Jak napumpovat zadek, ale zhubnout v žaludku. - bedivine.cz
Celebrity

Jak napumpovat zadek, ale zhubnout v břiše

jak odstranit břišní tuk a zpevnit hýždě. Řekni mi nějaké fyzické cvičení, ale jen bez diet.

Koupíme si členství v tělocvičně a jdeme) ) Běhejte, skákejte a navštěvujte skupinové kurzy! ! A nejezte sladkosti a škrobová jídla! ! A budete šťastní.

Můžete si stáhnout systém, jmenuje se Hollywood Trainer, pořádaný Jeannette Jenkinsovou, kde vidím dvě 20minutová cvičení na břicho a hýždě.
Velmi efektivní, zabere málo času, výsledky za pár dní

Běh je nejlepší spalovač tuků 🙂

1) břišní tuk se nespaluje, když pracujete na břišních svalech. Budou tam břišní svaly, ale pod vrstvou tuku. takže žaludek dokonce zvětší svůj objem. Chcete-li spalovat tuk na břiše, neustále ho zatahujte a napínejte svaly.

2) švihy pomáhají nejlépe z boků, protažení z lýtek, chůze z nohou

3) aby se svaly krásně houpaly a nerostly jako jocksy, cvičte 2-3x týdně a
po tréninku se určitě protáhněte

4) ráno nalačno 2 sklenice vody, třeba s citronem, po 10 minutách 2 lžíce olivového nebo lněného oleje (abych měl v těle potřebný tuk, na prsa a udržení menstruačního cyklu). můžete jíst i zelené jablko. pomáhá také, pokud jste strávili extrémně bouřlivou, lahodnou a alkoholickou noc.

5) za 10-15 minut – snídaně. měl by být hutný a úplný, aby dal tělu signál, že je čas se probudit, a také dodal energii na celý den

6) jídlo nesmývejte a dalších 40 minut po jídle nic nepijte! to zpomaluje trávení, vede k těžkosti a rozšiřuje stěny žaludku.

Zajímavé:  Byla jsem zlá holka: 10 pravidel dobrého výprasku.

7) jíst častěji, ale v malých množstvích. ideálně pro zrychlení metabolismu je potřeba jíst 5x denně každé 3 hodiny a ve stejnou dobu (aby si tělo zvyklo a lépe fungovalo)

8) koupele a sauny nespalují tuky, pouze odvádějí z těla vodu, která se po 2 hodinách vrací zpět.

9) nejíst po šesté je klišé. Není potřeba jíst 3-4 hodiny před spaním.

10) po 16 – pouze bílkovinné potraviny. Sacharidy se odpoledne mění na tuk.

11) kontrastní sprcha je všelékem na všechno. zvyšuje krevní oběh, v souladu s tím se zrychluje metabolismus, celulitida se vyhlazuje a pleť se zlepšuje a objevuje se síla vůle. vpřed novým návykům!

12) žvýkejte jídlo důkladně, pomalu a promyšleně. opět pro zrychlení metabolismu. Víte, proč někteří lidé hodně jedí a netloustnou? metabolismus je dobrý! I to je tajemství Francouzek – při jídle si dávají na čas a nikdy nesvačí!

13) pocit plnosti přichází 20 minut poté, co jste se dostatečně najedli. Představte si
Kolik toho můžete sníst za 20 minut? tak si dejte na jídlo čas.

14) proměnit jídlo v mučení. seďte s rovnými zády, bez TV/knih, používejte veškeré nádobí, prostřete stůl podle všech pravidel! představte si, že před vámi sedí chlap! a pokud jste opravdu otužilí, zkuste jíst nazí před zrcadlem!

15) Chtěl jsem si dát svačinu, ale neměl bych? udělejte 20 dřepů, 50 skoků! dejte si voňavou koupel, běžte do obchodu a podívejte se na oblečení!

16) Cvičte každých 5 minut. Sedíš před počítačem – šel jsem a napumpoval si břicho. O 5 minut později udělala nějaké dřepy. a zahřáli a spálili kalorie

17) ze sportu nechcete jíst ze dvou důvodů: fyzicky – vaše orgány se budou třást, budete se potit, psychologicky – promarnili jste kalorie, nebudete chtít přibrat

Zajímavé:  Proč váš kapslový šatník nefunguje, i když jste ho sestavili podle pravidel: názor módního experta.

18) vypijte sklenici vody každou hodinu (lépe po malých doušcích – je to zdravější). proměňte to v zábavný proces – přidejte citron, mátu. milovat vodu.

19) káva, cigarety, alkohol, soda, rychlé občerstvení, brambůrky, majonéza, klobása jsou vašimi hlavními nepřáteli. zapamatujte si tato slova a spojte je s celulitidou a boky. nesnášet je!

20) ořechy, olej – zdravé, ale v malém množství. Jedná se o superkalorické potraviny. takže hrst ořechů, se kterými se tak snadno necháte unést, může odpovídat za váš odhadovaný kalorický příjem za celý den! takže se nenechte unést olejem při oblékání salátu. z toho ze 100 kcal už může obsahovat 200, 300, 500. 8 ořechů denně, více není potřeba.

21) brambory – jen ne smažené. pokud opravdu chcete, jezte brambory ve slupce nebo v nejhorším případě bramborovou kaši.

22) bílý i šedý chléb mají stejné kalorie. takže bez předsudků – naučte se jíst bez chleba nebo přejít na žito

23) čaj pijte, pouze pokud je oddělený od jídla a bez cukru, je to čistý jed. nahradit medem.

24) a nejlépe pouze zelený čaj – 2 hrnky denně. zklidňuje, podporuje čištění

bodyflex, strečink (strečink), běh, plavání, skákání přes švihadlo;
a ze cviků – dřepy, chůze po zadku, ‚kolo‘ (namáhání břišních svalů, levé koleno pomalu přitahujte k hrudníku. Nyní narovnejte levou nohu a zároveň přitáhněte pravé koleno k hrudníku).

Jak si doma procvičit hýždě a zároveň zhubnout

Zdravím vás přátelé. Za více než 12 let praxe lékaře ve velkém sportu jsem nasbíral poměrně dost zkušeností, o které se s vámi rád podělím. A dnes bych chtěl trochu rozšířit téma silového tréninku doma, povíme si něco o hýžďových svalech a hubnutí, je možné kombinovat 2 typy tréninku.

Zajímavé:  Péče o vlasy po botoxu: 5 důležitých pravidel.

Skupina hýžďových svalů spolu se skupinou kvadricepsů a svaly zadní strany stehna jsou nejmasivnější a energeticky nejnáročnější svaly, vyžadující ke své práci obrovské množství energie.

Pravidelný, dobře sestavený trénink těchto svalových skupin přispívá nejen k tvorbě objemu a úlevě, ale také k rychlému hubnutí. Cvičit je skutečně efektivně doma není snadné, protože plnohodnotný trénink vždy vyžadoval poměrně seriózní vybavení (činka, činky, závaží atd.) To vše je nutné k provádění základních cviků. Není žádným tajemstvím, že pravidelným prováděním dřepů, výpadů, rumunských mrtvých tahů a izolovaných cviků dosáhnete dobrých výsledků pouze tehdy, když při jejich provádění použijete závaží. Všechno toto vybavení si samozřejmě můžete pořídit domů a vyčlenit mu počestné 3 m2 svého bytu, můžete provádět cviky s jednotnými váhami pomocí klasického expandéru, ale s ním je také dost těžké dosáhnout správné techniky, a , mimochodem, není to zrovna nejpohodlnější činnost.

Pro vyřešení problému pohodlí, techniky a rovnoměrného zatížení svalů nohou a hýždí jsem vyvinul posilovací stroj KiVEX.

Princip činnosti je jednoduchý a je založen na konstantních odporových závažích prostřednictvím expandéru se zatížením až 25 kg. a tuhou fixaci na úrovni kyčelních trnů pánve a dolní části zad, což umožňuje rozložit zátěž mezi hýžďové svaly, čtyřhlavý sval stehna, extenzory v bederní části zad a svaly zadní strany stehna.

Nejdůležitější je, aby nedocházelo k vertikální zátěži páteře a všechny fáze pohybu a svalové práce při dřepu byly maximálně fyziologické. Trenažér je kompaktní a velmi snadno se používá. Umožňuje provádět silový trénink a intervalový trénink změnou hloubky, intenzity a počtu opakování. Práce se simulátorem pouhých 30 minut denně vám umožní dosáhnout výrazných výsledků, aniž byste museli chodit do posilovny. Právě intervalový trénink při zatěžování takto masivních a energeticky náročných svalů umožňuje při provádění silových cviků pracovat co nejefektivněji v aerobním režimu, to je tajemství úspěchu při hubnutí a tvarování úlevy.

Zajímavé:  Odstranění kůžičky doma: jak používat produkty a nástroje.

Dřepy s rovnoměrnými váhami a rumunské mrtvé tahy s jednou nebo dvěma nohami jsou nejlepší variantou pro pravidelný trénink a nyní k tomu nepotřebujete činku.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button