Jak rychle zhubnout nohy a zpevnit zadek. - bedivine.cz
Celebrity

Jak rychle zhubnout nohy a zpevnit zadek

Nejlepší cviky na hubnutí ženských stehen a nohou doma

Pro ženy je velmi obtížné zhubnout nohy a hýždě, protože ženské tělo ukládá tukové zásoby v dolní části těla. Vrstva se můžete zbavit pomocí speciálních fyzických cvičení. Jsou zaměřeny na spalování kalorií a hubnutí, stejně jako na posílení svalů.

PŘÍBĚHY HUDNUTÍ HVĚZD!

Irina Pegova všechny šokovala receptem na hubnutí: „Shodil jsem 27 kg a pokračuji v hubnutí, jen to vařím v noci. ” Přečtěte si více >>

Můžete cvičit doma, ale je vhodné si pořídit malé činky nebo činku, protože silový trénink vám pomůže zeštíhlit nohy mnohem rychleji.

Jak zhubnout na stehnech a nohách?

Většina žen má tendenci hromadit tuk v dolní části těla. To je způsobeno genetickými vlastnostmi a hormonálními hladinami. Muži se s tímto problémem setkají mnohem méně často, protože jejich tuk se obvykle hromadí v žaludku a horní části těla.

Pokud jsou dívčí stehna, boky a hýždě poměrně objemné a její paže, břicho a ramena jsou tenké, neměli byste hledat super dietu, která pomůže spalovat tuk pouze na nohou. To je nemožné, protože ke ztrátě tuku dochází v celém těle, bez ohledu na konzumované potraviny a prováděné cvičení.

Ale je možné napumpovat určitou svalovou skupinu. Proto, aby vaše nohy ztenčily, je nutné celkově snížit procento tuku v těle a posílit svaly v problémové oblasti.

Zajímavé:  Jak zhubnout doma pomocí cvičení.

První úkol lze překonat správnou výživou a kardio tréninkem (běh, rychlá chůze, skoky, veslování atd.). Ale stojí za to zvážit, že nohy a boky mohou být poslední, kdo začne hubnout. To bude záviset pouze na dědičných vlastnostech.

Aby vaše tělo nebylo jen tenké, ale také štíhlé a elastické, budete muset zatnout svaly. Chcete-li to provést, musíte provést fyzická cvičení pro nohy. Je vhodné neomezovat se na práci pouze spodní části těla. Aby byla vaše postava harmonická, měli byste cvičit paže, záda, ramena, břicho atd.

Pokud při plánování tréninku dodržíte tyto zásady, můžete rychle zhubnout nohy a zpevnit je.

Sušení nohou – nejlepší cvičení doma i v posilovně, dieta

Sušení nohou – nejlepší cvičení doma i v posilovně, dieta
Nejlepší cvičení

Dívky často zanedbávají silový trénink, omezují se na kardio cvičení. Provádění cviků se zátěží ve skutečnosti nejen posiluje svaly, ale také efektivně spaluje tuky. Čím více svalové hmoty člověk má, tím rychleji tělo spaluje kalorie, aby si ji udrželo.

Zátěž nemusí být velká. Začátečníci musí provádět cvičení s vlastní vahou a zároveň se naučit správnou techniku. Postupně si můžete vzít malé činky nebo činku. Chcete-li zhubnout a posílit svaly, musíte provést 15-20 opakování ve 4-6 přístupech.

Cvičit můžete nejen v posilovně, ale i doma. Pokud není možné koupit činky a činku domů, můžete použít láhve na vodu nebo batoh s těžkými knihami.

Než přejdete k hlavní části tréninku, stojí za to udělat pět minut gymnastiky, abyste si protáhli klouby a připravili svaly na zátěž.

Tenké nohy za měsíc: efektivní sada cvičení pro ženy a muže doma

Tenké nohy za měsíc: efektivní sada cvičení pro ženy a muže doma
Dřepy

Jedním z nejúčinnějších cviků na rozvoj svalů nejen nohou, ale i celého těla jsou dřepy. Mnoho žen dělá dřepy v posilovně nebo doma, aby napumpovaly zadek. Ale velmi často to dělají špatně. V důsledku toho se zátěž přesune na nohy a kvadricepsy se zvětší.

Zajímavé:  Předpověď krásy: jaké účesy budou v trendu v roce 2024 — a jak se budou opakovat.

Tomu se můžete vyhnout tím, že se naučíte správnou techniku:

  1. 1. Výchozí pozice – chodidla širší než ramena, prsty mírně vytočené do stran, záda rovná.
  2. 2. Při nádechu je třeba začít pohybovat pánví dozadu a postupně ohýbat kolena.
  3. 3. Měli byste se snížit rovnoběžně s podlahou nebo níže.
  4. 4. Záda by měla být téměř kolmá k podlaze, povolen je pouze mírný předklon.
  5. 5. Kolena by neměla přesahovat pomyslnou čáru vedenou od prstů nahoru.
  6. 6. V nejnižším bodě byste měli několik sekund setrvat a pak vstát a namáhat hýždě.
  7. 7. Kolena nemůžete úplně natáhnout nahoře, protože to škodí kloubům.

Správná technika dřepu

Výdech by měl být prováděn při zvednutí. Je vhodné jít pomalu dolů a z dřepu rychle vstát.

Když je technika dokonalá do bodu automatizace, můžete zvedat činky nebo si položit činku na ramena.

Pokud dáte chodidla hodně široce a roztáhnete prsty do stran, bude zátěž dopadat spíše na vnitřní stranu nohou. Tyto dřepy se nazývají „vrstvy“.

Jak rychle zhubnout nohy a zpevnit zadek

Jak utáhnout a napumpovat zadek za 7 dní? Aby byly hýždě hrdé

Krásné a tónované hýždě vždy přitahovala a vzrušovala muže, v tom není nic překvapivého. Kněz by měl vypadat chutně, ale vůbec ne z pohledu kanibala, navíc zneužívajícího tučná jídla. Dosáhnout elastických a oku lahodících tvarů není vůbec snadné. Jakékoli tukové usazeniny prostě zbožňují ženské nohy a zadek a spěchají tam s neúprosnou vytrvalostí. Vyhnat je odtamtud není snadný úkol, ale ještě obtížnější úkol je dosáhnout významných výsledků v krátkém časovém období. Co je potřeba udělat, abyste se na sebe za 7 dní spokojeně podívali do zrcadla?

Zajímavé:  Báze pod make-up pro suchou pleť: jak si vybrat bázi pro suchou pleť.

V první řadě ujasněme si tento důležitý bod: pojmy „utáhnout zadek“ a „zhubnout zadek“ se velmi liší svým sémantickým zatížením. Utáhnout znamená udělat svaly pružnějšími pomocí speciálních cvičení. Při cvičení samozřejmě budeme spalovat kalorie. Ale ne konkrétně ze hýždí, ale z celého těla. Není možné cíleně zhubnout v jakékoli části těla, můžete snížit pouze svůj „obsah tuku“ jako celek. Pokusy odstranit tuk z břicha pomocí cviků na břicho jsou zbytečné, stejně jako vás různé dřepy nezachrání od tukových usazenin na hýždích.

Nicméně dobrý tón hýždí je také velmi důležité, protože ani tenký zadek bez tónu nevypadá příliš atraktivně. Navíc cvičením na hýždě stále ztrácíme určitý počet gramů, takže nepřímo hubneme v této pro nás momentálně důležité části těla.

K rychlému spálení tuky, dochází k tzv. „osušení“ karoserie. Jedná se o tvrdou a rigidní sadu diet a cvičení, která vám umožní rychle odstranit z těla hodně tekutin. Všechny modely před střelbou a kulturisté před soutěží procházejí týdenním (obvykle týdenním) sušícím cyklem, aby byli na vrcholu své formy na přebal nebo pódium. Ale abyste vydrželi „sušení“, musíte být sportovec, schopný vydržet vážnou fyzickou námahu, mít železnou vůli a charakter. Kdo toto vše má, nemá s nadváhou žádné problémy. Takže musíte rozhodně začít se cvičením.

Začněme tedy. K provedení sestavy cviků potřebujeme pouze podložku a oblečení pohodlné na gymnastiku. Cvičení bude celkem 5, ale je potřeba je provádět denně po dobu pěti dnů. Pokud je úroveň fyzické zdatnosti hodně na přání, můžete zkusit dokončit všechna cvičení několik dní před začátkem „kurzu“, řekněme v pátek. V sobotu a neděli se svalům uleví od neobvyklých cviků a od pondělí bude možné začít dosahovat cíle. Tady jsou, je jich pět:

Zajímavé:  10 věcí, které lze nosit v každém věku.

jak napumpovat krásný zadek

Cvičení č. 1. Levým bokem si lehneme na kobereček, paže pokrčená v lokti podpírá tělo, druhá leží klidně na opasku. Uděláme deset zvednutí pravé nohy, nezapomeneme ji včas podsadit, poté se otočíme a totéž zopakujeme pro druhou nohu. Nezapomínejme, že „zvedání a spouštění“ neznamená mávání nešťastnou nohou, jakoby v záchvatu. Musíte to udělat hladce a pomalu, abyste sval cítili zátěž.

Cvičení č. 2. Čas si lehnout. Rozpažíme ruce do stran – pomohou udržet rovnováhu. Protáhněte prsty jako baletka a zvedněte nohy nahoru. Deset opakování. Zůstaneme ve stejné pozici a přejdeme k dalšímu cviku.
Cvičení č. 3. Udělejte si krátkou přestávku a poté pokrčte kolena. Pomalu zvedněte zadek nahoru a prohněte se se vší grácií, která je v nás vlastní. A tak desetkrát, po kterých si odpočineme.

Cvičení č. 4. Je čas dřepu. Bude stačit dvacet dřepů, hlavní věcí je zajistit, aby záda byla rovná, ruce natažené před vámi. Opět nemůžete spěchat, tónová cvičení by měla být prováděna hladce, pak dosáhnete dobrého výsledku.

Cvičení č. 5. Postavíme se rovně a napneme hýždě. Scedíme je, asi pět až sedm sekund, pak se uvolníme a pět až sedm sekund odpočíváme. Můžete to udělat 15-20krát, kolik síly zbývá.

První výsledky takové komplex se projeví do týdne. Jen nekroutit rty předčasně – první výsledky a ideální výsledky konceptu se liší. Nicméně i malý úspěch je příjemný a slouží jako pobídka k pokračování.

Poslední cvičení, mimochodem, můžete to dělat častěji a pravidelněji. Brzy ráno, když se probouzíte z otravného zvonění budíku, je škodlivé okamžitě vyskočit z postele, protože to vede k poklesu tlaku a negativně ovlivňuje zdraví a náladu. Místo toho, když ležíte v posteli, musíte střídavě stahovat svaly nejprve na nohou, pak, zvedněte se výše, na hýždě, břicho, záda, paže a dokonce i krk. S ohledem na náš cíl budeme věnovat zvláštní pozornost hýždím. Začleněním takového rituálu do svého každodenního probuzení můžete časem dosáhnout úžasných výsledků. A nejde jen o to, že bude snazší se probudit, ale hýždě se „napumpují“.

Zajímavé:  8 základních věcí, které vyšly z módy – vyměňte je, abyste nevypadali nudně –

a obecně, cvičení takže můžete jít kamkoli. Například sedět v kanceláři. Hlavní je přitom sladce se usmívat a kroutit hlavou – nechte šéfa, ať si myslí, že jste jen velmi energický zaměstnanec, a proto na židli mírně poskakujete. Možná si konečně vyměníte židli u svého stolu.

Následující nabídky může znít banálně, ale v boji o dobrou postavu nehraje první (i když samozřejmě zdaleka ne poslední) roli gramotnost cvičení a výběr různých technik. Hlavní je trpělivost a vytrvalost. Potřebujete si pořídit krásný kalendář, který se bude pověsit na zeď, abyste si každý den strávený v bojích o krásnou postavu označili tlustým červeným fixem.

Musíte na sebe být přísní Slibže každý den v tomto kalendáři bude červený, jinak to bude rána do sebevědomí. A když nějaký den chybí, vyhoďte za trest krásný kalendář a pověste si na zeď nový. A tak dále, dokud nezůstane nic, co by bylo možné hrdě viset na zdi – zcela červený diplom, svědčící o vaší vytrvalosti, hrdosti a trpělivosti.

Doporučujeme také video cvičení pro napumpování kněží doma i v tělocvičně

Pokud máte problémy se sledováním, stáhněte si video ze stránky „Videocvičení pro napumpování kněží doma a v tělocvičně“.

– Vraťte se na obsah sekce “Dermatologie“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button