Jak rychle zhubnout letním tréninkem administrátorů. - bedivine.cz
Celebrity

Jak rychle zhubnout letním tréninkem administrátorů

Zhubněte před létem: tipy a trénink pro ty nejlínější

Jsme již dospělí, a tak nevěříme na Santa Clause, jednorožce a kouzelné diety, které nás za týden nadobro zbaví nadváhy. Ale kouzlo stále existuje – existují jednoduché způsoby, jak si vytvořit vlastní zdravý jídelníček a do léta přijít o vše nepotřebné.

Redakční kancelář
Tagy:
Roční období/Fotodom; GettyImages

Zde je několik tipů a cviků, které vám pomohou vyhrát boj s kily navíc bez počítání kalorií a nudných diet.

Neléčte se sami! V našich článcích shromažďujeme nejnovější vědecká data a názory autoritativních odborníků na zdraví. Ale pamatujte: pouze lékař může diagnostikovat a předepisovat léčbu.

Začněte svůj den ziskově

První věc, kterou musíte po probuzení udělat, je roztáhnout závěsy a vpustit do místnosti sluneční světlo. To normalizuje cirkadiánní rytmy a metabolismus. Poté vypijte sklenici vody – osvěží vás a zrychlí metabolismus. A myslete neustále pozitivně – nízká hladina stresu pomáhá předcházet hromadění tuku. Po jednoduché přípravě můžete přistoupit k tomu hlavnímu – zdravé a lehké snídani. Správná snídaně zlepší složení krve a dodá tělu energii. Vědci zjistili, že ženám, které zanedbávají snídani, hrozí, že do 40 let přiberou 5 až 20 kg nadváhy. Nejlepší jídla na ráno jsou celozrnná kaše, přírodní tvaroh a bobule bohaté na antioxidanty. Pokud nemáte sílu ráno vařit, večer ovesné vločky zalijte vařící vodou. Ráno do ní stačí přihodit čerstvé lesní plody nebo ořechy a vše posypat skořicí.

Zajímavé:  Odstraňovač očního make-upu: jak si vybrat ten správný.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Myslete na jídlo

Alespoň při jídle. Všímavost je nejjednodušší způsob, jak zhubnout. Když nejsme ponořeni do procesu jídla a jsme rozptýleni konverzacemi nebo televizí, sníme více a promeškáme okamžik sytosti. Navíc je vyvinut reflex – až příště uslyšíte zvuk spořiče obrazovky vašeho oblíbeného seriálu, vaše ruka automaticky sáhne po něčem chutném, i když nemáte vůbec hlad. Takže jídlo je oddělené, televizní seriály jsou oddělené. Vnímejte jídlo, vychutnejte si pohled a vůni – teprve potom pokračujte k jídlu samotnému. Jak dlouho ti trvá oběd? Pokud je to méně než 10 minut, pak je čas zpomalit. Vychutnejte si jídlo pomalu a ochutnejte každé sousto. Ano, oběd nebo večeře bude trvat déle než obvykle, ale pocit sytosti se dostaví rychleji. Existuje šance, že nedokončíte vše, co máte na talíři.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Uspořádejte dny půstu

Pravidelné dny půstu urychlují proces spalování tuků, posilují imunitní systém, zlepšují střevní mikroflóru a stav pokožky. I jeden den bez těžkého jídla pomůže vašemu tělu jíst méně po zbytek týdne. Jak vybrat produkt k vyložení? Řiďte se chuťovými preferencemi a požadovaným výsledkem. Okurky pomohou dosáhnout maximálního efektu při hubnutí, pohanka lépe pročistí organismus a den na vitamíny bohatých zeleninových a ovocných smoothies bude výborným detoxem. Hlavní věc je najít si ve svém nabitém programu den, kdy nemusíte dělat nic důležitého. Ve dnech půstu odborníci radí relaxovat a zajistit tělu plnohodnotný lázeňský program. Projděte se v parku, meditujte, zajděte si na masáž nebo do sauny. To pomůže nejen odstranit více toxinů, ale také dát do pořádku emoční stav spolu s tělem. A žádný sport! Fyzická aktivita v den půstu je kontraindikována.

Zajímavé:  Jak nahradit základ v létě doma: 7 možností.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Přidejte oheň

Hlavními pomocníky při honbě za dokonalým tělem jsou koření. Podporují odtok žluči a zrychlují metabolismus. Odborníci na výživu doporučují nahradit všechny vysoce kalorické omáčky kořením a bylinkami. Kromě toho je užitečné přidávat koření nejen do jídla, ale také do nápojů – ať jsou na stole zdravé kořeněné koktejly místo džusů a sody. Přidejte si do kávy skořici a před každým jídlem vypijte sklenici teplé vody se zázvorem – tento nápoj utlumí pocit hladu. Každé koření má svou superschopnost. Hořčice je jedním z nejlepších koření pro zrychlení metabolismu. Zázvor odstraňuje toxiny a urychluje metabolismus. Skořice 15x urychluje zpracování cukru v těle a kontroluje hladinu glukózy v krvi. Kurkuma obsahuje polyfenol, který zastavuje růst tukové tkáně. Kajenský pepř má vysoký obsah kapsaicinu, který má vliv na tukovou tkáň a pomáhá tělu spalovat více kalorií.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Jezte mléčné výrobky

Studie University of Tennessee zjistila, že ti, kteří jedí stravu s vysokým obsahem vápníku, snáze shazují přebytečná kila. Mléčné výrobky navíc obsahují bílkoviny, které obnovují svaly i po jednoduchém cvičení (jejich seznam je níže) a pomáhají spálit více kalorií. Příjemný bonus: asi 25-30 % kalorií, které získáte z bílkovinných potravin, se spálí během trávení. Pro srovnání: pouze 6-8% jejich kalorií je vynaloženo na trávení sacharidů. Pokud trpíte intolerancí mléka nebo se bojíte rizika zánětu, nahraďte běžné mléčné výrobky výrobky A2 – neobsahují bílkovinu A1. Výzkumy ukazují, že skutečnou příčinou intolerance mléka a zánětlivých procesů v gastrointestinálním traktu se často stává protein A1, a nikoli nedostatek laktózy. „Zažívací enzymy, které dokážou trávit mléčnou bílkovinu, interagují odlišně s beta-kaseiny A1 a A2. V případě mléka A2 probíhá trávení bez výrazného nadýmání, kručení a nepříjemných pocitů v žaludku,“ poznamenává odbornice společnosti A2 Milk, gastroenteroložka Světlana Isaková.

Zajímavé:  Jak zajistit, aby rtěnka vydržela déle: rady od odborníků a vizážistů.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Jídlo jsme vytřídili, přejděme ke sportu. Bohužel, bez něj stále nebudete schopni dosáhnout štíhlého, tónovaného těla. Nemáte čas chodit do posilovny? Žádný problém, vybrali jsme pro vás seznam jednoduchých cviků, které zvládnete, aniž byste opustili svůj domov.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button