Jak zhubnout nohy a břicho za měsíc. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout nohy a břicho za měsíc

Spoluautoři: Laura Flinn. Laura Flynn je certifikovaná osobní trenérka Národní akademie sportovního lékařství (NASM), trenérka olympijského vzpírání a certifikovaná fitness výživová poradkyně s dodatečnou kvalifikací jako trenérka TRX. Provozuje svůj vlastní osobní tréninkový program v oblasti San Francisco Bay Area. Specializuje se na hubnutí, budování svalů, kardio a silový trénink.

Počet zdrojů použitých v tomto článku: 10. Jejich seznam najdete dole na stránce.

Počet zobrazení tohoto článku: 246 097.

Objektivně zhodnoťte situaci. Navzdory různým módním dietám a cvičením, které jsou zaměřeny na ztrátu břišního tuku, se nemůžete zbavit tuku pouze v jedné konkrétní oblasti. Pokud chcete ploché bříško, musíte snížit množství tuku v těle tím, že budete jíst nízkokalorickou stravu s vysokým obsahem živin a cvičit, abyste spálili kalorie. Možná se vám nepodaří dosáhnout vysněného plochého bříška za měsíc, ale můžete objevit nové zdravé návyky, které budou mít pozitivní vliv nejen na vaše bříško, ale i na zbytek vašeho těla.

část 1
Část 1 ze 3:

Zkontrolujte svůj jídelníček

Krok 1 Snižte příjem kalorií.

  • Obecně 0,5 kg obsahuje asi 3500 kalorií. Obecně to znamená, že byste museli spálit o 500 kalorií denně více, než zkonzumujete, abyste zhubli 0,5 kg za týden. Toto je rychlost hubnutí, která je považována za rozumnou a zdravou.
  • Když se snažíte snížit příjem kalorií, musíte si počítat kalorie a vybírat si nízkokalorická jídla s vysokou nutriční hodnotou. Například zelenina, ovoce, maso. Najděte si online tabulky, které uvádějí příklady, jak nahradit relativně jednoduchá jídla a snížit velikost porcí, abyste výrazně snížili příjem kalorií.
Zajímavé:  Jak zhubnout bez sportu jednou provždy.

Krok 2 Konzumujte více potravin obsahujících vlákninu.

  • Někteří lidé věří, že vláknina nadýmá žaludek, a tak radí těm, kteří chtějí ploché bříško, aby konzumovali méně vlákniny. Ve skutečnosti vláknina pomáhá zbavit se tukové tkáně, a proto se vaše břicho zdá méně nafouklé.
  • Vláknina navíc způsobuje pocit sytosti, což také pomáhá snížit denní příjem kalorií.

Krok 3 Dejte přednost chudým bílkovinným potravinám.

  • Vejce jsou bohatá na bílkoviny a mají nízký obsah sacharidů, což z nich dělá nízkokalorické potraviny. Můžete si je dát k snídani a začít den tím správným jídlem.
  • Navíc bylo prokázáno, že bílkoviny obsažené v mléčných výrobcích pomáhají podporovat sytost, což vám může pomoci jíst méně během dne. Dávejte přednost potravinám s nízkým obsahem tuku. [3] X Zdroj informací

Krok 4 Jezte polévky.

  • Studie ukazují, že konzumace misky nízkokalorické polévky před obědem nebo večeří snižuje celkový příjem kalorií během jídla o 20 %. Jde o to, že polévka vám zaplní žaludek, takže se cítíte sytí ještě předtím, než se dostanete k hlavnímu chodu. [4] X Zdroj informací
  • Polévka s nízkým obsahem kalorií, tuku a sodíku, se spoustou zeleniny, libovými bílkovinami a vlákninou poskytne nejvíce výhod. Pokud si kupujete hotovou polévku, určitě si přečtěte složení a obsah kalorií na etiketě.

Krok 5 Nevěřte mýtům o potravinách, které spalují tuky.

  • Existují však potraviny, které vám pomohou dosáhnout ploššího břicha tím, že odstraní nadýmání a zrychlí metabolismus. Patří sem například potraviny s vysokým obsahem vlákniny, potraviny bez sodíku a probiotika.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button