Dné výmluvy: jak začít sportovat doma. - bedivine.cz
Celebrity

Žádné výmluvy: jak začít cvičit doma

Jak přestat být líný a začít cvičit doma

První jarní měsíc je za polovinou a mnoho z nás už začíná pilovat postavu na nadcházející plážovou sezónu. Ale jak už to tak bývá, pravidelně navštěvovat fitness centrum či bazén mohou jen ty nejdisciplinovanější a cílevědomější dívky, ty, které mají chuť a vůli vstávat v šest ráno na třísetmetrové plavání nebo jít na hodinu jógy v deset večer, po práci. Proto většina může a měla by – bez výmluv! – studium doma: žádné náklady na předplatné, není třeba dělat si čas na cestování s ohledem na dopravní zácpy. Jaké životní hacky vám tedy pomohou motivovat se k domácímu fitness?

Lifehack č. 1: spojte podnikání s potěšením

Lehké zahřátí trvá 15 minut, celé cvičení trvá půl hodiny až hodinu. Tento čas většinou trávíme u televize ráno nebo večer, tak proč nespojit sledování oblíbeného televizního seriálu s protahovacími cviky, cvičením na rotopedu (na co jste si stroj kupovali – jako ramínko na oblečení?), tancem , dřepy nebo zvládnutí jógových ásan?

Zajímavé:  Medové rty: jak zopakovat nejvíce trendy a útulný make-up letošního podzimu.

Lifehack #2: Nesoustřeďte se na výsledky

Zní to paradoxně, ale je to prokázaný fakt. Pokud se zaměříte na důkladné cvičení, místo abyste přemýšleli o tom, jak zhubnout N kilo, a každé ráno začnete sklenicí vody nalačno a rozcvičkou, než abyste se vážili, vaše šance na zpevnění a štíhlost jsou vyšší. než ti „alarmisté“. Fitness se od přísných diet liší tím, že neslibuje, že se za týden zmenšíte: pokrok očekávejte nejdříve po dvou až třech měsících pravidelného tréninku. Ale tento přístup k získání a udržení harmonie je inteligentnější a pro zdraví bezpečnější.

Lifehack #3: Vsaďte se sami se sebou

Ne každý může být svým vlastním nestranným soudcem, ale my se rádi litujeme. Těžký den v práci, ospalé počasí venku, nedostatek nových tenisek a další výmluvy nám umožňují vyhýbat se lekcím, dokud naše sportovní nadšení úplně nevyprchá. Psychologové navrhují: tam, kde jsou slova bezmocná, použijte materiální faktor. Za každý vynechaný trénink, doma nebo v posilovně, si nabijte určitou částku (částku, kterou obvykle utratíte za ovoce, zmrzlinu a další dobroty) a vložte ji do obálky nebo prasátka. Na konci měsíce věnujte to, co jste nashromáždili, na charitu nebo to utraťte za dárky pro přátele a rodinu. Můžete je utratit za sebe, ale pouze za něco užitečného, ​​například za hula hoop, vodní filtr, podložku na jógu nebo fitball. Je zakázáno utrácet tyto peníze za oblečení!

Lifehack #4: Nevyhlašujte si válku

Je těžké v pondělí začít nový život a hned změnit vše, co vám nevyhovuje. Pokud jste v práci strašně unavení nebo trávíte několik hodin s hyperaktivními synovci, neměli byste se kopat k činkám a podložce. Dopřejte si lehkou a zdravou svačinku (banán, hrst oříšků a sušeného ovoce se zeleným čajem nebo sklenici bílého jogurtu) a alespoň půlhodinový odpočinek. V těchto chvílích si vleže na pohovce můžete hýčkat obličej a ruce výživnou maskou a zaměstnat hlavu sny o letní dovolené – přesně o to, o co se teď snažíte: vydělávat peníze a „budovat“ si pás.

Zajímavé:  Jak zhubnout 10 kg za týden pomocí kefíru.

A ještě něco: nalaďte se pozitivně, neberte sportovní aktivitu jako vynucené cvičení. Nemyslete si, že na rozdíl od vašich přátel máte „špatnou“ genetiku a kalorie se ukládají na všech místech i při pohledu na dorty, ale díky kondici budete energičtější a elegantnější, zbavíte se stresu a zvýšíte sebevědomí. Koneckonců, nejen sníte, ale také víte, jak splnit svá přání a dosáhnout svých cílů!

Life hack č. 5: začněte trénovat ve stejnou dobu

Naše tělo rádo žije podle plánu: usínat, probouzet se, přijímat jídlo ve stejnou dobu. Tato zásada platí i pro fyzickou aktivitu. Pokud se vám podaří udržet cvičební režim alespoň 21 dní – řekněme ranní rozcvičku v 7.30:20.00 a půl hodiny po XNUMX:XNUMX věnujte pilates, pak se užitečný návyk cvičit rychleji a snadněji vyvine a stane se potřeba, která přináší potěšení.

A nakonec sdílíme videonávody pro domácí cvičení. Zaberou vám jen sedm minut času a pokud je budete pravidelně trénovat, přinesou úžasné výsledky.

Možnost 1:

Jak se přinutit cvičit doma: 6 praktických tipů od odborníků

obal: jak cvičit

Cvičení doma je nejen možné, ale také nutné. Žijeme ve světě stresu: nesprávný denní režim, špatné životní prostředí, nevyvážená strava, klimatické změny, pandemie. Výčet negativních faktorů je nekonečný. Mezitím existuje jednoduchý a účinný způsob, jak se stát zdravějšími, krásnějšími, silnějšími a nebát se virů a bakterií poletujících ve vzduchu. Recept není nový – je to sport. Jak se ale přinutit cvičit doma?

Všichni dobře víme, že aktivní životní styl je dobrý. Trénovaný člověk ve skutečnosti onemocní méně. A pokud se tak stane, pak nemoc mnohem snáze snáší a rychleji se zotavuje. Lidé, kteří jsou zvyklí cvičit každý den, prakticky netrpí obezitou.

Zajímavé:  Co jíst, abyste zhubli a nepoškodili vlasy.

Jak se donutit cvičit každý den?

pravidelné tréninky

Řekneme vám něco nečekaného: nemusíte aktivně cvičit každý den! Ani profesionální sportovci necvičí každý den dlouhé tréninky. Nabitý program mají hlavně při přípravě na vážné soutěže. Ale nechystáte se vytvořit nový světový rekord, že?

Potisky domácího tréninku

Odborníci doporučují běžným lidem cvičit několikrát týdně. Zvláště pokud mluvíme o těch, kteří nikdy předtím nedělali ani jednoduchá fyzická cvičení a stoupají do druhého patra s vyplazeným jazykem.

Hlavní podmínkou je pravidelnost výuky

Pouze v tomto případě můžete počítat s pozitivním výsledkem. Pokud ale začnete cvičit každý den, ale bez fanatismu a jen 20-25 minut, nepochybně vám to přinese výhody a disciplínu.

Pravidelně byste měli měnit sestavy cviků a přidávat do programu nové pohyby. Monotónní opakování toho samého rychle omrzí. Snažte se diverzifikovat své aktivity. Odborné poradenství

Vyberte si sport, který vás bude bavit

Někdo miluje aerobik a rád předvádí svá krásná těla, jiný bije do boxovacího pytle a je fanouškem boxu. Jedna je připravena plavat v bazénu celé hodiny, zatímco druhá miluje ranní běhání, poslouchání zpěvu ptáků a dotýká se každého lístečku. Všichni jsme velmi odlišní!

Co můžete dělat doma?

  1. Aerobik.
  2. Gymnastika.
  3. Intervalový trénink.
  4. Protahovací cvičení.
  5. Síla – pro napumpování svalů.
  6. Komplex pro zlepšení koordinace pohybů.

Vybrat si to, co se vám líbí, není vůbec problematické. Vždyť teď je tolik sportů! A pokud aktivita přináší skutečné potěšení, pak dochází k aktivní produkci hormonů radosti – endorfinů. Bude radost, což znamená, že se dostaví výsledek.

Konzultace

konzultaci s lékařem

Předběžná konzultace s odborníkem je velmi důležitým bodem domácího studijního programu. Proč? Protože se můžete cítit zcela zdraví a šťastní. Mezitím je spousta nemocí, které se nijak neprojevují. To znamená, že nemoci se mohou vyskytovat bez zjevných příznaků. Nechceme vás děsit! Je prostě lepší odhalit něco ošklivého včas a jednat. Dokud nebyla ještě nechutnější.

Zajímavé:  S jednou bagetou se nespokojíte: 5 nejmódnějších tašek letošní sezóny.

Pravidelné prohlídky a laboratorní testy by se měly stát pravidlem pro každého!

Navíc vám pozorný a kompetentní specialista řekne, který sport je pro vás ten pravý.

Můžete mít například problémy s páteří. A to neznamená, že se nemůžete věnovat fyzickému cvičení. Některé sporty, jako jsou dlouhé běhy nebo posilovací cvičení, mohou být na nějakou dobu zakázány. V tomto případě byste zatím neměli utrácet peníze za domácí běžecký pás nebo činky. Ale speciální protahovací komplexy pomohou pouze zbavit se bolesti zad a dolní části zad.

Home Studijní plán

tréninkový plán

Ne každý má dobrý zvyk plánovat věci. Pečlivě propracovaný plán však není vůbec tak špatný, jak by se mohlo zdát lidem, kteří perfekcionisty nenávidí a považují je za nudné lidi a tupé nudy!

Nebuďte líní, pořiďte si pěkný sešit a zapište si tam svůj osobní plán: Napumpuji břišní svaly, tečka!

Dívky by si měly plánovat všechny domácí práce – mytí nádobí, vaření, úklid, čtení, sledování filmů. Ujišťujeme vás, že začnete dělat všechno a přitom si bez problémů najdete půl hodiny denně na sport.

Co nedělat:

  1. Vstávejte brzy, pokud je to pro vás obtížné a jste noční sova a ne ranní člověk. Pokud rádi spíte, spěte. Je lepší spát, než někoho zabít. Musíte sportovat v přísném souladu s vašimi osobními biologickými rytmy. Jinak třídy přinesou škodu místo užitku.
  2. Je pedantické počítat kalorie každého jídla a okamžitě omdlít, pokud se na obalu objeví nějaká špatná přísada. Syntetické látky a tuky samozřejmě zdravé nejsou, ale nemá smysl situaci dramatizovat. Je lepší postupně přejít na zdravé potraviny.
  3. Stočíte své křehké a netrénované tělo do bizarního uzlu v naději, že za tři dny zvládnete jógu. Může se stát, že se zkroutí, ale odvíjení není vždy možné!
  4. Každý den se dívejte na své ochablé břicho před zrcadlem a doufejte, že uvidíte ty vzácné „kostky“, které přivádějí lidi opačného pohlaví k šílenství. Dívky by neměly očekávat, že po dvou domácích cvičeních místo ošklivé celulitidy najdou hladkou, saténovou pokožku bez důlků a hrbolků.
Zajímavé:  Co vypovídá povaha koček o jejich majitelích?

Varování! Je absolutně zakázáno obviňovat se, pokud je plán porušen. Stejně jako nemůžete proměnit hodiny v „povinnou práci“, nudnou a tvrdou práci, kterou děláte „pod tlakem“, nemilosrdně nadávat a nadávat zároveň. V tomto případě nepomůže ani sebesilnější motivace. Musíte si říct: dnes mi to nevyšlo, ale vyjde to příště.

Definice úkolu

výsledek tréninku

Celkovým výsledkem sportovního tréninku pro každého člověka je zlepšení zdravotního stavu a zlepšení fungování imunitního systému. Pravidelné cvičení vám pomáhá stát se zdravějšími a snižuje riziko vzniku různých onemocnění.

Ale je tu ještě jeden důležitý bod – definování osobních cílů. Může to být ztráta hmotnosti, touha učinit tělo pružnějším nebo se zbavit bolesti krku a zad. Z tohoto důvodu musí plán lekce obsahovat tyto body:

  1. co máš teď?
  2. Čeho chcete dosáhnout?

Komplexy cvičení jsou vybírány přísně pro stanovené cíle. Takové speciální komplexy můžete najít online.

Dávkované dávky jsou velmi důležité!

Měřená zatížení

Musíte začít s malými zátěžemi a postupně je zvyšovat. Pak se vám definitivně vyhne nesnesitelná bolest svalů, strašná únava, tachykardie a samozřejmě zklamání a myšlenky o smyslu života obecně.

Během vyučování není třeba se vyčerpávat!

Zpočátku bude stačit 20-25 minut cvičení dvakrát nebo třikrát týdně. Postupně na to přijdete. Půlhodina nebo i hodina tréninku pro vás nebude problém. Vaše tělo si na to musí zvyknout a dejte mu na to čas!

O endorfinech jsme s vámi již mluvili. Tyto důležité hormony nám dodávají v těle pocit lehkosti, návalu elánu a štěstí. Produkuje je naše tělo při sportu a sexu.

  • je usnadněn proces zapamatování jakýchkoli informací;
  • bolest je snížena;
  • jakýkoli zánětlivý proces zmizí rychleji;
  • tělesná teplota klesá;
  • hmotnost se udržuje na normálních úrovních;
  • spánek je posílen;
  • zvyšuje se odolnost vůči stresu.
Zajímavé:  Vegetariánská strava: menu pro každý den, recepty a recenze.

Normální produkce endorfinů je ale možná jen při rozumném dávkování fyzické aktivity a jejím postupném zvyšování. Jen v tomto případě zažijete radost z tréninkového procesu. Mimochodem, pokud jde o milování, neexistují žádná omezení. Dostali jste nápovědu?

Speciální oblečení pro sport

Kupte si speciální oblečení na sport a získáte přesvědčivý argument, proč je to nutnost. Takové oblečení vytvářejí profesionálové na vysoké úrovni. A vědí o tom hodně. Sportovní oblečení je velmi pohodlné a krásné. Díky tomu se budete cítit cool, neuvěřitelně sexy, fit a krásná ve všech směrech.

Tepláky s potiskem

Seznam skladeb

Cvičit v naprostém tichu a poslouchat své vyčerpané lapání po dechu není dobrý nápad. Vytvoření seznamu skladeb znamená, že budete cvičit pozitivním způsobem, aniž byste přemýšleli o cvičení a o tom, jak těžké je. Mimochodem, do playlistu můžete nejen zařadit své oblíbené skladby, ale také si stáhnout oblíbenou audioknihu. Pak můžete zvýšit svou intelektuální úroveň.

Jak překonat lenost?

Shromáždili jsme pro vás několik jednoduchých tipů od profesionálních psychologů. Mimochodem, recepty na lenost vyvinuli přední světoví odborníci. To naznačuje, že existuje spousta lenochů. To samozřejmě není omluva, ale je to hezké, ne?

Trenér nebo kamarád

trenér

Někdy potřebujete to, čemu se lahodně říká „životodárné nakopnutí“. Pravděpodobně jste slyšeli, že mnoho zahraničních hvězd si speciálně najímá policistu, aby ochránil jejich ledničku před nočními nájezdy a dal jim za peníze kopat do zadku. Předpokládá se, že tímto způsobem se člověk může vyhnout přejídání.

Najmout si trenéra nebo zacvičit si s kamarádkou je, jak se říká, ze stejné opery. Trenér vám pomůže překonat přirozenou lenost, v případě potřeby vás povzbudí k tréninku a vybere individuální tréninkový program.

Zajímavé:  Jak proměnit obyčejný polštář na doplněk pro zachování mládí a odstranění vrásek.

Do stejné role by se hodil přítel disciplinovanější než vy. Dělat hlouposti i užitečné věci společně je vždy snazší, protože člověk je společenský tvor!
Vytvářejte společenský tlak

Můžete se hádat s přáteli nebo mluvit o svých grandiózních plánech na sociálních sítích. To bude další motivační faktor, který vás bude tlačit ke studiu. Ujišťujeme vás: okamžitě budete mít více přátel a odběratelů, kteří budou se zájmem sledovat vaše úspěchy a diskutovat o vašich případných selháních. Vaše příspěvky a fotky ve značkovém sportovním oblečení si vydělají spoustu lajků.

Motivační videa

Sledování motivačních videí online je skvělý nápad. Vždy nás popohání úspěch někoho jiného a dobrý výsledek někoho jiného. „Jsem opravdu horší?“ – to si pomyslí každý, kdo se na takové video podívá. Je hezké dívat se na vyrýsované zadky holek a bicepsy chlapů, že?

nepřeháněj to

Domácí cvičení má své nesporné výhody. Nejste na nikom závislí, šetříte čas i peníze a užíváte si možnosti vytvořit si vlastní rozvrh.

Pro některé to bude samozřejmě zpočátku těžké. Velké pokušení je lehnout si na pohovku k televizi. Nebo poté, co jste v noci snědli vydatné jídlo, strávte čas na sociálních sítích a vzpamatujte se až ráno. Ale pokud to myslíte vážně, uspějete.

Musíte si přečíst rady odborníků, vytvořit si vlastní plán a najít motivaci. Řekněte „ne“ všem pokušením! Vytvořte vhodné prostředí – vypněte telefony, varujte členy rodiny. A předem udělejte důležité věci, abyste svou hlavu zcela osvobodili od problémů.

Ve skutečnosti je vše velmi jednoduché! Není vaše krásné a zdravé tělo a skvělá nálada tou nejlepší odměnou?

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button