Jak zhubnout u 12leté dívky bez diety za týden. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout za týden pro 12letou dívku bez diety

Jak zhubnout pro 12leté děti: nutriční vlastnosti, optimální fyzická aktivita pro teenagera

Dětská obezita je problémem naší doby. Teenageři vedou nesprávný životní styl: polovinu dne tráví ve škole v lavici a zbývající polovinu dne sedí doma u počítače. To vede k mnoha chronickým onemocněním ve věku patnácti let. Osteochondróza, skolióza, svalová dystrofie, tlustá tuková vrstva, obezita různého stupně. Všechny tyto nemoci jsou viditelné pouhým okem a jejich příčina spočívá právě v nesprávné životosprávě. Tlusťochům se teď nevysmívají ani školáci. Je příliš mnoho obézních teenagerů, to je nyní norma. Z tohoto článku se dozvíte, jak rychle a efektivně zhubnout pro děti do 12 let.

Obezita u adolescentů

Pro teenagery s nadváhou jsou typické nejen fyzické neduhy, ale také psychické problémy. Nízké sebevědomí, problémy se studiem, neúspěšné pokusy zhubnout.

Tlusťochy mají často tendenci se mučit dietami, to je příčinou vyčerpání, anorexie a potlačení reprodukčních funkcí. Kvůli podvýživě mnoho z nich nezačne menstruovat, přičemž nikdy nedosáhnou kýženého anorektického vzhledu a nadále vypadají jako baculaté. Otázka, jak zhubnout pro 12leté děti, se stává nejdůležitější věcí v jejich životě.

co jíst pro děti, aby zhubly

Rodiče často posílají chlapce do tělocvičny a bojových sportů. V důsledku toho dochází k pochopení, že nebude možné zvládat pracovní zátěž souběžně se školními osnovami a dosahovat rychlých výsledků. V některých případech jde o spalovače tuků a steroidy. Výsledkem je, že fyzické zdraví ve věku šestnácti let ponechává mnoho přání.

Zajímavé:  Jak zhubnout po ukončení kojení.

Nadváha a morbidní obezita nejsou rovnocenné pojmy. Obezita je nadváha o 15–20 % normálu. Ale i mírná nadváha může způsobit různé nemoci a psychické problémy.

tlustá dívka

Jak zhubnout pro 12letou dívku

Dvanáct let je věk, kdy se vytváří sebeúcta. Pokud je dítě z toho či onoho důvodu se sebou nespokojené, stane se to traumatickým faktorem pro jeho psychiku. V moderních školách je mnoho obézních dětí, děti už této skutečnosti nevěnují pozornost. Rodiče však často vyvíjejí psychický nátlak tím, že dítě srovnávají s jinými, podle jejich názoru, „krásnými“ dětmi.

K dosažení normální hmotnosti bude muset dívka pracovat v několika směrech:

  • psychologická korekce (zjistit, proč dochází k přejídání);
  • vyšetření endokrinologem (kontrola diabetu a hormonálních abnormalit);
  • návštěva výživového poradce a úprava jídelníčku;
  • výběr správné fyzické aktivity.

dětská obezita

Zásady hubnutí pro dospívajícího chlapce

Jak zhubnout pro 12leté chlapce? V tomto věku se umocňuje pocit mladistvého maximalismu: chcete potěšit sebe i své okolí.

Chlapci mají sklony ke sportování, ale kvůli nadváze se často stydí za svůj vzhled. Nechodí na trénink, protože si myslí, že se jim budou smát.

Normy pro váhu a výšku dětí ve věku 12 let jsou poměrně vágní. V tomto věku se již objevují osobní fyziologické vlastnosti: někdo je nízký, někdo vysoký. Někteří lidé mají astenický konstituční typ, zatímco jiní mají hyperstenický typ. Za lékařskou normu se považuje výška od 143 do 155 cm, hmotnost — od 34 do 45 kg.

co jíst pro děti, aby zhubly

Vzorový jídelníček na týden na hubnutí pro teenagera

Základním principem hubnutí je spálit více kalorií, než získáte z jídla. Je nutné se vyhýbat kalorickým jídlům.

Dieta pro děti od 12 let na hubnutí (týdenní menu):

  1. Pondělí. K snídani si dejte omeletu ze dvou vajec s mlékem a zeleninou. Jako dezert — pár bochníků chleba s marmeládou a sklenice kompotu. Svačina – banán nebo hrst ořechů. Součástí oběda musí být miska polévky nebo boršče. V létě můžete jíst okroshku nebo kapustovou polévku. Na druhý chod — guláš z krůtího, králičího a kuřecího masa. K večeři — rybí kotlety nebo grilované rybí filé. Jako příloha — vaše oblíbená zelenina. Nejezte chleba k večeři.
  2. Úterý. První jídlo je ovesná kaše se sušeným ovocem. Svačina – chléb a ovoce. Oběd – talíř polévky nebo boršče, masový guláš. K večeři — řízky s těstovinami nebo pohankovou kaší. Sklenice mléka.
  3. Snídaně – fermentované pečené mléko s houskou. Na oběd — tekuté jídlo, na druhé — zeleninová příloha a masové kotlety. Svačina – ořechy, mléčný koktejl, domácí krekry, bagety. K večeři — grilované rybí filé nebo pečené v troubě.
  4. Čtvrtek – opakujte menu na pondělí.
  5. Pátek. K snídani — müsli. Svačina – banán, jablko, hrst arašídů nebo mandlí. Oběd – talíř polévky nebo boršče, masový guláš s bramborovou kaší. Večeře – domácí krutony nebo rybí řízky.
  6. Sobota a neděle jsou dny, kdy si můžete dopřát jídlo. Držte se stejné stravy jako během týdne. Zároveň si ale můžete dovolit pár plátků pizzy, jeden burger nebo porci oblíbené zmrzliny.
Zajímavé:  Jak zhubnout 7 kg za týden pomocí sody.

zelenina na hubnutí pro děti

Plavání pro dítě

Správná výživa musí být kombinována se správnou fyzickou aktivitou. Jak může 12letá dívka zhubnout bez sebetrýznění? Dejte jí vstupenku do bazénu. Chlapcům taková zátěž přijde nudná, dávají přednost bojovým sportům a posilovně.

Pod dohledem trenéra plavání může dívka ovládat různé techniky. Pozitivně působí na páteř a narovnávají držení těla. Plavání nemá prakticky žádné kontraindikace. V každém případě jsou děti před prvním tréninkem v bazénu vyšetřeny sportovním lékařem a dány cenná doporučení ohledně úrovně zátěže.

Sekce pro hubnutí pro teenagery

Dnes je ve všech větších městech mnoho ateliérů, kde mohou děti studovat. Každý si najde aktivity podle svých představ: tanec, aerobik, strečink, dokonce i CrossFit pro děti. Pro chlapce jsou zde sekce bojových umění: tai-bo, karate, thajský box. Toto jsou optimální sporty pro děti od 12 let, pokud neexistují zdravotní kontraindikace.

Takové úseky ale nejsou tak bezpečné. Nejprve se poraďte se svým terapeutem, zda vaše dítě nemá nějaké kontraindikace pro takové fyzické cvičení. Pokud jste vážně obézní, skákání a atletika jsou zakázány, protože často způsobují zranění kolen.

menu pro hubnutí pro teenagery

Vyplatí se chodit do posilovny?

Teenageři často spěchají do tělocvičny: chtějí dělat vzpírání. Cvičení s činkami a činkami do 16 let může být nebezpečné. Ano, umožňují budovat svalovou hmotu a co nejvíce spalovat podkožní tuk. U dětí se však endokrinní systém ještě nevytvořil, pohlavní hormony (testosteron, estrogen, progesteron) se teprve začínají produkovat. A pokud do tohoto cyklu zasahujete seriózním tréninkem a užíváním léků, pak v budoucnu budete potřebovat vážné peníze na konzultace se sportovním endokrinologem.

Je lepší ještě nespěchat za rekordy, ale naučit se správnou techniku ​​cvičení (dřepy, mrtvé tahy, různé tlaky). V tomto případě můžete použít co nejmenší váhy – i takové aktivity se budou hodit a váha začne postupně klesat.

Zajímavé:  10 případů, kdy optická iluze téměř přivedla lidi k šílenství.

vyšetření dítěte

Rady endokrinologů pro rodiče obézních teenagerů

Pokud má dítě problém s nadváhou, je nutné podstoupit následující testy a studie:

  • analýza TSH a T3 (hormony štítné žlázy);
  • Ultrazvuk břišní dutiny;
  • konzultace s výživovým poradcem k vytvoření individuálního jídelníčku;
  • Zkontrolujte hladinu cukru v krvi, abyste vyloučili cukrovku.

Jak zhubnout pro 12leté děti rychle a bez újmy na zdraví? K tomu budete muset zcela přehodnotit svůj jídelníček a životní styl. Žádný lékař se nemůže snažit pracovat na sobě místo na pacientovi.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»