Co musíte ze svého jídelníčku vyloučit, abyste zhubli na stehnech. - bedivine.cz
Celebrity

Co musíte ze svého jídelníčku vyloučit, abyste zhubli na stehnech

Pravděpodobně jste již slyšeli, že žádná speciální dieta pro stehna neexistuje, protože zhubnout pouze v této oblasti je téměř nemožné. To však není tak úplně pravda, protože existuje mnoho žen, kterým se hromadí kila navíc v oblasti „kalhotek“ a správná výživa může skutečně pomoci zhubnout v bocích.

Proč je to tak těžké?

Dieta pro hubnutí na stehnech je zajímavá pro něžné pohlaví, protože ženský hormon estrogen „pracuje“ na ukládání tuku v této oblasti. Je těžké bojovat s přírodou a některé ženy se doslova vyčerpávají hladem, ale nemohou si „sundat jezdecké kalhoty“.

Chcete-li odstranit boky, musíte si pamatovat následující pravidla:

  • půst je nepřijatelný;
  • dieta pro hubnutí na stehnech by měla být dlouhodobá, budete muset vážně přehodnotit svůj jídelníček;
  • Dieta pro štíhlá stehna musí brát v úvahu zvláštnosti vaší konstituce, takže byste se neměli nechat unést módními trendy.

Dieta pro hubnutí stehen: určete typ postavy

Pokud máte zájem o dietu pro vaše boky, pak s vysokou mírou pravděpodobnosti můžeme předpokládat, že vaše postava je typu „hruška“. Je pro vás důležité nejen to, co jíst, ale také v jakém čase. Večeři byste neměli odmítat, protože ve večerních hodinách jsou metabolické procesy ve vašem těle aktivnější.

Zajímavé:  Jak zhubnout pomocí lepicí fólie doma video.

Dieta pro boky

Strava ke snížení objemu stehen by měla být vyvážená, s dostatkem bílkovin.

Jídelníčky s vysokým obsahem sacharidů, jako jsou ovocné monodiety, pro vás absolutně nejsou vhodné.

Pokud máte postavu přesýpacích hodin, pak s největší pravděpodobností snadno ztratíte nadváhu, ale rychle se vrátíte ke svým předchozím parametrům.

Dieta pro boky by neměla být přísná, musí obsahovat jak bílkoviny, tak sacharidy, ale velké množství svačin by nemělo být povoleno.

Využijte naši pomoc!

V centru SlimClinic působí zkušený výživový poradce, který vám pomůže vybrat ten správný jídelníček pro štíhlá stehna. Během konzultací se bude dít:

  1. Pochopíte, jaké stravovací návyky vedly k problémům a naučíte se, jak je překonat.
  2. Specialista zjistí aktuální poměr tukové a svalové tkáně, zanalyzuje váš stav a doporučí správný jídelníček.
  3. Na základě výsledků ELISA budete moci ze svého jídelníčku vyloučit individuálně intolerantní potraviny.

První konzultace bude zdarma. Pokud se rozhodnete přihlásit na celý kurz, získáte významnou úsporu.

Efektivní strava pro boky a podpora kompetentního specialisty určitě poskytnou požadovaný výsledek a vy budete hrdí na své štíhlé tělo!

Dieta pro kyčle – za 2 měsíce odstraňte „kalhotky“.

dieta pro boky

Boky jsou nejatraktivnější částí těla pro muže a často problematické pro ženy. Mnoho zástupců něžného pohlaví neshledává svou postavu ideální a neustále piluje svou dokonalost. Mnoho lidí má v této oblasti skutečně potíže.

Ženské tělo je takto navrženo – v první řadě se kila navíc objevují v bocích, hýždích a pase. Jako poslední přibírají horní část trupu, paže a obličej. V závislosti na typu vašeho těla mohou existovat výjimky, ale obecně je tento mechanismus ukládání tuku nejtypičtější. Dieta na hubnutí stehen proto často přitahuje zvýšený zájem.

Zajímavé:  Jak zhubnout na nohou, pokud máte typ postavy hruška.

Dieta pro boky: jít mini!

Nohy byste neměli schovávat pod dlouhou sukni, mnohem užitečnější je zpevnit postavu a konečně se zbavit „kalhotek“. To je možné, pokud k problému přistoupíte komplexně a nebudete omezovat.

S kily navíc se můžete rozloučit ve třetím měsíci, pokud budete držet dietu a zařadíte do programu i fyzické cvičení. Vraťte svému tělu jeho původní krásu!

Co je důležitější, výživa nebo trénink?

Vše je důležité pro zmenšení velikosti těla. Samotný kalorický deficit nestačí, stejně jako cvičení hýždí, nohou a stehen. Funguje pouze integrovaný přístup!

dieta pro hubnutí stehen

Krmivo pro hubnutí stehen

Neexistuje žádná dieta, která by podporovala lokální spalování tuků – mírný deficit kalorií a vyvážená strava, která vylučuje vysoce kalorická a velmi tučná jídla, mohou problémové partie napravit.

A přesto existuje několik triků, které vám umožní zhubnout v bocích. Problémem milionů žen trpících tukovými depozity v dolní části těla se zabývají nejen odborníci na výživu, ale i profesionální trenéři. Společným úsilím specialistů byla vyvinuta řada doporučení k odstranění estetické vady zvané „kalhotky“.

Doporučení jsou následující:

  1. Omezte na minimum tuky a rychlé sacharidy – přispívají k ukládání přebytečných kilogramů v dolní části těla. Nechte pouze rostlinné oleje, ořechy, červené ryby. Všechna ostatní tučná jídla by měla být ze stravy vyloučena. Vepřové maso nahraďte krůtím nebo kuřecím masem, klobásy kouskem libového masa, máslo tvarohem. Konzumujte převážně nízkotučné mléčné výrobky a kysané mléčné výrobky. Pro krásu nehtů, pokožky a vlasů můžete užívat Omega-3 nebo jiné vitamínové komplexy, jinak kůže ztenčí a ztratí pružnost, což ohrožuje předčasné stárnutí.
  2. Co se týče rychlých sacharidů, nemilosrdně krájíme. Muffiny, pečivo, sladkosti, sycené nápoje, káva a čaj s cukrem jsou nyní přísně zakázány. Mezitím tělo potřebuje pomalé sacharidy: zajišťují dlouhodobé nasycení a dodávají našemu tělu energii. Nezapomeňte do svého jídelníčku zařadit pohanku, ovesné vločky, hnědou rýži, bulgur a kroupy. Je lepší omezit konzumaci bílé rýže a těstovin (i tvrdých odrůd). K snídani je povolen malý kousek celozrnného chleba. Odpoledne je lepší omezit příjem jakýchkoli sacharidů do těla. Večeře – hlavně bílkoviny se zeleninou.
  3. Nepoužívejte nadměrně bílkoviny. Navzdory skutečnosti, že večer tvoří základ stravy, musíte jíst bílkovinné potraviny s mírou. Přetížení bílkovin negativně ovlivní činnost ledvin a kardiovaskulárního systému. A při dlouhodobém zneužívání bílkovin se vyvíjí řada nevratných změn ve fungování vnitřních orgánů. Abyste nejedli příliš mnoho masa, dejte si na talíř co nejvíce zeleniny. Bílé zelí, paprika, rajčata a zelený salát poskytují rychlý pocit sytosti a plnosti v žaludku.
  4. Minimalizujte sůl! Je to jeho nadbytek, díky kterému je tělo baculaté, volné, nafouklé. Přidávejte sůl do jídla ne během procesu vaření, ale přímo na talíři. Sojová omáčka se také nedoporučuje. Pro zlepšení chuti pokrmů používejte přírodní koření a aromatické bylinky (jednosložkové, přísně bez přísad). Pijte více čisté vody – alespoň 6 sklenic denně.
  5. Přesto, že lokálně nehubneme, je užitečné ovlivňovat problémové partie masážemi a zábaly. Nejoblíbenější jsou zábaly s řasou, kávou, medem, jílem a také s kosmetikou zakoupenou v obchodě. Jak si správně vyrobit kávové zábaly, přečtěte si tento článek.
  6. Speciální cvičení – švihy, dřepy, výpady – pomohou „probudit“ a „zahnat“ tukové usazeniny na bocích. Je užitečný proti otokům a celulitidě, když jsou nohy výše než hlava. Takovými pohyby jsou například kolo, nůžky, zvedání rovných nohou. Choďte co nejčastěji. Jedná se o sedavý a sedavý způsob života, který přispívá k tvorbě kalhot.
Zajímavé:  Kolik kilometrů potřebujete rychle ujít, abyste zhubli.

dieta odstranit boky

Ukázka menu na dietě k odstranění boků

  • Snídaně: ovesné vločky s vodou, šálek čerstvě vymačkané šťávy nebo černá káva bez cukru
  • První svačina: 2 pečená jablka
  • Oběd: hnědá rýže, dušený steak z lososa, čerstvá zelenina
  • Druhá svačina: přírodní jogurt s hrstí ořechů
  • Večeře: vařený krocan, salát z čerstvé zeleniny, bylinkový čaj bez cukru.

Doporučený denní příjem kalorií je do 1500 kcal. Přiměřený deficit přispívá k rychlému hubnutí a redukci objemu.

Dosažení výsledků může trvat 2 týdny až několik měsíců, ale pokud budete vytrvalí, výsledek se jistě dostaví.

Dieta pro hubnutí na stehnech je kontraindikována pro teenagery a starší osoby, těhotné a kojící ženy; v období rekonvalescence po operacích a úrazech, při exacerbaci chronických onemocnění, při nachlazení, horečce, zvýšené únavě a stresu.

Nejlepší je zbavit se přebytečných kilogramů, když je tělo zdravé a silné.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button