Jak zhubnout bez diet a sportu Svetlana Fus. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout bez diet a sportu Svetlana Fus

Slavné diety od renomovaných odborníků na výživu se vždy těšily obrovskému úspěchu. Mnoho lidí by rádo zlepšilo svůj jídelníček a zajistilo si správné a bezpečné hubnutí pod dohledem profesionála. Dnes vám chceme představit dietu, která byla lidově nazývána Světlana, protože patří do „pera“ slavné a talentované nutriční specialistky – Svetlany Fus.

Rakovina tlustého střeva: příznaky, onkotesty, léčba, prevence

Dietní základy od Svetlany Fus

Dietní základy od Svetlany Fus

Velmi oblíbený je program „Vážený a šťastný“. Mnoho lidí má zájem vidět, jak pod vedením profesionálů ti nejjednodušší lidé s nadváhou úspěšně hubnou a udržují si své výsledky. Jednou z účastnic projektu je nutriční specialistka Svetlana Fus. Vyvinula vlastní metodu, díky které je hubnutí efektivní a bezpečné. Věří, že jakákoli dieta by měla být založena na pojmech, jako je nedostatek hladu, správná výživa a zdravotní nezávadnost.

Světlana radí vyřadit z jídelníčku všechny potraviny, které lidskému tělu neprospívají. Seznam zákazů zahrnuje: jakékoli konzervy, marinády a okurky. Veškeré pečivo. Mastné, smažené, pikantní. Fus vysvětluje princip svého jídelníčku zcela jednoduše: jakmile tělo zjistí kalorický deficit, začne spotřebovávat své zásoby, což znamená, že začne odbourávat nahromaděný tuk. Výhody takového hubnutí jsou zřejmé: nemusíte trpět akutním pocitem hladu.

Dietní menu Světlany obsahuje ty nejjednodušší a cenově nejdostupnější produkty, ze kterých nebude těžké připravit zdravé a chutné pokrmy. Vaše strava bude zároveň pestrá a vyvážená. A z lékařského hlediska nemá takové hubnutí absolutně žádné kontraindikace. Jediné, co stojí za varování, je: neočekávejte rychlé výsledky! Váha bude ubývat velmi pomalu, ale jistě. Své výsledky si ale zaručeně udržíte. Objemy na Světlanině dietě také pomalu mizí. Ale můj zdravotní stav se výrazně zlepšuje.

Zajímavé:  Jak správně jíst, abyste zhubli a otěhotněli.

Světlana Fus v podstatě navrhuje dietu na týden. Zde není obvyklé mluvit o tom, kolik člověk ztratí během stanovené doby, protože toto číslo se může značně lišit v závislosti na stavu osoby, která si vybrala dietu Světlana. Pokud jste zvyklí počítat kalorie, pak byste měli vědět, že rozsah tohoto potravinového systému je od 1500 do 1700 kalorií za den.

Co byste tedy ještě měli vědět, než zvolíte týdenní dietu Světlany Fusové?

  • Výživový poradce se domnívá, že jídla by měla být pětkrát nebo ještě lépe šestkrát denně.
  • Snídaně je nutností.
  • Přednost by měla být věnována vařeným, dušeným, pečeným nebo dušeným pokrmům. Konzumace smažených jídel je přísně zakázána!
  • Světlana Fus považuje dny půstu za neúčinné, nebo spíše zcela zbytečné. Proto v tomto potravinovém systému nenacházejí schválení! Dny půstu jsou zakázány.
  • Měli byste vypít alespoň 2 litry vody denně.
  • Lze konzumovat pouze nízkotučné druhy masa a ryb.
  • S kaší se dá dělat cokoliv.
  • Jakékoliv polévky jsou povoleny.
  • Povoleno je veškeré ovoce a zelenina, stejně jako sýry a mléčné výrobky.
  • Čaj a kávu můžete pít bez cukru, kompoty je vhodné ředit vodou.
  • Žádná porce by neměla přesáhnout limit 300 g.
  • Ovoce by se mělo konzumovat denně.
  • Sportovní aktivity jsou nutné!

Dnes je týdenní dieta od Svetlany Fus extrémně populární mezi několika desítkami tisíc fanoušků.

Dieta na týden: jak upravit svůj jídelníček

Dieta na týden: jak upravit svůj jídelníček

Snídaně (první varianta): 70 g nízkotučného tvarohu, rýžová kaše ve vodě se sušenými švestkami. Káva.

Snídaně (druhá varianta): 40 g nízkotučného sýra, omeleta ze 2 vajec, vařená v mikrovlnné troubě, mrkvový salát. Čaj.

Snídaně (třetí varianta): ovesná kaše na vodě s rozinkami. Káva

Zajímavé:  Nejchytřejší: nečekané známky toho, že máte velmi vysoké IQ.

Svačina po 2 hodinách (první možnost): sušenky se sýrem a sklenice čaje.

Svačina po 2 hodinách (druhá možnost): 2 lžičky tvarohu a pomeranč.

Svačina po 2 hodinách (třetí možnost): Jablko a sklenice kompotu.

Oběd (první možnost): dušená ryba, zelný salát. Kompot.

Oběd (druhá možnost): vařené maso (libové), salát z řepy. Čaj.

Oběd (třetí varianta): boršč s libovým vepřovým masem, zeleninový salát. Káva.

Svačina po 2 hodinách (první možnost): hrst ořechů a 200 ml kefíru ne více než 1 % tuku.

Svačina po 2 hodinách (druhá možnost): Sklenice kompotu a hrst sušeného ovoce.

Svačina po 2 hodinách (třetí možnost): Sklenice 1% kefíru, pomeranč.

Večeře (první varianta): pohanková kaše s vodou a zeleninový guláš. Čaj.

Večeře (druhá varianta): dušená kuřecí prsa, 5 listů salátu. Čaj.

Večeře (třetí varianta): grilovaná ryba, zeleninový salát. Čaj.

Chytré hubnutí: krása a zdraví

Chytré hubnutí: krása a zdraví

Mnoho lékařů považuje dietu od Svetlany Fus za ideální. Není na něm hladovění, je zdravotně zcela bezpečný a můžete se ho držet po celý život. Když je dosaženo požadovaného výsledku, můžete mírně zvýšit příjem kalorií. Všeobecně se uznává, že za tři až čtyři měsíce můžete zhubnout až 10 kilogramů nadváhy, a to jednoduše tím, že budete jíst podle rad Světlany Fus. Navíc výživový poradce tvrdí, že získáte nejen krásnou postavu, ale také zlepšíte svou pohodu. Vaše vlasy získají lesk a sílu, vaše nehty budou mnohem lepší.

Výše bylo řečeno, že spolu s dietou musíte cvičit. Dieta Světlana neznamená, že musíte jít do posilovny a najmout si vysoce placeného trenéra. Ne, bude stačit, když uběhnete pár kilometrů v intenzivním tempu nebo začnete skákat přes švihadlo. Hlavní je udržovat tělo v dobré kondici, aby po odeznění přebytečného tuku kůže neochabovala.

Zajímavé:  Jak zhubnout 10 kg za večer.

Pokud chcete urychlit proces hubnutí, dáme vám několik dalších tipů:

  • Snažte se ujít denně alespoň 5 kilometrů.
  • Nepoužívejte výtah, i když bydlíte v nejvyšším patře vícepatrové budovy.
  • Tanec. Hodně, často, pobuřující.
  • Pokud máte příležitost projít se v parku, dýchejte zhluboka a pomalu a nasyťte své tělo kyslíkem.
  • Dostatečně se vyspat.

Pamatujte, že vaše zdraví a vaše krása jsou pouze ve vašich rukou. Milujte sebe a své tělo.

Dieta Světlany Fusové

Dieta Světlany Fusové

V žádném věku nemusíte držet přísnou dietu, říká nutriční specialistka Svetlana Fus, expertka na projekt „Vážený a šťastný“, který proběhl na ukrajinském kanálu STB. Přísná dieta neprospěje ani vaší postavě, ani vašemu zdraví, navíc přináší dočasné výsledky, protože kila navíc se vracejí. Pro každého člověka je strava stresující a riskuje zdravotní problémy. Hladovky zpomalují metabolické procesy a zhoršují biochemické složení krve.

Denní strava by měla obsahovat maximálně 1500 kcal a minimálně 1200 kcal (pro ženy). Při aktivním životním stylu nebo sportu se strava zvyšuje o 400 kcal. Musíte si zvyknout neustále správně jíst, protože bílkoviny, tuky a sacharidy musí být dodávány do těla.

Správná výživa by podle ní neměla obsahovat cukr v čisté formě, například v čaji nebo kávě. Nesmíte pít sladké nápoje. V ovoci a dalších potravinách je dostatek glukózy a fruktózy, které je potřeba správně rozložit do celého dne a chutě na sladké se nedostaví. Sacharidy by měly být součástí stravy ve formě obilovin, ovoce, zeleniny, ale i medu, sušeného ovoce a hořké čokolády.

  • Vyžaduje se snídaně, která musí být výživná a sestávat z komplexních sacharidů a bílkovin (kaše, vaječná jídla, ořechy, tvaroh, sýr nebo jiné mléčné výrobky). Celozrnný chléb lze použít jako komplexní sacharid. Hlavní kalorický příjem by měl být přijat v první polovině dne. Předpokládá se, že ráno je lepší jíst vařené teplé pokrmy – kaši nebo omeletu. Pokud nemůžete mít normální snídani nebo nemáte chuť k jídlu, vypijte svůj obvyklý šálek čaje nebo kávy se sušenkami a toastem a později si dejte kompletní snídani.
  • Neomezujte se na druhou snídani, která je považována za lehkou svačinku (ovoce, jogurt, tvaroh, pokud nebyla u snídaně). Hlavní je jíst dvakrát před obědem, i když v malých porcích.
  • Káva, čaj, voda a další nápoje by se měly pít 30-40 minut po jídle, aby se neředila žaludeční šťáva, nesnižovala se její schopnost trávit potravu a nenarušoval se proces trávení. Čaj navíc obsahuje tanin, který blokuje vstřebávání mikroelementů ve střevech. Pokud chcete pít kávu ráno před snídaní, pak ji pijte s celozrnným pečivem.
  • Oběd by se měl skládat z masa nebo rybího pokrmu připraveného pečením (vařením) a zeleninové přílohy.
  • Odpolední svačina mezi obědem a večeří se bude skládat z jogurtu nebo ořechů.
  • Večer – lehká večeře sestávající ze salátu, kuřecího řízku a kefíru (jogurtu). Kupodivu, ale na rozdíl od všech kánonů dietní výživy, lékař nabízí možnou večeři – kaši s vařenou zeleninou. V dietetice je praktika „nejíst po 18. hodině“ odmítána. Ne vždy je to ale možné, pokud člověk zůstane v kanceláři do 20.00. Hlavní věc v této věci je velikost a obsah kalorií porcí. Nejlepší volbou pro pozdní večeři by měly být bílkovinné potraviny, jako je nízkotučný tvaroh, kefír, kuřecí řízek nebo nízkotučné ryby. Jedinou podmínkou je dojíst čtyři hodiny před spaním, aby nedošlo k přetížení organismu během nočního klidu. Večeři 3 hodiny před spaním.
Zajímavé:  Toto je nejjednodušší způsob, jak vyčistit šperky, dokud se nebudou lesknout.

Rady výživové poradkyně Světlany Fus, jak zhubnout a být zdravý, obsahují známé zásady zdravého stravování, které je nutné neustále dodržovat:

  • Změňte všechny své stravovací návyky a přehodnoťte svůj jídelníček.
  • Vyřaďte zpracované potraviny, rychlé občerstvení, omezte nebo zcela vynechte konzumaci mouky a cukrářských výrobků a různých „prázdných“ sladkostí.
  • Vyhněte se uzeninám a jiným zpracovaným masným výrobkům, které obsahují „skrytý“ tuk, stejně jako tučnému masu a smaženým jídlům. Dejte přednost kuřecímu, krůtímu a hovězímu masu. Zvláštní místo ve stravě by měly zaujímat ryby a mořské plody.
  • Přejděte na vařené nebo pečené jídlo.
  • Nepřejídejte se a jezte v malých porcích – celková porce jídla 200–300 g je snadno a rychle stravitelná. Rovnoměrné rozložení jídla zabrání přejídání a zajistí úplné trávení. Pocit plnosti se nedostaví hned, ale 20-25 minut po jídle, takže jezte pomalu. Častá jídla poskytují optimální metabolismus a energetický příjem po celý den. Kromě toho zabraňuje vzniku akutního pocitu hladu, což je nepřijatelné, pokud chcete zhubnout.
  • Minimalizujte použití cukru a soli.
  • Pijte 2 litry denně. Voda odstraňuje škodlivé látky a je nezbytná pro všechny metabolické procesy.
  • Celoročně by na stole mělo být 500 g zeleniny a ovoce.Snížit by se měla konzumace brambor. V zimě se zelenina nahrazuje mraženou a ovoce citrusovými plody, kterých je v letošní sezóně dostatek. Je třeba zvolit neslazené ovoce (kiwi, grapefruit, pomeranč). Můžete jíst jablka, banány a dokonce i hrozny, ale v malém množství a pouze v první polovině dne. Pamatuj si to glukóza podporuje přibírání na váze a tělo potřebuje pouze 40-50 g denně. Například malý banán již obsahuje 20 g glukózy. Pokud je těžké žít bez sladkostí, jezte je k snídani a druhé snídani.
  • Nahraďte zpracované obiloviny (drcené obiloviny, rafinovaná mouka) celozrnnými, které jsou zdrojem vlákniny a Vitamíny B.. Tyto vitamíny se podílejí na metabolismu a vláknina urychluje proces trávení bílkovin a odstraňuje přebytky cholesterolu a toxické látky. V tomto ohledu musíte jíst celozrnné pečivo, neslazené müsli, pohanku, kroupy a hnědou rýži.
  • Nevylučujte ze svého jídelníčku bílkovinné potraviny – určitě jezte libové maso, drůbež a ryby. Měli by se jíst se zeleninovými přílohami, protože pomáhají trávit živočišné bílkoviny.
  • Vybírejte raději nízkotučné mléčné výrobky než úplně nízkotučné. Zvýšený obsah tuku v mléčných výrobcích také nepřinese výhody.
  • Rostlinné tuky lze konzumovat v množství 30 g denně.
  • Nezařizujte si dny půstu (v případě potřeby je předepisuje odborník na výživu). Dny snížení kalorií pod kritickou úroveň (1200 kcal) tělo vnímá jako signál pro hromadění tuku i po dni půstu, kdy nejčastěji dochází k nekontrolované chuti k jídlu a člověk dohání ztracený čas v den půstu. Ne každý odolá pokušení najíst se dosyta. Trpí tím gastrointestinální trakt a místo ztraceného kilogramu tekutin v den vykládky dochází k nárůstu hmotnosti díky tuku usazenému v depu.
  • Chcete-li zhubnout, přidejte fyzickou aktivitu, dokonce i základní cvičení – každodenní procházky nebo procházky, pokud nechcete chodit do posilovny.
Zajímavé:  Tajemství zdraví, které znali šamani.

Tyto rady zkušeného odborníka na výživu, gastroenterologa a bývalého zaměstnance Ukrajinského výzkumného ústavu výživy je třeba dodržovat dlouhodobě. To vám umožní nejen zhubnout, udržet si váhu na optimální úrovni a zlepšit své zdraví. Od roku 2015 funguje v Kyjevě Centrum normalizace hmotnosti Svetlana Fus, kde mohou zájemci získat rady a dohled výživového poradce a také si zacvičit pod vedením fitness trenéra.

Povolené produkty

Dieta Světlany Fus zahrnuje různé potraviny:

  • Nízkotučné ryby (tučné ryby jednou týdně) a mořské plody včetně mořských řas. Rybí pokrmy se připravují vařením nebo pečením. Je lepší si koupit suché mořské řasy a připravit si je sami, protože hotové saláty obsahují hodně octa, soli, rostlinného oleje a konzervačních látek.
  • Hovězí, kuřecí nebo krůtí maso vařené stejným způsobem.
  • Kaše vyrobené z celých zrn a nerafinovaných obilovin: pohanka, hnědá rýže, kroupy, proso. Kaše se vaří ve vodě, případně s mlékem, ale bez cukru a s minimem soli.
  • Zeleninové polévky.
  • Pokrmy z luštěnin – polévky, vařené a dušené luštěniny, luštěninové pyré. Čočka je velmi oblíbená v dietologii, protože má nízký obsah kalorií (116 kcal při přípravě) a nízkou glykemický index (25-40 v závislosti na typu).
  • Vaječné bílky a celá slepičí vejce. Bílkoviny by měly být konzumovány 2krát více než žloutky.
  • Celozrnné pečivo, obilné vločky, müsli bez cukru.
  • Panenské rostlinné oleje na zálivku salátů v množství 2 polévkové lžíce. l. za den ve všech pokrmech.
  • Zelenina (většinou neškrobová) do 500 g denně, v zimě se nahrazuje mraženou. Zelenina by měla být přítomna v každém jídle, 200-250 g, protože jde o nízkokalorický produkt obsahující vlákninu. Přednost má čerstvá zelenina, pro zpestření ji lze dusit, dusit nebo péct.
  • Nízkotučný tvaroh a další mléčné výrobky. Porce tvarohu ke svačině by měla být 150 g.
  • Ořechy až 30 g denně.
  • Zelený čaj, bylinkové čaje s citronem, zázvorový čaj, šípkový nálev, zeleninové šťávy bez soli, čištěná voda.
Zajímavé:  Vitamíny pro těhotné ženy a ty, které plánují těhotenství: přínos nebo škoda?

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button