Co potřebujete jíst, abyste zhubli za týden. - bedivine.cz
Celebrity

Co jíst, abyste zhubli za týden

Je nemožné možné? Jak zhubnout za týden o 5, 7 nebo 10 kilogramů

Ano, je lepší hubnout pomalu. Ale co když opravdu potřebujete zhubnout během krátké doby? Jak to udělat? Potřebuji přísnou dietu nebo určitý životní styl? Jak zhubnout bez újmy na zdraví? Odpovídáme na všechny otázky.

Je nemožné možné? Jak zhubnout za týden o 5, 7 nebo 10 kilogramů

Máte tedy jen týden na. vejít se do správných šatů/ukázat se před někým v celé své kráse/odjet na dovolenou a vypadat perfektně v plavkách — obecně je jedno proč, hlavní je, že to musíte dělat v 7 dní. Jakou dietu bych měl držet a jaké cvičební pomůcky bych měl používat? Vůbec ne. Ale budete muset něco změnit ve svém životním stylu. Jste připraveni začít?

Nenechte si ujít
Nenechte si ujít

Kolik můžete bezpečně ztratit za týden?

Nemůžeme vás jinak než upozornit, že bezpečné hubnutí je ztráta 0,5 až 1 kilogramu za týden. Nejen, že je to bezpečné pro vaše zdraví, ale lidé, kteří hubnou rovnoměrným a klidným tempem, s větší pravděpodobností zhubnou a hlavně si váhu udrží. Ale stále stojí za to snažit se ztratit více — hlavní věcí je nepřivést se k vyčerpání (fyzickému a nervovému) nebo nemoci.

Nenechte si ujít
Nenechte si ujít

Jak zhubnout za týden bez diety s přísnými omezeními

Nemůžete hladovět, abyste za týden znatelně zhubli na břiše a bocích. Budete kvůli tomu neustále hladoví, nepříliš veselí a aktivní a můžete se velmi rychle zhroutit.

Zajímavé:  Nehubnete kvůli nim: 4 nejčastější chyby ve fitness.

Připravili jsme týdenní plán, se kterým můžete zhubnout 3-5 a dokonce 7 kg za 7 dní.

Jídelníček

Co jíst k snídani

Ovesné vločky, ovoce, nízkotučný jogurt, to vše může být zdravá snídaně v jakékoli podobě. Můžete je jíst z misky nebo je rozmixovat do smoothie. Vejce a zelenina jsou také skvělým způsobem, jak začít den, pokud plánujete zhubnout v krátkém čase. Vyzkoušejte míchaná vejce, sázená vejce a avokádo na toastu nebo sázené vejce se zeleninou. Pamatujte, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne, takže na porcích nešetřete.

dopolední svačina

Ovoce je čerstvé a tolik, kolik chcete. Udělejte si velký ovocný salát, rozmixujte ovoce do smoothie nebo jen snězte celé ovoce. Nejezte ale příliš blízko oběda – nechte si alespoň hodinovou pauzu, aby kyselina obsažená v ovoci nepřekážela při trávení.

Co jíst k obědu

Velký salát, co máte rádi. Určitě přidejte malou porci bílkovin (je nutné pro udržení svalové hmoty) – ryby nebo libové maso (kuřecí nebo krůtí). Můžete přidat trochu olivového oleje nebo citronové šťávy. Vyhněte se „špatným“ tukům, jako je sýr nebo těstoviny, ale nezapomeňte jíst „dobré“ tuky, jako je avokádo a ořechy. Dobrou volbou mohou být i polévky, které by však měly být co nejméně tučné.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»