Jak zhubnout nohy za 2 týdny cvičení. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout nohy za 2 týdny cvičení

JAK zhubnout NA NOHÁCH: Udělejte to 3 minuty před spaním!

JAK zhubnout NA NOHÁCH: Udělejte to 3 minuty před spaním!

Autor Skvělý obrázek Doba čtení 4 min Zhlédnutí 175k. Zveřejněno 12 Aktualizováno 12

JAK zhubnout NA NOHÁCH: Udělejte to 3 minuty před spaním!
Krátký komplex, který vynalezl slavný americký trenér celebrit Tracy Anderson, umožňuje odstranit takzvané „tukové pasti“ na kolenou a bocích, které mají i štíhlí lidé.

Jednoduché cviky, díky kterým vaše nohy zhubnou

Jak říkají fitness trenéři, Hlavní věc v tréninku je pravidelnost! Ale buďme k sobě upřímní: cvičení, a dokonce ani každý den, není ta nejzábavnější věc. Pokud vás ale opravdu zajímá JAK HUBNOUT NA NOHÁCH, tak si přečtěte tento článek.

Je snazší zapojit se do boje o harmonii a požadovaný tvar, pokud víte, že cvičením musíte věnovat velmi málo času.

Krátký komplex, který vynalezl slavný americký trenér celebrit Tracy Anderson, umožňuje odstranit takzvané „tukové pasti“ na kolenou a boky , kterou mají i štíhlí lidé.

Propracujeme zadní, přední a vnitřní stranu stehen a zeštíhlíme krátkými cviky.

JAK HUBNOUT NA NOHÁCH. Jak cvičit, aby byly vaše nohy štíhlejší

JAK HUBNOUT NA NOHÁCH: udělejte to 3 minuty před spaním!1

1. Místo školení – postel.
2. Tréninkový čas – 3 minuty.
3. Začátek tréninku – ranní probuzení nebo příprava k večernímu spánku.
4. Pravidelnost – každý den.

Zajímavé:  Gel lak a lak na dlouhé nehty: nápady na design a fotografie.

1. Zpevněte přední stranu stehen

Pracuje a zeštíhluje: přední stehna, kolena, břicho.

JAK HUBNOUT NA NOHÁCH: udělejte to 3 minuty před spaním!2

Začáteční pozice – vleže na zádech, ruce podél těla. Zvedněte obě nohy do pravého úhlu, narovnejte kolena co nejvíce a protáhněte prsty u nohou. Střídavě se ohýbáme a vracíme nohy do výchozí polohy, přičemž nezapomínáme držet kolena u sebe a namáhat přední stranu stehen.

Opakování: pro každou nohu 10krát.
Kontrola správného provedení: vnitřní teplo v nohách.
Je důležité, aby se: ve výchozí poloze by měla být kolena co nejvíce narovnána.

Čtěte také: 7 věcí, které musíte každý den dělat pro ploché břicho

2. Zpevněte zadní stranu stehen

Pracuje a zeštíhluje: přední stehna, zadní stehna, kolena, abs.

JAK HUBNOUT NA NOHÁCH: udělejte to 3 minuty před spaním!3

Cvičení se skládá ze dvou částí

K první části: výchozí poloha – leh na zádech, nohy zvednuté, prsty co nejvíce přitažené k sobě. Držte kolena u sebe a pokrčte nohy jednu po druhé.

Je důležité, aby se: Ponožky by měly být neustále v poloze „směrem k vám“ a snažíme se patami dosáhnout na hýždě.
Opakování: 10krát pro každou nohu.
Druhá část: počáteční pozice – ležet na zádech nohy zvednuté a mírně pokrčené. Provádíme švihy oběma nohama, zvedáme hýždě z postele a namáháme horní končetiny.

Opakování: Pětkrát.
Kontrola správného provedení: pocit napětí ve svalech zadní strany stehna, mírné pálení.

3. Zpevněte vnitřní stranu stehen

Pracuje a zeštíhluje: celá horní část nohou, hýždě, břicho.

Výchozí pozice – vleže na zádech, obě nohy zvednuté. Překřižte nohy tak, aby pravá noha byla nahoře. Obě nohy jsou napjaté a tlačí na sebe.

Otočíme kolena od sebe a uděláme hru, poté se vrátíme do výchozí pozice.

Je důležité, aby se: Nohy jsou neustále v napětí a tlačí na sebe.

Zajímavé:  Jak zhubnout 3 kg za 10 dny.

Opakování: 10krát s pravou nohou nahoře a 10krát s levou nohou nahoře.

Kontrola správného provedení: pocit tlaku nohou, ovládání kolen.

Jedna z nepochybných výhod tohoto komplexu – je užitečný pro ty, kteří se potýkají s otoky nohou a křečovými žilami.

Jak se ale zbavit otoků, bolestí a únavy nohou, pokud nejsou spojeny s nemocemi, ale pouze s nesprávnou životosprávou? — sedavé zaměstnání, špatně zvolená obuv nebo nedostatečná fyzická aktivita?

Odborníci hovoří o 3 jednoduchých pravidlech:

Procházky. Ano, paradoxně čím více chodíte, tím méně vám nohy otékají a bolí. Hlavní stav – pohodlné boty.

JAK zhubnout NA NOHÁCH: Udělejte to 3 minuty před spaním!

Efektivní program – 30–60 minut chůze 3x týdně. Abyste rozproudili krev, donuťte se každé dvě hodiny 10 minut chodit.

Cvičení pro kotníky. Pamatujte si a během dne 20–30krát ohýbejte a narovnejte kotníky a přitáhněte palec k sobě a od sebe. Tato akce zlepšuje krevní oběh a neumožňuje zadržování přebytečné tekutiny.

Pokud děláte fitness – dejte přednost vodnímu aerobiku nebo plavání. „Bojový“ tlak vody pomůže tekutině, aby se nezdržovala v nohách.

Nyní víte, JAK zhubnout NA NOHÁCH, pokud to uděláte jednoduše cvičení , pak budou vaše nohy vypadat štíhlé a tónované.

Čtěte také: Zbavte se celulitidy. Cvičení na vnitřní stranu stehen

Důležité: Veškeré informace uvedené na webových stránkách Greatpicture jsou POUZE pro informaci a nenahrazují radu, diagnostiku nebo odbornou lékařskou péči. Pokud máte nějaké zdravotní problémy, okamžitě kontaktujte odborníka.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button