Jak může babička zhubnout během vteřiny. - bedivine.cz
Celebrity

Jak může babička zhubnout během vteřiny?

Mínus 15 kilogramů za sekundu: jak vypadat štíhlejší na fotografii

Nemusíte mít dokonalou postavu, abyste na fotkách vypadali úžasně. Stačí se postavit nebo sedět v požadované poloze a úspěch na sociálních sítích máte zaručen. BigPicture vybral ty nejpovedenější pózy pro dívky a muže v různých šatech, takže každý z vás může v záběru vypadat úchvatně. Tengri Lifestyle řekne více.

Ve fotografii o všem rozhoduje póza. Správná poloha těla vám pomůže vypadat, jako byste vážili o deset kilogramů méně, a ta špatná zkazí i ideální postavu v rámu.

Představujeme vám nejúspěšnější pózy pro dívky a muže. Díky jednoduchým life hackům budete na fotkách vypadat bezchybně. Jen nezapomeňte na jiskru ve vašich očích a upřímný úsměv!

Ve spodním prádle

Při focení ve spodním prádle nekřížte ruce – místo toho překřižte nohy. Postavte se na prsty a položte ruku na stehno. Nestyďte se a dívejte se přímo do kamery, pyšná na své tělo a ukazující štíhlé nohy.

Foto: velký obrázek

v plavkách

Dostatek sezení v pohodlné napůl ohnuté poloze – klekněte si na kolena, abyste skryli tuk. Mírně se prohněte dozadu, aby se vaše tělo pěkně zakřivilo. Ruce nepřekřižujte, ale natáhněte, prohněte záda a položte nohu dopředu.

Foto: velký obrázek

V dlouhých šatech

Fotografie pořízené zezadu jsou velmi oblíbené. Je důležité se za žádných okolností nehrbit. Narovnejte ramena, narovnejte záda a natáhněte jednu nohu dopředu pro štíhlejší vzhled. Nedívejte se přímo do fotoaparátu, ale otočte se mírně do strany. Díky tomu bude váš pas vypadat tenčí. Položte jednu ruku na bok a zvedněte druhou, abyste přesunuli svou pozornost na horní část těla.

Zajímavé:  10 jednoduchých tajemství, která vám usnadní odstraňování chloupků.

Foto: velký obrázek

V halence a džínových šortkách

Bunda může způsobit, že budete vypadat mnohem širší, než ve skutečnosti jste. Sundejte si ho a ležérně si ho přehoďte přes jedno rameno a spusťte volnou ruku. Neváhejte své nohy předvést – nehrbit se, ale protahovat, čímž se vaše štíhlé nohy stanou středem pozornosti.

Foto: velký obrázek

V šortkách

Nedívejte se záhadně přes rameno, ale raději se otočte čelem k fotoaparátu. Dejte si ruce do kapes, abyste ukázali svůj zadek. Nepředklánějte se, ale použijte koleno jako loketní opěrku. To vám pomůže narovnat záda a snížit vaše pivní břicho.

Foto: velký obrázek

V plavkách

Profilová fotka není nejlepší volba. Pokud chcete odpoutat pozornost od žaludku, zaměřte se na bicepsy a zhluboka se nadechněte! Nedržte ruce za zády, ale postavte se rovně a složte je před sebe. Nezapomeňte si protáhnout nohy, aby vypadaly silné a štíhlé.

Foto: velký obrázek

V tričku a kraťasech

Barové stoličky dělají skvělé fotky. Pohodlně se posaďte, ale neroztahujte nohy příliš široce – působí to vulgárně. Narovnejte trup a vytáhněte nohy nahoru. Dejte ruce do uvolněné polohy. Nehrbte se! Zkuste zvednout hrudník a stáhnout ramena dozadu.

Foto: velký obrázek

V košili a kalhotách

Pouhým půlkrokem vpřed bude vaše postava mnohem štíhlejší. Silná ramena a paže natažené podél těla vizuálně prodlouží hrudník. Podívejte se přímo do kamery a nezapomeňte se usmívat!

Foto: velký obrázek

Jak může babička zhubnout během vteřiny?

Krása, závist druhých, touha potěšit opačné pohlaví — těmito motivy se nejčastěji řídíme při rozhodování o hubnutí. Ale nejlepší motivací je zdraví. Na hubnutí není nikdy pozdě – jen je důležité to nepřehánět a neškodit svému tělu. O tom, jak správně zhubnout, pokud to opravdu potřebujete, hovořil „Aktivní věk“.

Zajímavé:  Jak správně chodit na kolenou, abyste zhubli.

Pro začátek je důležité pochopit, co přesně kila navíc hrozí. Nahromaděný tuk se po 55 letech mění v opravdového nepřítele: s ním přichází vysoká hladina cholesterolu v krvi, což znamená zhoršení kardiovaskulárních onemocnění. Kromě toho na muskuloskeletální systém dopadá další stres, což způsobuje osteochondrózu a problémy s páteří a koleny. A za nimi se objevují problémy s klouby – artritida, artróza a další potíže.

„Problémy s metabolismem jsou dalším stálým společníkem nadváhy, což vede k rozvoji diabetu 2. typu,“ vysvětluje doktor lékařských věd, terapeut Evgeniy Pashanov. — A konečně, tuk se hromadí nejen pod kůží, ale také kolem vnitřních orgánů, což narušuje jejich normální fungování. A nahromadění břišního tuku vyvíjí tlak na bránici, v důsledku čehož se ztěžuje dýchání, zmenšuje se objem plic a začíná bronchitida, zápal plic a další onemocnění dýchacího systému.“

Výsledkem je, že s věkem může kombinace těchto problémů, když člověka neuspat, tak minimálně vážně zhoršit kvalitu života. Proto je prostě nutné sledovat svou váhu a v případě potřeby ji upravit – zejména proto, že je to docela reálné i po 60 letech. Stačí dodržovat pár důležitých pravidel.

Aby nedošlo k narušení látkové výměny, je potřeba regulovat fungování trávicího systému a žaludku – jíst současně, aby si žaludek zvykl na aktivitu v určité hodiny. V ideálním případě je to pětkrát až šestkrát denně: tři hlavní jídla (snídaně, oběd a večeře) a dvě až tři svačiny mezi nimi. „Je lepší jíst častěji, ale méně, aby přejídání nebo příliš kalorická jídla nevedly k nadměrnému přibírání na váze,“ komentuje Evgeny Pashanov.

Kromě toho byste měli snížit kalorický obsah jídla v průměru o 20 %, aby věkem zpomalený metabolismus nepřispíval k nadměrnému přibírání na váze.

Zajímavé:  Jak zhubnout 15 kg za týden doma.

„Nemluvíme však o přísných dietách – pro starší lidi jsou nejčastěji přísně zakázány,“ varuje Pashanov. „Neměli byste své již tak opotřebované tělo připravovat o esenciální látky a minerály. A svůj jídelníček byste měli vážně upravit až po konzultaci s lékařem.“

Při snižování obsahu kalorií v potravinách je velmi důležité vytvořit stravu tak, aby obsahovala všechny potřebné vitamíny a mikroelementy. Draslík, hořčík, které podporují činnost kardiovaskulárního systému, vápník a fosfor, potřebné pro zpevnění kostí, vitamíny skupiny B, které zodpovídají za normální činnost nervové soustavy – to vše je nutné tělu dodat v rámci denní normy.

Při snižování množství tučných jídel si musíte pamatovat, že se tuků nemůžete úplně vzdát, protože bez nich začnou kožní problémy a může dojít k narušení hormonálních hladin. Nejlepším řešením by bylo přejít na libové maso (krůtí, kuřecí prsa, králík) a mléčné výrobky a vyloučit z jídelníčku majonézu a tučnou zakysanou smetanu. Důležitou součástí jídelníčku jsou ryby a mořské plody, které pomáhají snižovat hladinu cholesterolu v krvi a jsou bohaté na Omega-3 kyseliny.

Dalším nebezpečným prvkem ve stravě, kterému je lepší se pokud možno vyhnout, jsou jednoduché sacharidy, tedy mouka, sladkosti (včetně samotného cukru) a brambory, které vedou k přibírání na váze a cukrovce. To je případ, kdy je lepší nahradit jednoduché věci složitými: je-li chléb z celých zrn, jsou-li těstoviny z tvrdé pšenice, je-li kaše z celých zrn. A samozřejmě je důležité jíst více zeleniny a ovoce. Komplexní sacharidy vás zasytí mnohem efektivněji a navíc obsahují rostlinnou vlákninu a vlákninu z potravy, které normalizují trávení.

Jak mnoho lidí stárne, v podstatě přestávají „muset pít“. Žízeň na fyzické úrovni prakticky není pociťována, což může vést k nedostatku tekutin v těle. Dostatečné množství vody za den je však velmi důležité, protože tekutina pomáhá odstraňovat odpad a toxiny, bojovat s nadváhou a předcházet poškození pokožky a udržuje ji elastickou. 1,5 litru vody je přesně tolik, kolik by měl starší člověk v průměru během dne vypít.

Zajímavé:  Jak zhubnout v žaludku za 3 dny.

„Zároveň by se v těle neměla zadržovat tekutina, aby nedocházelo k otokům a zvýšenému tlaku,“ vysvětluje Evgeny Pashanov. – Nejčastěji má na svědomí zadržování tekutin nadbytek soli ve stravě – i to je potřeba pečlivě hlídat, nekonzumovat více než 5 gramů denně a běžnou sůl nahrazovat mořskou nebo jodizovanou.

Existuje spousta zdraví zlepšujících tréninků s nízkou intenzitou a vybrat si správnou sestavu cviků a sportů, aby vyhovovaly vašim možnostem, není těžké. Minimálně můžete každý den cvičit ranní cvičení a zavést do svého denního plánu povinné procházky na čerstvém vzduchu.

„Pokud trpíte chronickými onemocněními, musíte si vybrat druhy aktivit společně se svým lékařem a za žádných okolností netrápit tělo těžkými břemeny,“ doporučuje Evgeniy Pashanov. – Lehké cvičení bude stačit k udržení kondice a zvýšení denní spotřeby kalorií, což vám pomůže zhubnout. Hlavní je disciplína a pravidelnost.“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button