Jak zhubnout 5 kg za 20 minut. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout o 5 kg za 20 minut

6 tříd, které spalují maximum tuku – až 200 kcal za 5 minut

cvičení, které spálí nejvíce kalorií

Chcete-li zhubnout, nestačí jíst správně. Váha ubývá mnohem rychleji, pokud jste aktivní a sportujete. Pravidelný trénink pomůže nejen co nejrychleji se zbavit balastu, ale také zlepšit zdraví srdce a cév, získat svůdné tvary, získat vytrvalost a sílu.

Ne všechny aktivity jsou však pro hubnutí stejně účinné. Mnoho disciplín rozvíjí plasticitu a flexibilitu, ale spaluje málo kalorií. Jóga tedy udržuje elasticitu svalů a vazů, zajišťuje pohyblivost kloubů, ale nadváhy se zbavuje velmi, velmi pomalu. Spotřeba energie při józe je asi 200 kcal za hodinu. Pro srovnání: Nordic walking s holemi a jízda na rotopedu spálí od 400 kcal za hodinu. Existují možnosti pro ještě intenzivnější třídy.

Níže si povíme o energeticky nejnáročnějších typech tréninku. Jedna taková aktivita spálí v průměru až 650 (!) kalorií! Vyberte si ty, které se vám líbí a které vyhovují vašemu zdraví a kondici. Pokud jste ještě nikdy necvičili, začněte chůzí, cvičením nebo rotopedem.

Jízda na stacionárním kole

rotoped

Rotoped spálí od 400 do 600 kcal za hodinu.

Pro zvýšení energetického výdeje cvičte intervalové šlapání – od měřeného k intenzivnímu a zase zpět, nezapomínejte na zvýšení odporu. Pro připravené je vhodná jízda ve stoje. Tímto způsobem se lépe propracují hýžďové svaly a výrazně se zvýší počet spálených kalorií.

Zajímavé:  Jak zhubnout 13 kg za tři měsíce.

Pokud máte rádi tento druh cvičení, můžete si rotoped pořídit i domů. Moderní modely zabírají v domě málo místa a jsou cenově dostupné.

Cvičení na elipsoidu

eliptický trenažér

Dalším skvělým posilovacím strojem, který lze zakoupit i pro osobní potřebu, je eliptical. Elipsoid chrání klouby a poskytuje pohodlné a produktivní cvičení bez poškození zdraví.

Eliptický trenažér je vhodný pro hubnoucí v téměř každém věku – pohyby jsou extrémně plynulé, nedochází k nárazové zátěži. Moderní modely mají mnoho programů různého stupně složitosti.

Elipsoid spálí od 500 do 650 kcal za hodinu.

Pro zvýšení spotřeby energie se doporučuje střídat intenzitu pohybu a zvyšovat odpor. V ideálním případě běžte 5 minut v normálním režimu a 3 minuty při maximálním zrychlení. A tak dále po několik cyklů.

Na rozdíl od rotopedu využívá eliptical více svalů díky pohybu těla. Dá se na něm jezdit i na zpátečku, tedy jet pozpátku. Tato možnost je však vhodná pro zkušené uživatele.

Severská nebo rychlá chůze

Nordic walking

Rychlou chůzí spálíte 400 až 500 kcal za hodinu.

Tento druh cvičení je velmi účinný proti nadváze a pro posílení dýchacího systému. Chůze také dokonale stahuje hýždě a břicho a nevyžaduje žádné náklady. Můžete chodit kamkoli – na ulici, v parku, nebo dokonce kolem domu nebo v nákupním centru. Hlavní je držet tempo.

Abyste spálili maximum kalorií, musíte chodit rychle, co nejrychleji. Ještě lepší je gestikulovat rukama nebo hýbat holemi. Proto je nordic walking tak prospěšný.

Pokud chodíte na běžeckém pásu, zkuste změnit sklon bez držení madel. Pro pokročilé – závaží. Lze je nosit na těle (jako vesta), na rukou nebo na nohách (jako manžety). Na procházky po ulici se skvěle hodí malý batůžek naplněný třeba knihami.

Zajímavé:  Nejlepší olej na obočí a řasy.

Běh

běží

Nejintenzivnější typ zátěže. Během spálíte za 400 minut až 500–30 kcal.

Tato možnost však není vhodná pro lidi s nadváhou. Pokud potřebujete zhubnout více než 15 kilogramů, je lepší neběhat, ale chodit. Lidé, kteří mají méně než 15 kilogramů nadváhy, mohou střídat běh s chůzí. Například běžte 1 minutu, jděte 3 minuty.

Pro zvýšení nákladů na energii cvičí intervalový běh – střídání rychlého a pomalého tempa. Doporučuje se postupně zvyšovat rychlost a poté postupně snižovat.

Burpee

burpee

Burpee spálí 150 až 200 kcal za 5 minut!

Cvičení pomáhá procvičovat svaly paží, nohou, trupu a břišních svalů a spálit spoustu kalorií. Doporučeno jako krátké cvičení doma: 5 opakování 2-3x během dne.

Jak dělat burpees?

  1. Ze stoje si dřepněte, položte ruce na podlahu před sebe.
  2. Poté narovnejte nohy, napněte zádové a břišní svaly a udělejte kliky (pokud je to obtížné, můžete to udělat z kolen).
  3. Po push-upu vytáhněte nohy nahoru, abyste byli zpět v dřepu.
  4. Narovnejte se a protáhněte se, nejlépe skočte.

Domácí nabíjení

nabíjení doma

Cvičením spálíte 350 až 400 kcal za 40 minut.

Chcete-li spálit maximum kalorií, musíte dát přednost dynamickým cvičením ve stoje. Doporučují se výpady, dřepy, cvičení s činkami nebo body bar. Příklad skvělého nabíjení v tomto článku.

To nejtěžší, co se nabízí, je běh. Než začnete trénovat, přečtěte si prosím níže uvedené materiály.

  • Jak správně běhat při hubnutí
  • Co si vybrat pro hubnutí: běh nebo chůze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button