Jak zhubnout nohy 3 minuty před spaním. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout nohy 3 minuty před spaním

3 MINUTY PŘED Spánkem: JEDNODUCHÉ CVIČENÍ, KTERÉ VAŠE NOHY HUBUJÍ

Krátký komplex slavné americké trenérky celebrit Tracy Anderson umožňuje odstranit takzvané tukové pasti na kolenou a bocích, které mají i štíhlí lidé. Propracujeme zadní, přední a vnitřní stranu stehen a zeštíhlíme krátkými cviky.
A nesmíme zapomenout na bonus na konci článku: jak snížit únavu a otoky nohou.
Tréninkovým místem je postel.
Doba tréninku je 3 minuty.
Začněte cvičit tím, že se ráno probudíte nebo se večer připravíte do postele.
Pravidelnost — každý den.
1. Zpevněte přední stranu stehen
3 minuty před spaním: jednoduché cviky, které pomohou nohám zhubnout
Pracují a stávají se štíhlými: přední část stehen, kolena, břicho.
Výchozí pozice: leh na zádech, ruce podél těla. Zvedněte obě nohy do pravého úhlu, narovnejte kolena co nejvíce a protáhněte prsty u nohou. Střídavě se ohýbáme a vracíme nohy do výchozí polohy, přičemž nezapomínáme držet kolena u sebe a namáhat přední stranu stehen.
Opakování: pro každou nohu 10x.
Kontrola správného provedení: vnitřní teplo v nohách.
Důležité: ve výchozí poloze by měla být kolena co nejvíce narovnána.
2. Zpevněte zadní stranu stehen
Pracují a stávají se štíhlými: přední a zadní strana stehen, kolena, abs.
3 minuty před spaním: jednoduché cviky, které pomohou nohám zhubnout
Cvičení se skládá ze 2 částí.
1. část: výchozí poloha — leh na zádech, nohy zvednuté, prsty co nejvíce přitažené k sobě. Držte kolena u sebe a pokrčte nohy jednu po druhé. Důležité: ponožky by měly být vždy v poloze „směrem“ a snažíme se patami dosáhnout na hýždě.
Opakování: 10krát pro každou nohu.
2. část: výchozí poloha — leh na zádech, nohy zvednuté a mírně pokrčené. Hýbeme se oběma nohama, zvedáme hýždě z postele a namáháme horní nohy.
Opakuje se: 20krát.
Kontrola správného provedení: pocit napětí ve svalech zadní strany stehen, mírné pálení.
3. Zpevněte vnitřní stranu stehen
Pracují a zeštíhlují: celé horní části nohou, hýždě, břicho.
Výchozí pozice: leh na zádech, obě nohy zvednuté. Překřižte nohy tak, aby pravá noha byla nahoře. Obě nohy jsou napjaté a tlačí na sebe. Otočíme kolena od sebe a uděláme hru, poté se vrátíme do výchozí pozice.
Důležité: nohy jsou vždy v napětí a tlačí na sebe.
Opakování: 10x s pravou nohou nahoře a 10x s levou nohou nahoře.
Kontrola správného provedení: cítit tlak nohou, ovládat kolena.
prémie
Jednou z nepochybných výhod tohoto komplexu je, že je užitečný pro ty, kteří se potýkají s otoky nohou a křečovými žilami.
Jak se ale zbavit otoků, bolestí a únavy nohou, pokud nejsou spojeny s nemocemi, ale pouze s nesprávným životním stylem – sedavým zaměstnáním, nesprávně zvolenou obuví nebo nedostatečnou fyzickou aktivitou?
Odborníci hovoří o 3 jednoduchých pravidlech:
Procházky. Ano, paradoxně čím více chodíte, tím méně vám nohy otékají a bolí. Hlavní podmínkou je pohodlná obuv. Efektivním programem je 30–60 minut chůze 3x týdně. Abyste rozproudili krev, donuťte se každé dvě hodiny 10 minut chodit.
Cvičení pro kotníky. Pamatujte si a během dne 20–30krát ohýbejte a narovnejte kotníky a přitáhněte palec k sobě a od sebe. Tato akce zlepšuje krevní oběh a neumožňuje zadržování přebytečné tekutiny.
Pokud se věnujete fitness, dejte přednost vodnímu aerobiku nebo plavání.„Bojovací“ tlak vody pomůže, aby se vám tekutina nezdržovala v nohách
Nezapomeňte kliknout na oranžové tlačítko „Připojit se“ vpravo nahoře, abyste o naši skupinu nepřišli

Zajímavé:  Jak vypěstovat dlouhé nehty v krátkém čase: triky pro krásu života a užitečné tipy.

Jen 3 minuty před spaním: cviky, které pomohou nohám zhubnout

Je nemožné vyrovnat se s problémem tukových usazenin na nohou, pokud nic neuděláte. Provedení sady cviků zabere jen tři minuty každý den před spaním. Podle slavných fitness instruktorů je u takového cvičení hlavní pravidelnost! Slavná americká trenérka Tracy Anderson doporučuje krátkou gymnastiku všem, i štíhlým lidem, aby si procvičili problémové partie na nohou.

Jak získat štíhlé nohy

V první řadě potřebujete komplexní přístup ke zdraví: správná výživa, zdravý spánek, aktivní procházky, pozitivita. Samozřejmě se neobejdete bez speciální tělesné výchovy pro nohy. Krátké cvičení každý den propracuje vnitřní, zadní a přední stranu stehen a vaše nohy zeštíhlí. Pro tříminutovou gymnastiku nejsou potřeba další atributy. Cvičení se provádí vleže, večer před spaním nebo ráno po probuzení. Víkendy a svátky zde nejsou přijatelné.

Posilování stehenních svalů

Gymnastika pro přední stranu stehen zahrnuje nejen je.

Vaše kolena a břicho také zeštíhlí. Musíte si lehnout na záda, dát ruce podél těla, natáhnout prsty na nohou a zvednout rovné nohy dohromady v úhlu 90°. Potom 10krát střídavě pokrčte a narovnejte každou nohu, přičemž udržujte jejich vertikální úhel k posteli a neoddělujte kolena. Pokud se v nohou objeví napětí a teplo, pak se cvičení provádí správně.

Trénink zadní strany stehen pomáhá zapojit do procesu hubnutí nejen vaše stehna, ale také kolena, břišní svaly a přední svaly nohou.

Cvičení se provádí ve dvou fázích:

  • V lehu na zádech zvedněte nohy kolmo na postel, prsty co nejvíce přitáhněte k sobě (opak protahování).

Při zachování polohy kolen u sebe střídavě 10krát pokrčte a narovnejte nohy. Zároveň se snažte patami dosáhnout na hýždě a prsty u nohou mějte vždy nasměrované k sobě.

  • Zůstaňte na zádech a zvedněte nohy mírně pokrčené.
Zajímavé:  Dieta barbarů: jak se naši předkové ptali a měli by se opakovat.

Proveďte 20 švihů nohou tak, aby se hýždě zvedly z roviny postele a napjaly se stehenní svaly. Ztuhlost a mírné pálení v zadní části stehen ukazují na správné jednání.

Cvičení na posílení vnitřní strany stehen zapojuje také hýždě, celé horní části nohou a břišní svaly.

Vleže na zádech musíte zvednout nohy a překřížit je tak, aby levá byla za vámi.

V tomto případě by měla kolena na sebe silně tlačit, jako by se otáčela dozadu. Poté je třeba končetiny ohnout jako v dřepu a pokračovat ve cvičení pro druhou nohu. Opakujte 10x, sledujte pocity tlaku v nohou a napětí v kolenních kloubech.

Tipy pro zdravé nohy

Tento komplex je užitečný nejen při křečových žilách nohou, ale také při problémech dolních končetin spojených s dlouhotrvajícím sedavým zaměstnáním, nesprávným výběrem obuvi a sedavým způsobem života.

Podle kompetentních osob se situace rychle vrátí do normálu, pokud budete dodržovat pravidla:

  • procházejte se v pohodlné obuvi třikrát týdně po dobu 0,5-1 hodiny a donuťte se chodit každé dvě hodiny po dobu 10 minut, pro lepší krevní oběh;
  • během dne procvičujte kotníky jednou za čas, ohýbejte je a uvolňujte je 20-25krát, abyste zabránili stagnaci tekutin v nohách;
  • dělejte vodní aerobik nebo plavání, abyste se zbavili otoků pod vnějším tlakem vody.

Je snadné zapojit se do boje o krásné, štíhlé nohy, když víte, že v hlavním komplexu musíte strávit jen tři minuty denně, a to ještě vleže na posteli.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»