Jak zhubnout s ročním dítětem od velikosti 52 do 48. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout s ročním dítětem od velikosti 52 do 48

Diet zaměřených na hubnutí přebytečných kil je neskutečné množství. Všechny jsou víceméně vhodné pro dospělé, ale u dětí je třeba dávat zvláštní pozor. Pouhé omezování diety nebo přechod na jednosložkovou dietu nejenže nepřinese žádný užitek, ale může mít za následek i další zdravotní problémy. Východiskem z této situace může být integrovaný přístup vyvinutý německými specialisty a pomáhající normalizovat váhu u dítěte s příznaky obezity. Vyvinuli systém nazvaný „Traffic Light“, jehož účelem je postupně přejít z červené do žlutozelené oblasti.

Všechny produkty v tomto systému jsou rozděleny do tří barev. Zelené můžete jíst, kolik chcete, se žlutou je třeba být opatrní, červená se ve stravě může vyskytovat, ale spíše v omezeném množství.

Rakovina tlustého střeva: příznaky, onkotesty, léčba, prevence

Červená barva

Máslo a rostlinný olej, cukr, džem, sladkosti, koblihy, muffiny, limonáda, chipsy, hranolky okamžitě rozsvítí červenou na semaforu.

  • Snažte se při přípravě pokrmů používat co nejméně tuku, potřebné množství odměřte lžičkou. Dítě ve věku 7-9 let potřebuje 6 lžic. tuku za den. Mohou být distribuovány například jako 3 lžičky. máslo na sendviče a 3 lžičky. zelenina pro přípravu teplých jídel a salátů.
  • Diskutujte s dítětem o tom, co je pro něj nejtěžší vzdát. Určete si bezpečnou dávku, kterou může během dne sníst, kdy chce. Například 20 gramů chipsů nebo 10 gramů čokolády.
Zajímavé:  Kolik hodin byste měli cvičit, abyste zhubli za 5 minut.

Žlutá barva

Mléko, jogurty, tvaroh, sýry, maso, uzeniny, ryby, vejce – všechny patří do žluté kategorie, jsou nezbytné v rámci správné výživy, ale obsahují hodně kalorií.

  • Při nákupu se snažte upřednostňovat výrobky s nízkým obsahem tuku.
  • Dítě by nemělo hltat pouze výrobky z této kategorie, je nutné striktně omezit konzumované množství. Například 1 vejce k snídani nebo dokonce párek k obědu, ale striktně jen jeden.

Zelená barva

Zelenina a ovoce, celozrnné pečivo, brambory vařené bez tuku, rýže, pohanka a dokonce i těstoviny. U těchto produktů se semafor přepne na zelenou. Patří sem také voda a další nekalorické nápoje.

  • Dítě může jíst a pít, kolik uzná za vhodné.
  • Kdykoli pocítí hlad, může sníst jakékoli jídlo z kategorie zelených, dokud se necítí sytý.

Postupná závislost

Nezapínejte semafor prudce. Postupnou změnou návyků je přechod na nový systém co nejméně bolestivý.

  • Začněte nahrazením bílého chleba tmavším chlebem vyrobeným z celých zrn nebo otrub.
  • Od této chvíle kupujte mléko, tvaroh, jogurty s obsahem tuku maximálně 1,5 %.
  • Při podávání teplých jídel položte na talíř méně masa a více zeleniny. Během vaření přidejte zeleninu do hlavního jídla. Nakrájená mrkev nebo cuketa jsou například v guláši téměř neviditelné, ale mohou dodat sekanému masu dodat šťavnatost.
  • Nakrájejte klobásu a sýr tenčí než obvykle.
  • Jako dezert podávejte ovoce častěji než cukroví nebo dort.

Číst dál

Ústní hygiena: jak vybrat irigátor

Kdo potřebuje zavlažovač a proč a jak toto zařízení vybrat?

Jaký by měl být jídelníček pro léčebnou dietu č. 5 a tabulka 5P?

Správná výživa u mnoha nemocí je klíčem k úspěšnému uzdravení a pohodě.

Letní obuv: prevence zranění a problémů s držením těla

Nošení letních bot s podpatky může vést k problémům s páteří a kostrou obecně. Co je potřeba, aby se předešlo problémům?

Zajímavé:  Jak na premiéře, tak v letadle: jak Cate Blanchett chodí všude v kalhotových kostýmech.

7 letních problémů s nohou, které vám brání nosit pěkné módní boty

Jak pečovat v létě o nohy, abyste mohli nosit módní boty? Doporučení odborníků.

Balanopostitida u dítěte: příznaky a léčba

Co je balanopostitida, jak se vyskytuje u dětí?

Potřebujete ortopedickou obuv, abyste předešli bolestem nohou?

Nošení ortopedické obuvi je dnes běžné nejen mezi dětmi, ale i mezi dospělými a často neopodstatněné.

Namátkou: Peyronieho nemoc

Zakřivení penisu: odpovědi na otázky, které jste se styděli položit, od MedAboutMe.

Remise urolitiázy: jak ji prodloužit?

Trpíte urolitiázou? Zjistěte, jak dosáhnout remise onemocnění a prodloužit ji na dlouhou dobu.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Jak správně redukovat váhu u dítěte?

Jak správně redukovat váhu u dítěte?

Zřeknutí se odpovědnosti Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Jak pomoci svému dítěti zhubnout správně a bez újmy na zdraví?

Dítě roste a vyvíjí se, takže mu nemůžete nasadit přísné diety nebo rychle. Řekneme vám, jak pomoci vašemu dítěti zhubnout správně a bez újmy na zdraví.

  • Příčiny nadváhy u dítěte
  • Proč je nadváha v dětství škodlivá?
  • Jak zhubnout jako dítě?
  • Děti do tří let
  • Předškoláci, věk základní školy
  • teenageři
  • Základní pravidla
  • Vybrané produkty
Zajímavé:  5 módních možností francouzské manikúry, které jste ještě nezkusili: nápady na krátké a dlouhé nehty.

Nadváha je běžná u dospělých a dětí. Dítě roste a vyvíjí se, takže mu nemůžete nasadit přísné diety nebo rychle. Při hubnutí je důležité nezastavovat vývoj a neubližovat rostoucímu křehkému tělu.

Příčiny nadváhy u dítěte

Nejprve musíte najít příčinu problému. Existuje několik faktorů, které ovlivňují vzhled nadváhy u dětí:

  1. Špatný přístup k jídlu. Často matky krmí své děti samy a věří, že dobrá chuť k jídlu je známkou zdraví. Jezte dobře – tady je doplněk pro vás. Obezita kojenců v určitém věku je problém.
  2. Sedavý životní styl. Moderní děti místo venkovních her sedí u počítače a hrají si s pomůckami, jejich rodiče to podporují. Nedostatek pohybu vede k přibírání na váze.
  3. Dědičnost. Úplní rodiče by se měli starat o váhu dítěte od prvních dnů a věnovat tomu zvláštní pozornost. Měli byste například snížit spotřebu výrobků obsahujících cukr: sladké sycené nápoje, zmrzlina, čokoláda, sladkosti, lízátka. Snížit byste měli také podíl výrobků se skrytým cukrem: nízkotučný jogurt a běžný jogurt, tvaroh nebo tvaroh, rajčatové omáčky nebo kečupy, majonézy, instantní cereálie, uzeniny, cereálie, müsli, müsli, müsli tyčinky a proteinové tyčinky. Stravovací návyky se utvářejí v raném dětství, do 5 let, proto je důležité sledovat jídelníček dítěte.

Špatný přístup k jídlu

Proč je nadváha v dětství škodlivá?

Pokud máte nadváhu, vaše dítě čelí následujícím problémům:

  1. Deformace křehké páteře.
  2. Časné srdeční problémy – prostě nevydrží zátěž.
  3. Metabolické poruchy – slinivka nezvládá svou práci, hrozí diabetes mellitus, který se může projevit nejen v dětství, ale i o mnoho let později v dospělosti.
  4. Komplexy. Psychologicky to bude pro teenagera nepříjemné, protože v kolektivu se lidé s nadváhou často vysmívají, což může vést k šikaně dítěte, tzv. školní šikaně. Vzniká komplex méněcennosti, který může zůstat i v dospělosti.

Pozornost! Nadváhu můžete určit podle vzhledu, tělesného indexu nebo jednoduše tím, že dítě ukážete lékaři.

Jak zhubnout jako dítě?

Pro děti různého věku byly vyvinuty různé metody hubnutí. Je důležité, aby rodiče dodržovali doporučení, aby problém nezačal.

Zajímavé:  Tabulka Kolik litrů vody byste měli vypít denně, abyste zhubli.

Děti do tří let

Kalkulačka vitamínů a živin. Počítejte online.

Je nutné se poradit s pediatrem. Častěji příčina spočívá v narušení endokrinního systému nebo přejídání. Stačí vyvážit stravu a zkontrolovat fungování endokrinního systému.

Předškoláci, věk základní školy

Zde je obtížné kontrolovat výživu, protože dítě často jí mimo domov. Doma si stále častěji „nezávislé“ dítě začíná vkládat jídlo z rodičovského stolu do úst. Buď bude muset celá rodina přejít na zdravou stravu, nebo dítě kontrolovat.

Buď bude muset celá rodina přejít na zdravou stravu, nebo dítě kontrolovat

Někteří lidé vidí problém sami a snaží se držet dietu. Někdy jdou do extrémů, dokonce drží hladovku. To má negativní dopad na zdraví.

Pozornost! Nadváha může nastat v důsledku hormonální nerovnováhy, ke které dochází během dospívání.

Základní pravidla

Aby dítě zhublo, je důležité dodržovat několik pravidel:

  1. Vyřaďte z každodenní stravy všechny rychlé sacharidy a tuky.
  2. Omezte konzumaci příliš kalorických potravin.
  3. Zařaďte do jídelníčku mléčné výrobky, zeleninu, ovoce a ryby.
  4. Můžete užívat doplňky stravy obsahující omega-3 mastné kyseliny, vitamíny, vápník a jód. Pokud jich v obvyklém jídle dítěte není dostatek, může to vést ke zvýšené potřebě jídla, protože tělo se snaží jejich nedostatek nahradit.
  5. Jídla by měla být častá a v malých porcích.
  6. Úplně se vyhněte rychlému občerstvení.
  7. Osvoboďte své dítě od návyku neustále svačit. Tím trpí především milovníci počítačů.
  8. Zvyšte aktivitu a fyzickou aktivitu. Přihlaste své dítě do sportovní sekce.

Bylinný čaj z divokých bylin č. 5 (Pohodové trávení) – Bajkalská čajová kolekce s heřmánkem, kurilským čajem, jitrocelem a voloduškou. Tento bylinný nápoj pomáhá přinést pohodlí a úlevu žaludku.

Přírodní žvýkací marmeláda (pomerančová) – Yoo Go bez cukru. Každá guma obsahuje maximum výhod kurkumy a pomeranče. Kurkumin pomáhá přibírat na váze, normalizuje chuť k jídlu a poskytuje antioxidační ochranu. Izomalt a pomerančová sója dodávají přirozenou sladkost a isomalt je také prebiotikum a pomáhá vyživovat střevní mikroflóru.

Zajímavé:  3 beauty looky ze svatební módní přehlídky Bridal Week v New Yorku: jak zopakovat?

Někdy je lepší jít svému dítěti příkladem.

Zřeknutí se odpovědnosti

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré informace zveřejněné na webových stránkách Prowellness jsou poskytovány pouze pro informační účely a nejedná se o osobní program, přímé doporučení k akci nebo lékařskou radu. Nepoužívejte tyto materiály k diagnostice, léčbě nebo k jakýmkoli lékařským procedurám. Před použitím jakékoli techniky nebo použití jakéhokoli produktu se poraďte se svým lékařem. Tyto stránky nejsou specializovaným lékařským portálem a nenahrazují odborné rady odborníka. Vlastník stránek nenese odpovědnost za žádnou stranu, která utrpěla nepřímou nebo přímou škodu v důsledku zneužití materiálů umístěných na tomto zdroji.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button