Jak zhubnout 5 kg za měsíc bez diety. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout 5 kg za měsíc bez diety

Jak zhubnout 5 kilogramů do Nového roku bez sportu a diet: výživa, životní hacky

Chcete-li zhubnout na Nový rok, oblékněte si nejkrásnější šaty a buďte neodolatelní – o tom sní každá dívka v předvečer nejdlouho očekávanějšího svátku v roce. V honbě za krásnou postavou mnoho z nich zachází do extrémních opatření, drží přísné diety a mučí se vyčerpávajícím cvičením.

Existují ale i šetrnější možnosti, jak během krátké doby zhubnout – dozvěděli jsme se o nich od výživové poradkyně Nadeždy Trishkiny. Jsou vhodné pro ty, kteří nemají čas trávit každý den v posilovně, kteří jsou připraveni začít pečovat o své zdraví a nastartovat proces hubnutí dlouhodobě.

Je možné zhubnout 5 kg za měsíc?

Je velmi snadné zhubnout 5 kg za měsíc, ale s jednou podmínkou: počáteční hmotnost musí být od 100 kg.

Normální úbytek hmotnosti je 0,5-1% za týden, v průměru 500-1000g.

Zpravidla nejprve zmizí otoky a přebytečná voda – díky tomu lze za první týden ztratit více než kilogram (vše záleží na tom, jak jste jedli předtím). Další hubnutí postupuje pomaleji, a proto motivace v této fázi často mizí. Proto zjistíme, jak zhubnout efektivně a bez poruch.

Jak jíst, jak rychle zhubnout

Nejjednodušší způsob, jak zhubnout a nejen si udržet, ale i zlepšit své zdraví, je dobře se stravovat.

Zde jsou tipy, které vám pomohou zahájit proces hubnutí:

Zajímavé:  Jak zhubnout na ovoci a zelenině pro děti.

1. Diverzifikujte svůj jídelníček. Čím zajímavější a bohatší strava, tím více vitamínů a minerálů tělo přijímá, v důsledku čehož se snižuje riziko nedostatků, makro a mikroživin (nedostatky jsou jednou z hlavních příčin přejídání a potíží při hubnutí).

2. Odstraňte potraviny s prázdnými kaloriemi. Burgery, housky, pizza, čokoláda přinášejí jen radost a potěšení, ale tělo vynakládá příliš mnoho svých zdrojů na jejich zpracování a asimilaci. Navíc se zvyšuje toxická zátěž a obsah kalorií ve stravě jako celku. Možná byste je neměli úplně opustit, ale měli byste je minimalizovat.

3. Pijte dostatek vody. Pokud tělo přijímá málo vody, pak voda, která již v těle je, bude zadržena uvnitř ve formě edému. Voda navíc zvyšuje spotřebu kalorií, zrychluje metabolismus a procesy hubnutí.

Byla provedena studie u dívek s nadváhou, které vypily méně než 1 litr vody denně. Poté, co se zvýšil objem spotřebované vody, účastníci experimentu zaznamenali úbytek hmotnosti bez změny životního stylu nebo stravy.

4. Stanovte si denní režim a příjem potravy. V ideálním případě by každé jídlo mělo být ve stejnou dobu (malé odchylky jsou přijatelné). Pokud se proces konzumace potravin zefektivní, sníží se rizika přejídání, zmizí potřeba zbytečných svačin a zrychlí se metabolické procesy v celém těle.

To samé se spánkem – je velmi důležité mít dostatek spánku, a k tomu je třeba jít spát před 23:00 a spát alespoň 7 hodin. Při kvalitním spánku se uvolňuje hormon somatotropin, který podporuje spalování váhy.

Je možné zhubnout bez sportu?

Abyste hubli a byli celkově zdraví, potřebujete pohyb. Nezáleží na tom, zda jde o hodiny tělocviku nebo pravidelné procházky.

Vyberte si typ aktivity, která vám bude přinášet potěšení, a pak bude proces hubnutí ještě efektivnější.

Zajímavé:  Kolikrát musí dívka cvičit břicho, aby zhubla.

Kromě posilovny existuje mnoho druhů příjemných fyzických aktivit, které vám pomohou zhubnout:

  • Chůze;
  • Běh
  • Plavání
  • Tanec;
  • Hry s dětmi;
  • Úklid domu.

Jak rychle zhubnout: Life hacks

1. Zůstaňte více v chladu. Abyste aktivovali přeměnu hnědého tuku, který podporuje spalování tuků, musíte trochu zmrazit. 10 minut třesení spálí stejný počet kalorií jako hodina jízdy na kole.

2. Přidejte do svého jídelníčku potraviny bohaté na chrom (stimuluje spalování tuků a snižuje chuť na sladké). Patří sem: lískové ořechy, para ořechy, hovězí játra, vejce, brokolice, květák atd.

3. Sportujte na čerstvém vzduchu – do těla se tak dostává více kyslíku, a ten je velmi důležitý pro spalování tuků.

4. Zapojte se do pohybu lymfy (pokud se lymfa nehýbe, dochází k otokům a v důsledku toho ke zvětšení objemu těla). Chcete-li to rozptýlit, pijte dostatek tekutin, provádějte lymfodrenážní cvičení, pijte bylinky: lékořice, listy maliníku, listy rybízu.

5. Přidejte do svého jídelníčku koření, která podporují spalování tuků: červená kapie, skořice, zázvor, kurkuma, kořen křenu.

6. Pijte více vody. Zelený čaj je také dobrý na spalování tuků.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button