Jak zhubnout 25 kg za měsíc doma. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 25 kg za měsíc doma

Je možné zhubnout 20–25 kg za měsíc? Podobné otázky mohou napadnout ty, kteří chtějí shodit přebytečná kila. Stojí za to začít s tím, že takové náhlé hubnutí může být zdraví nebezpečné a existuje také vysoké riziko, že se ztracená hmotnost znovu vrátí. Takové hubnutí je navíc často fyzicky nemožné.

Lidé, kteří se zajímají o to, jak zhubnout 20–25 kg, si musí uvědomit, že bude nutné provést změny nejen ve stravě, ale také ve svém životním stylu. Neměli byste měnit vše přes noc; jakékoli změny se snáze snášejí, pokud k nim dochází postupně. V tomto článku vám podrobně řekneme, co je třeba udělat, abyste zhubli 20 a více kg, ale ne za měsíc, ale hladce, bez újmy na zdraví a s vysokou pravděpodobností udržení dosaženého výsledku.

Nalaďte se a buďte trpěliví

Hlavními pravidly pro efektivní hubnutí jsou správný přístup a trpělivost. Váha ne vždy klesne tak rychle, jak byste chtěli. Týdenní výsledky se mohou lišit. Setkání s příbuznými může těmto plánům značně uškodit. Musíte však být silní a jít za svým cílem. Nepřemýšlejte o tom, jak rychle zhubnout, přemýšlejte o snížení hmotnosti o 20 kg a jejím udržení na této úrovni po dlouhou dobu.

Než začnete svou cestu ke štíhlosti, poraďte se se svým lékařem. To je důležité zejména pro lidi trpící cukrovkou, kardiovaskulárním onemocněním nebo jinými závažnými onemocněními. Lékař vám řekne, jaká fyzická cvičení můžete dělat a kterých byste se měli zdržet, které potraviny jsou užitečné a které mohou být škodlivé.

Zajímavé:  Jak dlouho jste se snažili zhubnout a jaký byl výsledek.

Endokrinologové, výživoví poradci a výživoví poradci vědí nejlépe, jak zhubnout pro muže či ženy o 20 kg. Vodní aerobik, fitness a plavání trenéři poskytují dobrou podporu při vytváření plánu fyzické aktivity.

Integrovaný přístup

Připomeňme, že zhubnout 25 kg za 1 nebo 2 měsíce bez újmy na zdraví nelze a neradíme, jak na to. Naším cílem je ukázat vám cestu, jak zhubnout bez újmy na zdraví a v rozumném čase. Buďte připraveni, že nikdo nenabídne nějaký kouzelný způsob, jak dosáhnout vašeho cíle. V každém případě musí být přístup komplexní. Podívejme se, z jakých bodů se skládá.

  1. Vedení deníku jídla. Kontaktováním výživového poradce s otázkou, jak zhubnout 20–25 kg za měsíc, získáte velký seznam doporučení. Toto bude seznam produktů, pokrmů a způsobů jejich přípravy. Každý den si musíte zapsat, co a kolik jste snědli. To vám pomůže kontrolovat denní příjem kalorií. Do deníku se zapisují nejen hlavní jídla, ale i všemožné svačiny a nápoje zkonzumované během dne.
  2. Snížení kalorií. Bez snížení denního příjmu kalorií není možné zhubnout 20–25 kg. Stačí snížit obvyklý denní kalorický příjem o pouhých 250 kalorií. Pokud do vašeho života patří kromě stravy také sport, pak mějte na paměti, že každý trénink spaluje kalorie.
  3. Včetně bílkovin ve stravě. Při snižování kalorií pamatujte na bílkoviny. Protein je základní živina, bez které nebude hubnutí efektivní. Pokud ho bude dostatek, nebudete muset pociťovat nepříjemný pocit hladu. Protein vám dodá sytost, která vydrží po dlouhou dobu. Denní příjem bílkovin by měl být 65 až 117 g/den pro muže a 58 až 87 g/den pro ženy. Mohou to být ryby, vaječné bílky, mořské plody, kuřecí prsa, krůtí, králičí maso. Hodně bílkovin se nachází v luštěninách a tofu.
  4. Jezte zeleninu pokud možno ke každému jídlu. Zelenina a zelenina by měly být pevně zahrnuty do vašeho jídelníčku. Tyto potraviny jsou bohaté na vlákninu, která pomáhá čistit střeva. Na jeho trávení se spotřebuje více energie než na zpracování jednoduchých sacharidů (sladkosti, mouka, smažená a uzená jídla). Zpracovaná zelenina je dobrá pro hlavní jídla, zatímco syrová zelenina je dobrá pro svačiny.
  5. Včetně celozrnných potravin ve vaší stravě. To vám pomůže rychleji zhubnout drahocenných 20 kg. Jsou také bohaté na vlákninu a udrží vás po dlouhou dobu syté.
  6. Vyloučení tučných a sladkých jídel z jídelníčku. Jak můžete zhubnout 20 kg, když se nerozloučíte se sladkými limonádami, pečivem, koláči, hranolky a smaženými křidélky? Je to prakticky nemožné. Zdravá strava vám také pomůže udržet výsledky po dlouhou dobu.
  7. Sportování. Profesionální fitness trenér vám pomůže vypracovat program, jak zhubnout 20–25 kg, ne však za měsíc, ale v rozumném čase a bez újmy na zdraví. S největší pravděpodobností bude tento program zahrnovat kardio cvičení (běh, aerobik, eliptický trenažér, jízda na kole) a posilovací cvičení na posílení svalů. V každém případě je nutné tento program dohodnout se svým specialistou na hubnutí.
Zajímavé:  Jak zhubnout za 20 dní doma.

Bez ohledu na to, jak náročná cesta se může zdát, nesnažte se zhubnout 20 kg za měsíc. Pamatujte, že je důležité nejen zbavit se přebytku, ale také si udržet zdraví.

Spojenci efektivního hubnutí a udržení výsledků

Je důležité myslet nejen na to, jak zhubnout 20 kg pro muže nebo ženu, musíte také okamžitě plánovat konsolidaci výsledku. Například každodenní sportovní trénink pomáhá budovat svalovou hmotu, což zase zlepšuje metabolismus. Dobrým spojencem pro efektivní hubnutí je také lék Reduxin® Forte.

„Reduxin® Forte“ je lék, který reguluje stravovací návyky, snižuje hlad, formuje správné stravovací návyky, urychluje odbourávání sacharidů a tuků a obnovuje metabolismus, což přispívá nejen ke snížení hmotnosti, ale také k udržení dosaženého výsledku.

Jak tedy zhubnout 20 kg? Je třeba změnit jídelníček, začít sportovat, užívat Reduxin® Forte – a to vše pod dohledem odborníka!

Doktor Taganov Alexej Viktorovič, doktor lékařských věd, profesor

Dieta mínus 25 kg za měsíc

Jak zhubnout 25 kg za 1 měsíc

Představujeme vám další zázračnou dietu pro rychlé zhubnutí 25 kg. A přestože naše stránka fotodiet.ru není zastáncem přísných diet, rozhodli jsme se tuto techniku ​​hubnutí zveřejnit. Je možné, že se to někomu bude hodit při vytváření vlastního systému správné výživy.

Dieta na hubnutí o 25 kg za 1 měsíc vám zaručeně umožní zhubnout až 10 kg. Lidé s velkou nadváhou mohou jeho používáním shodit ještě více přebytečných kilogramů (říká se, že až 25 kg). Pokud ale máte opravdu nadváhu, můžete tuto dietu používat 2 měsíce.

Dieta kombinuje principy oddělené výživy, mono-diety, proteinové diety a každodenní snídaně v podobě půlky grapefruitu nebo pomeranče s 1-2 vejci je trochu podobná vaječné dietě Anity Tsoi.

Zajímavé:  5 kosmetických procedur, které byste nikdy neměli dělat sami.

Základní principy diety:

– důsledně dodržujte dietu a střídání jídel a jídla byste neměli vynechávat;

– zelenina při dietě se konzumuje vařená nebo dušená bez oleje nebo tuku, můžete použít dvojitý kotel. Je povoleno přidat koření, sůl /v malém množství/, cibuli, česnek, petržel, celer;

– mezi hlavními jídly je vhodné nejíst nic, ale pokud se obáváte velkého hladu (zejména v prvním týdnu diety), můžete jíst mrkev, okurky, rajčata, nejdříve však dvě hodiny po dalším jídle ;

– pitný režim: vypijte denně minimálně 2 litry čisté vody bez plynů; smíte pít čaj, kávu, sycené nápoje /dietní kolu, pokud se bez ní neobejdete/, nejdříve však 20 minut před hlavním jídlem nebo hodinu po něm;

– pokud máte výraznou nadváhu, můžete délku diety prodloužit opakováním první a čtvrté etapy diety;

– měsíční režim takové výživy vám umožní slušně zhubnout, ale pokud selžete, budete muset začít znovu od úplného začátku. Dobře si proto rozmyslete, zda vydržíte po celou dobu diety.

– po dietě se váš žaludek zmenší a bude vyžadovat méně jídla, aby byl plný; použijte to k udržení hmotnosti a dalšímu hubnutí.

Dietní menu pro hubnutí o 25 kg za měsíc.

snídaně je každý den stejná: 0,5 pomeranče nebo grapefruitu a 1-2 vařená vejce

Oběd: jakékoliv ovoce v libovolném množství. Podle sezóny
Večeře: smažené maso (plátky nebo mleté ​​maso), kromě jehněčího. Maso by nemělo být tučné.
Oběd: vařené nebo smažené kuře bez kůže.

Večeře: 2 vařená vejce. Salát (okurka, hlávkový salát, rajčata, paprika, mrkev). 1 toast nebo 0,5 chleba. 1 pomeranč nebo grapefruit

Oběd: libovolný bílý nízkotučný sýr v libovolném množství 1 ks toustu. Rajčata.
Večeře: smažené maso.
Oběd: jakékoliv ovoce v libovolném množství. Podle sezóny
Večeře: smažené maso. Salát.
Oběd: 2 vařená vejce. Vařená nebo dušená zelenina (cuketa nebo fazole nebo mrkev nebo hrášek)
Večeře: smažená ryba (krevety). Salát. 1 pomeranč nebo grapefruit.
Oběd: jakékoliv ovoce v libovolném množství. Podle sezóny
Večeře: smažené maso. Salát.

Zajímavé:  Jak správně běhat na běžeckém pásu, jak zhubnout video.

Oběd: vařené nebo pečené kuře bez kůže. Rajčata, vařená (dušená) zelenina. 1 pomeranč nebo grapefruit.

Večeře: vařená (dušená) zelenina.

snídaně je každý den stejná: 0,5 pomeranče nebo grapefruitu a 1-2 vařená vejce

Oběd: 2 vařená vejce, salát.
Večeře: 2 vařená vejce. 1 pomeranč nebo grapefruit.
Oběd: smažené maso (plátky nebo mleté ​​maso), kromě jehněčího. Maso není tučné. Salát.
Večeře: 2 vařená vejce. 1 pomeranč nebo grapefruit.
Oběd: smažené maso. Okurky.
Večeře: 2 vařená vejce. 1 pomeranč nebo grapefruit.
Oběd: 2 vařená vejce. Jakýkoli nízkotučný bílý sýr v libovolném množství. Vařená zelenina.
Večeře: 2 vařená vejce.
Oběd: ryba nebo krevety (vařené nebo smažené)
Večeře: 2 vařená vejce.
Oběd: smažené maso. Rajčata. 1 pomeranč nebo grapefruit.

Večeře: směs čerstvého ovoce: pomeranč, mandarinka, meloun, broskev, jablko. Můžete si udělat ovocný salát

Oběd: vařené nebo pečené kuře. Rajčata. 1 pomeranč nebo grapefruit.
Večeře: vařené nebo pečené kuře. Rajčata. 1 pomeranč nebo grapefruit.

Celý den: jakékoliv ovoce v libovolném množství, kdykoli KROMĚ: hroznů, manga, datlí, banánů, fíků.

Celý den: jakákoli vařená zelenina a saláty kromě brambor a obilí.
Celý den: ryby nebo krevety (vařené nebo smažené) v libovolném množství, salát nebo zelí, var. zelenina.
1 druh ovoce v libovolném množství kdykoliv.

rozdávejte produkty během dne a konzumujte je, když máte hlad /je lepší 5-6 dávek /

pondělí – 4 plátky smaženého nebo vařeného masa nebo 0,5 var. Kuře
– 3 rajčata
– 4 okurky
– plechovka tuňáka bez oleje
– 1 toast
– 1 pomeranč nebo grapefruit.
úterý – 2 plátky smaženého masa (až 200 g)
– 3 rajčata
– 4 okurky
-1 toast
– 1 jablko (nebo hruška, nebo meloun/ meloun plátek)
– 1 pomeranč (nebo grapefruit)
středa – 1 lžíce tvarohu (nebo nízkotučného bílého sýra).
– malý talíř vařené zeleniny
– 2 rajčata
– 2 okurky
– 1 toast
– 1 pomeranč nebo grapefruit.
čtvrtek – 0,5 vařeného nebo smaženého kuřete
– 3 rajčata
– 1 okurka
– 1 toast
– 1 pomeranč nebo grapefruit
– 1 druh ovoce
pátek – 2 vařená vejce
– 1 salát
– 3 rajčata
– 1 pomeranč nebo grapefruit
Sobota – 2 vařená kuřecí prsa
– 120 g tvarohu nebo sýru feta
– 1 toast
– 2 rajčata + 2 okurky + jogurt
– 1 pomeranč nebo grapefruit
Neděle – 1 lžíce tvarohu
– plechovka tuňáka bez oleje
– malý talíř vařené zeleniny
– 2 rajčata + 2 okurky
– 1 toast
– 1 pomeranč nebo grapefruit
Zajímavé:  Takhle vypadá ideální účes pro ženy 50: ukradneš si 10 let!

Recenze

Dieta pro snížení hmotnosti o 25 kg za měsíc je dobře snášena. První týden může být náročný, ale tělo si na malé množství jídla rychle zvykne a další období diety snáší celkem snadno. Pro větší efekt zkuste kombinovat diety s fyzickým cvičením, cvičením, plaváním a tancem. Ale nepřetěžujte se.

Dietu můžete opakovat nejdříve po 2 měsících.

©Nika Sestrinskaya – zejména pro web fotodiet.ru

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button