Jak pít vodu do hodiny, jak zhubnout. - bedivine.cz
Celebrity

Jak pít vodu do hodiny, jak zhubnout

Sledujte vodu celé hodiny: Zde je návod, jak zůstat správně hydratovaný

Sledujte vodu celé hodiny: Zde je návod, jak zůstat správně hydratovaný

Odborníci doporučují pít vodu v tomto plánu, abyste získali maximální výhody. Každý ví o blahodárných vlastnostech čisté vody, ale málokdo si dokáže představit, kdy je nejlepší ji pít.

Někdo nasává vodu násilně a příliš často, jiný naopak neustále zapomíná a nedodržuje pitný režim. Právě pro takové lidi sestavili lékaři kanálu TG „Buďme zdraví“ harmonogram příjmu vody doslova každou hodinu.

Jak správně dodržovat pitný režim:

  • Svůj den musíte začít sklenicí teplé vody s citronem. Ať je to v 8.00:XNUMX. Nezapomeňte pít vodu na lačný žaludek. Tímto způsobem probudíte své tělo, doplníte potřebnou úroveň hydratace,
  • V 11.00:XNUMX vypijte sklenici vody pokojové teploty. V tuto dobu před obědem začne vaše tělo vydávat falešné signály o pocitu hladu. Místo toho, abyste tělu dodávali kalorie navíc, je lepší nedostatek tekutin doplnit.
  • Ve 13.00:XNUMX – půl hodiny před obědem – vypijte další sklenici vody. Pijte vodu i během jídla.
  • V 16.00:0.5 se snažte vypít alespoň 2 litru vody. Čas mezi obědem a večeří vyplňujeme zpravidla nezdravými svačinami. To, co potřebujete, je čistá HXNUMXO.
  • Ve 20.00:XNUMX se připravte do postele a vypijte poslední sklenici vody na tento den. Pro chuť a větší přínos můžete přidat trochu medu a plátek citronu.
Zajímavé:  Francouzský půlměsíc: nejvirálnější manikúra, o které každý sní o opakování.

Optimální norma, kterou již potvrdili odborníci, je minimálně 1,2 – 1,5 litru pro dospělou osobu za jakýchkoli podmínek. Horké počasí, tréninková zátěž, fyzická práce a nemoci zvyšují potřebu vody.

Pitná voda pro hubnutí za hodinu: plán a nástroje

Věděli jste, že pití vody podle plánu vám pomůže zhubnout? Pojďme zjistit, zda skutečně existuje optimální čas na příjem tekutin pro hubnutí a jaký rozvrh pitné vody bude účinný.

Mýtus nebo realita: Vliv plánu pití vody na hubnutí

Podle studie zveřejněné v American Journal of Epidemiology mají ti, kteří pijí alespoň šest sklenic vody denně, o 41 % nižší pravděpodobnost infarktu než ti, kteří vypijí pouhé dvě sklenice.

Jiná studie zjistila, že 50 žen s nadváhou, které pily 500 ml vody 30 minut před každým jídlem po dobu 8 týdnů, snížilo svou chuť k jídlu, hmotnost a index tělesné hmotnosti.

Voda zabírá místo v žaludku, takže se cítíte sytí a snižuje pocit hladu. Proto, pokud jste nedávno jedli, ale chcete si dát svačinu, myslete na to: možná vaše tělo nemá dostatek tekutin a bude stačit vypít sklenici vody.

Současný výzkum tedy potvrzuje, že režim pití vody může mít skutečně vliv na hubnutí. Podívejme se blíže na to, jak se to přesně děje.

dívka pitná voda

Jak pitný režim ovlivňuje vaše tělo?

  • Snižuje hlad
  • Zrychluje metabolismus
  • Pomáhá snižovat příjem kalorií
  • Zlepšuje trávicí procesy

Podle studie provedené v Německu subjekty, které vypily 0,5 litru vody 30 minut před každým jídlem, snížily svůj denní kalorický příjem o 200 kcal. A během 3 měsíců to vedlo ke snížení hmotnosti o 2 kg u každého účastníka experimentu.

Ingredience pro ochucenou vodu

Jak reálné je zhubnout pitím vody podle plánu?

V průměru, pokud budete dodržovat správný rozvrh pitné vody a zdravé výživy, za měsíc můžete:

  • snížit hmotnost o 2-3 kg;
  • snížit obvod pasu o 3-5 cm.
Zajímavé:  Jak strávit Nový rok a svátky o samotě: ​​5 způsobů, jak neupadnout do deprese.

V tomto případě bude účinek záviset na počátečních parametrech:

Počáteční hmotnost Očekávaný úbytek hmotnosti za měsíc
Až do 85 kg 1-2 kg
85-100 kg 3-4 kg
Více než 100 kg 4-5 kg

Mýty o plánu pití vody pro hubnutí

Pojďme vyvrátit některé mylné představy na toto téma:

  1. Mýtus: Přílišné pití vody může způsobit nadýmání.Ve skutečnosti se přebytečná tekutina vylučuje z těla přirozeně.
  2. Mýtus: Můžete pít vodu ne podle plánu, ale podle svých pocitů.Ve skutečnosti je pocit žízně již známkou dehydratace.

Zjistili jsme tedy, že plán příjmu tekutin má skutečně vliv na procesy, které přispívají ke snížení hmotnosti. Přejděme k praktickým doporučením.

Pokyny krok za krokem: jak pít vodu do hodiny pro hubnutí

Chcete-li zhubnout se správným pitným režimem, dodržujte tato doporučení:

  1. Spočítejte si svůj denní příjem tekutin na základě vašich individuálních parametrů
  2. Udělejte si rozvrh, který vám bude vyhovovat, který bude udávat přesný čas a objem tekutiny, kterou vypijete
  3. Držte se svého plánu a sledujte pokrok ve svém deníku

Podívejme se na každý bod podrobně.

Jak vypočítat osobní příjem tekutin

V průměru potřebuje dospělý člověk vypít 1,5 až 2 litry tekutin denně. Přesný objem však závisí na řadě jednotlivých faktorů:

  • patro
  • věku
  • hmotnosti
  • úroveň fyzické aktivity
  • zdravotní stav

Pro výpočet své normy vynásobte svou hmotnost v kilogramech 30 ml. Pokud je například vaše hmotnost 65 kg, vzorec bude:

65 kg * 30 ml = 1950 ml

Toto je základní hodnota. Poté jej upravte na základě dalších faktorů:

Hotový plán příjmu vody pro ty, kteří chtějí zhubnout

Hodinový rozvrh pitné vody pro hubnutí:

  • 8:00 – sklenice vody nalačno
  • 10:00 – 0,5 litru vody
  • 13:00 – sklenice vody 30 minut před obědem
  • 14:00 – sklenice vody během oběda
  • 16:00 – 0,5 litru vody
  • 19:00 – sklenice vody 30 minut před večeří
  • 20:00 – sklenice vody během večeře
Zajímavé:  Která tvářenka je vhodná pro brunetky s hnědýma, modrýma a zelenýma očima.

Dodržováním tohoto rozvrhu každý den poskytnete tělu dostatek tekutin pro urychlení metabolických procesů a hubnutí.

Užitečné tipy: co lze přidat do vody pro posílení účinku

Aby se zvýšil účinek pitné vody na plán hubnutí, doporučuje se do ní přidat přírodní složky:

  • Šťáva z polovičního citronu
  • Pár plátků čerstvé okurky nebo máty
  • skořice
  • Zázvor

Takové přísady dodají vodě příjemnou chuť a také poskytnou další prospěšné vlastnosti pro tělo.

Tabulka „Co a kdy pít“

čas Doporučený nápoj
Ráno na lačný žaludek Sklenice čisté vody
Během jezení minerálka
Mezi jídly Voda s citronem nebo bylinkami
Před spaním Bylinkový čaj bez cukru

Dodržujte tato doporučení, abyste ze svého pitného režimu měli co nejvíce přínosů pro zdraví a hubnutí.

10 kroků, jak zhubnout pitím vody

Zde je kontrolní seznam krok za krokem pro ty, kteří chtějí zhubnout správným pitím vody:

  1. Spočítejte si svůj osobní příjem tekutin
  2. Vytvořte si pohodlný plán příjmu vody
  3. Kupte si láhev na vodu o objemu 500-800 ml
  4. Nastavte si v telefonu připomenutí, abyste pili vodu
  5. Pijte vodu po malých doušcích po celý den
  6. Přidejte do vody zdravé přísady: citron, bylinky
  7. Veďte si deník příjmu tekutin
  8. Upravte si množství spotřeby podle sebe
  9. Sledujte své zdraví a váhu
  10. Užijte si vylepšení!

Pokud se budete řídit těmito doporučeními, určitě se vám podaří dosáhnout požadovaných výsledků!

Jaké vychytávky vám pomohou nezapomenout na pití vody podle vašeho rozvrhu?

Chcete-li sledovat svůj plán pití vody pro hubnutí, použijte následující gadgety a aplikace:

  • Chytré hodinky se sledováním tekutin
  • Aplikace Water Balance pro Android
  • Aplikace Water Monitor pro iOS
Zajímavé:  Jak zhubnout se sodou za 3 dny recenze.

Tito asistenti vydají upozornění na nutnost pít vodu striktně v daný čas v souladu s vaším osobním pitným režimem.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button