Jak zhubnout 2-5 kg za 8 týdny. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout o 2-5 kg za 8 týdny

Jak zhubnout o 2-5 kg za 8 týdny? Tři dny jsem nejedla a bez efektu! Pouze účinné rady!

Téměř všichni lidé, kteří se marně snaží zhubnout, mají abnormální hladinu cukru v krvi. Normalizace hormonální nerovnováhy je prvním krokem k hubnutí. Pomáhá také snížit zánětlivou reakci, zlepšit náladu, zvýšit hladinu energie a odstranit neustálý hlad.

Není nic zdravějšího než čerstvé a šťavnaté ovoce a zelenina. Živiny, které obsahují, podporují funkci štítné žlázy a optimální rychlost metabolismu, zatímco jejich vysoký obsah vlákniny pomáhá odstraňovat přebytečný tuk z těla. Ovoce a zeleninu je nejlepší jíst syrové, protože vařením se ničí živiny a vitamíny.

Překvapivě je pravda, že k udržení normální hmotnosti tuky potřebujeme. Nenasycené mastné kyseliny, které se nacházejí v ořeších, tučných rybách, semenech a olivovém oleji, jsou životně důležité pro odstraňování tukových usazenin z tukové tkáně a pro regulaci hmotnosti. Všechny buňky našeho těla obsahují tukovou (lipidovou) membránu, která je chrání před možným poškozením, umožňuje vstup živin do buňky a pomáhá odstraňovat odpad a toxiny. Tento lipidový obal se skládá z nenasycených mastných kyselin, které si tělo samo nevyrábí, a proto je musí získávat z potravy. Nedostatek nenasycených mastných kyselin vede ke zvýšené tuhosti buněčných membrán, v důsledku čehož se z buněk neodstraňují odpadní látky a tuky. Tuky se stávají hustšími a postupem času je stále těžší se jich zbavit. Proto, abyste se zbavili tuku a celulitidy, musíte konzumovat potraviny obsahující nenasycené mastné kyseliny. Nejvíce jich najdeme v tučných rybách: sardinky, makrela, sledě, tuňák a losos. Pro vegetariány jsou lněná, dýňová, slunečnicová a sezamová semínka výborným zdrojem nenasycených mastných kyselin. Olivový olej můžete také konzumovat s mírou.

Zajímavé:  Jak zhubnout 50 kg za 20 dní.

Zdroj: http://www.uatur.com/html/interesno/dieta.html
Jiné odpovědi

Není také možné nejíst vůbec, zkuste si sednout na kefír a jablka, zkrátka na ovoce. Možný je i zelený čaj. jen nemusíte jíst banány a hrozny. Hodně štěstí. Můžeš to udělat!

nemůžete si odepřít jídlo
Musím víc chodit
pít více vody
Vřele doporučuji Essentuchi 4th
No a samozřejmě sex!! !
Navíc nejlépe i zamilovaně
pak je to – 5 kg odfoukne větrem

zeptej se tlustých chlapů)

K výraznému zhubnutí (5-8 kg) v zásadě stačí týden. Jen musíte na těchto sedm dní přejít výhradně na ovoce a zeleninu. Ale neměli byste se jimi ani přejídat, stačí 1,5–2 kilogramy denně. A abyste zároveň zlepšili svůj vzhled, vybírejte ovoce, které vyhovuje vašemu typu pleti.

Pro suchou pleť jsou to zralé sladké červené plody, pro mastnou pleť nezralé, kyselé a svíravé.

Pro normální nebo smíšenou pleť jsou vhodné obě, hlavní je sníst je všechny dohromady. Ale je toho málo, málo! Aby byl proces intenzivnější, dejte si každý večer teplou koupel a neležte v ní nečinně. I ta nejlehčí samomasáž dokáže zázrak, stačí 15 minut.

Každý druhý den (pouze 2-3x týdně) je dobré vyrobit si kvasnicové masky na obličej, krk a dekolt: čerstvé droždí rozpusťte v teplém mléce nebo vodě a naneste na pleť. Po 10-15 minutách odstraňte teplou vodou. Ale v naléhavých případech naše babičky radí vypít k snídani šálek neslazeného čaje nebo kávy se 40 gramy sýra. Oběd by se podle nich měl skládat z vajíčka natvrdo, 120 gramů masa osmaženého na suché pánvi a 20 gramů sýra. K odpolední svačině je pouze čaj nebo káva a k večeři stejných 120 gramů masového a zeleninového salátu v rostlinném oleji (čerstvé, samozřejmě).

Zajímavé:  Jak zhubnout bez sportu jednou provždy.

Říká se, že po 7 dnech takové diety se nepoznáte.

Velmi chutná 7denní dieta, kterou není vůbec těžké jednou za měsíc dodržet. Je dobré ho používat hlavně v létě, protože toto roční období je bohaté na všechny druhy ovoce a zeleniny.
Vyberte si tedy zeleninu a ovoce, které máte nejraději, a jezte je celý den – k snídani, obědu i večeři.
pondělí
První den je zeleninový. Řekněme, že jste si vybrali okurky. Můžete je jíst v jakémkoli množství: minimálně 10, minimálně 20 kg během dne. Ale bez ohledu na to, jak šťavnaté jsou okurky, nedoplní tekutinu do vašeho těla v dostatečném množství, takže vám v tento den doporučujeme pít více minerální vody.
úterý
Pokud byl předchozí den zeleninový, měl by po něm následovat ovocný den. Například jablko, pomeranč nebo hruška. Ovoce rozdělte do čtyř až pěti jídel a většinu konzumujte na oběd. Pokud cítíte nesnesitelný hlad, vypijte sklenici kefíru nebo jogurtu.
středa
Dnes můžete jíst bobule. Mohou to být voňavé čerstvé jahody, švestky nebo angrešt. Jezte bobule po celý den a pijte neomezené množství minerální nebo převařené vody.
čtvrtek
V tento den byste měli dát přednost fermentovaným mléčným výrobkům – kefír, jogurt nebo fermentované pečené mléko – musíte je pít po malých doušcích po celý den. Pokud vám prázdný žaludek neustále připomíná sám sebe, pak si dejte nízkotučný tvaroh s trochou cukru bez zakysané smetany. Tento den je nejlepší zakončit sklenkou kefíru.
pátek
Opět zelenina. Vyberte si je podle svého uvážení – může to být zelí, dýně, brambory (ale ne smažené, ale vařené) nebo šťavnatá rajčata. Během dne jezte pouze zeleninu a nezapomínejte na minerální vodu.
Sobota
Věnujte tento den některým dužnatým bobulím: třešním, meruňkám nebo broskvím. Během dne jezte bobule, které jste si vybrali, a v noci nezapomeňte vypít plnou sklenici kefíru.
Neděle
Možná nejtěžší a nejtěžší. Během dne budete muset pít nějaký druh ovocné šťávy – jablečný, hroznový nebo pomerančový.

Zajímavé:  Jak zhubnout, když nemůžete správně jíst.

nejdřív je potřeba vyčistit střeva, tak dlouho se v nich hromadilo vše, co není pro tělo potřebné a vy chcete zhubnout za 3 dny! vše se dělá postupně. začněte s tím a výsledek nebude daleko!

6 kg za 5 dní – ověřeno
1. – 2. den 0,5 kg vařeného masa denně a
1,5 litru minerální vody bez plynu
3. den 0,5 kg vařených ryb + 1,5 l minerální vody
4. den 200 g. tvaroh, o, 5l kefír 1% nebo befidokefir bez cukru
+1l. b/g vody
5. den 2 velké nebo 3 střední hrozny
6. den pít vařenou kávu se smetanou celý den 10 %
Pro upevnění výsledku 2 týdny oddělené výživy
Bílkoviny zvlášť, sacharidy zvlášť

Zdroj: osobní zkušenost
Jednou týdně organizujte jablečné dny. .Za týden jsem zhubla 3 kg.
snadno. dušená pohanka bez soli a koření. Za 2 týdny zmizelo 12 kg

tak moc. a za tak krátkou dobu! Obvykle se jedná o diuretika, která fungují! Ale tím můžete zasadit srdce!

Bez fyzické aktivity se neobejdete! Kalorie je třeba utratit! Pokud nechcete dělat zdlouhavé cvičení, stačí 2x denně umýt podlahy v bytě RUKAMI a ne mopem, zkuste celkový peeling, více se projděte a nejlépe bazén nebo jezírko . 40 minut plavání denně a budete krásní.

Zamilujte se, aniž byste byli obviněni
leotigrikZnalec (349) před 11 lety
Můžete tak úplně ztratit tvar a zároveň sebevědomí.

Nikolaj Šarov Mistr (1325) Co když má objekt neopětované lásky rád kosti? Pak může nastat dvojí efekt.

Pohanku zalijeme vroucí vodou, poté ji zlehka opečeme na pánvi, poté zalijeme vařící vodou (nejlépe večer), bez soli a koření. Dieta je navržena na 2 týdny. K pohance můžete přidat vařená prsa a zapít kefírem. Po 18.00:1 nejíst. Během týdne si udělejte 10 půst (mléčný čaj). Zhubla 12-XNUMX kg.

Zajímavé:  Gelová manikúra: jak si vyrobit krásnou gelovou manikúru doma.

Pro mě byl skutečný objev [odkaz zablokován rozhodnutím administrace projektu], normální, zdravý, postupný, bez neustálého počítání kalorií a nutnosti vzdát se oblíbených jídel, jak tomu často bývá.
A v kombinaci s bodyflexem to prostě dělá divy

Co je to za období, 3 dny? Ti co hubnou, i ti netrpělivější, píšou sem otázky jak zhubnout za týden / 2 týdny / měsíc a já se poprvé setkávám se 3 dny 🙂 Vzpomenete si, jak dlouho vám trvalo přibrat nadváhu. A připravte se na změnu životního stylu a stravovacích návyků do konce života, protože máte sklony k přibírání na váze. A plánujte zhubnout ne rychleji než 3 kg za týden. To lékaři doporučují. Ani zhubnout kg za týden není tak snadné. Budete se muset naučit počítat kalorie. Návodů na to je na internetu dost. A kalorické tabulky a všemožné kalkulačky. A také si vybrat sport podle svého. Hubnou vždy pomocí diet a sportu. Čím více budete cvičit v posilovně, tím méně omezení budete muset v jídle dělat. A vůbec nemá smysl mít hlad. Dojde k poruchám obžerství, což sníží motivaci hubnout na nulu. V těhotenství jsem přibrala, za 17 měsíce zhubla XNUMX kg, neměla hlad, zvolila pohodový sport, fitness ve speciálním obleku na elektrickou stimulaci svalů. (V Moskvě si můžete zacvičit ve fitness klubu Newfit v Omega Plaza, vedle stanice metra Avtozavodskaya). Zhubla jsem a už to nepřibývalo. Protože jsem od té doby změnil svůj jídelníček a několik let cvičím každý den.

abyste zhubli 5-8 kg za 1-2 týdny, musíte přestat jíst: sladkosti, mouku, slaná a smažená jídla.
nejezte po 18:30 a snižte porce.

Dieta „Sedm“ pro rychlou ztrátu hmotnosti 8 kg za 2 týdny

dieta sedm

Dieta „Seven“ je zdravé frakční jídlo a je určeno pro lidi, kteří jsou zvyklí na časté svačiny a nevydrží dlouho bez jídla. To ale neznamená, že můžete neustále něco žvýkat. Podstatou techniky je dovedně balancovat – být sytý, ale nepřejídat se. Hlavním principem diety je jíst často, ale po troškách.

Zajímavé:  Haircut-lift: tento módní bob dodá objem tenkým vlasům a zdůrazní lícní kosti.

Ve skutečnosti můžete jíst každé 2-3 hodiny, ale velikost porce by měla být přísně definována a omezena. Pokud výživový plán říká „jezte 100 gramů bobulí“, můžete sníst přesně toto množství. Přísné počítání je důležitým aspektem stravy.

dieta sedm

Jsou tu ale i hmatatelné výhody – člověk je skoro pořád plný a navíc sortiment produktů není striktně omezen. Hlavní je, aby maximální kalorický příjem za den nepřesáhl 1500, optimálně 1200–1300 kcal. To vám umožní zhubnout rychle, ale bez velkého úsilí, protože nemusíte snášet hlad. Za 14 dní můžete shodit až 7–8 kilogramů nadváhy a několik centimetrů na objemu.

Obsah kalorií v denní stravě je nízký, takže držet se této stravy déle než měsíc je nežádoucí. Optimální doba trvání je 2–4 týdny. Dále je rozumné udělat si krátkou pauzu (asi měsíc) a poté, je-li to žádoucí, začít znovu. Vyčerpávající sporty v tomto období jsou kontraindikovány. Kvůli nízkému obsahu kalorií a nedostatku sacharidů nemusíte mít dostatek síly na dlouhé tréninky. Proto je lepší omezit se na procházky, krátké běhání a aktivity střední a nízké intenzity. Dobrými možnostmi jsou jóga, pilates a aqua aerobik.

dieta sedm

Podmínky dodávky

„Sedm“ je především správná výživa, často v malých porcích. Celkem je 7 jídel, odtud název. Maximální velikost porce snědené najednou je 300 gramů.

Většina zdravých potravin je při dietě povolena, ale existuje mnoho těch, které jsou zakázány. Během období hubnutí je třeba je zcela opustit.

„Špatné produkty“

Zakázáno: jakýkoli cukr, pekařské, cukrářské a uzenářské výrobky, pečivo, tučná jídla, polotovary a mražené potraviny, rychlé občerstvení, omáčky z obchodu, sladká soda, jakýkoli alkohol. Měli by být vyloučeni. Všechno ostatní je možné. Ale pamatujte: každé jídlo s mírou!

Zajímavé:  10 jednoduchých způsobů, jak udělat byt skutečně stylovým.

Základem stravy jsou nízkotučné bílkovinné produkty (kuře, ryby, vejce), zelenina (kromě brambor a kukuřice), bobule, ovoce a mléčné výrobky.

Ukázkové menu na 3 dny

Měli byste se snažit udržet obsah kalorií v každém jídle přibližně stejný. To udrží váš metabolismus na konstantní úrovni po celý den. To zajistí, že nedojde k žádným návalům hladu nebo skokům v hladině cukru v krvi. Díky této rutině bude tělo energii přijatou z jídla využívat rovnoměrně pro okamžitou potřebu, než aby přebytečné kalorie ukládalo do tuku.

Je vhodné jíst každé 2-3 hodiny. Ihned po probuzení každý den – sklenici studené nebo teplé vody, 1,5 hodiny před spaním – 220 ml kefíru 1,5%.

  1. toast s plátkem sýra a hlávkovým salátem, čaj nebo káva bez cukru
  2. 2 mandarinka
  3. 200 g dušené ryby, vařená brokolice
  4. 1 QIWI
  5. 200 g grilovaného masa, 2 malá rajčata
  6. 220 g ovocného salátu
  7. omeleta z jednoho žloutku a dvou bílků s nízkotučným mlékem.
  1. dvouvaječná omeleta s nízkotučným mlékem, 1 ks toustu, čerstvé bylinky
  2. 1 velké jablko
  3. 200 g nízkotučného tvarohu, zelený čaj
  4. 200 g grilovaného kuřete, šálek zeleninového salátu
  5. 2 QIWI
  6. 200 g vařených krevet, sklenice rajčatové šťávy
  7. 125 ml nízkotučného bílého jogurtu, 10 mandlí
  1. míchaná vejce ze dvou vajec s rajčaty, zeleninový salát, čaj nebo káva
  2. банан
  3. zeleninový guláš s fazolemi, velká porce čerstvého zeleninového salátu
  4. 2 mandarinka
  5. 1 velká paprika plněná mletým kuřecím masem, čerstvé bylinky, 1 lžíce nízkotučné zakysané smetany
  6. 125 ml jogurtu, 1 pomeranč, zelený čaj
  7. 200 g vařené nebo pečené ryby, čerstvý zeleninový salát s rostlinným olejem, chléb.

Doporučení, kontraindikace

Po ukončení diety a v pauze, pokud se v ní rozhodnete pokračovat, je vhodné dodržovat zásadu frakcionace a nepřejídat se, jinak se váha velmi rychle vrátí.

Zajímavé:  Jak rychle a efektivně zhubnout doma pro muže.

Na konci kurzu můžete a měli byste zavést relaxaci, méně přísnou dietu: zařaďte více masa a obilovin, brambory, obilný chléb. Můžete si dát i nějaké sladkosti, například domácí marshmallows, marshmallows nebo med.

Dieta má kontraindikace: těhotenství a kojení, dospívání a stáří, poruchy látkové výměny, vyčerpání, oslabená imunita a časté nachlazení, akutní a chronická onemocnění trávicího traktu, nervového systému, srdce a cév, cukrovka, hormonální poruchy, dysfunkce štítné žlázy.

Doporučuje se konzultace s lékařem!

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button