Jak zhubnout 10 kg běháním. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 10 kg běháním

Každý žena chce mít ideální tělo, přitahovat pozornost mužů a vzbuzovat závist svých soupeřů. Na internetu najdete spoustu doporučení, jak správně zhubnout, jak držet diety a jaké množství tekutin při cvičení pít.

Všichni víme, že běhání je efektivní zhubnout, ale z nějakého důvodu se málokomu podaří rychle dosáhnout požadovaného výsledku. Je to dáno tím, že je potřeba umět správně běhat, protože hodně záleží na stavbě vašeho těla, výživě, typu zátěže a jejím rozložení. Běh je prospěšný, protože můžete zhubnout, aniž byste museli zvětšovat objem nohou nebo rozvíjet určité svalové skupiny. Někomu se ale z nějakého důvodu podaří zhubnout během krátké doby, jiný běhá roky každý den a nemůže dosáhnout požadovaného výsledku.

Vaše pozornost se nabízí doporučení o tom, jak rychle a efektivně zhubnout běháním. Postupujte podle těchto tipů a můžete dosáhnout těla svých snů, aniž byste utráceli peníze za drahé posilovny a osobní trenéry.

Jaké jsou výhody běhání?

Za prvé je to pohled sport, pomocí kterého můžete ovlivnit všechny svaly, zvýšit jejich tonus, zhubnout, zlepšit krevní oběh a nasytit všechny buňky kyslíkem. Abyste mohli začít běhat, nemusíte si kupovat speciální uniformy, kupovat drahé členství v posilovně nebo ovládat specifické dovednosti.

Vaše tělo se stane více vytrvalý, posílí se váš imunitní systém a mnohem snáze než dosud vydržíte různé pohybové aktivity. Můžete také posílit svůj kardiovaskulární systém a zlepšit své zdraví. Při běhu je zatěžováno celé tělo, což je velmi prospěšné pro vaše zdraví, dýchání a činnost srdce. Můžete si jít zaběhat v čase, který vám vyhovuje, a pokud vás nebaví cvičit venku, můžete si pořídit běžecký pás. Někteří muži a ženy chodí raději do posilovny, takže v tomto případě si každý vybere, co mu vyhovuje.

Zajímavé:  Jak zhubnout 25 kg za 7 dní.

jak běhat pro hubnutí

Proč někteří lidé nehubnou, když pravidelně běhají?

Tato otázka zajímá mnohé muži и ženykteří se rozhodli zvolit běh jako hlavní metodu hubnutí. Ve skutečnosti musíte správně dodržovat určitý režim, správně jíst a správně rozložit fyzickou aktivitu na těle. Hlavní chybou je, že mnoho lidí začíná běhat, a když nevidí určité změny, tento sport vzdají.

Příliš s tím hned nepočítejte zhubnoutjakmile ráno začnete běhat. Zde je ve skutečnosti vše mnohem složitější. Při klidném běhu nebo joggingu tělo začne využívat glykogen, který se ukládá v játrech a má vyživovat svaly, ale při prvním jídle si tělo tyto látky obnoví a k hubnutí nedochází. Nakonec se stane, že tělo používá výhradně glykogen, který je uložen ve vašich buňkách. Cílem by mělo být využití tukových buněk v těle při cvičení. Pojďme si říct, jak správně běhat, abychom spotřebovávali výhradně tukové buňky.

Jak běhat, abych zhubla?

Tělo začne plýtvat tukem buněk jen když se do nich dostane kyslík. Poznáte to podle únavy a těžkého dýchání. Tohoto efektu lze dosáhnout pouze při dlouhodobém zatížení karoserie naftou. Proto můžeme dojít k závěru, že běhání vám prospěje pouze tehdy, pokud budete běhat alespoň 50 minut, nejlépe pokud vaše cvičení trvá hodinu. V tomto případě tělo využívá veškerý glykogen obsažený v játrech a přechází na využití tukové buňky jako hlavního zdroje energie. Ale nepřehánějte to, protože váš běh by neměl trvat déle než hodinu a 15 minut. Tukové buňky se odbourávají pomalu, takže tělo začne brát energii ze svalů. V důsledku toho nedosáhnete požadovaných výsledků při hubnutí, ale zhoršíte sílu a odolnost vašich svalů.

Zajímavé:  Je možné sportovat, když jste nachlazení: pravidlo krku, které byste měli znát.

Zkuste intervalový běh. Jedná se o vynikající volbu pro ženy a muže, kteří chtějí zhubnout v krátkém čase bez velkého stresu na těle. Základem je, že byste měli dělat různé zátěže na těle, nejprve běžet krátkou vzdálenost maximální rychlostí a poté přejít na jogging. Ve vašem těle tak dochází k obrovským změnám a poté, co játra použijí glykogen, začnou rychle přecházet na tukové buňky.

Nakonec ty rychle zhubnout a zlepšit svou celkovou fyzickou kondici. Je to také skvělá volba pro lidi, kteří kouří nebo mají kardiovaskulární onemocnění. Cvičit se vám tak bude snadněji a výsledky nebudou horší než při běžném běhání.

jak běhat pro hubnutí

Jaké jsou výhody intervalového běhu?

Časový úsek běží dobré, protože zlepšuje průtok krve do svalů a buněk celého těla. K efektivnímu hubnutí vám postačí 20-30 minut tohoto typu běhu, abyste zhubli v krátkém časovém úseku. Výzkum ukázal, že lidé, kteří tráví hodně času každý den ranním běháním, hubnou pomaleji než ti, kteří preferují intervalový běh několikrát týdně.

Před výběrem druhu pro sebe si dobře rozmyslete sport, s jehož pomocí plánujete zhubnout. Pro intervalové běhání nepotřebujete specifické znalosti a dovednosti, stačí si trochu prohloubit praxi a cvičit co nejpravidelněji. Je lepší běžet na stadionu, kde jsou značky na 100 metrů. Tímto způsobem můžete zrychlit na dlouhé vzdálenosti a pak pomalu běhat.

Ještě pár doporučení pro lidi, kteří chtějí zhubnout běháním

Jak vidíte, nic tam není komplex je zhubnout bez utrácení peněz navíc a spousty času. Stačí si vybrat stadion poblíž vašeho domova nebo využít náměstí či park. Vše, co musíte udělat, je strávit 30 minut několikrát týdně, abyste se po několika týdnech zvážili a ujistili se, že jste zhubli. Intervalový běh není volbou pro lidi, kteří rádi cvičí ve skupině, protože si budete muset vytvořit svůj vlastní speciální tréninkový režim.

Zajímavé:  House Blackout: jedna z nejděsivějších atrakcí na světě.

Zamyslete se ale nad tím, jak můžete strávit volný čas přátela kdybyste běhali, trvalo by dosažení výsledků mnohem déle a strávili byste více času. Kupte si běžecké boty a vyberte si ze svého šatníku oblečení, ve kterém se budete cítit nejpohodlněji. Není vůbec nutné, aby to byly šortky nebo trička speciálně na běhání, zaměřte se pouze na svůj pocit a dejte přednost přírodním látkám.

– Doporučujeme navštívit naši sekci se zajímavými materiály na podobná témata „Prevence nemoci“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button