Jak zhubnout, pokud nemáte peníze na posilovnu. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout, když nemáte peníze na posilovnu

Nejúspěšnější člověk je ten, kdo má štíhlé a vysportované tělo a kdo věnuje hodně času tréninku a správnému stravování. Média a fitness průmysl pracují na udržení této image a hubnutí. Ne každý má ale 3 hodiny navíc na posilovnu.

Kdo přemýšlí o hubnutí a proč?

Obecně se uznává, že ženy se více zabývají otázkou hubnutí a vlastního vzhledu. Posilovnu však poměrně často navštěvují i ​​muži. Muži sice častěji cvičí, aby nabírali svaly, ale začínají si hlídat i váhu. Zvláště pokud nadváha představuje zdravotní hrozbu.

Bohužel děti a dospívající pociťují stejné problémy jako dospělí – sedavý způsob života, špatné stravování, stres související se školou. Proto není divu, že problém hubnutí je aktuální i pro ně. Metabolismus dětí a dospívajících je sice rychlejší než u dospělých, ale i v této věkové kategorii roste počet lidí trpících nadváhou.

Lidé se snaží zhubnout ve dvou případech – když chtějí vypadat štíhle a krásně a když nadváha začíná vážně ohrožovat jejich zdraví. Veřejné osobnosti – herci, zpěváci, politici neustále přemýšlejí o udržení své image a vzhledu na patřičné úrovni. Aby se starali o své tělo, dodržují diety a chodí do posilovny.

Zajímavé:  10 možností pozdní večeře, které vám pomohou zhubnout.

Rakovina tlustého střeva: příznaky, onkotesty, léčba, prevence

Fitness doma i v posilovně

Fitness doma i v posilovně

Dnes je téměř v každém městě velké množství fitness center. Mnoho lidí volí skupinové kurzy, protože poskytují disciplínu a povzbuzují k pravidelné účasti. Nejlepší je dodržovat individuální program sestavený zkušeným trenérem.

Instruktor vybírá nejen sestavu cviků, ale i výživový plán. Aby bylo hubnutí účinné, musíte jíst správně, vyhýbat se rychlému občerstvení, sladkým a tučným jídlům a syceným nápojům. Fitness je celá řada aktivit zaměřených na hubnutí a rozvoj postavy.

Pokud nemáte čas na návštěvu posilovny a správného prostředí, můžete cvičit doma. To nevyžaduje velké množství vybavení. Možná budete potřebovat podložku a činky. Dobrým řešením by byl i rotoped nebo běžecký pás instalovaný přímo v bytě. Nejdůležitější je pohodlné oblečení a obuv a motivace ke cvičení.

Značnou nevýhodou domácích úkolů může být spousta rozptýlení – telefonáty, žádosti rodinných příslušníků. Nejlepší je proto začít cvičit v posilovně pod vedením trenéra, vyvinout si vlastní tréninkové tempo a poté cvičit doma.

Úspěšné hubnutí je možné, pokud máte ten nejdůležitější faktor – pravidelnost cvičení. Zaplacené peníze za předplatné nebo jednorázovou návštěvu posilovny vás samozřejmě motivují k neustálému cvičení. Stimulačním faktorem při domácím cvičení může být velká touha zhubnout.

Jak zhubnout pomocí jednoduchých cvičení a správné výživy

Jak zhubnout pomocí jednoduchých cvičení a správné výživy

Životní tempo moderních lidí je mnohem rychlejší než u generace jejich rodičů a prarodičů. Často člověk tráví většinu času v práci a volného času má jen 45 minut. Pokud je tam rodina a děti, toto číslo má tendenci k nule.

Nedostatek času vede k hlavním „nepřátelům“ štíhlé postavy – rychlému a nezdravému stravování a nedostatku spánku. Pokud člověk nemá dostatek spánku, vede to k potřebě získávat více energie a nejčastěji ji přijímá ze sladkých jídel nebo rychlého občerstvení.

Zajímavé:  Jak zhubnout bez diety od Eleny Kalen.

Návštěva posilovny vyžaduje určitou pravidelnost a spoustu volného času. Lidé často odmítají vyvinout jakékoli úsilí ke snížení nadváhy a vysvětlují, že „na sport stejně není čas“. Teprve když nadváha začne představovat vážnou hrozbu pro zdraví, začnou držet dietu a cvičit.

Co dělat pro hubnutí, když vám chybí volný čas:

  • Musíte pít dostatek vody denně. Nedostatek vody zpomaluje metabolické procesy v těle, což přispívá k nárůstu hmotnosti. Proto je nutné vypít od 1,5 do 2,5 litru vody denně. Kromě toho vám voda pomůže vyhnout se přejídání;
  • Vyhněte se chození do restaurací rychlého občerstvení a noste si doma vařené jídlo. Není nutné vařit složitá jídla – dnes existuje velké množství chutných a zdravých receptů. Ideální volbou pro hlavní chod by bylo libové maso, ryby nebo mléčné výrobky a pro občerstvení – ovoce a zelenina;
  • Pro udržení požadované úrovně fyzické aktivity není vůbec nutné trávit 3 hodiny v posilovně. Můžete také provádět malé gymnastické komplexy ráno nebo večer po dobu 10-15 minut. Shyby a dřepy pomáhají nejlépe vydat energii;
  • Měli byste zkrátit čas sledováním televize a procházením internetu. Když si spočítáte čas strávený nad tím, lidé budou nemile překvapeni. Mohlo by být dobře vynaloženo na fyzickou aktivitu;
  • pohybujte se při sledování televize – dělejte kliky, dřepy nebo cvičení s činkami;
  • Pokud je to možné, odmítněte používat výtah a nahraďte jej chozením nahoru a dolů po schodech. To může být užitečné pro ty, kteří nebydlí výše než v 9. patře;
  • více chodit. Ne každý se do práce dostane pěšky. Zkuste však vystoupit z MHD o 2 zastávky dříve a jen se projít.

Fyzická aktivita by se měla stát stejně zdravým zvykem jako ranní mytí obličeje a čištění zubů. Pokud si člověk při sledování pořadů zvykne dělat dřepy, pak kila navíc postupně odejdou a svaly zesílí.

Zajímavé:  Jak dlouho trvá zhubnout 10 kg.

Dodržováním zásad správné výživy můžete shodit přebytečná kila. Chcete-li to provést, měli byste ze své stravy vyloučit smažené, solené, uzené potraviny a nahradit je pečenými nebo dušenými. Na svačiny používejte raději zeleninu a ovoce než bonbóny a pečivo.

Efektivní a výrazné hubnutí je možné i při malé fyzické aktivitě a zdravé stravě. K tomu je potřeba využít každou příležitost a opustit pasivní odpočinek ve prospěch aktivního odpočinku – chůze, chůze nebo běhu.

Jak se udržet ve formě, když nemáte peníze na posilovnu: odborníci na výživu odhalili svá tajemství

Mnozí rychle najdou omluvu pro nadváhu tím, že řeknou, že člověk nemá dost peněz na zaplacení služeb osobního trenéra a zakoupení členství v posilovně. Ale ve skutečnosti se bez toho obejdete. Cvičební stroje s kompetentním instruktorem vám samozřejmě pomohou dostat se do formy během několika měsíců, ale pokud si přejete, můžete se ve formě udržet i jinými metodami.

Jak zhubnout, když nemáte peníze na posilovnu

Jděte nakupovat bez manžela

Někteří věří, že muž je povinen nosit těžké tašky a tašky, ale někdy může být od této povinnosti osvobozen. Pokud začnete nosit nákupy po obchodě, stane se z toho vynikající pohybová aktivita.

Pamatujte však, že musíte začít v malém, takže se nepřetěžujte.

věcí

Projděte pár zastávek

Můžete si naplánovat návštěvu přítele nebo pracovní cestu, abyste měli čas na procházku v rychlém tempu. Odborníci se shodují, že takové cvičení dobře spaluje kalorie.

Krok od tradiční kuchyně

I když si ceníte receptů svých matek a babiček, musíte analyzovat jejich obsah kalorií. Příliš těžké a tučné jídlo se okamžitě ukládá v problémových partiích. Vybírejte proto recepty založené na správné výživě.

Zajímavé:  Co jíst, jak zhubnout pro ženu s první skupinou.

Milujte schody

Málokdo ví, že pravidelné schodiště poskytuje vynikající trénink pro svaly. Snažte se proto během dne projít co nejvíce schodišť.

Pijte vodu a čaj

Tyto jednoduché a cenově dostupné nápoje se specializují na aktivaci metabolismu a odstranění toxinů z těla. Voda musí být filtrována. Každý čaj se vyplatí pít. Hlavním úkolem není „zatěžovat“ cukrem, medem a marmeládou.

Čistěte často

Málokdo ví, že dobrý úklid vám může pomoci spálit několik stovek kalorií. Udržujte proto svůj dům v čistotě pro maximální přínos pro vaši postavu.

Autor: Marina Michalapová Editor internetových zdrojů
Související novinky:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button