Jak zhubnout 10 kg za 2 týdny bez diety. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 10 kg za 2 týdny bez diety

Jak zhubnout 10 kg za 2 týdny doma. Jak to udělat bez diet, bez sportu – tipy.

  • Co vede k nadváze
  • Rychlé řešení problému
  • Změna jídelníčku
  • Utváření dobrých návyků
  • Proces hubnutí pro teenagery
  • Nabídka vzorku

V moderním světě je problém obezity velmi akutní. To způsobuje mnoho nebezpečných nemocí. Zjistěte, jak doma zhubnout 10 kg za 2 týdny, vrátit své tělo a zdraví do normálu.

Co vede k nadváze

Než budete bojovat s nadváhou a začnete hubnout, měli byste zjistit, co k tomuto stavu vedlo. S tím může pomoci pouze lékař, proto se podrobte úplnému vyšetření ve zdravotnickém zařízení. Lidé často přibírají na váze z následujících důvodů:

  1. Silný stres, který spouští nekontrolovanou chuť k jídlu. Výsledkem je, že člověk může jednoduše „sníst“ kila navíc.
  2. Hormonální systém nefunguje dobře. Z tohoto důvodu váha často kolísá. Někdy může člověk zhubnout náhle, ale častěji dochází k výraznému nárůstu tělesné hmotnosti. Stav může být normalizován po obnovení hormonálních hladin.
  3. Období těhotenství nebo kojení. Žena rychle přibírá na váze. Při neustálém sledování užitečnosti potravy dochází několik týdnů po ukončení laktace k rychlému zotavení.
  4. Zvýšená hladina inzulínu v krvi. Stává se překážkou, díky které nedochází k ničení tukových buněk v těle. Diabetes mellitus zvláště často vede k nadměrné hmotnosti.

Tělesná hmotnost se výrazně zvyšuje, pokud je člověk patologicky líný a miluje tučná a nezdravá jídla.

Rychlé řešení problému

Každý může zhubnout 10 kg za 2 týdny bez sportu a diet s tím, že musí bojovat s přebytečnými tukovými zásobami. Vypracování konkrétního akčního programu pomůže vyřešit problémovou situaci.

Zajímavé:  Znovu se oženil: co dělat, když neustále potkáváte nesvobodné muže.

Než začnete hubnout, musíte udělat následující:

  • pochopit, o co usilovat;
  • rozhodnout o dietě, vypočítat denní obsah kalorií;
  • jděte na schůzku s výživovým poradcem, který vám poradí, co je pro vás to pravé;
  • vyhnout se stresovým situacím;
  • regulovat svůj spánek a denní režim.

Měli byste získat podporu svých blízkých a příbuzných. Jinak člověk nedokáže překonat svou patologickou přitažlivost k tučným a nezdravým jídlům.

Změna jídelníčku

Normalizace vaší stravy pomůže člověku zlepšit své zdraví v co nejkratším čase. Díky tomu se tělo rychle nabije energií.

Jak zhubnout 10 kg za 2 týdny doma pro ženu:

  1. Existuje více různých obilovin. Zařaďte do svého jídelníčku bobule, ovoce, zeleninu, luštěniny, ořechy a mléčné výrobky. Zasytí na delší dobu. Díky tomu bude tělo plné vitamínů, minerálů a vlákniny.
  2. Pokud je to možné, nesolte jídlo, abyste snížili hladinu vody v těle a méně dráždili chuťové buňky.
  3. Omezte spotřebu různých marinád, omáček, majonéz.
  4. Jezte více bílkovin.
  5. Snížit spotřebu cukru, chleba, pečiva. Vyhýbejte se nezdravým jídlům, mezi které patří rychlé občerstvení, smažená a konzervovaná jídla a sladkosti. Lehké sacharidy, které obsahují, se rychle hromadí v bocích a břiše.
  6. Vynechte smetanové omáčky a nahraďte je rajčatovými. To pomáhá snížit spotřebu kalorií.
  7. Zvyšte podíl tekuté stravy, jezte ovoce mezi jídly a pijte čerstvě vymačkané šťávy. Vyhněte se alkoholickým nápojům a sycené vodě.

Pití zeleného čaje zlepšuje vaši pohodu. V tomto případě se kalorie spalují rychle.

Utváření dobrých návyků

Abyste pochopili, jak můžete zhubnout 10 kg za 2 týdny doma a normalizovat svou váhu, nestačí jen kontrolovat stravu a upravit své chuťové preference. Musíte dodržovat doporučení, která vám pomohou shodit přebytečná kila bez sportu:

  1. Začněte den sklenicí čisté vody. Tím se spustí mechanismus metabolismu.
  2. Půl hodiny před každým jídlem vypijte sklenici vody. Toto opatření pomáhá naplnit určitý objem ve střevech a připravuje je na pracovní proces. Tímto způsobem dojde k nasycení rychleji a člověk bude jíst mnohem méně.
  3. Potravu nepolykejte rychle, konzumujte ji důkladným rozžvýkáním.
  4. Poslední jídlo by mělo být 3-4 hodiny před spaním.
  5. Měli byste mít vydatnou snídani a oběd a jíst potraviny bohaté na sacharidy.
  6. Jezte soustředěně. V tuto chvíli nemůžete číst knihy, noviny nebo sledovat televizní programy.
  7. Procházejte se pravidelně venku. Ujděte alespoň 5-6 kilometrů denně a zhluboka se nadechněte.
Zajímavé:  9 věcí, které byste při zalévání zahrady neměli dělat: odborný názor.

Kouření vám nedovolí rozloučit se s kily navíc. Jakmile se tohoto zlozvyku vzdáte, vaše váha se začne vracet do normálu.

Proces hubnutí pro teenagery

Pro teenagera není těžké zhubnout 10 kg za 2 týdny doma bez diety – vyžaduje to povědomí o problému a pomoc rodičů. Co je důležité:

  1. Změňte jídelníček nejen teenagerovi, ale i ostatním členům rodiny. Neměli byste svému dítěti dávat škodlivé potraviny. To vede k nárůstu hmotnosti.
  2. Minimalizujte čas strávený sezením u počítače a televize.
  3. Zvyšte fyzickou aktivitu. To pomůže nastartovat metabolické procesy. Do školy se dítě dostane pěšky nebo na kole.
  4. V období dospívání byste měli zvýšit aktivitu. Řešením by mohl být fotbal, volejbal a další týmové hry.

Při přemýšlení o tom, jak zhubnout 10 kg za 2 týdny doma, by se měl teenager, zejména dívka, vzdát závislosti na jídle. Motivaci můžete zvýšit příslibem výletu, nákupem dlouho očekávané pomůcky, psa nebo kočky, pokud bude výsledek pozitivní. Každý konkrétní případ může mít svou motivaci, která povede ke zlepšení stavu.

Nabídka vzorku

Vytvořte si jídelníček na každý den, včetně zdravých potravin ve vaší stravě.

V pondělí se doporučuje snídat ovesnou kaši s datlemi nebo jablky. Můžete svačit jablečné sušenky. K obědu se připravují dýňová jídla včetně krémové polévky. Jako druhý chod se hodí vařené telecí maso. Odpolední svačina hraje ve výživě důležitou roli. Se sušenkami můžete vypít sklenici mléka nebo želé. 3-4 hodiny před spaním si dejte dušené rybí řízky s přílohou zeleninového guláše.

Začněte úterý tím, že budete jíst tvarohové koláče s medem, které zapijete šálkem zeleného čaje bez cukru. Můžete si dát svačinu s ořechovou tyčinkou. K obědu připravují zeleninovou polévku a kuřecí řízky s vinaigrette. Můžete si dát svačinu s fermentovaným pečeným mlékem a banánem. Povečeřet pečeného králíka se zeleninovým salátem.

Zajímavé:  Radosti venkovské módy: zvládnutí trendu hitta.

Ve středu začněte den dýňovými palačinkami, přelitými tvarohem a jablky. Svačina na hrušce. K obědu můžete jíst kuřecí vývar s lilkem. Jako přílohu si můžete vzít rýži. K odpolední svačině se hodí kefír. K večeři – salát z mořských řas a vejce.

Na čtvrtek se hodí pohanková kaše s kuřecím řízkem. Můžete zapít rajčatovou šťávou. K obědu si dejte pečenou rybu se salátem. Jako svačina se hodí hroznové víno, sýr a jogurt. Můžete si dát večeři s kuřecím řízkem a restovanou cuketou.

V pátek máte povoleno snídat s ovesnými sušenkami a kefírem. Poobědvat můžete s fazolovou polévkou, králičím gulášem s bramborem a rajčaty. Jako svačina se hodí tvarohové koláče, jablka nebo lískové oříšky. Můžete si dát večeři s omeletou se zeleninou a brokolicí.

O víkendu zvolte sváteční menu. Chcete-li to provést, jezte polévku s masovými kuličkami, čočkovou polévku, zeleninu, ovoce a bobule pro každý vkus.

Proces hubnutí by měl být nastaven na automatiku. Udělejte to opatrně. V opačném případě může způsobit nenapravitelné poškození těla, což vede k mnoha nebezpečným chorobám.

Výsledky

  1. Pokud plánujete zhubnout, poraďte se se svým lékařem.
  2. Během procesu hubnutí se nevzdávejte jídla. Musíte jen normalizovat svůj jídelníček.
  3. Začněte svůj den pitím 1 sklenice vody. Tím se nastartují trávicí procesy.
  4. Poslední jídlo si dejte 3-4 hodiny před spaním.
  5. Zařaďte do svého jídelníčku dostatek zeleniny a ovoce.
  6. Vyhněte se nezdravému jídlu, včetně rychlého občerstvení. Vylučte tučná a sladká jídla.
  7. Choďte do práce pěšky, spálíte tím všechny přebytečné kalorie.
  8. Před spaním se pravidelně procházejte parkem a zhluboka se nadechněte.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button