Jak správně cvičit v posilovně, abyste zhubli a napumpovali zadek. - bedivine.cz
Celebrity

Jak správně cvičit v posilovně, abyste zhubli a napumpovali zadek

Jak napumpovat dívčí hýždě v tělocvičně

Krásné zadečky ženy přitahují mnohem více pozornosti než její ňadra. Takové preference jsou dány na podvědomé úrovni, a to nejen proto, že napumpované, elastické a zaoblené hýždě vypadají výrazně sexy. Tento tvar pátého bodu naznačuje zdravý a vynikající tvar jeho majitele. Pokud chcete vypadat fit, trénink na zpevnění a napumpování hýžďových svalů se zcela vyplatí.

Velké množství dívek zajímá, jak dlouho trvá napumpování hýžďových svalů. Neexistuje jediná správná odpověď. Záleží na individuálních vlastnostech, tedy výchozích fyzických parametrech a cíli. Pokud trénujete obden, trvá to zhruba 2-4 měsíce. Je nutné plně pochopit, jak správně napumpovat hýžďové svaly v tělocvičně.

Pár informací o anatomii

anatomie

Hýždě se dělí na malé, střední a velké svaly. Fungují na podobném principu jako delty ramenního pletence. Velké svalové skupiny skládající se z hrubých vláken jsou nejmohutnější a nejvýkonnější. Jeden z jejich okrajů je připojen k horní části zadního femuru a druhý k sakrální páteři. Velké svaly stehen se natahují v kyčelních kloubech, přivádějí je do středu a pohybují do strany, vytáčí je ven a stabilizují trup jak ve stoji, tak při chůzi.

Externí coxofemoralis jsou střední svaly, které tvoří femorální linii, umístěné pod gluteal major, připojené k okraji trochanteru, stehenní kosti a ilium. Prostřední posouvají při fixaci kyčle pánev do strany, abdukují a rotují kyčle dovnitř i ven.

Zvláštností malých je jejich hlubší umístění. Jsou fixovány na ilium a trochanter femuru. Struktura a funkčnost jsou podobné průměrným, liší se však tím, že jsou tenčí a plošší. Abdukují pánev, když stojí na jedné noze, a také abdukují a rotují kyčlí.

Zajímavé:  Nejlepší plavky pro malá prsa: praktické rady od módního experta.

Cvičení na napumpování hýžďových svalů

Komplex hýždí vyžaduje speciální zahřátí. Můžete se věnovat lehkému běhání, chůzi na rotopedu deset minut až čtvrt hodiny nebo jízdě na speciálním rotopedu. Nejúčinnější cviky na práci hýždí jsou ty, které se provádějí s volnými vahami, jako je činka nebo činky.

Je třeba vzít v úvahu i úroveň fyzické zdatnosti. Pro začátečníky by byl ideální trénink na různých posilovacích strojích, protože není potřeba neustále kontrolovat koordinaci pohybu a rovnováhu. Nemohou se srovnávat s cviky, které vyžadují volné váhy.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button