Jak zhubnout 3 kg za 10 hodiny. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout o 3 kg za 10 hodiny

Jak rychle zhubnout 10 kg za 5 dní bez poškození zdraví?

Profese výživového poradce od A do Z

KtoStroynee

Je možné rychle zhubnout 5 kg za 10 dní doma bez újmy na zdraví? Ano, je to skutečné! K výběru takové diety je však třeba přistupovat moudře, jinak na jejím konci můžete spolu s hubnutím dostat i zánět žaludku, pankreatitidu, šedou pleť, nervové poruchy a mnoho dalších problémů.

rychlé hubnutí doma 10 kg za 5 dní

Rychlé hubnutí: všechna pro a proti

Téměř každá zástupkyně něžného pohlaví se alespoň jednou v životě setkala se situací, kdy potřebuje co nejrychleji zhubnout. A pak stojíme před otázkou: jak rychle zhubnout doma?

Během omezeného času bude výsledek zcela záviset na stravě. Úpravy denního režimu a zvýšená fyzická aktivita prostě v tak krátkém čase nestihne zabrat.

  1. používání mono-diety;
  2. prudké snížení kalorií spotřebovaných z jídla;
  3. korekce celkového metabolismu.

Předpoklad, že monotónní, skromná strava je klíčem k úspěchu při hubnutí, je zpočátku mylný. 5 dní je totiž na omezenou dietu docela dlouhá doba, která zvyšuje pravděpodobnost neúspěchu.

Aktivní hubnutí v prvních dnech riskuje zpomalení kvůli tomu, že mozek může pro tělo zapnout stresový režim a uvalit na spotřebu uložené energie tabu. To může mít za následek neúspěch při hubnutí a navíc špatný zdravotní stav spojený se ztrátou síly.

rychlé diety na hubnutí

Proto, i když máte dostatečnou motivaci rychle zhubnout, zkuste zhodnotit jak schopnosti vůle, tak i rizika pro tělo.

Rodinná výživa

Oblíbené diety pro rychlé hubnutí jsou dobrým impulsem pro další hubnutí, ale je třeba pamatovat na to, že všechny extrémní diety přispívají k rychlému návratu shozených kilogramů. V tomto ohledu je velmi důležité po opuštění takové diety stravu kontrolovat a v budoucnu přejít na vyváženou stravu.

Zajímavé:  Co pomáhá Kate Middleton vypadat štíhlejší: hack pracovního života, který musíte vyzkoušet.

Mohlo by vás zajímat: V rytmu tance: aerobik na hubnutí

Dieta pro rychlé hubnutí „žebřík“

Při řešení problému, jak naléhavě zhubnout 10 kg, přijde na záchranu systém „žebřík“. Jeho podstata je jednoduchá: 5 dní – 5 kroků k obnovené postavě. V tomto systému je každý den novým krokem s vlastní stravou.

Stage Сброс Poměr
Den 1 je očistný den, který pomáhá posílit účinek následujících fází. Připravuje tělo ke spalování kalorií. Během tohoto dne se tělo zbavuje odpadu a toxinů, což vede ke ztrátě 1–2 kg. V tento den dieta obsahuje 1 kg jablek. Dále je třeba aktivně pít vodu (1–2 l) a užívat 6–8 tablet aktivního uhlí (1 tabletu každé 2 hodiny).
Den 2 je zotavení. Jeho účelem je upravit metabolismus, který je pro zdravé hubnutí prostě nezbytný. Vzhledem k nízkému kalorickému obsahu stravy se v tento den ztratí další 1–2 kg. Během dne je potřeba vypít 1 litr nízkotučného kefíru a sníst přibližně 600 g nízkotučného tvarohu. Pitný režim je stejný jako první den.
Den 3 je plný energie. Zásoby ztracené energie v prvních dvou dnech se doplňují. Během tohoto dne zhubnete 1–1,5 kg. Dieta pro tento den zahrnuje 2 polévkové lžíce. l. med, 300 g rozinek, neslazený kompot ze sušeného ovoce a obvyklou čistou vodu.
4. den – stavba. Jeho cílem je pomoci tělu spalovat maximum tukové tkáně bez poškození svalové tkáně. I v tento den však hubnutí pokračuje a vy zhubnete dalších 1–1,5 kg. Proteinové potraviny vám s tím pomohou, protože hubnutí je stres, který brzdí mnoho životně důležitých funkcí. Proteinová dieta: 500 g vařeného bílého masa s hlávkovým salátem a vodou.
Pátý den je spalování tuků. V tento den je úbytek hmotnosti 1–3 kg. Zaměřuje se na vlákninu, která dokonale zažene hlad. A tělo bude plýtvat spoustou energie na jeho trávení. Navíc v podmínkách nedostatku glykogenu po prvních dnech diety se energie bude vyrábět právě z tuku. Dieta na poslední den: 200 g ovesných vloček ve vodě, čerstvé ovoce a zelenina. A nezapomeňte na vodu.

Za 5 dní je výsledek mínus 10 kg hmotnosti. Pro motivaci si můžete nakreslit žebřík o pěti stupních a na jeho stupních vyznačit výsledky každého dne. Tento systém hubnutí je jednoduchý a užitečný. Po pauze 2-3 týdnů (s výhradou správné výživy) lze dietní kúru opakovat.

Další možnosti hubnutí za 5 dní

  1. První den: Snídejte se zeleným čajem nebo čerstvou červenou řepou a během dne jezte zeleninu dušenou bez oleje a soli.
  2. Druhý den: pouze 4 litry čištěné vody, ale nevypijte více než 0 litru najednou.
  3. Třetí den: opakování prvního dne.
  4. Den čtvrtý: opakování druhého dne.
  5. Pátý den: snídáte bylinkovým odvarem, o hodinu později vypijete porci čerstvé šťávy, obědváte s dušenou zeleninou a k večeři máte zelný salát.
Zajímavé:  Proč nejíst po 6: XNUMX je extrémně nebezpečné: verdikt odborníka na výživu.

Mohlo by vás zajímat: Jak můžete zhubnout 4 kg za 4 dny?

K rychlému zhubnutí 10 kg za týden může pomoci i jablečná dieta. Denně budete potřebovat 1,5 kg čerstvých šťavnatých jablek, které jsou rozděleny do 3-4 jídel. Abyste se vyhnuli ztrátě síly, můžete k obědu sníst 100 g vařeného bílého masa nebo ryby. Povolen je i neslazený zelený čaj.

Dalším rychlým způsobem, jak zhubnout, je okurková monodieta. Zahrnuje tři jídla denně s odstupem tří hodin. Ve 12 hodin, ve tři odpoledne a v šest večer je třeba jíst okurkový salát s bylinkami. Dochuťte ji nízkotučnou zakysanou smetanou. Abyste se vyhnuli nedostatku bílkovin, můžete jíst 1 vařené vejce.

Mono-dieta na okurkách pomůže nejen rychle a efektivně zhubnout, ale také zlepší metabolické procesy.

5 tajemství, jak rychle zhubnout

  1. Ideálním způsobem, jak nasytit tělo mikroelementy, je tekutá strava. Tady je třeba se přes den zaměřit na okurkové, špenátové nebo celerové smoothie. Snídaně a večeře by měly být obohaceny o bílkoviny v podobě bílého masa, ryb nebo vajec.
  2. Mezi večeří a snídaní by měl být 12hodinový interval. Po večeři tělo tráví potravu asi 8 hodin a poté dochází k aktivnímu spalování tuků. Proto je dodržování tohoto intervalu povinné.
  3. Potřebujete také správný spánek, během kterého tělo produkuje hormon melatonin, který je zodpovědný za udržování cirkadiánních rytmů a pomáhá při hubnutí.
  4. Chcete-li zrychlit metabolismus a spálit co nejvíce kalorií, budete muset zvýšit fyzickou aktivitu: cvičení, jogging, fitness, tanec atd.
  5. Další klíč k úspěšnému hubnutí: dostatek vlákniny v jídle. Pokud nejste příznivci rostlinné stravy, můžete suchou vlákninu zavést do svého jídelníčku pouhým přimícháním do salátů, tvarohu apod.
  6. Jeden půst v týdnu na minerální vodě nebo nízkotučném mléce vám umožní udržet si postavu v kondici a pomůže vám vyhnout se návratu již shozených kilogramů.

Nervové napětí také zpomaluje proces hubnutí. Proto musíte chodit, poslouchat hudbu, chatovat s přáteli a dělat věci, které vám zvednou náladu (kromě jídla).

Zajímavé:  Jak rychle zhubnout bez brambor a smažených jídel.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button