Jak zhubnout cvičení břicha a pasu. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout cviky na břicho a pas

Cvičení pro lenochy: 7 cviků pro hubený pas, které zvládnete i vleže

Shromáždili jsme cviky, které osloví ty, kteří nemají rádi aktivní trénink.

Mnozí si jsou jisti, že za pas je zodpovědná pouze dědičnost a výživa. Je v tom pravda, ale i tak můžete svou postavu přiblížit vytouženému ideálu a zmenšit pas pomocí sportu. A pak si klidně oblékněte trendy upnuté šaty. Společně s fitness trenérem jsme dali dohromady 7 cviků, které si užijí i ti nejlínější.

Jak moc můžete snížit pas?

S pasem se dá pracovat, ale známý ideál 60 centimetrů nebude pro každého zdravou normou. Měli byste se soustředit pouze na svá počáteční data – někdy se hodí pár centimetrů ztratit, ale je důležité nebýt ve snižování objemů fanatický.

Kromě cvičení je důležité dbát na výživu – pečivo a sladkosti konzumované stabilně vás k úzkému pasu rozhodně nepřiblíží. Takové svačiny můžete nahradit potravinami, které naopak pomáhají odbourávat tuky – místo sladkostí si dejte pomeranč nebo jablko a k snídani si místo rohlíku dejte salát s avokádem a bylinkami (čtěte také: Ploché břicho a tvarované břicho bez cvičení).

Co se týče cvičení, nejdůležitější je dělat je pravidelně a i když jste hodně líní, dejte si alespoň 15-20 minut.

Kroucení

Musíte si lehnout na záda, zvednout nohy a ohnout je pod úhlem 90 stupňů. Udržujte záda rovná a kolena posuňte co nejníže, buď doleva, nebo doprava. Tělo by mělo zůstat na místě – pracují pouze břišní svaly.

Zajímavé:  Místo podprsenky? Co jsou pásky a jak je nosit - říká odborník.

Nejprve můžete zkusit přidat podporu na loktech, a pokud vše funguje bez nich, sejměte je z podlahy a zvyšte zátěž, pohybujte pažemi v opačném směru než zkroucení. Toto cvičení procvičí vaše šikmé svaly, takže se vám zúží pas a zpevní břicho.

„Kolo“

Nohy a tělo necháme ve stejné poloze jako v předchozím cviku, ale ruce sundáme za hlavu. Pak jsou dvě možnosti:

  1. Můžete nechat nohy ve statické poloze a kroutit tělem, dotýkat se loktem pravé ruky levé nohy a naopak.
  2. Nebo můžete přidat pohyb k nohám a dotknout se pravé nohy levým loktem, levý mírně narovnat – koleno by mělo tvořit tupý úhel.

„Jízdní kolo“ pomáhá zpřísnit žaludek tím, že pracuje s několika svaly najednou.

Podložka na jógu Starfit

Podložka na jógu Starfit

Reklamní. OOO „Yandex“

„Roh“

Lehněte si na záda a pevně přitiskněte spodní část zad k podlaze. Ruce a nohy zvedneme nahoru – ideálně, pokud dokážeme vytvořit úhel 90 stupňů. Dále musíte současně spustit a znovu zvednout ruce a nohy, aniž byste je ohýbali.

Ujistěte se, že vaše záda zůstávají rovná a vaše ruce a nohy se nedotýkají podlahy. „Roh“ pomůže posílit břišní svaly – tenký pas bude bonusem pro rovné držení těla a absenci bolesti dolní části zad.

Pánevní zkroucení

Zůstáváme ležet na zádech. Nohy pokrčíme – paty by měly být co nejblíže hýždím, ruce dáme za hlavu. Dbejte na to, aby vaše spodní část zad neklesla – měla by ležet na podlaze.

S výdechem otočíme hlavu, bradu přiblížíme k hrudníku a zkroutíme pánev nahoru. Toto cvičení by mělo být prováděno pomalu – v této poloze se vznášejte po dobu 3-5 sekund a plynule se vraťte do výchozí polohy, nezapomeňte dýchat.

Zajímavé:  Zrcadlo nemocí: 9 problémů, o kterých se můžete dozvědět podle stavu očí.

Proveďte tři přístupy, přičemž cviku věnujte 30 sekund (přestávka může být třikrát až čtyřikrát delší) – zapojíte tím příčný břišní sval a pomůžete snížit velikost pasu (čtěte také: 5 dietních jídel s ricottou a mozzarellou pro hubený pas).

Nativos top a legíny

Nativos top a legíny

„Superman“

Přetočíme se na břicho, natáhneme ruce nahoru a nezapomeňte uvolnit krk: naše čelo by se mělo dotýkat podlahy.

Naším úkolem je vydechnout a současně zvednout ruce a nohy nahoru a několik sekund držet v napjaté poloze. Rozsah může být malý – 15-20 centimetrů bude stačit.

Cvičení opakujte 10krát a po přestávce proveďte jiný přístup – „Superman“ pomůže posílit svalový korzet a samozřejmě zúžit pas.

Gluteusův most

Znovu se otočíme na záda. Pokrčíme nohy – v kolenou by měl tvořit úhel 90 stupňů a ruce natáhněte rovnoběžně s tělem. Zatáhneme žaludek a lopatky pevně přitlačíme k podlaze a během celého cvičení je neodtrháváme (čtěte také: Nejúčinnější cviky na hýždě).

Při výdechu zvedněte hýždě z podlahy a zvedněte je – měli byste cítit napětí ve svalech břicha a hýždí. Cvičení je statické – vydržte nahoře 20-30 sekund, poté se vraťte do výchozí polohy. Proveďte 10 opakování, odpočiňte si a opakujte sadu.

Tento cvik vám pomůže nejen zmenšit pas, ale také zvětšit hýždě (zvláště pokud přidáte zátěž např. činkový talíř nebo láhev s vodou – držte ji v podbřišku).

Protahování

Každý trénink by měl být zakončen strečinkem – to vám pomůže netrpět poté svalovou bolestí a také v budoucnu zvýšit svalovou elasticitu.

Protahujeme se i vleže – přetočíme se na břicho, nohy máme narovnané a zvedáme tělo rukama (dovedete si představit, že vás temenem hlavy táhne ke stropu). Spodní část břicha, chodidla a kolena tiskneme k podlaze a při provádění strečinku je neodtrháváme. Ruce ale můžete přiblížit k tělu. Je velmi důležité sledovat pocity v dolní části zad – neměli byste cítit nepohodlí.

Zajímavé:  Nemyju se a nevoním“: příběhy lidí, kteří se roky nesprchovali.

Pokud se vám cvik zdá příliš jednoduchý, otočte obličej ke stropu – pomůžete tím ještě více protáhnout břišní svaly.

Odborný trenér pro síť fitness klubů Pride Fitness.

Čtení dnes
Předpověď tarotu na duben 2024: co čeká každé znamení zvěrokruhu
Perfektní manikúra: 10 laků na nehty, které nahradí váš gelový povlak
8 postřehů, které vám dramaticky změní život
20 hlavních trendů pro jaro a léto 2024: nejúplnější průvodce

Děti by se neměly dívat: 15 nejsměšnějších a „nahých“ vystoupení Biancy Censori, manželky Kanye Westa, o které mluví celý svět

  • O časopisu
  • Kontakty
  • Oznámení čísla
  • Předplatné časopisu
  • reklama
  • Reklama v časopise
  • Pravidla pro uživatele
  • Zásady používání souborů cookie
  • Doporučené technologie
  • Podpora

Online publikace MarieClaire.ru (MariClaire.ru) – oficiální stránky časopisu MARIE CLAIRE

Registrační číslo EL č. FS 77 – 80952

Registrováno Federální službou pro dohled nad komunikacemi, informačními technologiemi a hromadnými komunikacemi (Roskomnadzor) dne 23.04.2021 18+

Zakladatel: Shkulev Digital Technologies Limited Liability Company

Šéfredaktor: Grinko V. A.

Kontaktní údaje na vládní agentury (včetně Roskomnadzor): e-mail: marieclaire@sholding.ru telefon: +7(495) 633-5-633

Copyright (c) Shkulev Digital Technologies LLC, 2024. Jakákoli reprodukce materiálů webu bez svolení redakce je zakázána.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button