Jak správně zhubnout a spálit tuk za měsíc. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout a spalovat tuk správným způsobem za měsíc

Kolik můžete zhubnout za měsíc: diety, fyzická aktivita a zdravotní péče

Odpovídáme hned: člověk může zhubnout o libovolný počet kilogramů – o 10, 20 a dokonce 30 kg za měsíc. Jediný rozdíl je v tom, s jakou váhou začínáte. Pro 150kilogramového člověka bude 30 kg dobrý výsledek, ale pro 60kilového člověka je mínus 30 kg fatální. Je důležité pochopit, že výsledek takového extrémního hubnutí závisí na síle touhy, zdravotním stavu a znalostech o procesu hubnutí. Pojďme zjistit, jaké mínus na stupnici je považováno za zdravé a ztráta toho, kolik kilogramů hmotnosti bude škodlivé. V tomto článku vám nebudeme slibovat -10 kilogramů za týden, které vmáčknete do vašich oblíbených džín. Zde si projdeme fakta: co se stane s tělem při extrémním hubnutí, jak zhubnout, ale udržet si zdraví a jak zajistit, aby se váha nevrátila.

Extrémní způsoby, jak zhubnout

Nepodporujeme to, ale řekneme vám to. Patří sem vše nezdravé a nebezpečné: přísné diety, drogy, suchý půst a tak dále. Diety postrádající bílkoviny, sacharidy nebo tuky. Všechny diety jsou založeny na omezeních: pokud jsou vyloučeny bílkoviny, přidávají se tuky a sacharidy a naopak. Nadbytek jednoho a nedostatek jiného makroprvku vede k onemocněním: ztrátě kostní a svalové hmoty, ukládání vápenatých solí a zánětům. Velmi nízkokalorické diety. Jedná se o diety s méně než 800 kaloriemi. Takové stavy naženou tělo do úsporného režimu: tělo se nejprve zbaví žravých svalů a teprve poté spotřebovává NZ – tuk ze stran, břicha nebo stehen.
Odmítání vody. Takto často před vážením hubnou boxeři, judisté ​​a karatisté. Nejenže odmítají jídlo, ale i vodu, a také běhají v teplém oblečení na běžkách a dlouho se v lázni v páře, aby vodu odstranili. Je důležité pochopit, že voda se podílí na všech metabolických procesech v těle. Bez něj trpí nejprve mozek: závratě, bolesti hlavy, únava, snížená pozornost a poté dehydratace.
Drogy: emetika, diuretika, laxativa. Zde není co komentovat. Tento přístup je číslo 1 na seznamu nejvíce nezdravých způsobů, jak zhubnout. V topeništi jsou prášky, pilulky na hubnutí a drogy.
Je důležité pochopit, že jakákoli extrémní metoda vystavuje tělo stresu. A hormon kortizol reaguje na stres, stoupá a člověk se mění: zlobí se, je podrážděný a vyčerpaný. V tomto režimu existuje možnost opustit práci, rozvést se a odejít žít do divočiny. Při extrémním hubnutí totiž budete muset bojovat se svými hormony. Navrhujeme nebýt hrdinou, protože systém vždy porazí hrdinství. Systém vždy vítězí nad feat  Bude mnohem bezpečnější a zdravější sledovat systém: hlídejte si stravu, sportujte a veďte zdravý životní styl. Ano, nezhubneš 10 kg za měsíc, ale pak nepřibereš 20 🙂

Zajímavé:  Jak přestat kýchat a plakat: účinné způsoby, jak porazit sezónní alergie.

Kolik kilogramů můžete zhubnout za měsíc?

Ano, kolik chcete! Nebo spíše, jak dlouho vám vydrží zdraví. Existují dva způsoby: škodlivé a zdravé. Jsme nakloněni tomu druhému, ale o všech vám povíme.

Škodlivý způsob: přestat jíst

Tělo umí skvěle ukládat a přerozdělovat energii: při nedostatku jídla nejprve vyplaví adrenalin, který motivuje člověka k hledání potravy, pokud to nepomůže, začne pálit svaly – to je nejžravější tkáň v tělo. Pokud nedostatek přetrvává, pak si tělo postupně začne brát energii z tuků. Bingo, to jsme chtěli! V této fázi se mastné kyseliny přeměňují na ketolátky. Když se rozloží v játrech, páchnou po acetonu, takže člověka s tak hlubokým nedostatkem snadno poznáme podle pachu. Pokud nezvýšíte svůj kalorický příjem, pak tělo začne brát energii z životně důležitých orgánů – primárně ze srdečního svalu. A to je život ohrožující stav. Co získáme jako výsledek: Za 1 měsíc vážného kalorického deficitu utrpí vaše zdraví. Kilogramy půjdou pryč, ale spolu s tukem i svaly. A nejen ze zadku. Trpí držení těla, protože zádové svaly a stabilizační svaly ochabnou, začnou bolet záda, postava bude disproporční a všechny tělesné systémy selžou – cyklus zmizí, srdce a další orgány budou trpět.

Zdravý způsob: vytvořte si malý deficit a cvičte

  1. Abychom zhubli, naše tělo potřebuje negativní energetickou bilanci, to znamená, že tělo musí buď vydat více energie, nebo přijmout méně energie. Tohoto deficitu je dosaženo buď vydáváním kalorií během tréninku, nebo nedostatkem kalorií z jídla.
  1. Čím pomalejšíhmotnost odejde, tím je výsledek stabilnější. Pomalu a bezpečně – to je 2–4.5 % tělesné hmotnosti. Pokud vážíte 60 kg, můžete skutečně zhubnout 1300 gramů za měsíc.
Zajímavé:  Zhubl jsem a litoval jsem toho: vzdal jsem se chleba na týden a nehodlám to opakovat.

Jediný zdravý způsob, jak zhubnout

Nemohli jsme si pomoct a promluvit si o tom nejdůležitějším. Tato metoda bude vždy fungovat pro všechny.

Vypočítejte si svůj denní příjem kalorií a odečtěte 10–15 %. To lze pohodlně provést pomocí vzorce Mifflin-San Jeor. Takový nedostatek nebude vytvářet stres pro tělo a nebudete mít poruchy. Pokud je například váš denní příjem kalorií 2000 15 a deficit 300 %, je to 2100 kalorií za den nebo 300 XNUMX kalorií za týden. Takový deficit povede ke ztrátě XNUMX gramů hmotnosti za týden. Toto je bezpečné procento, které vám zajistí zdravé tempo hubnutí.

Udržujte poměr bílkovin, tuků a sacharidů. Aby tělo dostalo všechny potřebné živiny, musíte BJU konzumovat v určitém poměru:

Kolik můžete zhubnout za měsíc: diety, fyzická aktivita a zdravotní péče - 1

Jsou to průměrné hodnoty, tato čísla si můžete přizpůsobit sobě a své pohodě, hlavní je přijímat bílkoviny a nepřehánět to se sacharidy.

Přijďte do fitness klubu. Vyberte si aktivitu, která se vám líbí: cvičte ve skupinových lekcích – tanec, práce se závažím nebo step aerobik, cvičte na posilovacích strojích – jsou k dispozici pro všechny svalové skupiny, nebo se jen projděte po stezce do kopce, nebo šlapejte na rotopedu.

Nebo si najměte osobního trenéra. Pokud do toho nechcete jít, najměte si profesionála. Přesně ví, jak dosáhnout výsledků a udržet zdraví všech částí těla. Ale také je potřeba si vybrat trenéra s duší: musíte mít zápas, ten člověk přece bude vědět, jaké dobroty jste v noci jedli.

Trenér navíc vypracuje individuální tréninkový plán – s ohledem na to, co se vám líbí, jaká jsou vaše omezení a jakou fyzickou kondici aktuálně máte. Pomůže i s výživou – spočítá denní potřebu a nedostatek, řekne vám, které potraviny jsou v pořádku a co je nejlepší z jídelníčku odstranit. Trenér bude navíc motivovat, povzbuzovat a tlačit. A nenechá tě lenošit 🙂

Zajímavé:  Tohle tě neotěhotní! 10 absolutně bezpečných situací.

Pokud jste v Moskvě nebo Petrohradu, přijďte na zkušební trénink do Spirit. Trenér vám ukáže posilovnu a naučí vás techniku ​​základních cviků, řekne vám, jak ovládat zařízení a analyzovat vaše tělo pomocí stroje InBody. Zjistíte, kolik vody, svalů, kostí a tukové tkáně je ve vašem těle, rychlost metabolismu a mnoho dalšího. Cvičení je zdarma a není časově omezeno – dělejte ho, jak dlouho chcete, a pak se přijďte ohřát do sauny nebo hammamu.

Proč hubnout na léto, Nový rok nebo narozeniny je strategie hubnutí

Tento přístup poskytne dočasný výsledek, protože po milovaném datu člověk přestane sledovat svou stravu a nevyhnutelně získá zpět ztracené kilogramy. V důsledku toho se veškeré hubnutí mění v začarovaný kruh:

Kolik můžete zhubnout za měsíc: diety, fyzická aktivita a zdravotní péče - 2

Pokud chcete zhubnout jednou provždy, hubněte pro sebe! Pro zdraví, krásu, pohodu a náladu. K tomu je potřeba na sobě neustále pracovat – změnit své návyky, změnit životní styl, stanovit si priority. To určitě přinese trvalé výsledky.

Hodnota vaší práce je cennější než kila, která shodíte

Člověk s obtížemi získá krásné vysportované tělo, které pociťuje každý den: cítí bolesti svalů, dodržuje režim, rozděluje volný čas s přihlédnutím k tréninku, tráví čas cestováním do posilovny a zpět. Když je dosaženo výsledku, člověk cítí hodnotu úsilí, které do tohoto výsledku vložil. Nechcete proto takovou práci zajídat levnými sladkostmi, protože člověk už zná cenu této práce – vytvarované břicho, vyrýsované bicepsy, štíhlé nohy a vyrýsovaný hrudník. Vaše ruka je v pokušení sníst polovinu koblihy místo celého, nahradit smažené brambory celozrnnými těstovinami nebo sdílet dezert v kavárně mezi dvěma lidmi.

Tak se rozvíjí sebekázeň, úcta k sobě a své práci a zvyšuje se stav úsilí vynaloženého na výsledek. Přejeme všem sportovcům, aby dosáhli přesně tohoto výsledku – ne na váze, ale v srdci.

Zajímavé:  Kolik byste měli skákat na trampolíně, abyste zhubli.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button