Jak rychle zhubnout nohy za týden. - bedivine.cz
Celebrity

Jak rychle zhubnout nohy za týden

Pokud jste si stanovili cíl zhubnout nohy za týden, pomůže vám s tím portál na hubnutí „Zhubnout bez problémů“. Spousta tipů!

Jak zhubnout nohy za týden? Jezte správně!

Vymyslete ten správný zlomková dieta, který bude zohledňovat obsah bílkovin, tuků a sacharidů. Vyřaďte z denní nabídky smažená a tučná jídla, sladkosti a pečivo. Ale jíst ovoce není zakázáno.

Protože vaše denní strava by měla obsahovat 1200-1700 kcal, můžete jíst:

  • během snídaně — jakákoli neslazená kaše vařená ve vodě;
  • během oběda — zelené jablko;
  • během oběda — zeleninová polévka, sto padesát gramů libových kuřecích prsou a trochu dušené zeleniny;
  • odpoledne — sklenice kefíru;
  • k večeři — sto gramů ryby se třemi sty gramy zeleninového salátu.

A přestože dieta pro hubnutí nohou je jednou z hlavních metod podpory hubnutí, musí být kombinována s fyzickými cvičeními pro štíhlé nohy a musíte věnovat pozornost pouze těm cvičením, které pomáhají odstranit tuk z problémových oblastí nohy.

Fyzická aktivita pro rychlé hubnutí nohou

Tyto zahrnují chůze, běh a plavání.

Portál hudeem-bez-problem.ru doporučuje pamatovat na to, že při hubnutí nemůžete „napumpovat“ svaly nohou, aby vizuálně nevypadaly ještě tlustší. Když jste si stanovili cíl „zhubnout nohy za týden“, nezapomeňte posilovat svaly pravidelným cvičením. strie. Můžete dát přednost tanci nebo cvičení na eliptickém trenažéru.

Zajímavé:  Herečky 20. století: vyzkoušejte, které z nich se podobáte.

Poté, co tuková vrstva přítomná v oblasti nohou začne mizet, přejděte na Pilates/Callanetic, prováděné dvakrát týdně, nebo třídy aerobik, které nebude zbytečné navštěvovat třikrát týdně.

Co se týče chození do posilovny, nepomůže vám zhubnout.

Ale obecně — vést aktivní životní styl: vařte jídlo, umývejte nádobí, s radostí se pusťte do všech domácích prací, včetně úklidu.

Skákání přes švihadlo vám pomůže rychle zhubnout nohy a stehna

Dvacet pět minut skákací lano vám za týden pomohou zhubnout i nohy, protože díky nim každý den ztratíte zhruba dvě stě kalorií.

Hlavní věcí je vybrat si „správné“ švihadlo, které odpovídá vaší výšce. To znamená: pokud je vaše výška pod jeden a půl metru, délka lana by měla být — 210 cm, pokud se pohybuje mezi 152-167 cm -250 cm, s výškou 168-182 cm — 280 cm, tj. majitel s výškou 183 cm (a výše) si zakoupí výrobek, jehož délka dosahuje 310 cm.

Nyní pojďme mluvit o technice skákání přes švihadlo: musíte skákat nízko a při skákání pracovat výhradně s nohama; tělo, zápěstí a předloktí by měly být ve statické poloze (pouze v tomto případě nohy zhubnou „správně“, protože zátěž bude aplikována pouze na problémové oblasti).

Pokud ještě neumíte skákat „podle pravidel“, nebojte se, časem tuto činnost dokonale zvládnete, ale zatím pomalu přecházejte z klidného tempa na rychlejší verzi.

Co vám ještě pomůže zhubnout nohy za týden? Speciální šortky!

Nákup šortky nebo kalhoty, určený pro hubnutí, které se projeví na břiše, pase, hýždích, stehnech a odvede z těla přebytečné tekutiny.

Doporučujeme vám, abyste nešetřili nákupem výrobků vyrobených z neoprenu, který se používá k výrobě vysoce kvalitního oblečení na hubnutí.

Zajímavé:  Cvičení pro ztrátu břišního tuku.

Kosmetické ošetření pro rychlé hubnutí nohou

Nezanedbávejte kosmetické procedury, např. zábaly, koupele a krémy, protože vám mohou poskytnout neocenitelnou pomoc, pokud se rozhodnete zhubnout během jednoho týdne.

Během obalí fólií používejte látky, které zahrnují přesličku, bahno a hořčík.

Solné koupele, kterým se také musíte pravidelně hýčkat, by měl být obohacen o „citrusové“ oleje. Mimochodem, pár kapek takových olejů můžete přidat i do krémů na spalování tuků aplikovaných na pokožku.

Střídejte zábaly s koupelemi podle následujícího schématu: dnes zábaly a zítra – koupele (nebo naopak).

Pokud chcete zhubnout nohy za týden, stačí dodržovat výše uvedená doporučenía úžasná proměna spodní části vašeho těla na sebe nenechá dlouho čekat.


Autor — Arina Prakhova,
web HUBNEME bez problémů!

Dieta pro hubnutí nohou

pro hubnutí nohou

Ženské nohy. Právě ony mohou své paní diktovat, co si má vzít na sebe, dokážou upoutat pozornost nebo zkazit celý dojem. Nohy jsou jednou z hlavních součástí ženské krásy. Ale, bohužel, ne všechny ženy jsou spokojené se svými nohami. Jedním z častých problémů je nadváha. Někdy se ale ani hubené ženy nemohou vždy pochlubit ladnýma nohama.

Vysvětluje se to schopností ženského těla hromadit tuk v oblasti stehen a břicha (právě tyto oblasti těla se podílejí na plození, takže je příroda tímto způsobem chrání). Co lze v tomto případě dělat a jak zhubnout v nohách? Pomoci nám má dieta na hubnutí nohou a stehen, se kterou dostanete své tělo do formy.

JAK RYCHLE Zhubnout ZA TÝDEN NOHY A BOKY: VYBERTE PRODUKTY

Dieta pro hubnutí nohou

Po jakých potravinách ale vaše nohy zhubnou?

Dieta na hubnutí stehen a nohou se ve skutečnosti zaměřuje na snížení množství tučných jídel (výjimkou mohou být tučné ryby, rybí tuk dodává tělu esenciální omega-3 mastné kyseliny a vitamíny A a D). Téměř všechny diety snižují spotřebu tuků na minimum, protože bez nich je rychlé hubnutí stehen a nohou téměř nemožné.

Zajímavé:  Jak porozumět všemu o muži podle polohy, ve které spí.

Nezapomeňte, že tuky se mohou nacházet i v potravinách, kde je nepředpokládáme (jogurt, klobása, vafle). Snažte se proto ze svého jídelníčku vyloučit připravovaná jídla a polotovary, na které jsme při dietě tolik zvyklí. Bez toho je hubnutí na nohou a stehnech téměř nemožné.

DOPORUČENÍ PRO VÝBĚR PRODUKTŮ PRO VAŠI STRAVOVÁNÍ

Jakákoli dieta pro boky a nohy vyžaduje konzumaci více rostlinných potravin místo tučných jídel. Na tomto principu fungují všechny rychlé diety. Výhody tohoto řešení jsou zřejmé: antioxidanty obsažené v ovoci a zelenině neutralizují negativní účinky volných radikálů, vláknina zlepšuje funkci střev a tělo dostává potřebné minerály a vitamíny.

Dieta pro hubnutí nohou a stehen vám tedy umožní nejen zlepšit váš vnější vzhled, ale také pomůže při léčení vašeho těla. Nohy každopádně hubnou jen s určitým nedostatkem kalorií a (nejlépe) tréninkem, alespoň doma. Jakákoli účinná dieta se stane ještě účinnější, pokud vedete aktivní životní styl a cvičíte.

Dieta pro hubnutí nohou

Výživa pro normalizaci hmotnosti a hormonální hladiny by měla být založena na nejzdravějších a nejpřirozenějších potravinách obsahujících draslík a také vitamíny A a C. Doporučují se tyto potraviny: jahody, kiwi, salát, mrkev, sušené meruňky, zelí, pomeranče, banány , hovězí játra, sladká paprika, zelená cibule.

Chcete-li zhubnout v nohách a stehnech, strava by měla obsahovat kořeněná jídla, protože stimulují krevní oběh a zabraňují vzniku otoků. Jedná se o zázvor, esenciální česnek a chilli papričku.

Krásné nohy a stehna nejsou možné bez krásných svalů. Do jídelníčku je nutné zavádět potraviny bohaté na hořčík a vápník (napomáhají tvorbě svalové hmoty). Zdravé: sója, pšeničné klíčky a nízkotučné mléčné výrobky.

Diety pro hubnutí na nohou jsou zvláště účinné v kombinaci s určitými fyzickými cvičeními (čtěte více: cvičení pro nohy a boky).

Zajímavé:  Jak zhubnout během menopauzy ve věku 50 let video.

ÚČINNÁ DIETA PRO RYCHLÉ HUBNUTÍ NOHŮ A BOČEK: JÍDELNÍK NA TÝDEN

Dieta pro hubnutí nohou

Úplné snížení hmotnosti nohou za týden je docela možné, ale pro dosažení dobrých výsledků byste se měli držet po dobu 4 týdnů.

Doba trvání této konkrétní diety na hubnutí nohou je 14 dní. Pro toto období je vhodné zcela opustit černý čaj a kávu (můžete pít zelený čaj bez cukru). Každý den je potřeba vypít 8 sklenic neperlivé minerální nebo pitné vody. Tato kouzelná dieta je vhodná jak pro teenagery, tak pro starší lidi.
1. den

  • Snídaně: 100 ml přírodního nízkotučného jogurtu, 1 jablko (nejlépe zelené), toast z dietního chleba, středně velké rajče.
  • Oběd: salát z čerstvé zeleniny, dochutíme citronovou šťávou a pár kapkami olivového oleje, 200 g vařeného kuřete (prsa bez kůže), krajíc obilného chleba.
  • Odpolední svačina: 2 polévkové lžíce. vařené fazole nebo řeřicha, toasty z dietního chleba.
  • Večeře: porce dušeného květáku (lze i na páře), rajčata, plátek nízkotučného sýra, pečené jablko, 1 lžička medu.

Dieta pro hubnutí nohou

  • Snídaně: 25 g vařených hub, grilovaná ryba, dietní chléb toast s 1 lžičkou. kyselá marmeláda.
  • Oběd: krajíc chleba s otrubami a tvrdým sýrem (50 g), zeleninový salát s malým množstvím olivového oleje, hroznové víno (několik kousků).
  • K odpolední svačině: zeleninová polévka, toast a kyselé jablko.
  • K večeři: 150 g bílé ryby zapečené s paprikou a cibulí, 1 bramborová kaše, zelené fazolky.
  • K snídani: 1 vejce naměkko, dva kousky toastu.
  • Na oběd: 1 plátek melounu, salát z neškrobové zeleniny, 2 polévkové lžíce. vařené fazole, kousek chleba.
  • Na odpolední svačinu: 1 banán, 100 ml. nízkotučný přírodní jogurt.
  • K večeři: 150 g dušeného nebo dušeného květáku, 2 pečená rajčata, zelené fazolky, sklenka suchého vína.
  • Na snídani: 2 polévkové lžíce. domácí tvaroh nebo sýr, čerstvé rajče, toast.
  • K obědu: toast s hlávkovým salátem a libovou šunkou (50 g), zelené jablko.
  • K odpolední svačině: 90 g tuňáka (ve vlastní šťávě), zeleninový salát (šaty s olivovým olejem), 2 ks toustů.
  • K večeři: grilovaná hovězí kotleta (100 g), zeleninová omáčka, bramborová kaše (2 lžíce), listová zelenina, sklenka suchého vína.
  • Na snídani: 2 polévkové lžíce. vločky otrub v nízkotučném mléce, 1 banán.
  • K obědu: 100 g krevet, zeleninový salát (ochucení citronovou šťávou), 1 hruška.
  • Na odpolední svačinu: 2 pečená rajčata, toasty, 25 g strouhaného sýra.
  • K večeři: 2 kusy grilovaných ryb, 2 polévkové lžíce. vařené fazole, 2 pečená rajčata, několik hroznů.
Zajímavé:  Kolik vody byste měli vypít denně, abyste zhubli.

Dieta pro hubnutí nohou

  • Začněte svůj den plátkem melounu a 100 ml nízkotučného jogurtu.
  • Oběd: 100 g hovězího steaku, toastu, hrušky nebo pomeranče.
  • Na odpolední svačinu: libová polévka, 2 krajíce chleba, 2 rajčata.
  • K večeři: vařené špagety s domácí rajčatovou omáčkou, 50 g vařeného kuřecího řízku, banán.
  • Snídaně: ovocný salát (jablko, hruška a banán), dochutíme 2 polévkovými lžícemi. nízkotučný jogurt.
  • Na oběd: plátek studeného masa (25 g), 3 polévkové lžíce. zelný salát, toast s hlávkovým salátem, kiwi.
  • Na odpolední svačinu: 50 g špaget s přídavkem zeleného hrášku a zelené cibule, papriky, rajčat a citronové šťávy.
  • K večeři: 3 polévkové lžíce. vařená rýže, 50 g smažených kuřecích prsou spolu s cibulí, rajčaty, celerem, zelenou paprikou, zázvorem a česnekem, sklenka suchého vína.

Muži musí k této dietě denně přidat několik kousků chleba z žitné mouky a 1 bramborovou kaši. Obsah kalorií v denním menu ženy je 1100 kcal, u muže je 1300 kcal.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»