Jak zhubnout o jednu velikost za týden. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout o jednu velikost za týden

A pokud se nedotkneme zdravotního aspektu, pak můžete zhubnout o jednu velikost za týden s pomocí monodiety a pitného režimu.

Co je to monodieta? To je, když je celý jídelníček člověka založen na jednom nebo maximálně dvou produktech.

Například pohanka a kefír.

Pokud budete týden jíst výhradně pohanku bez soli a oleje a pít nízkotučný kefír, pak se za týden můžete zbavit jedné velikosti.

Stojí za zmínku, že tyto dva produkty lze jíst v omezeném množství, to znamená snížit příjem kalorií za den na minimum. A výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.

Existuje mnoho možností mono-diety. Ale stojí za to věnovat pozornost výhodám a nevýhodám této diety.

Plus je jasný.Ostrý úbytek hmotnosti a zmenšení velikosti.

Ale existuje několik nevýhod.

Za prvé je to velmi škodlivé pro zdraví, zejména pro gastrointestinální trakt.

Za druhé, ztracené kilogramy a velikosti se vrátí. Někdy i v přebytku.

Proto mono-diety nikomu nedoporučuji. Je lepší úplně přejít na správnou výživu a jíst vyváženou stravu.

5 cviků pro lenochy, které vám pomohou zhubnout o jednu velikost za pouhý měsíc

Dostávejte jeden z nejčtenějších článků e-mailem jednou denně. Připojte se k nám na Zen a VKontakte.

Předplatné
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Situace známá téměř každému: po několika měsících toxického vztahu s nezdravými potravinami je oblečení o jednu velikost příliš malé. Co mám dělat – dát výpověď a změnit celý šatník? Nespěchej! K předchozí velikosti se můžete bezpečně vrátit pomocí velmi jednoduchých statických cviků, které vás, když je budete dělat doma asi 7 minut za měsíc, vrátíte do předchozí velikosti.

Zajímavé:  Jak zhubnout 7 kg za měsíc recenze.

1. Boční ohyb ve stoje

Myslíte si, že je to snadné? Zkus to!

Myslíte si, že je to snadné? Zkus to!

Tento cvik se na ilustraci zdá neuvěřitelně snadný, ale pokud ho uděláte správně, okamžitě ucítíte ohromnou práci v bočních svalech. Doporučení pro implementaci jsou následující. V podstatě se cvičenec nenaklání, ale pohybuje pánví v opačném směru než je záklon. Pro naklonění doleva je nutné posunout pánev co nejvíce doprava a již nevyvíjet žádnou námahu na ostatní svaly těla. Je důležité být ve stejné rovině, pokud možno se dívat na strop. Pokud se na cvičícího podíváte ze strany, jeho tělo by mělo být co nejvíce ploché – není třeba se naklánět dopředu ani dozadu. Během provádění může být dýchání obtížné. Musíte dýchat ostře a hlučně ústy a odolat nutkání zastavit – v póze byste měli vydržet alespoň 30 sekund. Při správném provedení je toto cvičení silným spalovačem tuků.

2. Loketní pásek

Královna silového tréninku na hubnutí. / Foto: fitnavigator.ru

Královna silového tréninku na hubnutí. / Foto: fitnavigator.ru

Mnozí už vědí, že prkno je královnou silových cviků. Harmonicky zatěžuje téměř všechny svaly lidského těla. Existují různé techniky hubnutí založené pouze na jednom prkně. Nejoptimálnější doba pro provedení prkna je ráno. Pokud máte ve zvyku po probuzení pít pouze kávu, pak je hned po něm rozumné podržet plank asi minutu.

Důležité! Zlaté pravidlo: samotný název prkna znamená přímku. Pokud se na praktikujícího podíváte ze strany, pak od krku k patám by jeho tělo mělo být rovné. Pro úlevu byste neměli zvedat pánev. Je lepší to udělat za méně sekund, ale ve správné poloze.

3. Ohýbejte se vsedě s hlavou ke kolenu

Účinné cvičení pro hubnutí.

Účinné cvičení pro hubnutí.

Zajímavé:  Růžová a modrá manikúra: 82 nápadů na design nehtů s fotografiemi.

Musíte si sednout na podlahu, ohnout jednu nohu k tříslům a druhou přivést na stranu co nejdále. Poté musíte začít ohýbat nohu do strany. Cílem cvičení je nedotýkat se hlavou nohy. Jeho cílem je co nejvíce zatížit stranu nahoře. Musíte se podívat na strop zpod ruky. Náklon dokonce 4-5 centimetrů způsobí kolosální zatížení svalů na straně a stehně nohy, ke které se náklon provádí. Náklon musí být držen alespoň 30 sekund na každé noze. Měli byste ignorovat touhu přestat to dělat, aby se efekt hubnutí projevil co nejdříve.

4. Zjednodušená loď

Zjednodušená pozice lodi. / Foto: news.myseldon.com

Zjednodušená pozice lodi. / Foto: news.myseldon.com

Zjednodušená póza lodi znázorněná na obrázku vám může po týdnu pilného cvičení zpevnit žaludek. Nejlepší je provést jej v několika průchodech a mezi nimi odpočívat vleže. Například 6 sérií po 30 sekundách s 20 sekundovou pauzou mezi nimi. To je dostupné všem. I pro úplného začátečníka. Výsledkem je rychlý výskyt šestibalených břišních svalů, mínus jedna velikost za několik týdnů.

5. Vzhůru hledící póza psa

Pes obrácený vzhůru je jógová ásana. / Foto: pinterest.com

Pes obrácený vzhůru je jógová ásana. / Foto: pinterest.com

Tato univerzální, prastará jógová ásana vám pomůže zhubnout, zbavit se bolestí zad a zhubnout. Důležitým bodem je, že musíte otočit ramena dozadu. Pokud natáhnete ramena dopředu (jak se to stává, když se člověk příliš hrbí), účinnost cvičení klesá. V žádném případě neházejte hlavou dozadu.

Buďte zdraví v našich těžkých časech a přečtěte si materiál na Novate.Ru Jak neproměnit prospěch v jed, aneb 8 chyb v konzumaci zdravých potravin.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button