Jak nepřibrat během svátků: 10 novoročních aktivit, které spálí až 1000 kalorií. - bedivine.cz
Celebrity

Jak nepřibrat o svátcích: 10 novoročních aktivit, při kterých spálíte až 1000 kalorií

„Začněte saláty.“ Trenér Orenburgu řekl, jak během novoročních svátků nepřibrat

Salát je nejlepším začátkem každého jídla

Do hlavních prázdnin v roce zbývá už jen pár dní. Před obyvateli Orenburgu, stejně jako před všemi Rusy, je týden a půl víkendů a svátků. Jak se na ně připravit a nejít do práce s plusem na váze. S těmito otázkami jsme se obrátili na trenéra federální sítě fitness klubů Artema Grigorieva.

Trenér federální sítě fitness center Artem Grigoriev

Trenér federální sítě fitness center Artem Grigoriev Foto: Nikolay Salnikov

Počítejte kalorie předem

Hubnutí a udržení hmotnosti je v první řadě o kalorickém deficitu, respektive o příjmu kalorií. V dnešní době existuje dostatek programů, které vypočítají energetickou hodnotu určitých pokrmů a nastaví potřebné množství jídla. Sestavit si jídelníček pár dní před svátky je proto více než reálné. A je lepší to udělat předem.

Pokud nevěříte online asistentům, pak se o vaši výživu může postarat osobní trenér. S ním můžete diskutovat o svých chuťových preferencích a vytvořit individuální menu pro každý den. Komsomolskaja pravda vám již řekla, že zhubnout můžete téměř jakýmkoliv jídlem. A novoroční svátky nejsou výjimkou.

Zajímavé:  Pijte a hubněte: vše, co potřebujete vědět o alkoholu během diety.

Začněte saláty

Každý svátek je vždy svátkem pro celý svět. A nebude pro ně těžké překročit kalorickou normu. Chcete-li nastartovat proces trávení a tím snížit množství zkonzumovaného jídla, začněte jídlo salátem. Přednost by měla mít jídla, která obsahují zeleninu a libové maso nebo ryby. Takové recepty lze nalézt na jakémkoli kulinářském webu.

Co se týče celého stolu jako celku, je lepší omezit konzumaci pokrmů s vysokým obsahem sacharidů a cukru na minimum – tím by mohlo být například vepřové maso smažené na velkém množství oleje, bohatě ochucené majonézou. S klobásou a sýrem opatrně. Je lepší je koupit ve specializovaných prodejnách. V řetězcích supermarketů dobré produkty neseženete.

Méně slané a sladké

Slaná jídla zadržují tekutiny v těle a v důsledku toho zpomalují proces metabolismu a odbourávání tuků. Právě kvůli takovému jídlu se objevuje otok. A kromě toho je její konzumace doprovázena pitím alkoholu. A tělo se toho v první řadě snaží zbavit.

Je lepší se vyhýbat potravinám s vysokým obsahem sacharidů

Je lepší se vyhýbat potravinám s vysokým obsahem sacharidů Foto: Evgeny PROSKURYAKOV

Co se týče sladkostí, ty jsou bohaté na sacharidy, jejichž nadbytek může vést k nežádoucím vedlejším účinkům. Přitom v oblíbených dortech, croissantech a zákuscích nejsou prakticky žádné bílkoviny – stavební palivo. Není však třeba úplně zoufat. Existuje řešení „sladkého“ problému.

Náhradníci jsou dobrým řešením

Pro ty, kteří mají chuť na sladké, jsou dobré dezerty, které obsahují sladidla. Obsahují méně kalorií než běžné. Je nepravděpodobné, že budete moci sníst celý kilogram na jedno posezení. A od sta do dvou set gramů nebude velká škoda. Například „utkaní“ čokoládového dortu vyrobeného se sakhzamem má pouze 150–160 kalorií, zatímco klasický recept je 375–380.

Zajímavé:  Suchá ruská pedikúra dobyla Západ - proč o ní všichni sní?

Pokud vás slovo „náhrada“ děsí, můžete se rozhodnout pro marshmallows. Jedná se o jeden z nejméně kalorických dezertů. Dalším řešením problému jsou proteinové tyčinky. Kromě toho, že jsou méně kalorické ve srovnání s jednoduchými, jsou také bohaté na bílkoviny – hlavní zdroj růstu svalů.

Vzdát se hodně oblečení

Již uprostřed novoročních svátků můžete najít lidi v posilovnách, kteří nosí celý svůj šatník v naději, že zhubnou co nejvíce. Ale pravidlo „čím více se potím, tím rychleji hubnu“ nefunguje. Nadměrné přehřátí je pro srdce velmi nebezpečné. A další doušek škodlivého syceného nápoje nebo například kousku smaženého masa – a vše se vrátí do normálu.

Alkohol je také lepší odložit

Alkohol je také lepší odložit Foto: Vladimír VELENGURIN

Je lepší neutrácet peníze a najmout si trenéra, který vytvoří osobní tréninkový program. To platí zejména během novoročních svátků. Existuje mýtus, že ráno 1. ledna, po vypití pořádného množství alkoholu, pomůže lehké cvičení zmírnit kocovinu. A mnozí tomu propadnou. To není pravda. Správně vytvořit tréninkový proces může pouze kvalifikovaný specialista, nikoli poradce z neznámého místa

Doplňky místo jídla

Sportovní výživa a alkohol nejsou tak neslučitelné, jak si mnoho lidí myslí. Například protein je proteinový doplněk. A ráno skvěle pomůže nastartovat trávení po těžkém jídle. Je ale lepší se vyhnout spalovačům tuků nebo L-karnitinu, který urychluje metabolický proces. V každém případě je lepší se před použitím jakýchkoli doplňků stravy poradit s odborníky.

V ideálním případě je samozřejmě lepší se alkoholu úplně vzdát. Malé množství suchého bílého vína je však povoleno. Není to tak nebezpečné jako například silné nápoje nebo sycené šampaňské. A jeho rozumná konzumace nebude mít tak silný dopad na zdraví. Ale zcela neškodný alkohol neexistuje. Jakýkoli nápoj, bez ohledu na počet stupňů, je pro tělo jedem.

Zajímavé:  Jak se liší tónování vlasů od barvení: co je lepší vybrat.

Napsáno rychle, neodesláno rychle

Pokud za měsíc přiberete osm kilogramů, neznamená to, že je za měsíc shodíte. V praxi Artema Grigorieva byl muž, který během novoročních svátků a firemních akcí přibral 14 kilogramů. K jejich odstranění si oblíbil osm měsíců systematického tréninku a kompletní změnu jídelníčku.

Sportování však není všelék. V průměru spálí 250 až 400 kalorií. To vám umožní jen trochu snížit váš kalorický deficit. Nejdůležitější je výživa.

ČTENÁŘI:

Sdílejte novinky, nahlaste problém na čísle WhatsApp: +79873484462

Přihlaste se k odběru našeho telegramového kanálu

Přečtěte si také

Věková kategorie webu 18 +

Online publikace (webová stránka) je registrována Roskomnadzorem, certifikát El č. FS77-80505 ze dne 15. března 2021.

ŠÉFREDAKTOR OLESIA VYACHESLAVOVNA NOSOVÁ.

ŠÉFREDAKTOR STRÁNEK – KANSKY VICTOR FYODOROVICH.

AUTOREM MODERNÍ VERZE EDICE JE SUNGORKIN VLADIMIR NIKOLAEVICH.

Příspěvky a komentáře čtenářů webu zveřejněny bez úprav. Redakce si vyhrazuje právo je ze stránek odstranit nebo upravit, pokud jsou tyto zprávy a komentáře zneužitím svobody médií nebo porušením jiných požadavků zákona.

JSC “ID “KOMSOMOLSKAYA Pravda”. INN: 7714037217 OGRN: 1027739295781 127015, MOSKVA, NOVODMITROVSKAYA 2B, TEL. +7 (495) 777-02-82.

Výhradní práva na materiály zveřejněné na webových stránkách www.kp.ru v souladu s právními předpisy Ruské federace o ochraně výsledků duševní činnosti náleží vydavatelství JSC Komsomolskaja Pravda a nejsou předmětem použití jinými osobami v v jakékoli formě bez písemného souhlasu držitele autorských práv.

Nákup autorských práv a kontaktování redakce: kp@kp.ru

Zhubnout a nenabrat zpět. Spalte 1000 kcal za trénink

Maya Jamajský

Novinky z polí pro ty, kteří neradi běhají, milují sladké a stále nechápou, kolik vody by měli denně vypít, aby nenafoukli jako panda.

Květnové prázdniny mi jako každému zavířily sérií příjemných víkendů v přírodě, procházek a relaxace s přáteli. S jednou výhradou: alkohol byl z mého života vymazán už v únoru, a než jsem zkusil kebab, dlouho a pečlivě jsem se ptal na to, „co je to za maso“ a „v jakém mase jsi ho marinoval“. Tyto dvě jednoduché a velmi důležité otázky mi pomohly v květnu přibrat celkem asi 500 gramů a pokračovat v experimentování s různými metodami a technikami, které mi slibovaly „zhubnout“ do léta.

Zajímavé:  Lunární kalendář střihů leden 2024 - úspěšné a příznivé dny v lednu 2024, kdy je lepší ostříhat si vlasy podle horoskopu.

Foto: Valeria Barinová, “Championship”

Hned zopakuji, že se mi velmi líbí sdělení, se kterým jsme s kolegou do tohoto experimentu přišli. Jeho podstatou pro mě není zhubnout 15 kg a nabrat je zpět do podzimu, ale kromě hubnutí přijít na drahocenný řetězec akcí, které jsem připraven pravidelně a po celý život vykonávat. Najít si správný jídelníček, pochopit, jakou vodu a kolik jsem ochoten během dne vypít, nenahrazovat cukr stejně kalorickými dezerty bez cukru, ale naučit se ovládat své chutě na něj a tak dále.

V tomto materiálu bych se chtěl podrobněji věnovat 5 myšlenkám-objevům, které mě napadly během několika týdnů experimentu. Nějak není zvykem, abychom o nich hodně a podrobně mluvili, protože všechny nejoblíbenější články se soustředí na jedno banální a hlasité téma: „Jak RYCHLE zhubnout“. Tedy „včera“, „ve snu“, „v hypnóze“ nebo „z magických pilulek“.

Spouštěče hubnutí: Jaký je pro vás skutečný výsledek?

Jednou večer se mi hlavou vloudila myšlenka na past, když už bylo kolem 10:3,5, váha byla asi mínus XNUMX kg, ale moje tělo mě neinspirovalo k tomu, abych si udělal pár selfie, nebo dokonce, když na to přijde, napsal článek a sdílel s tebou. Váha ubývala, ale zdálo se mi, že to vůbec nezměnilo můj vzhled.

A pak mě napadla jedna zajímavá věc: co pro mě znamená ideální tělo? Pokud budete ignorovat čísla na váze a budete jen mluvit o své vysněné postavě. Pro sebe jsem určil tři hlavní body:

  • krásný pas,
  • čistá a zdravá pleť,
  • nedostatek dvojité brady (ha ha, ale myslím, že dívky pochopí, že je to velmi nepříjemné).

A pak jsem si prostě uvědomil, že žádná z akcí, které jsem teď dělal, mě nedovede k požadovanému výsledku. Protože intenzivní kardio a posilovna jsou skvělé, ale při běhání nebo dřepu s „palačinkami“ si nezpevníte pas. Moje nízkosacharidová dieta mi nepomáhá získat čistou a zdravou pleť, protože kvůli spoustě omezení jsem pěkně nervózní a všechna moje nervová dilemata se nejprve objevují na mém obličeji. Navíc se ukázalo, že mi na ledviny tlačí pořádné množství bílkovin, a proto se mi na zádech objevilo pár, ale nepříjemných vyrážek.

Zajímavé:  Pravda funguje! Omlazující odstín, který nosí zejména Beckham, Shayk a Kunaki.

Jo a ta brada. No zkrátka jíst nebo nejíst, pít nebo nepít, potit se nebo nepotit v posilovně – to je problém jiného druhu, řekněme, kosmetičtějšího. Měl jsem to jak když jsem vážil 65, tak 49 kilogramů. A není to otázka genetiky nebo dědičnosti, ale skutečnost, že pokožka obličeje potřebuje stejný trénink jako břicho, zadek a seznam by mohl pokračovat. Obecně jsem musel ve volném čase studovat směr „face fitness“, což je velmi zajímavé téma. Vřele doporučuji.

Foto: Valeria Barinová, “Championship”

Kardio. Snažil jsem se mu utéct a pak jsem začal utíkat

Po kondičním testování jsme prošli v laboratoři Crocus Fitness, bylo mi předepsáno kardio. Hodně kardia. Běhejte, skákejte přes švihadlo nebo se projděte. Ale od 50 minut denně. Více – prosím, méně – považujte za to, že se vůbec necvičilo. Počasí na konci dubna bylo nestabilní, a tak všechny mé oči směřovaly do tělocvičny.

No a teď si představte: chůze, pomalým tempem, po cestičce, zírat na ulici. 70 minut. Peklo. Je to pro mě prostě peklo. Ale chápete, kalorie se samy nespálí, proto jsem sevřel vůli v pěst a pokračoval jsem v běhání na stadionu a na dráze a hledal jsem alternativy, které pomohou spálit optimální počet kalorií za minimální čas, aniž bych dal tělo ve stresu a bez zvýšení tepové frekvence na maximální hodnoty. Existují dva poznatky. První: Takový výcvik existuje. Za druhé: jsou opravdu účinné.

Při hledání něčeho skutečně inovativního jsem šel do Andělská kupole — první wellness prostor v Moskvě. Přístup k wellness v Andělská kupole vychází z mnohaletého komplexního výzkumu japonských vědců a tradic země vycházejícího slunce. Obecně se cítíte, jako byste se hned od dveří ocitli v roce 3019, kde se během tréninku, na kterém můžete spálit až 1000 kcal za 45 minut, dozvíte o výhodách vodíkových inhalací, kryosauny a supertrenažérů. Jen se zamyslete nad tímto číslem: po standardním tréninku na běžeckém pásu průměrným tempem spálím 400 až 500 kcal. A abych byl úplně upřímný, pak si někdy chcete lehnout vedle posilovacího stroje a nikam nejít.

Zajímavé:  Jak správně nalepit umělé řasy: video lekce.

Proto mě zaujal návrh více pálit a cítit se lépe. Krátce vám řeknu o samotných simulátorech: během prvního tréninku jsem mohl otestovat kolo a běžecký pás. Nasadíte si „elastickou sukni“, která je připevněna k horní části stroje a pevně ji zakrývá. Část těla, která je „pod sukní“, je těsně a hermeticky uzavřena. A pak se stane kouzlo: představte si, že točíte na kole nebo jdete po stezce. ve vakuu, které vytváří potřebný odpor a prakticky vás nasaje do posilovacího stroje. Kromě toho je ale efekt aktivního spalování tuků umocněn ohřevem a působením infrasauny. Spoiler alert pro každého, kdo si troufne vyzkoušet postup na sobě: opravdu to funguje.

Foto: Valeria Barinová, “Championship”

Samozřejmě nic nenahradí ranní běhání malebným lesem nebo opuštěným městem, které se neprobudí, ale vzhledem k omezenému času obyvatel metropole a touze vidět výsledek „tady“ a „teď“ Jsem si jistý, že takový vesmírný trénink si své publikum najde. Slibuji, že půjdu na několik dalších lekcí a provedu měření „před“ a „po“.

Jídlo. Všechno je úžasné, pouze pokud jste připraveni takto jíst po zbytek svého života.

Obecně platí, že pokud věříte internetu, hubnoucí tábor se rozdělil na dva klany: někteří věří, že ke zhubnutí potřebujete kuřecí prsa, zeleninu, tvaroh, vejce a trochu bílkovin po tréninku nepomůže. bolí, jiní pečou zručné „PP-charlottes“, všude přidávají fruktózu a místo cukru stévii a žonglují recepty vlevo a vpravo. Nebylo mi souzeno připojit se k týmu „kuřecí prsa a je mi jedno, jestli je něco jiného“, protože když jsem na sobě v prvním týdnu experimentu vyzkoušela takové menu, poctivě jsem počkala do soboty a šla jsem sníst dort a zapít ho velkým cappuccinem. „Experimentální lidé“ mě také nemohli přijmout do svých řad, protože mi na vaření doma strašně chybí čas.

Zajímavé:  Pozor na sociopata: osobní zkušenost vztahů s osobou, která si s vámi hraje.

No, dovolte mi, abych vám to připomněl cíl: zařiďte si výživu tak, aby všeho bylo s mírou a dostatek. Vybrat si jídelníček, kterého se můžu držet do konce života, a ne 3,5 dne kvůli 2 kilům navíc.

Rozhodl jsem se zkusit donášku jídla a zjistit, jestli to funguje. Budu tě informovat. Mimochodem, pokud jste vyzkoušeli rozvoz jídla, hlasujte prosím v anketě níže.

Pít více vody. A tři otázky: „Kolik? Který? A jak víš, že je čas přestat?“

Ve všech módních doporučeních pro hubnutí je první věcí, kterou vám řeknou, „vytvořte si kalorický deficit“, druhá věc je „pijte hodně vody“. A co je důležité, ne soda, džus nebo čaj, ale čistá voda. Protože jak správně poznamenal lékař při vyšetření: „Všechno, co není voda, je jídlo.“ Nejzáludnější jsou totiž tekuté kalorie, které obsahuje každý nápoj – od šálku latté po nealkoholické mojito. S jejich pomocí se nezasytíme, ale pouze zatížíme tělo porcí cukru a rychlých sacharidů.

Foto: Valeria Barinová, “Championship”

Obecně si recept zapište:

  • Musíte pít tolik vody, kolik chcete, a kdy chcete;
  • Opravdu je nejúčinnější pít vodu a neztrácet čas džusy, latté a dokonce čajem. To pomůže urychlit metabolismus a udržet přirozenou rovnováhu voda-sůl v těle;
  • Neposlouchejte všechny ty příběhy o tom, jak musíte vypít 2 až 2,5 litru vody denně. Tento parametr je individuální a závisí na vaší výšce, váze a typu postavy;
  • Mějte u sebe láhev vody, takže bude menší pokušení udělat něco škodlivého. Koneckonců, když je voda po ruce, proč ztrácet čas hledáním alternativy;
  • Pokud nemůžete pít čistou vodu vůbec, zkuste do láhve přidat citron, listy nebo jahody. Výsledkem je vynikající detoxikační nápoj s výraznou chutí;
  • zkuste se vzdát tekutin, které zadržují vodu v našem těle. To může způsobit otoky ráno a po celý den. V tomto ohledu se mým nepřítelem číslo 1 ukázala být káva.
Zajímavé:  Nejodolnější lak na nehty: hodnocení od odborníků.

Foto: Valeria Barinová, “Championship”

Slibuji, že si budu i nadále vést deník z oblastí hubnutí, sdílet postřehy a zkoušet na sobě ty nejmódnější postupy, potvrzovat či vyvracet jejich účinnost. Obecně, jak se říká, léto se blíží. Nepolevujme! A pro ty, kteří dočtou až do konce, řeknu, že výsledky na váze jsou již asi 4,5 kg mínus, ale nejvíce potěší objemy, protože mizí mnohem rychleji.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button