Fórum Jak zhubnout nohy a stehna. - bedivine.cz
Celebrity

Fórum o tom, jak zhubnout nohy a stehna

Dobré odpoledne všichni! Kdo má zkušenosti s hubnutím nohou, prosím o radu, co se dá dělat? O sobě – ​​40 let, výška 160 cm, váha 57-58 kg. Do posilovny chodím jen zřídka, protože. není s kým nechat malé dítě. Ale při chůzi napumpuji všechny svaly. Doma cvičím asi každý druhý den na rotopedu. Cílem je zhubnout především nohy (vpravo od kotníků až po boky). To je typ postavy, kde je hlavní část tuku rozmístěna v nohách, nahoře mám TG 88 cm. OB je již 95-98, různými způsoby. Rotoped točím 45 minut, ale zatím žádné změny ((. mám doma činky. Cvičím od jara, do léta jsem často chodil do posilovny, ale teď mi to nejde . Možná se nějak dokážu „vysušit“, ale ne všude? Pokud držím dietu, nejprve zhubne hrudník a obličej, což je pro mě zcela zbytečné (((.

Anonymní
22.12.2014 19: 14

Nemůžete zhubnout pouze v jedné části těla. Takové cvičení a dieta neexistuje. Máte-li postavu hruška, pak problémové partie na bocích a nohách odejdou jako poslední a jako první se zvětší.

Anonymní
22.12.2014 20: 06

A jaká je cesta ven? Chcete-li zhubnout až do anorexie?(((Kdy bude děsivé dívat se na fyzické tělo?(((

autor
22.12.2014 20: 14

Potřebujete vyrovnat postavu – budovat svaly v horní části těla a vysušit spodní část těla. To, že zhubnete až do anorexie, na kráse nepřidá.

Anonymní
22.12.2014 20: 46

Ano, svaly jsou mírně přítomny nahoře (ramena, bicepsy), ale hrudník a obličej zhubnou, to ano. ((Jak vysušit dno?

autor
22.12.2014 21: 06

Bez urážky, vsadím se, že svaly jsou pouze ve vaší představivosti.

Zajímavé:  Jak zhubnout 5 kg za týden video.

Anonymní
23.12.2014 10: 28

Biceps určitě :), když bylo dítě úplně malé, napumpovala jsem bicepsy, teď většinou napumpuji tricepsy. Ramena se také trochu zakulatila, předtím nebyly vůbec žádné kosti. Samozřejmě, když se podíváte zvenčí, neuvidíte napumpované atletické paže a ramena, protože. úleva není přítomna. Ale nemám cíl budovat svaly, chci jen zhubnout, taky mi nevyhovují velká ramena (((

autor
23.12.2014 10: 32

Kde jste přišel na to, že ramena budou obrovská? Nebudou, zvláště bez sportovní výživy a jakýchkoli chemikálií.
Říkají ti správně, jedna věc tě nezhubne, já jsem taky hruška, posiluji dvakrát týdně: úterý nahoře, sobota dole, mezi nimi a v neděli – kardio. V průběhu 3 měsíců se vršek nezvětšil, jen se dostavila příjemná úleva, ale OB se snížil a do léta je doufám „srovnám“ (jinak kupuji oblečení o číslo větší dno.). A mimochodem, moje velikost džínů už je 26. Bylo to 27-28.

Anonymní
23.12.2014 10: 49

Nenarostly vám ještě více silové nohy? Bojím se, že když je budu aktivně napumpovat, tak mi nohy fakt moc porostou 😮 A napiš si prosím svůj program posilování, jestli to není náročné?

Anonymní
22.12.2014 22: 06

víceopakovací cviky na nohy bez zátěže – švihy, dřepy apod. – až 50x a více. Vaším úkolem je osušit si nohy – zde děláte hodně opakování a každý den 30 minut + kardio XNUMXx týdně + masáž.

rotoped na boxovací pytle je nejhorší varianta. Nejvíce hruškovitým cvičebním strojem je elipsa.

když se doporučuje vyvážit spodek hrušky nadupaným vrškem, znamená to rozšířit ramena, která jsou u hrušek půvabná a úzká. Tuto radu dávají ti, kteří toho o hruškách málo vědí.

Zajímavé:  Jak zhubnout ve 40 letech na fóru první krevní skupina.

Lidský pohybový aparát se vyvíjí zhruba do 25 let. Při pravidelném tréninku do 25 let se ramena dokážou rozšířit a to raz dva. Po tomto věku se stavba kostí a kloubů jen obtížně mění. Můžete to samozřejmě rozšířit – existují takové příklady, ale je to složité a potřebujete to.

v případě potřeby pak široké úchopy přítahy, dipy, nebo jen pověsit na hrazdu. No, sněz nějaký dobrý protein, aby rostly.

Ale řeknu vám, jak nejpřirozenější hrušeň roste špatně (((

tak si vysušte zadek spoustou cviků, nezapomínejte na kardio, protože to, co vám vadí, je tuk. to musí být nemilosrdně utopeno.

V mé posilovně „dívka“ nad 30 dokonale vyrovnala vše pro sebe. Měla plochý zadek s jezdeckými kalhotami a kostnatý top – úzká ramena, úzký hrudník téměř bez prsou. „Zvýšila“ zadek a top a zmenšila jezdecké kalhoty. Pravda, trvalo jí asi 1,5 roku, než všechno udělala. Nyní přemýšlí o účasti ve fitness bikinách.

Anonymní
23.12.2014 00: 04

se scvrklýma nohama a stehny není potřeba nic budovat – vše je již harmonické.

Dokud nezačnu přibírat, kdo by sakra řekl, že jsem hruška.

Hruška potřebuje svá úzká a ženská ramena vyživovat, ne je budovat. A nohy a boky existují – pak získáte krásnou postavu: hubenou, půvabnou, s pasem a hladkým přechodem do štíhlých boků.

V každém případě není možné vybudovat si zadek, aniž byste si vybudovali již tak silné nohy.

Každý vidí ideál po svém. Nebyla spokojená s hubeným topem, byli tam takoví švábi, ale její nohy nezpevnily, porovnali jsme fotky (neberu období na váze)

Anonymní
23.12.2014 10: 41

Je těžké diskutovat tak neopodstatněně bez fotografie vašeho přítele. Může se stát cokoliv.

Zajímavé:  Fórum Jak zhubnout 7 kg za týden.

Neviděl jsem dobré, zaoblené a tónované horní hýždě se scvrklými tenkými nohami baletky. Navíc, když jsem se amatérsky pustil do takových hýždí, dopadlo to tak, že si musím vybrat – buď zadek (se zátěžovými dřepy) + výkonné kvadricepsy, které zvláště u hrušek rostou jednou nebo dvakrát.

Nebo stále tónované, ale daleko od brazilského tvaru, hýždě s prodlouženou, prodlouženou linií boků, jako u tanečníků.

ale vždy se najdou výjimky, plně uznávám, že se to stalo.

Nemá nohy baletky, se širokými kotníky a velkými koleny jsou takové nohy výplodem fantazie. Proto jsem vycházel z toho, co bylo

Anonymní
23.12.2014 10: 43

Děkuji! To je pravděpodobně to, co potřebujeme. Ale elipsa mi nejde ((, budu si muset vystačit s rotopedem. Vršek bych moc zvyšovat nechtěl, docela mi to vyhovuje, můžu i trochu zhubnout v paže, jinak nějaké bicepsy a trocha tuku už nevypadají tak elegantně, jako před porodem.

autor
23.12.2014 10: 48

Ukažte svou postavu (není nutná vaše tvář) a hned dostanete konkrétnější rady.

Anonymní
23.12.2014 11: 19
autor
23.12.2014 12: 04

No není všechno tak špatné, jak nám píšete výše! Do léta můžete vše napravit. Nyní se chytřejší lidé vytáhnou a doporučí cviky, ale obecně jsou různé dřepy a výpady vaším vším. A rychlá chůze, můžete použít stepper (možnost – schody ve vchodu). Ale nezapomeňte na vrchol, ať je vše harmonické.

Anonymní
23.12.2014 13: 04

Abych byl upřímný, zdálo se mi, že nejsi hruška. Tento typ postavy má výraznější tvary. S nohama ano. musíte cvičit, ale také s břichem o nic méně. Typ jídla se určitě změní.

Anonymní
23.12.2014 13: 13

Zajímavé:  Leontina Cohen: sovětský zpravodajský důstojník, který zjistil atomové tajemství.

Samostatným problémem je tisk. Po porodu jsem měla diastázu, ze začátku hodně silnou, ale teď už to trochu odeznělo, dělala jsem speciální cviky. Ale nemůžu napumpovat břišní svaly v klasickém smyslu, svaly se opět rozcházejí. Typ je určitě hruška, jen to bylo vyfoceno tak, že spodek se mi zdá menší než ve skutečnosti je. No posuďte sami, OG 88, OB 98.

autor
23.12.2014 14: 05

Mám podobný problém po druhém porodu, bolelo mě břicho. Musíte pracovat na břiše! Zátěž ale nedávejte hned, ale budujte ji postupně a není nutné dělat klasické kliky, existuje spousta jiných cviků, stejně jako břišní svaly se neskládají z jednoho svalu, např. prkno nebo vakuum jsou stejní. Teď už se ani nedá říct, že jsem měl diastázu, před 9 měsíci trenér směle vsunul prsty do mezery, aby kontroloval, zda se odchyluje od zátěže nebo ne. Opět musíte procvičit zádové svaly, dá-li Bůh, stahují i ​​břicho. O tvém typu postavy nemůžu s jistotou říct, neviděla jsem tě s nižším procentem tuku, taky jsem měla tento typ postavy, ale po porodu jsem se vyklubala jako jablko :-), pas prostě zmizel jako prvek.

Anonymní
23.12.2014 14: 47

Tak jsem dělal nějaké cviky a cvičil záda, spodní břišní svaly (zvedání nohou), občas šikmé svaly na stroji. Odešlo mi břicho, předtím to bylo tak 5 měsíců, hlavně první rok po porodu jsem ho nemohla ani zatáhnout. Teď to jen vypadá na malé bříško, které je ještě potřeba řešit. A moje postava byla vždycky taková, alespoň nohy. Samozřejmě ne jako teď, ale vždy byly plné. Pokud najdu fotku, přidám ji.

Zajímavé:  Potřebují všechny ženy 40: co je peeling nehtů a proč byste to měli dělat.

Anonymní
23.12.2014 15: 08

Tady je fotka z doby před 8 lety. Mám na sobě bílé plavky. Pro srovnání jsem odešel s přítelem, byli jsme stejně velcí a vysocí, ale nohy stejné. A pak jsem měl ke sportu obecně daleko. http://s017.radikal.ru/i405/1412/65/f86ab5d3c555.jpg

autor
23.12.2014 16: 31

Diety vám většinou nepomohou. I ve vyhublé kondici budou vaše nohy neforemné bez síly.

Anonymní
23.12.2014 16: 45

To znamená, že je potřeba silový trénink? Ne kardio, ne vysoký počet opakování bez zátěže? Nepřibudou ještě víc? Trochu se bojím 🙁 A už jsem zmatená.

autor
23.12.2014 17: 13

Tvůj teoretický základ je velmi slabý. Síla nemusí nutně znamenat činku.

Jasně, že to kulhá 🙂 Proto jsem tady. Obecně jsem ve sportu nováček, právě jsem začal trénovat v březnu, bez trenéra, program jsem dostal na internet. Silovým tréninkem myslím nejen činku, ale i všemožné cviky na posilovacích strojích. Řekněte mi několika slovy, co přesně je třeba udělat? Jaké cviky? Co můžete dělat doma? Co je v posilovně (v blízké budoucnosti bude příležitost cvičit pravidelněji)?

autor
23.12.2014 17: 17

Silový trénink vám pomůže upravit tvar nohou. Aby se její nohy výrazně zvětšily, musí se žena velmi snažit. Už několik let cvičím silový trénink, moje nohy jsou prostě štíhlé a atletické, ne velké. Zde jsem psala o kamarádce s podobnou postavou jako vy, zde je její výsledek síly + kardio http://2.firepic.org/2/images/2014-12/23/1f41cbfn4vh4.png (toto je její obvyklý tvar bez sušení)

Anonymní
23.12.2014 18: 18

silné nohy.
Možná je to pro někoho samozřejmě krásné, ale pro mě ne. Tak silné boky musí být doprovázeny silnými zády a rameny pro rovnováhu. Vše dohromady se ukáže jako silná karikatura (((

Zajímavé:  Jak zhubnout přes noc pomocí sody.

ale toto jsou moje představy o estetice těla

Když nohy nejsou přirozeně tenké, je to nejlepší volba. Nikdy nebyla hubená a nikdy nebude, s velkými kotníky a koleny. Její horní pás je také dobře vyvinutý, jinak by byl spodní trochu těžký. Nevypadá to kreslené. Vycházíte z exomorfní postavy, ale ona má typ mezomorfa a ve vašich představách se nebude zmenšovat, ať si budete přát.

Anonymní
23.12.2014 18: 36

+1 tento typ je od přírody

Anonymní
23.12.2014 18: 36

+100 Hruška rozhodně ne. Hrušky znám moc dobře, tohle je malý vršek, proto pas a pak je spodek těžký.
S úhlem střelby můžete počítat, ale stále to není hruška. Autor může vše bezpečně upgradovat, upgradovat není nutné, tzn. Po silovém tréninku by nebylo na škodu strávit 20-30 minut v kardio zóně. Tímto způsobem jsem zhubl šest cm, aniž bych za čtyři měsíce zhubl.

Anonymní
23.12.2014 18: 59

SZO? Vždycky jsem si myslel, že je to hruška. Podívejte se sem, přidal jsem další fotku, z normálního úhlu, i když je stará (v bílých plavkách jsem bledá 🙂 http://eva.ru/topic/64/3319551.htm?messageId=88093936

autor
23.12.2014 19: 20

Ne hruška, jen proto, že svaly hýždí a nohou jsou ve špatném tonusu, omluvte mě, tvar zadku a horní části nohou je takový. Nejste samozřejmě jablko, ale rozhodně nejste ani hruška. Váš top není tenký a váš pas není úzký.

Anonymní
23.12.2014 10: 46

Řekni mi, elipse – jaký simulátor? A proč je rotoped špatná volba?

Rotoped je skvělá volba, stejně jako jakýkoli jiný kardio stroj.

u hrušek to není nejlepší – protože důraz je kladen na spodní část těla – nohy, horní část se prakticky nezapojuje. U hrušek na všechno nejvíc reaguje anatomicky spodní část – na tukové zásoby i na napumpování svalů.

Zajímavé:  Bronzer na obličej: TOP 5 nejlepších a pravidla výběru.

pokud pytel dělá dřepy se zátěží, velmi rychle, rychleji než jiné typy těla, získá obrovské kvadricepsy. Nohy a boky jsou nejsilnější a zároveň nejslabší složkou tvaru hrušky.

rotoped využívá velké stehenní svaly a vzhledem k tomu, že je to hruška, zvětšuje je a rozvíjí. Samozřejmě mluvíme o intenzivním tréninku a ne o pomalém pocení při poslechu filmu nebo knihy.

hrušky mají jiný úkol – rozvíjet malé pomocné svaly a protahovat velké, aby se zbavily objemu a úlevy. Proto někdy obecná doporučení pro trénink, jak v posilovně, tak doma, nejsou pro hrušky vůbec vhodná. nemohou zvedat těžké váhy, potřebují pracovat izolovaně a nepotřebují příliš velké kardio, ale intenzivní kardio.

Pro hrušky je vhodnější eliptický trenažér. Obecně na můj vkus každému sluší víc. A přestože běhací pás naprosto miluji, chápu, že eliptický je stále nejlepší variantou. Zapojí se celé tělo, elipsa „schová“ klouby, zatímco po tréninku na jiných strojích klouby odstávají a trčí. Nevím, jak to vědecky vysvětlit, jen popisuji pozorování.

No, každý ví, že je to nejšetrnější kardio podtyp.

Děkuji za podrobnou odpověď.

>>pokud pytel dělá dřepy se zátěží, velmi rychle, rychleji než jiné typy postavy, získá obrovské kvadricepsy.
Přesně tohle jsem dostal. Můžete mi říct, jestli je možné se těchto napumpovaných kvadricepsů zbavit? Jak je přimět odejít?

zapomeňte na závaží, je děsivé psát „o jakýchkoli závažích“, ale já si to myslím.

nyní protáhněte, prodlužte velké svaly a současně zatěžujte malé sekundární – doporučení jsou stejná: baletní trénink – výpady, švihy v monotónním, vícenásobném režimu pravidelně. Jóga, kalanetika, tanec.

Děkuji! A pravděpodobně je lepší necvičit vůbec? Lepší jóga, pilates. Nedonutí mě balet nabrat svaly? Vyboulí se mi jeden sval, nohy už nejsou ladné jako dřív.

Zajímavé:  3 beauty looky ze svatební módní přehlídky Bridal Week v New Yorku: jak zopakovat?

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button