Jak zhubnout a zmenšit zadek a stehna. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout a zmenšit zadek a stehna

Krásné a pevné nohy jsou snem mnoha lidí. Pro některé se to stává nejsilnější motivací pro vstup do posilovny nebo vzdát se oblíbeného pečiva a rychlého občerstvení.

Pokud odraz v zrcadle nevzbuzuje obdiv, je třeba pracovat s příčinou nesouladu. Zpočátku to může být těžké, ale trvá to jen trochu času a trpělivosti, jak se váš fyzický a duševní stav zlepší. Co přesně dělat, říká fitness ředitelka sportovních studií REBOOT Yulia Bespalova.

Proč se tuk ukládá na nohou

Existují 4 hlavní důvody:

  • hormonální selhání;
  • přejídání a nevyvážená výživa;
  • neaktivní životní styl;
  • potíže se spaním.

Každý důvod může být způsoben stresem. Zkuste přijít na to, co vás trápí, a najít způsoby, jak se těchto faktorů zbavit. Dělejte něco, co vám dá zdroje a naplní vás zevnitř.

Kontaktujte endokrinologa, aby zjistil stav vašich hormonů a ujistil se, že nefungují špatně. Analyzujte svůj jídelníček, počítejte počet jídel za den, svačiny, kalorie. Ujistěte se, že nepřekračujete svůj denní příjem kalorií: toto je nejčastější mylná představa. Mnoho lidí si je jisto, že jablko váží 100 g: ve skutečnosti je hmotnost průměrného jablka 300 g. Váš kalorický příjem se okamžitě zvýší, dvakrát tolik, než jste očekávali. Buďte k sobě upřímní: myslet si, že jste ze svého jídelníčku vyloučili „nezdravé potraviny“, a ve skutečnosti je odstranit, jsou dvě různé věci.

Jak odstranit tuk ze stehen

Vše závisí na příčině nadměrných usazenin:

  • v případě hormonálních změn dodržovat léčebný plán předepsaný lékařem;
  • pokud se přejídáte a máte nevyváženou stravu, změňte jídelníček, zmenšete velikost porcí, nahraďte nezdravé potraviny zdravými;
  • Pokud máte problémy se spánkem, normalizujte své biologické hodiny: choďte spát ve stejnou dobu, choďte spát před 12:XNUMX. Hodinu před spaním odložte telefon a další zařízení, která vzrušují nervový systém; vyhněte se jídlu tři až čtyři hodiny před spaním; buďte aktivní přes den, aby bylo večer vaše tělo unavené a chtělo si odpočinout a vyspat se.
Zajímavé:  Jak se vyhnout tření nohou v letních botách: 8 účinných prostředků.

Pokud máte sedavý způsob života, opatrně zařaďte do svého života sport. Když se do toho dostanete, přejděte k intenzivnímu tréninku. Strany nejsou korigovány místními cvičeními: zbavit se tuku v těchto oblastech závisí na výživě. Pokud do své práce zapojíte velké svalové skupiny, jako jsou nohy, můžete přebytek odstranit a získat úžasné výsledky při procvičování boků.

Cvičení na odstranění tuku ze stehen

  • Běh na místě s koleny zvednutými vysoko před sebou: při každém zvednutí nohou se snažte zvednout kolena co nejvýše a ruce držte podél těla. Čím vyšší je zdvih kolena a frekvence pohybů, tím vyšší je intenzita.
  • Dřepy: Položte chodidla o něco širší než boky, opřete se o celé chodidlo. Roztáhněte ponožky mírně do stran. Během dřepu posuňte pánev dozadu a zároveň pokrčte kolena. Posuňte pánev rovnoběžně s podlahou nebo níž a vraťte se do výchozí polohy.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button