Jak zhubnout s kefírem a cukrem. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout s kefírem a cukrem

Recept na kefír s cukrem. Kalorie, chemické složení a nutriční hodnota.

Recept si můžete vytvořit s přihlédnutím ke ztrátě vitamínů a minerálů pomocí kalkulačky receptů v aplikaci Moje zdravá strava.

Chemické složení a nutriční analýza

Výživa a chemické složení “Kefír s cukrem”.

V tabulce je uveden obsah živin (kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů, vitamínů a minerálních látek) na 100 gramů jedlé části.

Živina Číslo Norma** % normy ve 100 g % normy ve 100 kcal 100% normální
Kalorická hodnota 86.9 kcal 1684 kcal 5.2% 6% 1938 g
Proteiny 2.6 g 76 g 3.4% 3.9% 2923 g
Tuky 2.3 g 56 g 4.1% 4.7% 2435 g
Sacharidy 13.4 g 219 g 6.1% 7% 1634 g
Voda 80.3 g 2273 g 3.5% 4% 2831 g
Organické kyseliny 0.8 g ~
Ash 0.6 g ~
Vitamíny
Vitamín A, RE 19.8 μg 900 μg 2.2% 2.5% 4545 g
Retinol 0.018 mg ~
beta karoten 0.009 mg 5 mg 0.2% 0.2% 55556 g
Vitamín B1, thiamin 0.036 mg 1.5 mg 2.4% 2.8% 4167 g
Vitamín B2, riboflavin 0.153 mg 1.8 mg 8.5% 9.8% 1176 g
Vitamín B4, cholin 38.78 mg 500 mg 7.8% 9% 1289 g
Vitamin B5, pantotenik 0.289 mg 5 mg 5.8% 6.7% 1730 g
Vitamín B6, pyridoxin 0.054 mg 2 mg 2.7% 3.1% 3704 g
Vitamín B9, folát 7.035 μg 400 μg 1.8% 2.1% 5686 g
Vitamín B12, kobalamin 0.361 μg 3 μg 12% 13.8% 831 g
Vitamín C, askorbová 0.63 mg 90 mg 0.7% 0.8% 14286 g
Vitamín PP, NE 0.7216 mg 20 mg 3.6% 4.1% 2772 g
Niacin 0.09 mg ~
Macronutrienty
Draslík, K 131.98 mg 2500 mg 5.3% 6.1% 1894 g
Vápník, Ca 108.53 mg 1000 mg 10.9% 12.5% 921 g
Hořčík, Mg 12.63 mg 400 mg 3.2% 3.7% 3167 g
Sodík, Na 45.2 mg 1300 mg 3.5% 4% 2876 g
Síra, S 26.16 mg 1000 mg 2.6% 3% 3823 g
Fosfor, P 81.2 mg 800 mg 10.2% 11.7% 985 g
Chlor, Cl 99.22 mg 2300 mg 4.3% 4.9% 2318 g
Stopové prvky
Železo, Fe 0.12 mg 18 mg 0.7% 0.8% 15000 g
Jód, I 8.12 μg 150 μg 5.4% 6.2% 1847 g
kobalt, spol 0.902 μg 10 μg 9% 10.4% 1109 g
Mangan, Mn 0.009 mg 2 mg 0.5% 0.6% 22222 g
Měď, Cu 9.02 μg 1000 μg 0.9% 1% 11086 g
Molybden, Mo 4.51 μg 70 μg 6.4% 7.4% 1552 g
Selen, Se 1.804 μg 55 μg 3.3% 3.8% 3049 g
Fluor, F 18.04 μg 4000 μg 0.5% 0.6% 22173 g
Chrome, Cr 1.8 μg 50 μg 3.6% 4.1% 2778 g
Zinek, Zn 0.3608 mg 12 mg 3% 3.5% 3326 g
Stravitelné sacharidy
Mono- a disacharidy (cukry) 13.4 g ~
Sterols
cholesterol 7.22 mg maximálně 300 mg
Nasycené mastné kyseliny 1.4 g max. 18.7 г
Zajímavé:  Jak ovlivnit lidi oblečením: odborník odhaluje „manipulační barvy“.

Energetická hodnota Kefír s cukrem je 86,9 kcal.

Primární zdroj: Vytvořený v aplikaci uživatelem. Více.

** Tato tabulka ukazuje průměrné normy vitamínů a minerálů pro dospělého. Pokud chcete znát normy na základě vašeho pohlaví, věku a dalších faktorů, pak použijte aplikaci Moje zdravá strava.

Doktor řekl, že zvyk pít kefír před spaním vede k cukrovce

Odborníci na výživu a endokrinologové se přou o to, zda je pití kefíru před spaním prospěšné, nebo zda může tělu uškodit.

Po celá desetiletí lékaři označují sklenici kefíru před spaním za jednu z nejzdravějších svačin do noci. Nyní však mezi odborníky propukly spory. Endokrinolog a odborník na výživu Zukhra Pavlova kategoricky nedoporučuje pít kefír v noci a vysvětluje, že to může vést k cukrovce.

Zukhra Pavlova, nutriční specialistka, endokrinolog: „Kefír má jednu z nejvyšších hodnot inzulinového indexu. Pokud tento produkt pijete v noci, kdy je aktivita inzulínu již na maximu, pak ve spánku začne velmi silný pokles hladiny glukózy v krvi. A vaše játra ho samozřejmě začnou intenzivně produkovat. To znamená, že se ráno probudíte se zvýšenou hladinou glukózy. Pokud to děláte pravidelně, je docela možné, že dojde k porušení metabolismu sacharidů, to znamená k porušení glykémie nalačno. A to už je prediabetes.“

Jiný názor má i psychoterapeut Michail Ginzburg. Podle něj je inzulinový index poměrně novým ukazatelem a jeho vliv vyžaduje další studium, „ale existuje pokušení vysvětlit s nimi různé problémy.

Michail Ginzburg, a psychoterapeut: „Myslím, že to není úplně správné, protože zvýšení inzulinu samo o sobě říká málo o inzulinu, aniž bychom vzali v úvahu citlivost na něj — je to normální nebo existuje rezistence, která se stává u prediabetu nebo diabetu 2. V těchto případech bude hladina inzulínu vždy výrazně vyšší. Tento hormon je obecně charakterizován širokou škálou ukazatelů.“

Zajímavé:  30 neobvyklých barev na vlasy, které se odváží vyzkoušet jen ti nejodvážnější.

Odborník připomněl, že inzulín je potřebný pro vstřebávání nejen glukózy, ale i aminokyselin získaných při trávení bílkovin. A těch je hodně v kefíru, tvarohu a dalších mléčných výrobcích. A vyrobený inzulín půjde nejen ke snížení hladiny glukózy, ale také k absorpci aminokyselin. A že vypití sklenice kefíru v noci může vést k cukrovce, je možné dokázat až po mnoha letech pozorovacích studií, které porovnávají zdravotní ukazatele dvou skupin: těch, kteří pijí kefír v noci, a těch, kteří nepijí.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»