Jak zhubnout a jíst, co chcete. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout a jíst, co chcete

MOSKVA 24. května – RIA Novosti. Odborníci řekli RIA Novosti, jaký druh shawarmy je považován za zdravou stravu, co si objednat ve fast foodu, jak správně připravit sendvič, která káva z vašeho jídla vytěží maximum a jak jíst, co chcete. Růst obezity mezi Rusy , podle Rospotrebnadzor se za posledních osm let zdvojnásobil. Přibližně 14 % mužů a 26 % žen v Rusku trpí nadváhou, zatímco podíl obézních lidí stále roste – jejich strava obsahuje nejčastěji přebytek tuku a nedostatek bílkovin.Podle odborníků na výživu způsobuje obezita mnoho dalších onemocnění, včetně srdečních onemocnění – cévní a cukrovka. Abyste se vyhnuli zdravotním problémům, odborníci radí věnovat pozornost své stravě Správný začátek dne Odborníci dotazovaní agenturou RIA Novosti se shodují, že by měla být alespoň tři jídla denně. můžete si dát několik svačin, hlavní věcí je nevynechat jídlo a začít den snídaní, říká endokrinoložka Maira Rau: „Pokud můžete snídat doma, skvělé, pokud potřebujete přijít do práce hodně brzy Pokud ještě nechcete jíst, pak je důležité připravit si jídlo před nástupem do práce a nezahánět pocit hladu několika šálky kávy,“ říká. pomůže vám pracovat produktivně a nepřejídat se při večeři, dodává odbornice Vedoucí lékařka kliniky Výživa a zdraví Daria Rusáková zase podotýká, že o výživné výživě se vyplatí přemýšlet předem. „Musíte den předem přemýšlet o své stravě. Pokud jíte, až když si na to vzpomenete, už je to špatně, protože nevyvážená strava může být škodlivá,“ říká. Špatně jíte sendvič. Pokud nemáte čas na plné jídlo, měli byste si dát jídlo s sebou na svačinu; kysané mléčné výrobky jsou perfektní potraviny bez cukru, neslazená zelenina a ovoce, říkají odborníci. V rytmu velkoměsta je však snazší narazit do řetězce rychlého občerstvení nebo si po cestě vzít shawarmu , a to bude užitečné, říká odborník na výživu Sergej Oblozhko. Podle jeho názoru z hlediska správné výživy obsahuje shawarma vše, co tělo potřebuje: kuřecí maso, zeleninu a nízkokalorické omáčky.“ Problémy jsou dva: výrobci shawarmy se snaží do ní přidat co nejvíce oleje, ale můžete je požádat, aby to nedělali. Za druhé, na koncích shurmy je těsto, které je několikrát zkroucené, a pokud vyhodíte začátek a špičku a sníte hlavní část, dostanete vše, co potřebujete – bílkoviny, sacharidy a vlákninu,“ říká Oblozhko. „Pokud si zaměstnanci myjí ruce, pak toto skvělé jídlo na cestách,“ shrnul. Pokud nemůžete najít shawarmu bez oleje, můžete vždy běžet do řetězce rychlého občerstvení, uklidňuje odborník na výživu. Podle něj je důležité „najít si pro sebe něco zdravého,“ říká lékař, například kuřecí „náhradní díly“ a zeleninový salát. produktů, pak se nemusíte bát kil navíc, Oblozhko to je jisté.“ Ten správný sendvič pro kontrolu hmotnosti a zdraví: otrubový chléb, měkký tvaroh místo másla, kousek vařeného vepřového nebo kuřecího masa a paprika. Vše, co potřebujete – bílkoviny, sacharidy, vlákninu,“ říká nutriční specialistka. Cappuccino je vysokokalorické zlo. Odborníci na výživu podotýkají, že je důležité hlídat si v jídelníčku nejen jídlo, ale i nápoje. Vždy byste měli mít láhev vodu s sebou, zejména v horkém počasí, aby se zabránilo dehydrataci těla. Perfektní jsou navíc zelené, slabé černé a bylinkové čaje, můžete pít čaj i kávu, hlavně bez cukru.“ Vyhnout se ale musíte ovocným nápojům, sladkým syceným nápojům a dokonce i milovanému kvasu! Tyto nápoje si samozřejmě můžete trochu dovolit, ale oproti vodě nemají žádné výhody,“ říká Rau. Oblozhko zase radí pít kávu maximálně jednou denně, zejména s mlékem.“ Cappuccino, nápoje se smetanou je vysokokalorické zlo. Někdy lidé pijí více kalorií, než jedí. Pokud si dáte cappuccino jednou denně, není to děsivé. Nebezpečné je, když vznikne návyk pít vícekrát denně,“ vysvětluje lékařka Zákeřné produkty Podle odborníků na výživu koluje mezi Moskvany mnoho mýtů. Například produkty, které jsou propagovány jako zdravé, mohou ve skutečnosti vést k kilům navíc a zdravotním problémům.“ Sladké jogurty a zmrzlina jsou zákeřné produkty, protože si lidé myslí, že konzumují přírodní bílkoviny, ale v kombinaci s cukrem všechny výhody zmizí a prostě konzumujete sladký dezert,“ říká Rusáková. Zmrzlinu můžete nahradit čerstvě vymačkanými šťávami zředěnými vodou a mraženým ovocem a lesními plody, radí.“ zhubnout. Není to pravda, protože často obsahují cukr a při každodenní konzumaci můžete mít kila navíc,“ dodává odborník. Dalším „zákeřným“ produktem je podle Obložka plnotučné mléko, ženy by s ním měly zacházet opatrně.“ anabolický produkt, je vytvořen, aby člověk rostl a přibíral na váze. Dívky do 16 let rostou do výšky, a pokud více, pak již roste do šířky. A co je dobré pro děti, může dělat problémy dospělým,“ říká nutriční specialista. Podotkl, že při skryté intoleranci mléka se může rozvinout chronický zánět ve střevech. Mléko lze nahradit kefírem, ale k večeři se pít nesmí: způsobuje uvolňování inzulínu, a to může přispět k nadměrnému přibírání na váze, vysvětluje odborník.“ Kefír v kombinaci s müsli je zatracená cesta. Müsli je velmi kalorický produkt, pokud máte rádi ovesné vločky, tak si je uvařte a snězte,“ řekl Oblozhko Nebezpečné diety Lékaři poznamenávají, že v důsledku popularity správné výživy se vytvářejí nové přístupy k výživě a dietám. Podle Raua keto dieta, intervalový půst, cukr a další „detoxikace“, paleo dieta, zařazení superpotravin do jídelníčku, bezlepková, veganská, FODMAP dieta.“ Poslední tři mohou mít fyziologický základ a zdravotní indikace na předpis. Pokud jde o přerušovaný půst, keto dietu a „detoxikaci“, jde o módu, která nemá nic společného se zdravím a medicínou. Navíc mohou být škodlivé,“ dodává lékař. Středomořská strava dnes zůstává nejbezpečnější a má pozitivní vliv na zdraví.“ Hlavním zdrojem bílkovin v ní jsou ryby. Pro ženy je pokud možno lepší nekonzumovat ho při posledním jídle. Protože to může vyvolat otoky. Ráno se probudíte – plus 400 gramů,“ říká Oblozhko. Všechno je v módě! Jak říkají lékaři, hlavní věcí je spálit více kalorií, než zkonzumujete.

Zajímavé:  Tři hlavní trendy, které k nám přišly z 90. let.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button