Jak zhubnout pro 11leté dítě cvičí za 5 minut. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout pro 11leté dítě cvičí za 5 minut

Dětská gymnastika a cvičení v dopoledních hodinách jsou účinným způsobem boje proti obezitě u dítěte, vhodné pro chlapce i dívky. Děti, které vedou sedavý způsob života a nenavštěvují sportovní kroužky, trpí nadváhou a pohybovou inaktivitou. Tohoto častého problému se můžete zbavit, pokud začnete svědomitě cvičit cvičení – dělat gymnastiku, jejíž cviky jsou vhodné pro domácí cvičení.

gymnastika pro hubnutí pro děti

Jak organizovat kurzy?

Děti reagují tvrdě na požadavky a jsou pohoršeny narážkami na nadváhu, ale pomocí malých triků je lze přivést k tělesné výchově. Dítě, které je zapálené pro sport, bude ochotně a dychtivě provádět všechna cvičení, osvědčit se ve třídách a dosáhnout výsledků. Rodičovský příklad slouží dětem jako motivace a impuls k akci. Pokud se v rodině o sportu mluví a hraje je, dítě, sledující aktivní rodiče, postupně získává sportovní návyky.

Chcete-li s dítětem začít pravidelně cvičit, budete muset změnit životní styl své rodiny.

Dejte svému dítěti nějaký čas, aby pozorovalo trénink, a pak ho jemně zapojte do procesu. Během vyučování projevujte dítěti pozornost a péči, povzbuzujte ho a nepřehánějte to s trenérskou přísností. Je také zakázáno dítě přetěžovat, zejména v prvních fázích.

Začněte s cvičením ráno, gymnastika střední obtížnosti pro chlapce a dívky od 10 let trvá od 20 minut do hodiny.

Zajímavé:  Tento beauty hack se suchým šamponem se zdá bláznivý, ale opravdu funguje - mrkněte na to!

Cíle cvičení pro hubnutí:

  1. Obnovení normální úrovně fyzické aktivity;
  2. Spalování kalorií;
  3. Stanovení rovnováhy mezi spotřebou energie a spotřebou energie.

jak organizovat dětskou gymnastiku

  • Doporučujeme číst o gymnastice doma

Jaké druhy gymnastiky jsou pro děti vhodné?

Chcete-li naučit dítě vést aktivní životní styl, stačí si vybrat sport, který vyžaduje mobilitu: fotbal, plavání, badminton, kolečkové brusle a bruslení. Ale pro hubnutí u dětí je ideální gymnastika zaměřená na využití všech svalových skupin. Dětem do 14 let se nedoporučuje navštěvovat tělocvičny a profesionální sportovní kluby, protože tyto aktivity nadměrně zatěžují dětský organismus. Pravidelná gymnastika proto podporuje efektivní hubnutí a připravuje dítě na další aktivity.

Jednoduchá cvičení lze provádět bez trenéra a doma.

Na gymnastiku si můžete kdykoli vyhradit čas a zvolit intenzitu. Jedním z nejjednodušších typů gymnastiky pro hubnutí je každodenní cvičení. Ráno zvyšuje tonus těla a během dne zlepšuje pohodu. Aby gymnastika přinášela potěšení a výsledky, měli byste dodržovat jasná pravidla:

  1. Pravidelnost a postupný trénink je nejjistější cestou k úspěchu. Pouze každodenní cvičení vám pomůže zhubnout;
  2. Mírná fyzická aktivita, která stimuluje výdej energie;
  3. Krátké přestávky mezi cvičeními, rychlé tempo lekcí;
  4. Trénink probíhá hodinu a půl po jídle a před jídlem;
  5. Dbejte na kardio trénink, nepřetěžujte dítě silovými cviky. Kardio cvičení vám umožní udržet tepovou frekvenci v zóně spalování tuků;
  6. Dobře promyšlená sestava cviků, která zahrnuje různé svalové skupiny.

Sada cvičení

Pro usnadnění praxe a řízení času je soubor cvičení pro chlapce a dívky jakéhokoli věku rozdělen do tří fází:

  1. zahřátí svalů;
  2. kardio trénink;
  3. cvičení pro nohy a ruce.

Zahřejte se

Před prováděním cvičení proveďte zahřátí — položte nohy dítěte na šířku ramen, přitiskněte ruce k tělu a narovnejte záda. Počet opakování každého cviku je 5 až 10krát.

  1. Dechová cvičení. Při nádechu protáhněte celé tělo za zvednutýma rukama. Při výdechu se vraťte do výchozí polohy a uvolněte se;
  2. Zahřívání krku. Při hlasitém počítání zakloňte hlavu;
  3. Torzo Při nádechu se ohněte doprava za nataženou levou paží, pravou ruku držte za zády. Po dokončení cvičení v jednom směru jej opakujte v druhém;
  4. Dolphin S nádechem narovnejte ramena a spojte lopatky, s výdechem spojte ruce před sebou. Natáhněte ruce dopředu a poté je přitiskněte k tělu;
  5. Trakce. Umístěte prsty do zámku, natáhněte dlaně nahoru, prohněte záda a natáhněte trup. Opakujte cvičení, ohýbejte se do stran.
Zajímavé:  Ká se, že vlasy po ostříhání rostou rychleji? Zjistit pravdu!

cvičení pro děti

Kardio trénink pro hubnutí

  1. Lehké běhání na místě ve stoje;
  2. Běh v polovičním dřepu;
  3. Skákání s tleskajícíma rukama nad hlavou;
  4. Skákání do stran nebo poskakování kroků.

Cvičení na nohy, stehna a hýždě

  1. Výpady. Postavte se rovně, držte nohy u sebe. Udělejte široký krok vpřed, držte záda rovná. Pokrčte kolena, mírně ohněte záda a přesuňte těžiště na přední nohu. Udržujte pravý úhel mezi kyčlí a chodidlem a dřepněte si na přední nohu. Při skákání vyměňte nohy. Při provádění cviku mějte ruce v pase, ujistěte se, že máte rovná záda a vtažené břicho;
  2. Houpejte nohama. Položte chodidla na šířku ramen a natáhněte ruce před sebe na úroveň hrudníku. Zvedněte nohu směrem k opačné ruce. Natáhněte palec směrem k dlani;
  3. Zvedání pánve z lehu. Vleže na zádech držte ruce v bok a pokrčte kolena. Zvedněte pánev z podlahy, vydržte několik sekund a spusťte záda dolů.

gymnastika pro děti

Cvičení paží

  1. Nástěnné kliky. Postavte se před zeď ve vzdálenosti jednoho kroku, dlaně položte na zeď v úrovni hrudníku a mírně širší než je šířka ramen. Postavte se na špičky, zatáhněte břicho a přeneste váhu těla na ruce. Ohněte lokty do pravého úhlu, přibližte tělo ke zdi, ale nedotýkejte se jí hrudníkem;
  2. Rotace ramen. Ruce jsou na ramenou. Dělejte krouživé pohyby rameny, nejprve ve směru hodinových ručiček, poté proti směru hodinových ručiček. Trhne rukou. Zatněte ruce v pěst a střídavě zvedněte paže nahoru s ostrými pohyby. Záda by se měla s každým trhnutím narovnat.

TYTO ČLÁNKY VÁM POMOHOU HUBNOUT

Vaše názory, komentáře, dotazy

Přidat komentář Zrušit odpověď na komentář

Chcete -li přidat komentář, musíte být přihlášeni.

Cvičení na hubnutí pro děti

Ověřeno fakty

Veškerý obsah Web2Health je kontrolován lékařskými odborníky, aby bylo zajištěno, že je co nejpřesnější a nejvěcnější.

Zajímavé:  Nejletnější verze účesu ve stylu „tichého luxusu“ - vhodná na svatbu i na pláž.

Máme přísné pokyny pro získávání zdrojů a citujeme pouze renomované webové stránky, akademické výzkumné ústavy a tam, kde je to možné, osvědčený lékařský výzkum. Všimněte si, že čísla v závorkách ([1], [2] atd.) jsou klikací odkazy na takové studie.

Pokud se domníváte, že některý z našich obsahů je nepřesný, zastaralý nebo jinak pochybný, vyberte jej a stiskněte Ctrl + Enter.

Efektivní cvičení pro hubnutí u dětí jsou plavání, kluziště, kluziště, fotbal, badminton.

Obecně všechny ty sporty, kde je potřeba se aktivně hýbat. Pro provádění cviků na hubnutí nejsou pro děti žádná zvláštní omezení. Kromě velmi mladých. Jediné, co chceme poznamenat, je, že lékaři nedoporučují, aby dítě navštěvovalo tělocvičnu do 14 let. Dochází k intenzivnímu růstu a tvorbě kostry. A dokonce ani po 14 letech nemůžete při cvičení brát těžká břemena. Nejlepší je najmout si trenéra, probrat s ním budoucí hodiny a ujistit se, že si trenér a dítě vypěstují vzájemné sympatie. Pak se vaše dítě s nadváhou bude snažit studovat. A budete ho všemožně povzbuzovat a podporovat. Připravte si dietní pokrmy chutné. Chvála za úspěch. Nebo možná nakonec začnete studovat společně.

Je smutné si to uvědomit, ale moderní děti to velmi milují. sedět. Sedí v autech, zatímco je máma nebo táta vezou k dalšímu učiteli, mají pět nebo šest hodin ve škole a zase sedí doma a dělají úkoly. Poslušné děti, dobře se učí. To vše je ale smutné — obvykle do 12 let má dítě po takovém sezení problémy jak se zády, tak s nadváhou. Pokud je tedy problém: doučovatel nebo sportovní oddíl, buďte dobrými rodiči a vyberte si sportovní oddíl. Hrozná je vznikající obezita u dětí — jde především o viscerální tuk kolem pasu, kdy do 11-15 let je skutečná obezita vnitřních orgánů. Mějte na paměti, že děti jsou kruté. Jednoduše šikanují své vrstevníky s nadváhou, vtipkují o váze a tloušťce s rozumem i bez něj. Děti se cítí ponížené, v kolektivu se často stávají vyvrheli (pokud nemají dostatečně silnou povahu) a začínají prosit a „kupovat si“ přátelství a pozornost svých vrstevníků. Nabízíme tedy pomoc dítěti, které se kvůli objemu cítí mimo. Nejprve je nutné vyloučit zdravotní příčiny a provést vyšetření. Pokud vaše dítě hodně jí a je sedavé, budete muset zasáhnout. U dospívajících chlapců způsobuje přebytečný tuk určitý druh hormonálních změn, když nabírají tuk ženského typu – v bocích a hýždích. To je skutečný problém. Teenageři jsou již velmi zranitelní, když si začnou uvědomovat všechna úskalí a nebezpečí života, jakýkoli problém se jim zdá nesnesitelný. Upozorňujeme, že dítě se může jednoduše stydět chodit do oddílu a tělocvičny. A zátěže tam jsou určeny pro děti, řekněme, zdravé a sportovní

Zajímavé:  Dný šťastný konec: příběh skutečné Angeliky - markýze andělů.

Přineste svůj smysl pro humor a statečnost. A společně s dítětem změňte svůj životní styl. V první řadě by rodina měla přejít na lehkou dietní stravu jako celek. I když je někdo zvyklý na neustálé klobásové chlebíčky a pizzu. Osvojte si zdravý návyk aktivního odpočinku. Naplánujte si víkendové výlety do bazénu s celou rodinou. Nefunguje to — řekněme v sobotu matka chodí plavat s dítětem a v neděli jde otec. Maminka se může přihlásit na večerní fitness lekce a vzít s sebou dceru, pokud to klubový řád dovolí. Pokud ne a není možné opustit dům, budete se muset učit doma.

důvěryhodný zdroj

Efektivní cvičení na hubnutí pro děti

Pravidelné cvičení bude účinné. Zkuste si pro začátek najít jednoduchý 15-20minutový soubor cviků a udělejte to se svým dítětem. Nebo se odvažte a kupte si rotoped nebo běžecký pás. Bude to skutečná investice do vašeho zdraví. Běh 20-30 minut každý den je prospěšný pro každého. Posiluje se srdeční sval, normalizuje se krevní tlak a při běhu pracují všechny svaly nohou, hýždí, paží, trupu a břicha. Účinné bude i dodržování jednoduchých pravidel – jezte v malých porcích, pijte vodu před jídlem (nejlépe půl hodiny), buďte zdrženliví a nejezte hodně sladkostí, nejezte hodně pečiva. Radíme strečinku věnovat dostatečnou pozornost.

důvěryhodný zdroj

Sada cviků na hubnutí pro děti

Jako vždy je potřeba začít rozcvičkou. Vysvětlete svému dítěti, co je to rozcvička, proč potřebujete dostat svou tepovou frekvenci na úroveň „zóny spalování tuků“ a proč je bezpečnější cvičit se zahřátými svaly. Nejprve otočte hlavu, protáhněte ramena a paže, poté můžete provést tradiční rotaci těla – nejprve jedním směrem, poté druhým. Je třeba mírně natáhnout nohy, skákat, mávat rukama jako větrný mlýn, naklánět se na stranu s rukou klouzající po těle. Nejlepší je zahřát se na rytmickou hudbu a běhat na místě. Dále nezapomeňte projít několik kruhů po místnosti a zvedněte nohy vysoko. Pozvěte své dítě, aby si hrálo na boxera – intenzivně trefujte neviditelný cíl ve vzduchu pomocí obratů těla. Pak ať zkusí zasáhnout stejný cíl nohama – deset švihů levou, deset pravou.

Zajímavé:  Jak funguje snadný způsob, jak zhubnout po přečtení.

Komplex začněte po zahřátí dřepy. Začátečníci se mohou držet židle a provádět zpočátku velmi malý počet opakování. Dobrým cvikem jsou dřepy na stěně. Rozvíjí držení těla a zapojuje hýžďové a stehenní svaly. Jednoduše posouváte nahoru a dolů po stěně a přitisknete k ní zadní část hlavy, ramena a hýždě. Zvyšte počet opakování na 15-20. A počet přístupů je až tři.

Ukažte svému dítěti, jak se dělá prkno. Nechte ho opřít se rukama o podlahu a vy ho podepřete, aby dítě pochopilo, že záda by měla mít rovná.

Efektivní jsou švihy nohou. Můžete kývat nohama dopředu. Do stran a dozadu. Chcete-li se rozhoupat do stran, musíte stát poblíž židle, držet se za její záda, dát jednu nohu za špičku druhé a udělat pomalý švih. Vysvětlete svému dítěti, že noha by měla být rovná. Udělejte deset švihů každou nohou. Na stejné židli se můžete houpat zpět.

Pro paže můžete navrhnout provádění kliků z podlahy. Ať to alespoň jednou zkusí.

Pro vaše břišní svaly můžete vyzkoušet cvičení s míčem. Dítě leží na podlaze, míček je stisknutý mezi chodidly. Poté dítě zvedne nohy a zvedne míč rukama, narovná se a drží míč za hlavou. Poté přihraje míč zpět na nohy.

V sedě na podlaze by se dítě mělo otočit a dotknout se podlahy za zády — boční zákruty.

Dítě bude ležet na břiše. Vyzvěte ho, aby zvedl obě natažené paže, jde o cvik na záda. Nechte ho střídavě zvedat opačnou ruku a nohu. Pak ať se pokusí zvednout nohy a držet je na váze po dobu 30 sekund.

Rozdělte cvičení do tří různých 20minutových cyklů. Dvacet minut pravidelného svědomitého cvičení denně stačí k tomu, aby vaše dítě ztuhlo a stalo se sportovnějším. Možná po měsíci větších domácích úkolů bude dítě připraveno na zápis do sportovního oddílu nebo speciálních kroužků pro děti ve fitness klubu.

Zajímavé:  Je vůbec krize? Kolik ruských žen je připraveno mít děti v blízké budoucnosti.

důvěryhodný zdroj

Cvičení na hubnutí pro děti doma

S dítětem musíte zvolit strategii. Buď každé ráno cvičí 15-20 minut, nebo třikrát týdně věnuje 40 minut domácímu cvičení. Vysvětlete, že cvičení na hubnutí doma je stejně účinné, pokud svou tvrdohlavost uplatníte ve správném bodě. Zároveň se dohodněte, že pokud vaše dítě neumí odmítnout „nezdravé“ jídlo, pak mu Pepsi, brambůrky, oříšky, housky – a cokoli jiného, ​​co má rádo, dopřejte jen v neděli. Hádejte se s dítětem, rozveselujte ho a povzbuzujte. Proměňte nudnou gymnastiku ve vzrušující aktivitu, je to možné. Pokud například silně protestuje, můžete souhlasit takto: „Nemám rád úklid a ty nemáš rád gymnastiku. Slibuji ti, že zatímco budeš dvacet minut odfukovat, během této doby umyju podlahy v celém bytě. Tak budeme užiteční a překonáme sami sebe.“

Každá lekce by měla začínat lehkou rozcvičkou. Poraďte svému dítěti, aby si dny rozdělilo – jeden den pracuje na nožičkách a zadečku, další den na zádech a břiše, třetí den na pažích. Společně vyberte proveditelné komplexy. Samozřejmě je lepší, když se jedná o video soubory. Ale můžete se jen učit hudbě.

Přibližný algoritmus je následující: zahřátí — dřepy — výpady — švihy — kliky — práce s malými činkami — tlak — ochlazení.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»