Jak zhubnout po porodu ve 36 letech fórum. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout po porodu ve 36 letech forum

Dobrý den, je mi 37 let, vážím 95 kg. Jsem kojící matka, nejmladšímu dítěti je 5,5 měsíce. Moc bych chtěla zhubnout, protože mě začínají bolet nohy a záda. Za prvé se mi nelíbí vzhled mého břicha, vypadám jako těhotná žena v osmém měsíci.Kila začala přibývat po porodu třetího dítěte.Prosím, řekněte mi, jakou dietu může dodržovat kojící matka a jaké cviky jsou nejúčinnější, jak se zbavit břicha.Předem díky.

Odpovídá Olga Ivanovna Petrochenko
odborník na výživu

Mario, v první řadě ti radím vyšetřit štítnou žlázu a také vyloučit cukrovku. S hubnutím je ale potřeba začít hned, na nic nečekat a neodkládat to na později. V první řadě omezte nezdravá jídla, smažená nahraďte vařenými a pečenými, vylučte mouku a sladkosti. Vaše strava při kojení by neměla být vyšší než 2500 kcal denně, navíc musíte dbát na to, abyste konzumovali potraviny s vysokým glykemickým indexem co nejméně. Všechny zásady racionální, vyvážené výživy fungují pro vás. Pijte dostatek vody, až 2,5 litru denně, to vám nejen pomůže zhubnout, ale také napomůže normální laktaci. Ale jíst tučná jídla pro zlepšení kvality mléka je špatné. Hubnutí není možné bez fyzické aktivity, v první fázi jsou nejúčinnější aerobní cvičení — chůze, běh, jízda na kole, plavání. Jak budete hubnout, přidejte posilovací cvičení. A ještě jedna mylná představa — není možné „odstranit“ jen jednu věc, například žaludek, potřebujete obecný, komplexní účinek na tělo. Pamatujte: jídlo + náklad. A žádný jiný způsob.

Zajímavé:  Jak můžete zhubnout pomocí jedlé sody.

Konzultace s výživovým poradcem na téma „Jak zhubnout po čtvrtém porodu“ je pouze informativní. Na základě výsledků obdržené konzultace se prosím poraďte s lékařem, včetně zjištění možných kontraindikací.

5 důvodů, proč je tak těžké zhubnout po porodu

Těhotenství a narození dítěte vystavuje ženské tělo takovému stresu, jaký ještě nezažilo. Nošení dítěte změní vaše tělo navždy. Ale s tolika lidmi, kteří vidí celebrity, jak se odrazí a ztratí všechnu váhu, kterou nabraly během pár týdnů po porodu a vypadají úžasně, se zdá, že všechny ženy by měly být schopny udělat totéž. A když se tak nestane, mnozí se začnou divit, proč je tak těžké zhubnout po porodu, když v lesku to vypadá tak snadno.

Všechna těla jsou jiná. Množství nabyté hmotnosti během těhotenství a rychlost, s jakou se hubne, se u všech žen liší. Média nám ale tvrdošíjně vnucují názor, že všechny mladé maminky by měly mít svou předchozí postavu pár měsíců či dokonce týdnů po porodu. Když přebytečná kila po tomto období zůstanou, mnozí jsou zklamaní a přemýšlí, co dělají špatně?
Pravdou je, že nedělají nic špatného. Právě fyzický tvar těla a životní styl novopečené maminky s nejdůležitější prací na Zemi, péčí o miminko, určuje, jak rychle dojde k hubnutí. Někomu to půjde rychle, někomu to bude trvat déle. A tady jsou důvody.

Rakovina tlustého střeva: příznaky, onkotesty, léčba, prevence

Málo osobního času

Málo osobního času

Před narozením dítěte měla žena dostatek času na přípravu jídel, cvičení podle plánu a relaxaci, kdykoli se jí zachtělo. Ale když osobní čas téměř úplně chybí a dokonce musíte jíst na útěku, není snadné dodržet plán na hubnutí.

Zajímavé:  Neonové barvivo na vlasy: 19 fotografických nápadů pro barevné barvení vlasů.

Když se narodí děti, ženy nejčastěji nemají dostatek času na to, aby seriózně trénovaly nebo připravovaly komplexní jídla naplněná správnými a nízkokalorickými přísadami. Z tohoto důvodu se může proces hubnutí zpomalit. To, že se zpomaluje, však neznamená, že se zastavilo.

Chvíli trvá, než uvidíte pokrok ve cvičení a hubnutí. co se dá dělat? Cvičte – jen abyste se cítili lépe, trochu si zacvičte, najděte si jednoduchý recept na jídlo, které vašemu tělu pomůže cítit se zdravě, například z našeho seznamu nejzdravějších snídaní.

Jakmile si miminko zvykne na rutinu, bude pro vás snazší začít hubnout. Ale do té doby buďte hrdí na úspěch, kterého jste dosáhli. Časem se tyto drobné snahy vyplatí a výsledky budou viditelné.

A abyste měli pocit, že stále směřujete ke svému cíli, zvažte výsledky studie vědců z Michiganu. Zjistili, že mladé maminky, které se dívaly méně než 2 hodiny denně na televizi, chodily půl hodiny denně a ve stravě omezovaly trans-tuky, vážily rok po porodu o 5 kilogramů méně než ty, které taková pravidla nedodržovaly.

Nedostatek spánku

Jedna z nejjednodušších a zároveň obtížných věcí, které může novopečená maminka po porodu udělat, aby zhubla, je dostatek spánku. Nedostatek spánku prokazatelně narušuje hubnutí nadbytečných kilogramů, a dokonce přispívá k jejich hromadění: tvorba hormonu hladu není včas potlačena a tělo se snaží energetický deficit dohnat.

Mnoho čerstvých matek nemá dostatek spánku po celé měsíce. Ale když to konečně přestane, hubnutí začne samo.

Podle výzkumu amerických vědců mají ti, kdo spí méně než sedm hodin denně, reálnou možnost přibrat na váze. A protože jen velmi málo novopečených matek spí sedm a více hodin v noci, je potřeba tento spánek během dne někde „dostat“.

Zajímavé:  Topy v korzetovém stylu jsou pro léto 2024 nutností: bylo vybráno 10 nejlepších modelů.

Takže i když byste mohli být v pokušení uklízet dům, prát prádlo, platit účty atd. během spánku vašeho dítěte, měli byste tento čas využít k tomu, abyste si zdřímli. Buďte ke svému tělu laskaví a dejte mu čas na zotavení a odpočinek, který potřebuje. Když tato fáze skončí, může začít shazovat přebytečná kila.

Je to legrace!

Nadváhy si všímají nejen mladé maminky: vědci dokázali, že i mladí otcové po narození dítěte v rodině zvyšují svou tělesnou hmotnost.

Nedostatečný příjem vody

Nastávajícím matkám bylo doporučeno, aby během těhotenství vypily alespoň osm sklenic vody denně. Tento zvyk však po narození dítěte nejčastěji vymizí v důsledku toho, že matka je pohlcena potřebami miminka, zapomíná na sebe, nebo prostě nechce každý den pít tolik vody. Ale protože tuto vodu nepijete, vaše tělo nefunguje tak, jak by mělo, a v důsledku toho se vaše hubnutí může zastavit.

Voda sama o sobě sice nepodporuje hubnutí, ale potlačuje chuť k jídlu a nutí tělo pracovat co nejefektivněji, včetně spalování tuků.

Potřeba obnovit předchozí úrovně vytrvalosti

I když jste v těhotenství sportovala nebo sportovala, rozhodně to nebylo na stejné úrovni jako před početím – lékaři doporučují zdržet se vážného cvičení. Během devíti měsíců se tak snižuje odolnost svalové tkáně a dýchacího systému a při návratu ke cvičení po porodu se nespálí tolik kalorií. To znamená, že váha bude ubývat pomaleji.

Podle výzkumu vědců z University of Florida může návrat na předchozí úroveň vytrvalosti trvat téměř 16 týdnů a ženám, které rodily císařským řezem, to trvá déle kvůli omezenému stresu spojenému s pooperačním stehem.

Proto si v počáteční fázi dejte ne hubnutí, ale zvýšení vytrvalosti. Nepřehánějte to v prvních měsících po těhotenství, protože tělo se stále zotavuje a může trpět, pokud příliš rychle začnete cvičit. V tomto článku vám prozradíme, jaké cviky můžete začít dělat po porodu.

Zajímavé:  Make-up pro problémovou pleť: jak úplně skrýt akné.

Poporodní hormonální změny probíhají víceméně stejně u všech zdravých matek bez ohledu na typ porodu. Pokud však kojíte, připravte se na to, že tělo se bude s nadváhou loučit ještě neraději: tomu zabrání laktační hormony. A to je správné: vždyť tělo potřebuje nakrmit celého malého človíčka!

Berte to tedy jako seriózní práci a nečekejte dramatické výsledky alespoň v prvních šesti měsících kojení.

Málo trpělivosti

Málo trpělivosti

Jedním z hlavních důvodů, proč je těžké po porodu zhubnout, je to, že ženy prostě nejsou dostatečně trpělivé.

V průměru dochází k úbytku hmotnosti po porodu 500 gramů za měsíc a nadváha zmizí až po roce. Někteří odborníci však s tak nízkou rychlostí nesouhlasí. Je to proto, že ženy jsou jiné.

Je důležité si uvědomit, že tyto kilogramy se neobjevily přes noc. A nabírali se právě proto, aby tělo zvládlo porod a následně kojení (i když jste kojení neplánovala, tělo mělo svůj program přípravy). Takže tato váha za měsíc nezmizí. Chcete-li zhubnout, musíte zůstat konzistentní, zaměřit se na své zdraví a nenechat číslo na váze ovlivnit vaši náladu a spokojenost s výsledky.

Buďte tedy k sobě trpěliví a laskaví. Dobrá nálada navíc ovlivňuje i ztrátu nadbytečných kilogramů, už jen proto, že nedovolí, aby smutek „sežral“. Pamatujte, že vaše tělo udělalo úžasnou věc, když nosilo vaše dítě. Nesnažte se to přinutit ke změně příliš rychle, protože hubnutí je maraton, ne sprint.

A abyste se snadněji dostali na správnou cestu ke své předchozí postavě, přečtěte si článek „Jak zhubnout po porodu: nedělejte tyto chyby!“

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»