Jak zhubnout 3 kg bez námahy. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 3 kg bez námahy

Jak zhubnout 3 kg za 3 týdny bez větší námahy? Dieta „Minus 3 kg za 3 týdny“ – ukázkový jídelníček

Asi neexistuje člověk, který by nesnil o ideální postavě. Ale jen malé procento se snaží a omezuje se, aby si splnilo své sny. Někdy je ale zvládnutí úkolu mnohem jednodušší, než se zdá. Zvláště pokud se začnete pohybovat postupně. Nejprve si například zjistěte, jak zhubnout 3 kg za 3 týdny a uveďte doporučení do praxe.

Proč to udělal?

Nejprve se musíte rozhodnout o své motivaci. Většina lidí, kteří začnou něco dělat bez důvodu, rychle ztratí zájem o tuto činnost, zvláště pokud je spojena s nějakými obtížemi a omezeními. Je velmi důležité rozhodnout se, proč vůbec potřebujete přibrat mínus 3 kg za 3 týdny.

Sen mnohých

Důvody se mohou lišit. Někdo chce svou postavu dovést k dokonalosti, například ostatním na pláži předvést úplně ploché břicho nebo šik břišáky s kostkami. Jiné se chtějí vejít do svých oblíbených džín, které jim byly po porodu najednou malé. Jiní prostě chtějí změnit svůj životní styl, zbavit se několika desítek kilogramů, ale raději začnou v malém. Nezapomínejte jen na zdraví – je již dlouho prokázáno, že lidé bez nadváhy žijí déle a méně trpí srdečními a jinými nemocemi. Hubnutí proto mnoha lidem neublíží.

Zajímavé:  Minerální olej v kosmetice - poškození nebo přínos, jak je uvedeno ve složení produktů.

jak je to těžké?

Někteří lidé se vzdají myšlenky zhubnout ještě dříve, než se naučí zhubnout 3 kg za 3 týdny. A to vše proto, že to považují za příliš komplikovaný postup. Ve skutečnosti každý může zhubnout tak malé množství váhy za poměrně dlouhou dobu. Navíc většina ani nepocítí velké nepohodlí. Přesto má téměř každý moderní člověk rezervu „na deštivý den“ na břiše či bocích, s výjimkou zkušených sportovců, modelek a dalších, kteří si na svou postavu dávají obzvlášť pozor.

Je hezké, že stačí trochu změnit své návyky a po 21 dnech váha ukáže kýžené číslo.

Neobtěžujme se!

Než vám řekneme, jak zhubnout 3 kg za 3 týdny, stojí za to varovat: za žádných okolností byste se neměli mučit. To znamená, že musíte jíst, a to docela výživně. Nechte si zničit zdraví filmové hvězdy, které dostávají miliony za intenzivní hubnutí a přibírání (20-30 kilogramů za pár měsíců). Ale rozumný člověk, který nemá kam spěchat, bude jednat hladce a rozvážně.

Vydatná večeře

Mnoho lidí se zajímá o to, jak často můžete zařídit dny půstu, během kterých se musíte úplně vzdát jídla. Obvykle se provádějí ne více než jednou týdně. Ale i ty často škodí víc. Druhý den, když má člověk hlad, vrhne se na jídlo a přibere několik set gramů navíc denně. Ale to není vůbec to, co je potřeba.

Snížení množství sacharidů

Pokud chcete zhubnout, pak pamatujte, že úhlavními nepřáteli jsou sacharidy, zejména ty rychlé (sladkosti všeho druhu). Bílkoviny a tuky se tráví mnohem pomaleji, takže mnohem méně škodí slavné příčině hubnutí.

Nemůžete se však úplně vzdát sacharidů – kde pak berete sílu vést svůj obvyklý životní styl? Ale je docela možné vzdát se sladkostí na 3 týdny. Ano, musíte prokázat sílu vůle. Ale nestojí ploché bříško za to?

Zajímavé:  Pouze dvě ingredience: jak si doma připravit bělidlo pro všechny typy tkanin.

Jíme častěji

Pokud se ptáte, jak zhubnout 3 kg za 3 týdny bez extra námahy, pak v první řadě můžeme doporučit dělená jídla. To znamená, že musíte jíst ne 2-3krát denně, ale přísně 5 – ne méně.

Lahodné občerstvení

Porce by samozřejmě měly být mnohem menší, než jste zvyklí. A skládat z vhodných produktů. Tři jídla jsou kompletní jídla a dvě další svačiny, které vám umožní utlumit pocit hladu a nepřetěžovat se obědem a večeří.

Bude užitečné získat nové pokrmy – malé talíře, ve kterých bude i porce zmenšená jedenapůlkrát vypadat velká. Psychologický přístup je totiž velmi důležitou podmínkou úspěšného hubnutí.

Používáme speciální aplikace

Bylo by dobré nainstalovat si do telefonu nebo počítače speciální aplikaci. Umožňuje vám vypočítat, kolik kalorií jste za den zkonzumovali. Stejný program vám umožní vypočítat, kolik kalorií musíte denně zkonzumovat, abyste dosáhli požadovaného výsledku. Použití je velmi jednoduché – po každém jídle (nebo když máte čas) je potřeba zadat, co přesně jste jedli a v jakém množství. K tomu se vám bude hodit přesná kuchyňská váha, abyste si svou porci odvážili a nedělali chyby ve výpočtech.

Užitečný program

I vedení takového deníku vás ukázňuje a umožňuje vám střízlivější pohled na váš jídelníček a životní styl. A to má vždy pozitivní vliv na dietu a umožňuje rychle dostat vaše tělo na požadovanou úroveň.

Do aplikace je samozřejmě potřeba zadat ABSOLUTNĚ všechna jídla, která jíte. Někteří lidé věří, že dvě sladkosti v práci nebo jen šálek sladkého čaje neovlivní celkový výsledek. A v důsledku toho se diví, proč k hubnutí nedochází s malým množstvím zkonzumovaných kalorií. Malé a nenápadné svačiny ale sčítají až tříciferné hodnoty kalorií.

Přibližná strava

Nyní přejděme ke konkrétní dietě. Jak zhubnout 3 kg za 3 týdny? K tomu pomůže správná strava. Zapišme si jeden týden – později to budete muset opakovat dvakrát, abyste jedli správně po dobu 21 dnů. Nabídka je poměrně pestrá, takže se rozhodně nebudete mít čas nudit.

  • Den první: ovesná kaše na vodě se sušeným ovocem; malé jablko; pohanka s vařeným kuřecím masem; sklenice kefíru; omeleta se zeleninou.
  • Den druhý: dvě vařená vejce; nepříliš sladká hruška; miska kuřecí polévky; kefír; hovězí steak se zeleninou.
  • Den třetí: pohanková kaše s kefírem; pečené jablko; vývar s vařeným vejcem a krutony; kefír; kuřecí prsa se zeleninou.
  • Čtvrtý den: tvaroh a celozrnný chléb; salát z vajec a rajčat; rybí filé se zeleninovým salátem; kefír; krůtí karbanátky se zeleninou.
  • Den pátý: müsli se sušeným ovocem; celozrnný chléb s domácí paštikou z kuřecích jater; rýže s rajčatovým salátem; kefír; pečené hovězí maso se zelenými fazolkami.
Zajímavé:  Glazura na vlasech a jasné barvy: cool trendy v barvení v roce 2023.

Domácí paštika

  • Šestý den: sendvič s vařeným vejcem a kuřecími prsy; malé jablko; kuřecí vývar se zeleninou; kefír; kuřecí řízek a okurkový salát.
  • Sedmý den: pečené jablko a domácí jogurt s jahodami; několik velkých švestek; pečený pstruh se zeleninou; kefír; Ledový salát a kuřecí prsa.

Jak je vidět, jíst se dá opravdu pestře a chutně. A snížené porce se vám budou zdát normální díky novým pokrmům a častým svačinám.

Hlavní věc, kterou si pamatujte, je, že tento seznam nemůžete překročit. Kousek dortu, protože má někdo narozeniny v práci, balíček brambůrků při návštěvě kina, porce zmrzliny, protože je venku horko – všechny tyto malé svačiny značně komplikují proces hubnutí a přidávají poměrně hodně zcela zbytečných kalorií na vyváženou stravu..

Vaření pro budoucí použití

Samozřejmě ne vždy máte čas vařit tři jídla denně. To také není problém – oběd a večeři můžete připravovat 2-3 dny a poté je vložit do nádob, pečlivě zvažovat porce a dát je do chladničky. Ano, skončíte u méně pestré nabídky. Vy si ale dokážete vybojovat několik hodin denně, které můžete strávit užitečnými procedurami, cvičením nebo jen relaxací po náročném dni v práci.

Závěr

Tím náš článek končí. Z ní jste se dozvěděli, jak se můžete snadno a bez pocitu hladu zbavit 3 kilogramů za 3 týdny. To znamená, že svou krásnou postavou můžete vždy potěšit své blízké a vzbudit závist ostatních.

Jak zhubnout 3 kilogramy a váhu si udržet?

Chcete zhubnout 3 kila? Prozradíme vám, jak to můžete udělat a zůstat štíhlá navždy – bez otravného jo-jo efektu.

► Jak zhubnout 3 kg za měsíc?

Zhubnout 3 kila zní tak snadno. Každý, kdo se někdy pokoušel zhubnout, však ví, že zhubnout 3 kilogramy není jednoduché. Aby se váha začala snižovat, nestačí se na týden vzdát sladkostí. Trvale můžete zhubnout 3 kilogramy, pouze pokud budete dodržovat konkrétní plán.

Zajímavé:  Kolem prstu: jaký tvar nehtů vám vyhovuje.

Je možné zhubnout 3 kilogramy za týden?

Většina lidí se chce zbavit těch otravných kilogramů co nejrychleji. Často proto volí nárazové diety, které slibují rychlé a výrazné hubnutí. Nedoporučujeme vám však držet takové diety nebo se uchýlit k radikálním metodám.

Proč? Protože často poskytují pouze krátkodobé výsledky. Zhubnete, ale bude to voda, která odejde, ne tuk. A poté, co dokončíte program 3 kg za 7 dní, váha se vrátí rychleji, než byste chtěli.

důvod: Nárazové a rychlé diety často vedou k jo-jo efektu. Abyste si svou novou váhu trvale udrželi, dopřejte sobě i svému tělu více času.

M mínus 3 kilogramy za 30 dní

Dobrý čas na to, abyste shodili 3 kila navíc, je měsíc. Pokud si dáte 3 až 4 týdny, nemusíte jídelníček moc měnit. Nemusíte držet půst ani počítat kalorie. K tomu, abyste se zbavili přebytečných kilogramů, stačí minimální změny ve stravování a fyzické aktivitě.

Samozřejmě musíte vynaložit trochu úsilí. 3 kilogramy nakonec samy nezmizí. Stačí ale udělat nějaké změny v běžném životě.

„Ano“ a „Ne“ během hubnutí:

* Jezte rychlé občerstvení maximálně jednou týdně.
* Jezte každý den čerstvou zeleninu a ovoce.
* Snažte se vařit co nejčastěji a vyhýbejte se jídlům s vysokým obsahem tuku, jako je smetana nebo slanina.
* Nesvačejte pořád, raději si dejte tři hlavní jídla a dvě svačiny.
* Večer žádné chipsy, sladkosti a podobná jídla.
* Sladkosti nejsou zakázány, ale nejezte více než jednu malou porci denně.
* Uhaste svou žízeň spíše vodou než džusem a limonádou.

Oh, věnujte pozornost maličkostem

Je také užitečné zjistit, odkud pocházejí vaše přebytečná kila. Máte rádi sladkosti, hotová jídla, sladké nápoje? Jakmile na to přijdete, bude pro vás mnohem snazší zhubnout a navždy se zbavit kil.

Zajímavé:  Plány na měsíc: postarejte se o sebe s Alice.

Tip: Veďte si stravovací deník, kde si zaznamenáte všechna jídla, která jíte, a sledujte své stravovací chování.

Nejlepší potraviny, jak zhubnout 3 kilogramy

Pokud chcete zhubnout 3 a více kilogramů bez větší námahy, měli byste se vyhýbat kalorickým jídlům a volit raději nízkokalorická jídla. Zelenina a ovoce by měly ve vašem jídelníčku zaujímat důležité místo. A pokud máte rádi těstoviny nebo chleba, jezte prosím celozrnné! Obsahují více vlákniny a vitamínů a navíc zasytí na dlouhou dobu.

K snídani doporučujeme jíst lahodnou kaši s čerstvým ovocem. Dobře zasytí a dodá energii. K přípravě kaše můžete místo plnotučného použít mléko nízkotučné nebo sójové.

K večeři a obědu jezte dostatek zeleniny. Naplňují žaludek a obsahují velmi málo kalorií. Luštěniny (fazole, cizrna, hrách) jsou také užitečné: obsahují hodně rostlinných bílkovin a užitečných mikroelementů.

Pokud chcete zhubnout co nejrychleji, bez sportu se neobejdete. Aktivujte spalování tuků cvičením a fyzickou aktivitou! Pokud budete cvičit vícekrát týdně, rychle zhubnete 3 kilogramy.

Jak si novou váhu udržet?

Připraveno! Úspěšně jste zhubli. Abyste nemuseli znovu řešit přibírání na váze, neměli byste se vracet ke starým návykům. Držte se diety, která vám pomohla shodit 3 kila.

Cukroví a chipsy můžete jíst častěji, ale nepřehánějte to. Každé jídlo by mělo obsahovat porci zeleniny. A mezi snídaní, obědem a večeří je lepší nesvačit a také nepít slazené nápoje. Místo toho pijte vodu, dochuťte ji kousky ovoce nebo pijte neslazený čaj.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button