Jak vypočítat, kolik dní trvá hubnutí. - bedivine.cz
Celebrity

Jak vypočítat, kolik dní trvá hubnutí

Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Informace na webových stránkách a v newsletteru slouží pouze pro informační účely a nepředstavují přímý návod k akci a/nebo lékařské službě (viz Uživatelská smlouva). Máte-li zdravotní otázky, poraďte se se svým lékařem.

Níže vyplňte podrobnosti

Kliknutím na tlačítko souhlasíte se zpracováním osobních údajů a souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Informace na webových stránkách a v newsletteru slouží pouze pro informační účely a nepředstavují přímý návod k akci a/nebo lékařské službě (viz Uživatelská smlouva). Máte-li zdravotní otázky, poraďte se se svým lékařem.

Kalendář hubnutí nebo přibírání

Kalkulačka zobrazí denní kalendář s plánovanou hmotností.

Výpočet vyžaduje počet kalorií, které plánujete zkonzumovat, a váš metabolismus. Po kliknutí na tlačítko „Vypočítat“ se zobrazí váš váhový kalendář.

Kalkulačka kalendáře hmotnosti

Výsledky výpočtu denní hmotnosti:

Kalendář hubnutí je založen na minimálním denním množství kalorií: minimálně 1000 kcal pro ženy a 1200 kcal pro muže. Bezpečné týdenní hubnutí 900g.

Nastavili jste požadovaný týdenní úbytek hmotnosti pod své kalorické minimum. Váš rozvrh je přepočítán s minimálním příjmem kalorií za den.

Na základě tohoto grafu si můžete nastavit své cíle
Ukládání je dostupné pouze registrovaným uživatelům Přihlásit

Kalendář hubnutí

  • uložit a porovnat výsledky výpočtu
  • stanovit cíle
  • sledovat hmotnost a rozměry v grafech
  • zobrazit deníky otevřené přátelům
  • vést si jídelní deník
  • uložit vypočítané recepty
  • chat na fóru

Váhový kalendář

Co kalendář počítá?

Váhový kalendář zobrazuje vaši váhu pro každý den, dokud nedosáhnete svého cíle. Při jídle s počítáním kalorií je docela snadné předpovědět svou denní váhu. Spočítejte si svou váhu pro různé množství kalorií a vyberte si variantu, která se vám líbí.

Zajímavé:  Jak zhubnout nohy za 2 týdny cvičení.

Proč potřebujete váhový kalendář?

S váhovým kalendářem můžete sledovat, zda je vaše váha pro aktuální den na správné cestě, a upravit počet kalorií, které pro daný den potřebujete. Pokud vaše hmotnost neodpovídá vaší cílové hmotnosti, zkontrolujte své výpočty. Možná špatně počítáte velikost porce (lidé se zpravidla domnívají, že jejich porce jsou o 10 % menší než realita). Nebo se obsah kalorií při fyzické aktivitě nevypočítává na základě vaší hmotnosti.

Motivace

Dosažení cíle může trvat déle než jeden měsíc. Ale podívejte se na mezidata – vaše datum narození, Nový rok, jiné svátky – uvidíte, jakou váhu můžete mít v těchto datech. Představte si sami sebe s touto váhou a pochopíte, že to bude mnohem lepší než současný stav.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button