Jak zhubnout maximální váhu za 1-5 měsíců. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout maximálně za 1-5 měsíců

Počet shozených kilogramů za třicet dní je přímo dán dobou, za kterou se nabírala nadváha. Člověk by měl vzít v úvahu životní styl, který člověk vedl a jak se stravoval.

Kolik můžete skutečně zhubnout za měsíc?

Kolik kg můžete zhubnout za měsíc

Nadváha usnadňuje hubnutí. Čím více člověk váží, tím snazší je shodit přebytečná kila. Nejtěžší je se zbavit posledních pár kilogramů, lépe řečeno dvou až pěti. Hlavní věc je správně zhubnout. Nemůžete držet přísnou dietu. Jinak se nelze vyhnout zdravotním problémům.

Nezanedbávejte trénink. Během cvičení dochází ke ztrátě některých kalorií. Díky různým variantám hubnutí, včetně těch, které jsou založeny na správné výživě bez fyzické aktivity, stejně jako pomocí tréninku, tělocviku, joggingu a dalších.

Kolik můžete zhubnout bez cvičení a správné výživy za měsíc?

Hubnutí znamená, že tělo nejprve ztrácí přebytečnou tekutinu. Těch dva až pět kilogramů, které se ztratí za první týden, nejsou přebytečný tuk, ale voda. Tukové zásoby začínají mizet až od druhého týdne. Kolik bude ztraceno, závisí zcela na individuálních vlastnostech. Důležitá je výživa, aktivita, zda existuje predispozice k obezitě, hormonální hladiny a zdraví.

Zajímavé:  Jak správně pít vodu během dne, abyste zhubli.

Přesné ukazatele závisí zcela na jednotlivci. Pro udržení zdraví a udržení hmotnosti se nedoporučuje hubnout více než 1-1.5 kilogramu za týden, což je asi 200 gramů denně. Přísná omezení vám umožní ztratit mnohem více hmoty. Ten se však vrátí, jakmile tělo začne ukládat tuk, aby mělo energetickou rezervu pro případ hladovění.

Kolik tuku můžete SKUTEČNĚ spálit za měsíc?

Na vegetariánské stravě

Na vegetariánské stravě

Má některá omezení, která je třeba dodržovat:

  • Je zakázáno absolutně jakékoli maso, tedy ze zabitých zvířat a ptáků;
  • Přísné veganství vyžaduje vyloučení mléčných výrobků, ryb a vajec z jídelníčku.

Taková strava vyvolává nedostatek živočišných bílkovin. Jeho nedostatek vede k výraznému úbytku svalové hmoty. V důsledku toho dochází ke ztrátě hmotnosti nejen kvůli ukládání tuku. Určitá část kilogramů se ztrácí díky svalům. Výsledkem může být dystrofie.

Trávení živočišného tuku a bílkovin obsažených v mase nutí tělo strávit přibližně čtyři hodiny trávicími procesy. Pokud přestanete jíst masné výrobky, vaše vlastní zásoby bílkovin a tuku se začnou rychleji spotřebovávat. Člověk začne hubnout od 2 do 3 kilogramů za týden, ale spolu s nimi začnou mizet i svalová vlákna. Tímto způsobem stravování můžete za měsíc zhubnout až 15 kilogramů, ale stále vypadat nezdravě.

Dodržování vegetariánské stravy se doporučuje lidem s krevní skupinou II. To je způsobeno vlastnostmi těla, které lépe asimiluje rostlinnou než živočišnou potravu. Pro ostatní lidi není taková výživa vyvážená, to znamená, že je kontraindikována.

Na proteinové dietě

Proč je proteinová dieta škodlivá?

Je považován za nejúčinnější v boji s extra kily. Konzumace bílkovinných potravin po dlouhou dobu se nedoporučuje. Nadbytek živin vede k narušení vylučovacích orgánů. Monotónnost a nevyváženost stravy vyvolává fakt, že tělo je neustále ve stresu a stává se zranitelným, což znamená, že se shozené kilogramy mohou znovu vrátit. Proto je přípustné držet takovou dietu pouze po krátkou dobu.

Zajímavé:  Tento trik pro krásu se zvýrazňovačem vám pomůže zeštíhlit tělo: vyzkoušejte ho letos v létě!

Vyřazením sacharidů z jídelníčku dochází k hubnutí především úbytkem energetických zásob, tedy tukových zásob. Svalová hmota zůstává prakticky nedotčená snížením porcí, častými jídly a přijímáním velkého množství bílkovin. První týden proteinové diety umožňuje zhubnout téměř 7 kilogramů, pokud je nadváha 20 kilogramů a více. Pak nadváha začne klesat mnohem pomaleji. Rychlost hubnutí bude od 200 do 250 gramů za den.

Kombinace správné výživy a cvičení

Fyzická aktivita vyvolává další spalování kalorií (jak příchozích, tak uložených jako tukové zásoby). Provádění kardio tréninku vám umožňuje ztratit asi 800 kcal za hodinu, což významně přispívá k boji proti nadměrné tělesné hmotnosti. Každý gram tuku obsahuje asi 9 kalorií, což znamená, že během šedesátiminutového tréninku se ztratí asi 90 gramů tuku, pokud neberete v úvahu také tekutiny, které vytékají s potem.

Chcete-li dosáhnout maximálního účinku, dodržujte následující pravidla:

  • sestavování jídelníčku převážně z bílkovinných potravin;
  • minimalizace potravin s vysokým obsahem sacharidů, zejména těch rychlých, mezi které patří pečivo a cukrovinky;
  • konzumace jednoduchých a komplexních sacharidů pouze ráno;
  • dodržování pitného režimu;
  • trénink třikrát až čtyřikrát týdně;

Pokud běháte každý den 30 minut

Za půl hodiny běhu se spálí asi 400 kcal, ale pouze při správné zátěži. Předpokládá, že puls musí být rychlý, to znamená alespoň 120 tepů za minutu. Pokud si spočítáte množství spáleného tuku, bude to přibližně 45 gramů. Zde je důležité připomenout, že energie z tukového depa se začíná spotřebovávat až 20 minut po začátku běhání. Výjimkou je běh nalačno. Pokud budete cvičit po jídle, spálí se pouze kalorie, které sníte.

Cvičení a hubnutí

Komplexní tréninky nemají smysl bez vyvážené stravy a při přejídání. Lidé, kteří přijímají od 3000 do 4000 kcal denně, i když intenzivně cvičí, mohou přibírat na váze a ne vždy svalovou hmotu. Je to způsobeno porušením základního principu hubnutí, kterým je, že počet spotřebovaných kalorií by měl být menší než počet vydaných.

Zajímavé:  Co jíst k večeři, jak zhubnout recenze.

Co když po šesté večer nebudete jíst?

Tento princip výživy funguje pouze v případech, kdy jdete spát nejpozději ve 22.00. Čtyřhodinový půst a pak další celou noc vysílá tělu signál, že potřebuje nashromáždit energii. Nízkotučné kysané mléčné výrobky vypité před spaním neuškodí. Kefír například dokonale zažene hlad, neobsahuje sacharidy, a proto se neukládá jako tuk.

Ne více než 1000 kcal za den

Správná výživa, která vám umožní zhubnout a neuvrhnout tělo do stavu ukládání energie do rezervy, vyžaduje udržení denního kalorického příjmu 1200 kalorií. Pokud sníte ne více než 1000 kcal, bude to mít negativní důsledky. Jíst tímto tempem se člověk dříve nebo později zlomí a případný přebytek se okamžitě začne ukládat do tuku, a pokud se vrátíte k obvyklému jídelníčku, tak ještě intenzivněji.

1200 kalorií denně

Snížení energetické hodnoty potravin je nejjistější způsob, jak zhubnout. Vše závisí na zdroji kalorií. Pokud 1200 kcal pochází z cukrovinky, nebudete schopni zhubnout. Kilogramy začnou klesat, pokud je zachována rovnováha mezi sacharidy, tuky a bílkovinami, tedy v poměru 30 % ku 20 % ku 50 %. Cukr je rozhodně zakázán. Pokud budete jíst vyváženou stravu, můžete každý měsíc zhubnout 4-6 kilogramů.

Kolik můžete zhubnout? Za týden, za měsíc, za tři.

Jaké jsou důsledky rychlého hubnutí?

Rychle shozená nadváha vždy přináší zdravotní problémy. Dietami vyčerpaný organismus vede ke snížení rychlosti metabolických procesů, trávicím dysfunkcím a anémii.

Kolik můžete skutečně ztratit od jednoho a půl měsíce do šesti měsíců bez újmy na zdraví?

Nejrychlejší výsledky při hubnutí se dostaví nejprve, když z těla odchází přebytečná tekutina a otoky mizí. Následně se váha začíná stahovat stále pomaleji. Za první měsíc můžete zhubnout 5, a pokud i trénujete, 10 kilogramů. V každém následujícím týdnu zhubnete od 0,5 do 1 kg a budou období, kdy váha zůstane stejná.

Zajímavé:  Silikonový základní nátěr na obličej: rozdíly mezi silikonovým, krémovým a krémovým základním nátěrem.

Co ovlivňuje rychlost spalování tuků

Každý ztrácí tuk jinak, což je způsobeno třemi faktory:

  • Jídlo. Tukové zásoby mizí rychleji, pokud konzumujete minimum tuků a sacharidů.
  • Tréninkem. Díky fyzické aktivitě se spalují kalorie navíc.
  • Metabolismus. Pomalý metabolismus znamená, že tuk se spaluje pomalu nebo vůbec. Cvičení a správná výživa mohou zvýšit váš metabolismus.

Pokud dodržíte tato tři pravidla, tuk začne účinně mizet.

Normy hubnutí

Normy hubnutí

Abyste zhubli bez zdravotních následků, musíte shodit maximálně jeden kilogram týdně. To vám umožní udržet rychlost metabolismu, nepoškodit vnitřní orgány, neztratit elasticitu pokožky a také ušetřit energii na boj s nadváhou. Při dodržení tohoto pravidla bude výsledek zachován po dlouhou dobu.

Hlavní věcí je vyhnout se následujícím chybám:

  • Vyhladovět. Pokud kalorický příjem klesne pod přípustnou normu, tělo začne hromadit tuk ještě větší rychlostí, což znamená, že metabolismus se zpomalí.
  • Vyhýbejte se tukům. Škodlivé jsou pouze trans-tuky, zatímco nenasycené tuky jsou zdravé a nezbytné. Volné tuky v kombinaci s molekulami nerafinovaných olejů jsou z těla odstraněny a tento proces urychlují.
  • Vyvarujte se soli. Přidání chuti do jídla, pokud je narušena rovnováha voda-sůl, je schopen zadržet přebytečnou tekutinu. Sůl neovlivňuje hubnutí, ale pro zachování struktury kostí a předcházení křečím musí být přítomna alespoň ve 2 gramech denně.

Jak zhubnout 10 kg za měsíc

Jak počítat kalorie?

Nejlepší je sledovat množství kalorií, které ztrácíte, pomocí speciálního potravinového deníku. Použití tabulek dietního tuku a obsahu kalorií v potravinách usnadňuje sledování denního příjmu kalorií. Hlavní věc je vzít v úvahu přesnou hmotnost porce.

Konzumace přibližně 22-26 kcal na kilogram vlastní hmotnosti vám pomůže zhubnout a zůstat zdraví. Vynásobení vaší hmotnosti normou vám umožní vypočítat denní příjem kalorií s přihlédnutím k tomu, že množství bílkovin na 1 kilogram hmotnosti by mělo být 2–3, stejné množství sacharidů a 1–2 gramy tuku. Chcete-li vypočítat, kolik je to v kaloriích, můžete vzít v úvahu skutečnost, že na každý gram bílkovin jsou 4, sacharidy – 4 a tuk – 9 kcal.

Zajímavé:  Jak zhubnout 20 kg za 60 dní.

Jak správně zhubnout?

Jak správně zhubnout

Hubnutí vyžaduje dodržování několika důležitých pravidel, která je třeba dodržovat, aby byl dosažený výsledek zachován a nedošlo k poškození vlastního zdraví.

Správná a dietní výživa

Jakákoli dieta má pouze dočasný účinek. Pouze kompletní revize vašeho jídelníčku vám umožní zůstat ve formě. To předpokládá nepřítomnost příliš přísných omezení, aby nebyla touha porušovat.

Je třeba dodržovat následující pravidla:

  • jíst malá jídla každé tři hodiny;
  • nezapomeňte snídat, protože kalorie přijímané v tomto jídle jsou nejdůležitější;
  • svačina na zelenině, sušeném ovoci, mléčných výrobcích, ovoci, ořechách;
  • nikdy se nepřejídat;
  • v noci se nejíst;
  • večer nejezte sacharidy s výjimkou zeleniny bohaté na vlákninu.

Fyzická aktivita

Fyzická aktivita

Cvičení na spalování tuků vám pomůže zhubnout ještě více. Hlavní věc je vybrat správný program a zatížení. S jeho vytvořením vám může pomoci profesionální trenér. Pokud cvičíte sami, měli byste běhat, jezdit na kole, cvičit vytrvalostní cvičení a používat kardio zařízení. Délka tréninku by měla být od 40 do 60 minut a puls by měl být 120-160 úderů za minutu.

Měli byste začít cvičit rozcvičkou. Rychlá chůze vám umožní zahřát svalové vazy. Abyste se neunavili, musíte běhat v intervalech. Pět minut běhu a dvě minuty chůze. Pokud se běhání provádí denně, musíte cvičit alespoň půl hodiny. Hodinové tréninky přinesou výsledky, pokud budete běhat alespoň třikrát až čtyřikrát týdně.

S plným žaludkem se běhat nedá. Po jídle byste měli počkat alespoň hodinu. Je zakázáno zajídat únavu tučnými a sladkými jídly. Je lepší pít vodu a jíst byste měli pouze 30 minut po běhu.

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Odborníci na výživu nikdy nikomu nedoporučí, aby držel mono-dietu založenou na jednom nebo dvou produktech. Odborníci doporučují neomezovat kalorie příliš prudce. V opačném případě povede stres k rozpadu a nekontrolovanému přejídání. Nemusíte se vzdát všech svých oblíbených jídel. Jednou týdně si můžete dopřát salát s majonézou, nízkotučnou zakysanou smetanou nebo kefírem.

Zajímavé:  Kosmetický adventní kalendář 2024 – recenze redakce.

Profesionální fitness trenéři poznamenávají, že mnoho lidí, kteří chtějí zhubnout, trénují dvě nebo tři hodiny a pak také rychle. To vám neumožňuje urychlit hubnutí. Dlouhodobá fyzická aktivita vede pouze k únavě. Unavené tělo neuvolňuje energii nahromaděnou v zásobě tuku, protože ji potřebuje k „přežití“. Půst vede ke snížení rychlosti metabolismu.

Trenéři doporučují mírnou fyzickou aktivitu a správnou výživu po cvičení. Jídlo konzumované v tomto časovém období se naopak rychle vstřebává, obnovuje tělo, zmírňuje únavu, což činí proces hromadění tuku zbytečným.

Shrneme-up

Pokud se budete řídit doporučeními odborníků, pak, soudě podle četných recenzí těch, kteří hubnou, můžete nejen zeštíhlit, ale také udržet výsledek, aby se kilogramy nevrátily a nevznikly zdravotní problémy.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button