Jak zhubnout 20 kg za 3 dny. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 20 kg za 3 dny

Rychlá strava

Dieta pro rychlé hubnutí 15 kg je inovativní technika, která zahrnuje prvky zdravé výživy, očistu těla a restrukturalizaci vašeho stravovacího režimu. Slibuje ohromující výsledky, až 20 kg za 20 dní, což potěší zejména lidi s velkým množstvím nadváhy. Umožňuje vám zhubnout nejméně o 5-10 kg za týden a zpravidla v rozporu s převládajícím názorem na rychlé diety, nezpůsobuje globální problémy a zhoršení zdraví.

Jsme zvyklí na obecné tvrzení, že příliš náhlé hubnutí může vést k nevratným následkům, takže klasické diety pro rychlé hubnutí se obvykle provádějí maximálně po dobu 3-7 dnů. Po vyzkoušení poměrně přísné diety po dobu 3 dnů budete mít příležitost „porozumět“ svému tělu, odladit problémy s chuť, studovat odpovědi a určit individuální preference pro dlouhodobější výběr stravy.

Rychlé diety pro hubnutí o 20 kg vyžadují dodržování 2 pravidel

Střídání

Je vhodné úplně opustit jedno z jídel: v prvních 4 dnech, například od snídaně, v dalších 4 dnech – od oběda a poté od večeře atd. Bez ohledu na to, jak se střídáte, je důležité, abyste dokázali snížit množství jídla, které za den sníte, naučili se ovládat chuť k jídlu a dokázali zmenšit objem roztažených žaludečních stěn asi o 20 %.

Minimální spotřebované kalorie, včetně těch „špatných“.

Okamžitě je jasné, že abyste shodili 20 kg, budete muset dát přednost nejméně kalorickým potravinám s maximálním obsahem minerálů a vitamíny, které normalizují metabolismus a zajistí dostatečné zásoby energie na celý den.

Zajímavé:  Jak efektivně zhubnout a napumpovat své tělo doma pro dívku.

Povolené produkty

Speciálně pro dietu mínus 20 kg jsme sestavili seznam 15 produktů z oblasti dietní výživy, které jsou nejen nízkokalorické, ale mají i maximální nutriční hodnotu a benefity, protože dieta na rychlé zhubnutí je hlavně vyvážená strava, který inhibuje růst tukových záhybů a urychluje procesy hubnutí.

  • Brokolice je nejen bohatá na minerály, vitamíny, kyselina listová и β-karoten dietní produkt, ale také výborná prevence ateroskleróza, dna и novotvary ve střevech, mléčné žlázy.
  • Jablka jsou bohatáorganické kyseliny и vlákno, pektina nízký obsah kalorií v plodech přispívá k šetrnému a bezpečnému hubnutí, vynikající pro dny půstu;
  • Bílé zelí má stimulační účinek na metabolismus, prospěšné složky a vláknina normalizují činnost gastrointestinálního traktu.
  • Kuřecí řízek je jedním z nejlepších druhů dietního masa, obsahuje celé spektrum aminokyselin živočišného původu, oblíbené jídlo všech profesionálních sportovců;
  • Zelené fazolky – i přes svou vysokou nutriční hodnotu jsou nepostradatelné v dietní výživě jako rostlinná bílkovina, vynikající adsorbent podílející se na procesech odbourávání tuků, odstraňování produktů rozkladu bílkovin a obecně při čištění těla.
  • Pohanka může být hlavním lékem na hubnutí; mnoho hvězd pije pohanku a zelený čaj několik dní před důležitou událostí, protože jde o vynikající proteinový produkt s nízkým obsahem sacharidů, který má speciální vlastnosti pro snížení hladiny cukru, cholesterolu v krevním řečišti, odstranit otoky.
  • Slepičí vejce natvrdo jsou dnes uznávána jako nejlepší způsob, jak normalizovat váhu a zkrotit neukojitelnou chuť k jídlu, nedílnou bílkovinnou složku zdravé stravy.
  • Okurky jsou z 90% přírodní mineralizovaná voda a vláknina, můžete je jíst v neomezeném množství ve dnech půstu a dosáhnout vynikajících výsledků, protože hlad nebude přítomen a vaše síla bude plně doplněna.
  • Mořské ryby jsou nezbytností ve stravě Středomoří a Dálného východu. Předpokládá se, že bez konzumace mořských ryb nebude proces hubnutí tak estetický, pouze mastné kyseliny, snadno stravitelné bílkoviny, vápníku и fosforučiní pokožku napnutou a pružnou a zlepší zdraví nehtů a vlasů.
  • Sortiment zeleniny jako doplněk k masu a základ salátů je vynikající volbou pro vytváření vyvážených jídel se zvláštní vynikající chutí, která vám umožní obohatit váš jídelníček. selen, hořčík, zinek, železo, sodík a další mikroelementy, které mají široké spektrum účinku, zvyšují tonus a zlepšují metabolismus.
  • Rýže je vhodná pro každého, i pro ty, kteří mají problémy s trávicím traktem, naplní požadovaný objem, zažene hlad a vytvoří výborný sacharidový dietní základ pro každé jídlo a přinese trvalé a dlouhodobé výsledky při hubnutí. Nejlepší je dát přednost červené nebo divoké rýži, občas jsou přijatelné i rýžové nudle nebo papír.
  • Rajčata jsou především potravinovým produktem, který pomáhá zbavit se deprese díky stimulaci produkce serotoninplus diuretická a choleretická stimulace.
  • Bohatý tvaroh a kysané mléčné výrobky vápníkи bakterie mléčného kvašení, může být výbornou snídaní nebo svačinou, zažene hlad a naplní vás zdravými bílkovinami, tuky a vitamíny díky vysokému obsahu vápníku– zpevnit kosti a zlepšit výsledky ztracených kilogramů 2-3krát.
  • Zelený a bílý čaj monitoruje zdraví a tón, pomáhá předcházet vzniku dalších kilogramů, je antioxidantem a vynikajícím preventivním opatřením. stres.
  • Mnoho diet zakazuje cukr a sůl, a to je místo, kde jde o záchranu fruktóza – cukr, který se snadno rozkládá na glukózu, obsažený v datlích, fících, bobulích a quiche, je při dlouhodobé dietě na 20 dní prostě nenahraditelný.
Zajímavé:  Jak zhubnout 30 kg za 5 měsíců.

Kompletní aktualizace – dieta na 20 dní

Zhubnout 10-15 kilogramů za týden je nereálné, bez ohledu na to, co slibují nové super diety. I 10 dní je příliš málo na to, abyste zhubli tolik. Pravdou je spíše to, co naznačuje 20denní přísná dieta, která je v poslední době stále populárnější.

Základní zásady

Dieta 20 dní

20denní dieta je založena na principu střídání bílkovinných a nízkosacharidových potravin, což funguje skvěle. Kromě této úspěšné kombinace produktů nabízí dieta maximální omezení tuků, úplné odmítnutí rychlých sacharidů a minimální denní kalorický příjem. K útoku na nadváhu tedy dochází současně na všech frontách.

Tento systém je velmi účinný pro hubnutí a poskytuje dobré výsledky pouze tehdy, pokud jsou přísně dodržovány všechny požadavky a pokyny. Pokud neustále povolujete odchylky a změny a doplňujete jídelníček o potraviny, které nejsou zařazeny v doporučeném jídelníčku, pak se účinnost diety snižuje minimálně na polovinu. Než začnete, měli byste si proto dobře rozmyslet, jak je pro vás vhodný.

Pravidla na 20 dní

20denní dieta funguje skvěle a je mnohem snáze tolerovatelná, pokud budete hned od začátku dodržovat určitá pravidla:

Zhubněte za 20 dní

  1. V navrženém jídelníčku neprovádějte žádné změny, v extrémních případech můžete mírně (maximálně o 20 %) zvýšit množství zkonzumovaného jídla.
  2. Pijte hodně vody – alespoň 2 litry denně. Můžete tak potlačit pocit hladu a urychlit proces očisty těla.
  3. Více času na čerstvém vzduchu – takové procházky aktivují metabolismus, zvednou náladu a podpoří tvorbu vitamínu D.
  4. Nezapomeňte dělat jednoduchá cvičení: kliky, kroucení hula hoopem, prkno atd. Taková zátěž udržuje svalový tonus a zabraňuje přílišnému zpomalení metabolismu.
  5. Hubněte s radostí – berte dietu ne jako trest za přejídání, ale jako způsob, jak rychle dát své tělo do pořádku.
  6. Chodit dříve spát a vstávat dříve zabrání tomu, abyste měli před spaním hlad. Časné probuzení navíc stimuluje metabolismus.
Zajímavé:  Jak zopakovat hlavní trend nehtů roku 2024: 10 broskvových laků na nehty - zpevňující, lesklé a základní možnosti.

Tím jsou vytvořeny všechny nezbytné podmínky pro to, aby tělo aktivně spalovalo vlastní tukové zásoby (protože tuk nemá odkud brát) a zároveň se nedostalo do polospánku a snažilo se šetřit energii v podmínkách akutního kalorický deficit.

Restrukturalizace a obnova

Zhubněte za 20 dní

Navzdory skutečnosti, že tato dieta je poměrně přísná a má řadu lékařských kontraindikací, má také pozitivní aspekty. Již od druhého týdne se v důsledku malého množství zkonzumovaného jídla objem žaludku znatelně zmenšuje, a proto se snižuje chuť k jídlu. Pokud i po dietě dodržíte pravidlo jedné sklenice, pak budete potřebovat mnohem méně jídla, aby vás zasytilo.

Tato polohladovka dokonale pročistí organismus. Za 20 dní se mu podaří zbavit se většiny struskových usazenin, které se dlouho hromadily a otravovaly tělo. Proto po dietě ti, kteří ji dodrželi až do konce, znatelně zlepšují stav pleti, osvěžují pleť a celkově omlazují své tělo. Po přechodu na zdravou výživu se obnovené tělo vyrovnává s fyzickou aktivitou mnohem snadněji.

Největší nevýhodou této diety je, že je v prvním týdnu špatně snášena a není vhodná pro každého.

Absolutní kontraindikací je přítomnost jakéhokoli chronického onemocnění, gastrointestinálních potíží nebo nekontrolovaných výkyvů krevního tlaku. 20denní dieta není vhodná pro těhotné a kojící ženy a také oslabené po nemoci či úrazu.

Menu 2×2

Diet na 20 dnech

Dietní jídelníček je poměrně přísně regulován a rozvrhován podle dne. Nízkosacharidové dny se střídají s proteinovými, ale jsou i potraviny, které jsou zcela vyloučeny:

  • všechny druhy alkoholu;
  • sladké sycené nápoje, džusy;
  • všechny moučné výrobky, včetně těstovin;
  • cukr, sladkosti, cukrovinky;
  • brambory a škrobová zelenina;
  • velmi sladké ovoce: banány, rozinky, sušené meruňky atd.

1. a 2. den diety

Proces hubnutí začíná dvěma půstovými dny, které jsou přípravnou fází a jsou nezbytné pro maximální pročištění střev od nahromaděných toxinů. V tyto dny se nespotřebovávají žádné jiné produkty kromě:

  • výběr mléka nebo nízkotučného kefíru – až dva litry;
  • jednu sklenici rajčatové šťávy, nejlépe čerstvě vymačkané;
  • dva tenké plátky černého nebo celozrnného chleba.
Zajímavé:  Krade vám svačina ducha: co se stane, když pijete alkohol na lačný žaludek.

Můžete pít pouze čistou vodu.

3. a 4. den diety

Zhubněte za 20 dní

V nabídce jsou pouze bílkovinné potraviny. Prakticky žádné sacharidy, kromě malého kousku toustu z černého chleba, který se dá snídat i obědvat.

  • Ráno: šálek kávy nebo čaje s mlékem, můžete přidat ½ lžičky medu.
  • Oběd: kousek vařeného nebo dušeného libového masa (100-150 gramů) zalitý sklenicí teplého a také nízkotučného vývaru.
  • Odpolední svačina: výběr ze sklenice nízkotučného mléka, kefíru, jogurtu, fermentovaného pečeného mléka, acidofilu.
  • Večeře: dle vašeho výběru – kousek masa nebo ryby (100 gramů), 1–2 vařená vejce, 30–50 gramů tvrdého sýra, 100 gramů tvarohu, zapít sklenicí nízkotučného produktu kyseliny mléčné.

5. a 6. den diety

Rostlinná strava – neslazené ovoce a zelenina.

  • Ráno: výběr ze 2 jablek nebo pomerančů, grapefruit, 4 mandarinky, půlka ananasu, pomelo.
  • Oběd: sklenice libové polévky se zeleninovým vývarem; jakýkoli salát z čerstvé nebo vařené zeleniny s citronovým dresinkem.
  • Odpolední svačina a večeře: čerstvá zelenina nebo salát z nich.

Od 7. do 20. dne pokračuje střídání proteinového a zeleninového jídelníčku dva po dvou dnech.

Dietu je nutné opouštět velmi postupně, protože objem žaludku během této doby výrazně klesá a metabolismus se zpomaluje. Jakékoli přejídání bezprostředně po ukončení 20denní diety se tedy může neblaze podepsat nejen na vaší postavě, ale i na vašem zdraví.

Smíšené výsledky

Mínus 15 kg za 20 dní

Recenze a výsledky od těch, kteří dokončili 20denní hladový maraton, jsou smíšené. Rozpětí v počtu shozených kilogramů je velmi velké – od 5 do 15. Zřejmě zde hraje roli mnoho individuálních vlastností těla, které je těžké zohlednit.

První týden diety je těžké snášet. Nejen, že je téměř neustále přítomen pocit hladu, ale probíhá i proces aktivní očisty organismu, který může být doprovázen bolestmi hlavy, častým vyprazdňováním, závratěmi. Kdo pil dostatek tekutin, to snášel snadněji.

Počínaje druhým týdnem se tělo adaptuje na skromnou stravu a pocit hladu slábne. V této době již proces spalování tuků aktivně probíhá, zejména mezi těmi, kteří se zabývali fyzickou aktivitou. A to se musí udělat.

Ti, kteří po dietě dodržovali zásady zdravého stravování, dokázali dosažené výsledky udržet. Ti, kteří přešli na svou dříve známou dietu druhý nebo třetí den po jejím skončení, rychle nabrali ztracené kilogramy zpět. Zkušenosti ukazují, že k takto přísným dietám byste se měli uchýlit pouze v případě, že jste si jisti, že celou cestu přežijete až do konce, a jste odhodláni k následnému přechodu na zdravou stravu.

Zajímavé:  Jak zhubnout 20 kg za 6 měsíce bez diety.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button