Jak zhubnout 20 kg za 6 měsíce bez diety. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 20 kg za 6 měsíce bez diety

Mínus 20 kilogramů za 6 měsíců: osobní zkušenost Albiny Mayer

Albina Mayer foto 1

Nejcennější rady jsou ty, které jsou dány na základě vlastních zkušeností. Mnoho lidí radí ohledně hubnutí, ale často tyto rady přicházejí od lidí, kteří se s takovým problémem sami nikdy nesetkali. Proto nemusí brát v úvahu psychologické jemnosti boje proti tukovým zásobám. Nebo je tu ještě jeden extrém – ten, kdo radí, sice sám zhubl, ale kvůli nedostatku potřebných znalostí v oblasti výživy a tréninku může být naslouchání jeho radám nebezpečné.

Zakladatelka fitness projektu PrimeTime Albina Mayer je nejen docela důvtipná v otázkách správné výživy, ale má i vlastní zkušenost, jak se za půl roku zbavit 23 kilo navíc. Navíc tohoto výsledku dosáhla sama, bez pomoci trenéra, výživového poradce nebo jiného asistenta.

Pro mnohé může být Albina zkušenost užitečná i proto, že patří do kategorie lidí, kteří mají dědičný sklon k nadváze. To znamená, že se jí kilogramy drží i při dietě, která se vejde do průměrných kalorických norem pro dívky jejích parametrů, a zbavit se každého gramu je boj. A přesto je Albina aktuálně mezi vítězi.

Albina Mayer foto 2

Co tedy Albina Mayer radí těm, kteří se rozhodli zbavit se kil navíc sami?

  1. Nejprve začněte stanovením cíle. Musí být hmatatelné a dosažitelné. Musíte pochopit, že váhy nahromaděné za roky svého života se nebudete moci zbavit lusknutím prstů. Nezhubnout 10 kg za týden, 20 kg za měsíc (existují samozřejmě extrémní výjimky, ale zde je otázka za prvé počáteční váha, za druhé důsledky takového hubnutí pro zdraví). A zároveň si nedávejte abstraktní úkoly jako „chci zhubnout“. Určete si požadovanou váhu a směřujte k ní.
  2. Za druhé, berte nadcházející proces vážně. Proces hubnutí je pro naše tělo stresující. Ale nosit každý den kila navíc je také stresující, zejména proto, že s sebou nese velká zdravotní rizika. Takže nadváha je váš nepřítel. Mazaný a mazaný. Bude vás povzbuzovat, abyste se „litovali“ a vzdali se. A zde se samotnou silou vůle daleko nedojdete – potřebujete také „proflashovat“ mozek a každý den do něj nakládat aktuální informace: o nebezpečí obezity a jejích příčinách, o způsobech boje proti tukovým zásobám, o účincích na tělo různých potravin, které byste se měli vzdát. Šokující obsah je vítán!
  3. Za třetí, smiřte se s faktem: bez kalorického deficitu nebudete moci zhubnout. I ty nejintenzivnější tréninky zpravidla „sežerou“ ne více než 300-350 kcal a na jedno posezení můžeme zkonzumovat 1500-2000 kcal, zvláště když máme před sebou sladká jídla. Přebytečné kalorie se ukládají jako tuk. Tělo získává chybějící kalorie z tukových zásob – matematika je jednoduchá.
Zajímavé:  Stylové chyby, kterých se dopouštíte: jaké doplňky nevyhovují vašemu typu.

Zároveň, chcete-li zůstat zdraví, je nutné vytvořit kalorický deficit, aniž byste výrazně ohrozili nutriční hodnotu vaší každodenní stravy. Musíte přijímat fyziologicky dostatečné množství bílkovin, tuků a dokonce i sacharidů, dále vitamíny, minerály a vlákninu. Toho lze dosáhnout výběrem těch nejzdravějších produktů a dodržováním zásady rozmanitosti. Obecně platí, že pokud zacházíte s jídlem jako s palivem a ne jako se způsobem potěšení, je těžké se přejídat.

O optimálním počtu jídel za den se dnes vedou vášnivé debaty. Albina Mayer má však všechny důvody k tomu, aby se držela „klasického“ schématu frakční výživy pro hubnutí: za prvé, účinnost tohoto přístupu je potvrzena jejím osobním příkladem, a za druhé, 5leté zkušenosti projektu PrimeTime potvrzují: s častá jídla v malých porcích, pro lidi je snazší držet se deficitního obsahu kalorií a v důsledku toho snížit hmotnost; za třetí, bylo klinicky prokázáno, že frakcionovaná jídla mohou urychlit metabolismus.

Albina Mayer foto 3

Jak vypadá výživa pro hubnutí podle doporučení Albiny Mayer:

  • až 5 jídel denně, v porcích od 250 do 300 gramů, s intervaly mezi jídly od 2 do 4 hodin;
  • zdroje sacharidů pouze v první polovině dne – a to pouze potraviny s nízkým nebo středním glykemickým indexem: celozrnné obiloviny, luštěniny, neslazené ovoce, tvrdé těstoviny;
  • po 16 hodinách – pouze zelenina, bylinky a lehké zdroje bílkovin (Albina dává přednost rybám a mořským plodům);
  • čisté vody alespoň 2 litry denně, v malých porcích během dne, snažte se vypít většinu do 18:XNUMX;

omega-3, vitamín D a vitamíny a minerály na základě klinických krevních testů nejsou zahrnuty jako doplněk stravy (pokud vám opravdu záleží na svém zdraví, je lepší „neléčit se“, kontrolovat hladinu mikroživin ve vaší krvi a doplňte ty prvky, které vám chybí).

Zajímavé:  Neonové oční stíny: trend 2024 paleta odstínů.

Albina Mayer foto 4

Kromě úpravy jídelníčku Albina do svého denního rozvrhu vždy zařazuje i cvičení. Pro ni je nejúčinnější variantou hubnutí ranní kardio, denně na lačný žaludek. K ochraně svalů před katabolismem užívá Albina před tréninkem komplex aminokyselin. Ale silový trénink v posilovně je v Albině životě také neustále přítomen: pro udržení svalového tonusu a optimální metabolické úrovně (procento svalové tkáně v těle a aktivní práce svalů hrají důležitou roli v metabolismu).

Pomoc zvenčí: různé možnosti masáží (manuální i hardwarové), kosmetické procedury zaměřené na zlepšení prokrvení „problémových“ oblastí pomáhají urychlit proces redukce objemu, zvyšují tonus pleti a mají tedy pozitivní vliv na estetiku z těla.

Korekce výživy, trénink, pitný režim a masáže pomohly samotné Albině zbavit se za 23 měsíců 6 kilogramů nadváhy a dát si do pořádku postavu. Její rady vám určitě pomohou, pokud k sobě budete upřímní a nebudete líní a nebudete se „litovat“ a budete krmit své stresované tělo pamlsky.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button