdát se sladkostí?

Začněte pít! Právě jsem začal – teď vůbec nechci sladkosti.
Cukrovka mi připadá nebezpečnější než alkohol, i když se mohu mýlit.

Není třeba svému milovanému nic odpírat.
Také miluji sladké. Ale osobně mě hořká čokoláda netloustne. Každý den jím 50-100g.

proč se vzdávat sladkostí. chcete-li zhubnout, musíte se vzdát pohodlné pohovky a zvyknout si na nepohodlné lavice na cvičebním zařízení

koupit dietní sladkosti.
čokoláda se například prodává speciálně pro diabetiky, kteří nemohou jíst sladkosti. prodávají se sladidla a dietní dorty))))))))0

ó, kéž bych to věděl. Byla bych o pár kilo navíc hubenější.

Nemůžete se úplně vzdát sladkostí. Deprese jsou možné. Také hubnu. Dovoluji si trochu hořké čokolády.

fyzická aktivita
sauna
Zdravé Stravování
masáž
Přečtěte si knihu Carr Allen SNADNÝ ZPŮSOB zhubnout! Hodně to pomohlo!
Mohu poslat, v případě potřeby napište

existuje skutečná odpověď na vaši otázku, jak uniknout z „sacharidového pekla“ – pište online – agent

Jakmile budete chtít sladkou pochoutku, okamžitě žvýkejte něco zdravého (třeba mrkev) a věřte, že po chvíli chuť přejde.))) Vím z vlastní zkušenosti)

zvolte ty sladkosti, které obsahují fruktózu spíše než glukózu. ovoce a sušené ovoce, například. místo cukru – med. Mimochodem, pokud ze všech sladkostí dáváte přednost čokoládě, pak by pro vás možná bylo lepší nedopřávat si sladké, ale kakao (s vodou, bez cukru) nebo hořkou čokoládu.

Zajímavé:  Jaké byly vložky a tampony ve starověkém Egyptě - tady to je, ženská vynalézavost!

Já taky nemůžu žít bez sladkostí a taky sním o hubnutí.Od pondělí jsem vyhodila všechny bonbony atd. a nahradili „Dárky přírody“ sušenými švestkami a sušenými meruňkami. Chci říct, že je to sladké a chutné a čistí tělo.

Čím více sladkého jíte, tím více chcete, protože koncentrace glukózy v krvi se zvyšuje. Přinuťte se nejíst sladké 3-5 dní, váš cukr se vrátí do normálu a pak už ho nebudete chtít. Pověste fotku sebe v plavkách na sladkost – tak vydržíte prvních 5 dní

Sladké jím každý den a vůbec nepřibírám, protože celý den nemám volnou minutu, jen sním o relaxaci na devanu, takže čokoláda s tím nemá nic společného, ​​jen potřebuji méně spát .

Nevím, jak moc je tohle téma, ale před pár týdny jsem se také rozhodla, že začnu hubnout.. něco se mi v hlavě opravdu změnilo a teď po každém jídle cítím hrozné návaly rad a jen přemýšlím. Zhubla ale 7 kg. a rada je, že takové sladkosti MŮŽETE JÍST jen ráno.. na snídani..

Právě jsem viděla dorty bez kalorií z obchodu! A nebyly drahé, polovina z nich byla vynikající, radím!

Za sebe můžu říct, že když si něco začneš odepírat a hlavně sladkosti, začneš toho jíst dvojnásobek až trojnásobek. nejlepší je nic neodmítat, prostě nejíst po páté a cvičit.
„rozpustit“ před očima!

20 tipů pro ty, kteří chtějí zhubnout
1. Důkladně žvýkejte
Pokuste se každý kousek jídla žvýkat alespoň 25krát, než ho vložíte do žaludku. Dva pozitivní doprovodné efekty vás nenechají čekat: za prvé dobře rozžvýkané jídlo je lépe stravitelné; za druhé se masírují dásně, což zabraňuje onemocnění parodontu

2. Dvě vejce naměkko

Zajímavé:  Kolik byste měli jíst ve věku 16 let, abyste zhubli.

Když jdete na návštěvu nebo na banket, kde se očekává velká večeře, snězte doma dvě vejce naměkko. Díky tomu se budete cítit sytí a snáze budete odolávat pokušením.

3. Tvaroh místo dezertu

Nemůžete odolat dezertu? Vězte, že je to pro vaši postavu velmi nebezpečné. Vyměňte tedy sladké kompoty a koláče ve svém jídelníčku za dietní tvaroh.

Automaticky zhubnete, pokud si pro sebe častěji zařídíte postní dny: čaj, tvaroh, brambora. Nebude vás nudit, když pokrmy připravíte tak, že povolíte uzdu své fantazii.

Máte rádi smažená jídla? Poté použijte speciální teflonovou pánev. Vaření vyžaduje méně tuku.

Jezte každý den alespoň jedno jídlo vyrobené výhradně ze syrové zeleniny (mrkev, zelí, okurky). Jsou nízkokalorické a bohaté na vitamíny.

7. Průhledné plátky

Chléb, klobásu a sýr nakrájejte na tenké, průhledné plátky. Zkuste vizuálně oklamat svůj žaludek.

Rýže obsahuje málo sodíku (který váže v těle tekutiny), ale hodně draslíku (který ho vypuzuje). Pokud si dáte rýžový den alespoň jednou týdně (můžete přidat pouze neutrální nebo zásaditou minerální vodu, ale ne olej!), ztratíte až 1 kg tělesné hmotnosti – tekutin a konečných produktů metabolismu.

Podávejte jídlo v malých talířích. Tímto způsobem budete jíst méně.

10. Do obchodu choďte až po snídani

Nikdy nechoďte nakupovat s prázdným žaludkem. Jinak nakoupíte o třetinu více produktů, než je nutné.

11. Sladkosti jako odměna

Dokud máte doma sladkosti, nezhubnete ani kilogram. Skryjte vše, co může přispět k nárůstu hmotnosti. Vymyslete si jakýsi rituál: než si vložíte do úst další karamel, udělejte nějakou práci, která je vám nepříjemná.

10 minut před každým jídlem je vhodné vypít sklenici stolní minerální vody. Žaludek je plný, hlad je pociťován méně. Navíc přijímáte minerály, které urychlují trávení.

Zajímavé:  Jak rychle zhubnout rychlé hubnutí může vést k.

13. Žvýkačky zaženou váš hlad

Noste žvýkačku, která neobsahuje přidaný cukr. Pomůže utlumit pocit hladu.

Jednou týdně si dopřejte rybí den. Potřeba vitamínu D v těle bude pokryta na celý týden. Ryby, s výjimkou některých druhů, obsahují málo tuku a velmi zasytí. Mořské ryby také snižují hladinu cholesterolu v krvi.

Sušené ovoce by mělo být vždy ve vaší domácnosti, například sušené švestky, sušená jablka. Mezi jídly, pokud máte velký hlad, můžete sníst 3-4 sušené švestky nebo stejný počet plátků jablek.

16. Přírodní šťáva

Celý den – šťáva a nic k jídlu. Tímto způsobem se zbavíte 500 g nadváhy. V tento den: 3/4 litru džusu, stolní minerální vody a bylinkového čaje, kolik chcete. Ale nemějte více než jeden takový den v týdnu.

17. Zralá jablka

Ideální potravinou jsou jablka. Uklidňují nervy, naplňují žaludek a zlepšují trávení. Jedno jablko před jídlem stačí.

18. Jezte častěji, ale méně

Jezte alespoň 5x denně.

Sůl zadržuje vodu v těle. Zkuste místo toho použít koření. Sůl je navíc již obsažena ve všech výrobcích.

20. Můžete se napít

Párkrát týdně si můžete dovolit 1/4 litru vína. Stačí si ale vybrat suchá vína s menším obsahem cukru.

pokud se chcete vzdát dortů, tak si představte, že ze sladkostí lezou červi, věřte, že to pomohlo.

Pravidla pro mlsouny: jak zhubnout pro milovníky sladkého

Pravidla pro mlsouny: jak zhubnout pro milovníky sladkého

Fotografie

Chcete-li zhubnout, budete muset kontrolovat, kolik sladkostí denně sníte, poznamenali odborníci. Faktem je, že potraviny obsahující cukr obsahují hodně jednoduchých sacharidů. Tělo si na ně rychle zvykne, a aniž by si toho člověk všiml, překračuje denní potřebu kalorií. Například 100 g bílého cukru obsahuje 99,8 g sacharidů, 0 g bílkovin a 0 g tuku a obsah kalorií je 379 kcal. Pitím čtyř šálků čaje se třemi lžícemi cukru denně tak člověk přijme dalších více než 300 kcal, což odpovídá plnohodnotné večeři.

Zajímavé:  Zjistěte, jak šít závěsy vlastníma rukama.

Měli byste se také vyhnout produktům, které obsahují skrytý cukr, zdůraznili odborníci. Mohou to být instantní cereálie a müsli, dietní tyčinky, jogurty, džusy, různé omáčky, pivo, likéry, uzená jídla, mražená jídla a dokonce i masové polotovary. Přítomnost cukru si proto musíte ihned v obchodě ověřit studiem etiket výrobků. Čím blíže je cukr začátku seznamu složek, tím více je ho ve složení.

Postupným snižováním spotřeby bílého cukru se ho nakonec můžete vzdát úplně, uvedli odborníci na výživu. Lidské tělo potřebuje sacharidy, ale lze je získat z jiných potravin. Zejména pro ty, kdo mají chuť na sladké, se však odborníci podělili o dvě pravidla, podle kterých se nebudete muset o sladkosti úplně ochudit a přesto budete mít z diety pozitivní výsledky.

Pokud tedy často toužíte po sladkém, pak je vaše strava chudá na komplexní sacharidy – škrob a vlákninu. Tento nedostatek pomohou zaplnit luštěniny, obilný chléb nebo chléb s otrubami, pohanka, ovesné vločky, rýže a zelenina. Tyto potraviny udrží hladinu cukru v krvi konstantní a zabrání jejímu nárůstu natolik, že budete mít nutkání sníst dort navíc. Potraviny bohaté na komplexní sacharidy by měly tvořit zhruba polovinu vašeho denního jídelníčku.

Dalším tipem je výběr správných sladkostí. Podle odborníků je mnohem zdravější nahradit cukr medem. Med v kombinaci s ořechy vytvoří úžasně lahodný dezert. Pro dospělého člověka je však povoleno asi 80-130 g medu denně v několika dávkách, pokud jsou vyloučeny jiné sladkosti.

Také při pečení je lepší vyměnit běžný bílý cukr za hnědý třtinový. S téměř stejným obsahem kalorií jako bílý cukr je hnědý cukr zdrojem hořčíku, železa, vápníku, fosforu a draslíku.

Kromě toho lze marshmallows, marshmallows, želé a marmelády považovat za zdravé sladkosti, protože obsahují hodně vlákniny a polovinu kalorií než čokoláda.

Zajímavé:  Miluj mě správně! Jak od nás muži vyžadují vztahy, které jsou pro ně výhodné.

Dalším způsobem, jak uhasit chuť na sladké, aniž byste si ublížili na postavě, je jíst sušené a čerstvé ovoce, uvádí televizní kanál Domashny.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button