Jak zhubnout 5-10 kg je to možné &. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout o 5-10 kg je možné?

Jak rychle zhubnout 10 kg nadváhy?

Zřeknutí se odpovědnosti Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Metody a tajemství rychlého zhubnutí 10 kg bez poškození zdraví.
Řekneme vám, jak zhubnout o 10 kg, a také o vlastnostech rychlého a pomalého hubnutí.
obsah

  • Jak byste měli shodit přebytečná kila?
  • Způsob, jak rychle zhubnout 10 kilogramů
  • Jak správně zhubnout?

Je možné rychle zhubnout? Hubnutí v krátké době může mít určité zdravotní následky. Proto je docela možné zhubnout 10 kg za měsíc. Ale zhubnout 10 kg za týden je jen atraktivní reklama pro důvěřivé lidi.

„Nadváha“ se tak neříká nadarmo, je to dodatečná energetická rezerva pro tělo. Pokud má člověk normální tělesnou hmotnost, zhubnout velké množství kilogramů je nereálné ani v tom nejdelším období. Abyste adekvátně zhodnotili svůj vlastní fyziologický stav, musíte použít kalkulačku, která vypočítá váš index tělesné hmotnosti.

Zajímavé:  Jak zhubnout v pase a na bocích.

Nápoj pro kontrolu hmotnosti (malina-granátové jablko)

Jak byste měli shodit přebytečná kila?

Kila navíc tělu nikdy neprospívají. Mnoho dívek ve svém boji za ideální tvary zapomíná na skutečný účel hubnutí. Hubnutí by mělo být zaměřeno na zlepšení zdraví celého těla.

Hubnutí by mělo být plánované a postupné, spočívající ve správné výživě a fyzické aktivitě. Náhlé změny tělesné hmotnosti vyřadí z činnosti gastrointestinální trakt, imunitu a fungování kardiovaskulárního systému. Současně trpí stav kůže, vlasů a nehtů.

Pozornost! Je důležité dodržovat účinný režim hubnutí, který vám umožní zhubnout maximálně 1–1,5 kilogramu za týden.

Způsob, jak rychle zhubnout 10 kilogramů

Velmi často je hlavním důvodem hubnutí nadcházející událost: dovolená, focení, výlet k moři. Právě v takových případech budou účinné radikální diety, které trvají 5–10 dní.

Způsob, jak rychle zhubnout 10 kilogramů

Skládají se z minimálního souboru produktů nebo jsou „monodiety“. Dieta obvykle zahrnuje následující produkty: pohanka, rýže, kefír, tvaroh, vařená prsa, grapefruit.

Takové diety dávají krátkodobé výsledky. V prvních dnech po dietě můžete shozené kilogramy získat zpět a dokonce i nabrat nové.

Pozornost! Rychlá ztráta hmotnosti je škodlivá pro celé tělo, což má za následek narušení metabolických procesů.

Jak správně zhubnout?

Pokud člověk nemá jasné termíny, jak dostat své tělo do formy, je lepší přistupovat k věci vědoměji. Odborníci na výživu doporučují hubnout ne více než 3–5 kilogramů za měsíc. Čím více nadváhy se v poslední době nahromadilo, tím déle bude trvat, než ji znovu získáte.

Hubnout můžete i doma. Bez osobního výživového poradce, členství v posilovně, kuchyňské váhy a online výživového deníku můžete také dosáhnout vynikajících výsledků. Neměli byste si klást překážky, čekat na rychlé výsledky a nechat se zavěsit na nedostatek příležitostí.

Zajímavé:  Jak dnes vypadá hvězda filmu „Malý král je pěvec“: nemůžete z něj spustit oči!

Změníte-li jen několik denních návyků, můžete bez námahy zhubnout. Takové hubnutí poskytne dlouhodobé výsledky, tělo se hladce zotaví a pokožka bude mít čas napnout. K tomu potřebujete:

  • vzdát se mouky (je povoleno obilné nebo černé pečivo);
  • nahradit cukr a sladkosti medem a hořkou čokoládou;
  • zapomeňte na tučná a smažená jídla;
  • vzdát se sycené sladké vody;
  • nahraďte klobásy, konzervy a zpracované potraviny zdravými potravinami;
  • jíst 3-5krát denně;
  • zavést do stravy vlákninu, zeleninu a ovoce;
  • vypijte svou denní dávku čisté vody.

Turbo čaj (čistící turbo čaj)

Změníte-li jen několik denních návyků, můžete zhubnout bez námahy.

Zřeknutí se odpovědnosti

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Jak zhubnout o 2 kg a 5 kg za 10 týdny

Je možné zhubnout 5 nebo 10 kg za dva týdny? Je docela možné se zbavit pár nebo dokonce pěti kilogramů nadváhy a naučíte se, jak na to. Ale zhubnout 10 kg za tak krátkou dobu je nepravděpodobné. Pojďme si vysvětlit proč.

07 dubna
Zobrazení 94678
podíl
Přidat do oblíbených

Foto k článku: Jak zhubnout o 2 kg a 5 kg za 10 týdny

Jak zhubnout 5 kg za dva týdny

Zbavit se pěti kilogramů za dva týdny bude složitější. A to mohou udělat pouze ti, kteří jsou dostatečně mladí a prakticky zdraví — za fyziologické, jak si pamatujeme, se považuje hubnutí o 500–1500 g týdně. „Cokoli rychlejšího je pro tělo stres,“ říká Kristina Vagapová. — Po poměrně rychlém poklesu se váha ze všech sil snaží vrátit, a to i s úroky – pro případ nové „hladovky“. Naše tělo je tak složitě organizované a má tolik obranných mechanismů pro všechny příležitosti, že je těžké ho přelstít.“

Zajímavé:  Jak zhubnout pro teenagera, můžete jíst sladkosti.
Viz také:

Proto je lepší dát si více času na získání harmonie. Tady zde naučíte se, jak zhubnout bezpečně a pohodlně o 5-7 kg za 4 týdny.

Pokud vám váš věk a zdravotní stav dovolí podrobit své tělo zkoušce, stále nedoporučujeme uchylovat se k extrémním metodám hubnutí – všechny jsou nevyvážené a v té či oné míře ochuzují tělo o vitamíny, minerály a další. živin. «Často se pro rychlé hubnutí doporučují diety bez sacharidů, takzvané «řezání», říká Kristina Vagapová. — Faktem je, že při takové dietě se z těla co nejvíce odstraňuje voda (k zadržování tekutin přispívají sacharidy a slaná jídla), a proto je hubnutí primárně způsobeno ztrátou tekutin, nikoli tuku tkáň. A vše se velmi rychle vrátí do normálu. Bezpečně? Ne, dehydratace nikdy nebyla prospěšná. Efektivní? Ano, ale ne na dlouho. Dalším způsobem, jak rychle zhubnout, je přísný kalorický deficit. Pokud prudce snížíte kalorický příjem, vaše váha půjde samozřejmě dolů. Ale pouze kvůli rozpadu svalové tkáně. Jak jsem již řekl, naše tělo je neuvěřitelně chytré, stresové hormony, rostoucí v podmínkách hladu, nám nedovolí spotřebovat zásoby, to je „bezpečnostní polštář“, to je záruka přežití těla. Ale při návratu k předchozí dietě a předchozímu obsahu kalorií se jako první nestane svalová tkáň, která se znovu vytvoří, ale tuková tkáň, která se uloží. Jen pro případ. V důsledku toho se váha s největší pravděpodobností vrátí, ale v jiné kapacitě. Bezpečně? Ne. Efektivní? Ano, ale ne bez následků.»

  • Jak stres ovlivňuje endokrinní systém
  • Hormony a nadváha

Pro efektivní a zároveň co nejbezpečnější hubnutí doporučujeme zařadit do jídelníčku 2-2 dny půstu pro ty, kteří chtějí zhubnout 1 kg za 2 týdny. Nutno podotknout, že většina výživových poradců není z půstních dnů nijak zvlášť nadšená, ale dovolují je. „Vykládku neprovádějte více než dvakrát týdně s přestávkou 2–3 dny,“ říká Michail Gavrilov, psychoterapeut, kandidát lékařských věd, autor patentované metody pro korekci stravovacího chování a hubnutí, člen Institutu funkční medicíny (IFM, USA) — A vyberte si docela uspokojivé možnosti — půst z hladu je špatně tolerován nejen fyzicky, ale i psychicky. Po celodenním sezení na kefíru se můžete v noci snadno přejíst nebo omezení kompenzovat vydatnou hostinou druhý den. Mnohem lepší by bylo výživné vyložení. Nezůstávejte u jednoho produktu. Je vhodné, aby jídelníček obsahoval bílkoviny, tuky a sacharidy. Udržením rovnováhy látek dodávaných s jídlem (bílkoviny, tuky, sacharidy) nenarušíte svůj systém kontroly chuti k jídlu. V postní den můžete jíst např. dušenou zeleninu (kromě škrobové), libové pečené nebo vařené maso (drůbež) se salátem z okurek a bylinek, slepičí bílky plus stejnou zeleninu. Klíčem ke snížení zátěže je snížit svůj normální příjem kalorií o přibližně 50 %, než jíst pouze jeden druh jídla. Obsah kalorií ve stravě v den půstu by měl být od 700 do 1200 kalorií. Vyberte si pro půst jídla, která máte rádi. Ale neměla by být vysoká glykemický index (GI)».

Zajímavé:  Lifting doma: jak zpevnit pokožku obličeje doma.

«Budete se muset úplně vzdát rychlých sacharidů,» říká Kristina Vagapová. — Zvláštní pozornost je třeba věnovat skrytým sacharidům – to jsou jogurty s plnivem, tvaroh s vysokým obsahem bílkovin, fitness tyčinky, cereálie a müsli. Skutečnost, že na světlém obalu je velkými písmeny uvedeno „light“, „bez cukru“, „0 kalorií“ atd., nesnižuje škodu. Objevila se jen falešná důvěra, že děláme všechno správně, ale z nějakého důvodu se váha nepohnula. Fruktóza a další náhražky cukru nejsou pro hubnutí o nic lepší. Nahrazení běžného cukru třtinovým nebo kokosovým cukrem, fruktózou nebo sorbitolem je proto zcela zbytečné.“

  • Výživová pravidla: pomalé sacharidy
  • Výživa: dieta pro ploché břicho

Najdete zde ještě užitečnější informace o tom, jak se postit, a také možnosti menu pro postní den. zde и zde.

Můžete si také vzít jako příklad týdenní dietu kuřecí dieta, který je považován za docela efektivní a vyvážený.

Ukázkové menu pro týden

Při dodržování navrženého jídelníčku zhubnete o jeden kilogram týdně.

pondělí

Snídaně: porce pohanky (100 g), lze podávat s nízkotučným mlékem (1,5 %), ovocem, čajem nebo kávou.

Svačina:sendvič z plátku celozrnného chleba s nízkotučným sýrem nebo masem, plátky rajčat a okurky, čaj.

oběd: grilovaná ryba (100 g) se zeleninovým salátem, ochucená citronovou šťávou a olivovým olejem.

Svačina: nízkotučný tvaroh (50 g) a 1 ovoce, čaj.

večeře: porce salátu z čerstvé zeleniny s mořskými plody a malým množstvím tvrdého sýra, ochucená malým množstvím olivového oleje.

úterý

snídaně: porce ovesných vloček (100 g), volitelně s nízkotučným mlékem (1,5 %), 1 kus ovoce, čaj nebo káva.

Svačina: 1 polévková lžíce. nízkotučný přírodní jogurt s hrstí ořechů nebo semínek.

oběd: pečené kuřecí prso (90 g) se salátem z čerstvé zeleniny, oblečené s citronovou šťávou a octem.

Zajímavé:  Proč je moje dítě 1.3 a nemůžu zhubnout.

Svačina: 1 avokádo plněné nízkotučným tvarohem s čerstvými bylinkami, čaj.

večeře: pokrm z luštěnin (fazole, fazole, čočka) s čerstvým salátem.

středa

Snídaně: porce quinoy (100 g), 1 ovoce, čaj nebo káva.

Svačina: 1 ovoce nebo 100-150 g bobulí.

Oběd vařené krůtí maso (90 g) s přílohou z dušené zeleniny a ochucené olivovým olejem.

Svačina: sklenice nízkotučného kefíru nebo fermentovaného pečeného mléka, 1 ovoce.

večeře: omeleta s houbami, porce salátu z čerstvé zeleniny, oblečená s citronovou šťávou a olivovým olejem.

čtvrtek

Snídaně: těstoviny z tvrdé pšenice (100 g) s 2 polévkovými lžícemi. l. strouhaný parmazán, 1 ovoce, čaj.

Svačina: jablko pečené s 1 lžičkou. med a skořice, čaj.

Večeře. Pporce lososa (90 g), pečený s grilovanou zeleninou, porce hnědé rýže (100 g).

Svačina: ovocný salát (200 g), ochucený citronovou šťávou nebo nízkotučným jogurtem, hrstí ořechů nebo semínek.

večeře: tvarohové koláče s rozinkami a lžící nízkotučné zakysané smetany (10%).

pátek

Snídaně: domácí müsli (60 g) se sušeným ovocem a nízkotučným přírodním jogurtem, čaj nebo káva.

Svačina: celozrnný toast a 1 lžička. med, čaj.

oběd: porce vařeného telecího masa (90 g) s dušenou zeleninou a čerstvými bylinkami.

Svačina: nízkotučný tvaroh (50 g) se sušeným ovocem, čaj.

večeře: 2 vejce plněná žampiony, salát z čerstvé zeleniny přelitý citronovou šťávou a olivovým olejem.

Sobota

Snídaně: rizoto se zeleninou (100 g), 1 ovoce, čaj nebo káva.

Svačina: tslněný chléb s 1 lžičkou. med, čaj nebo káva.

oběd: Grilovaná makrela s grilovanou zeleninou, pečená nebo vařená (90 g) a čerstvými bylinkami.

Svačina: 1 avokádo s citronovou šťávou.

večeře: salát z čerstvé zeleniny a mořských plodů, ochucený olivovým olejem a citronovou šťávou.

Neděle

snídaně: porce ovesných vloček (100 g), 1 kus ovoce, čaj nebo káva.

Svačina: nesolený nízkotučný sýr (50 g), čaj nebo káva.

Zajímavé:  Volba VOICE: 13 hlavních kosmetických nových produktů podzimu - pro každý vkus a rozpočet.

oběd: treska v marinádě (60 g), salát z čerstvé zeleniny s olivovým olejem, porce hnědé rýže (100 g).

Svačina: porce ovocného salátu (150 g), 6 ořechů nebo 1 polévková lžíce. l. semena

večeře: vařená kuřecí prsa (60 g) a zeleninový guláš (200 g), čaj.

Jak zhubnout 10 kg za dva týdny

Na internetu můžete najít zázračné diety, které slibují opravdu fantastické výsledky – minus 5-7 kg za týden. Hubnout se tímto způsobem dá, ale za jakou cenu? „Všechny expresní diety jsou nedostatečné z hlediska kalorií a množství živin,“ vzpomíná Michail Gavrilov. — Nízkokalorická dieta může negativně ovlivnit činnost štítné žlázy a snížit syntézu jejích hormonů. V souladu s tím se rychlost metabolických procesů sníží. Při takové dietě tělo ztrácí velké množství tekutin a bílkovin, ale ne příliš mnoho tuku — asi 1/10 shozené hmotnosti Všechny expresní diety jsou přísné. To je pro tělo velký stres. Proto se při návratu k běžné stravě snaží ztrátu okamžitě dohnat. V důsledku toho vás přepadají záchvaty nekontrolovatelné chuti k jídlu, a pokud se s tím ještě dokážete vyrovnat, pak bude těžké znovu aktivovat váš metabolismus. Díky přísným omezením je rychlost metabolismu snížena na minimum. Proto po dokončení jakýchkoli extrémních experimentů s jídlem bude tělo opět aktivně ukládat tuk.“

  • Jak zrychlit metabolismus
  • Celá pravda o rychlém metabolismu
  • Jak zvýšit metabolismus
  • Pravda o nadváze, hubnutí a metabolismu
  • Pracovní metabolismus

Co jiného je zatíženo tak rychlým úbytkem hmotnosti? „Ztráta svalové hmoty,“ říká Natalya Grigorieva, anti-age expert, nutriční specialistka, generální ředitelka kliniky Premium Aesthetics. „To je první věc, kterou naše tělo začne odbourávat v případě nedostatku kalorií a živin. Samotná ztráta kosterního svalstva je nežádoucí. Ale hlavní nebezpečí v tomto případě spočívá ve vývoji slabosti srdečního svalu. Při velkém nedostatku bílkovin srdce jako svalový orgán ztrácí hmotu. Časté experimenty s takto nízkokalorickou dietou značně zvyšují riziko rozvoje kardiomyopatie, která může vést až k náhlé zástavě srdce. Navíc se zhoršuje cholecystitida. Jedná se o onemocnění žlučníku, které je diagnostikováno poměrně často. Když snížíme množství jídla, které jíme, žlučník přestane používat žluč, kterou produkuje, k trávení potravy. Hromadí se v jeho dutině, způsobuje záněty a tvorbu kamenů. Pokud už ve žlučníku byly malé kapsičky (mnoho lidí ani netuší, že je vůbec má), pak experimenty s restriktivními dietami mohou vést ke stavu akutního břicha. A to už znamená hospitalizaci a operaci. Snižuje se také aktivita enzymů. Zejména produkce pankreatických enzymů. Obnovení normální činnosti pak trvá několik měsíců. Peristaltika střev je narušena. Sníží se množství jídla, včetně zeleniny bohaté na vlákninu. To vše ovlivňuje svalovou činnost střev. – Nedostatek makro a mikroživin se jistě projeví na vašem vzhledu. Barva pleti vybledne, bude se loupat, ztenčí, jemné vrásky budou znatelnější, sníží se její tón. Struktura nehtů a vlasů se změní. Navíc mohou vlasy začít vypadávat ve velkém množství.“

  • Jak sestavit jídelníček pro onemocnění žlučníku
  • Dieta na podporu slinivky břišní
  • Proč nemůžeš jíst v noci?
Zajímavé:  Tato jednoduchá fráze vám pomůže připoutat k sobě jakéhokoli muže – použijte ji!

Pokud potřebujete zhubnout 10 kg, postupujte podle našich komplexní program, vyvinuté ve spolupráci se specialisty. Za týden samozřejmě zhubnete ne 5 kilogramů, ale mnohem méně, ale dodržováním tohoto schématu dosáhnete svého cíle bez újmy na zdraví a bez velkého úsilí, a co je důležité, udržíte si to, čeho jste dosáhli.

  • Na dovolenou: jak zhubnout 5 kg za 2 týdny
  • Nejúčinnější diety na dva týdny
  • Efektivní dieta 2 by 2: zhubnout za 3 týdny
  • Zhubnout bez diety: minus 3 kg za 4 týdny
  • Detoxikační program od „ŽIVĚ!“: mínus 4 kg za čtyři týdny!
  • Jak přejít na správnou výživu

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»