Jak zhubnout v pažích a ramenou. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout v pažích a ramenou

Cvičení pro hubnutí na pažích a ramenech: účinný komplex

Nadváha je zdraví škodlivá. Kromě toho vizuálně zvyšuje věk člověka, způsobuje nepříjemnosti a jednoduše kazí vzhled. Mnoho obézních žen se obává především tukových zásob v horní části trupu, zejména v pažích a ramenech. Ostatně kvůli tomu se nelze cítit křehce a něžně, jak si každá zástupkyně něžného pohlaví přeje. Aby byly vaše paže štíhlé a krásné, musíte na nich pracovat. A není to tak těžké: nemusíte se ani přihlásit do tělocvičny. Cvičení pro hubnutí v náručí lze provádět doma.

Základní principy tréninku ke snížení velikosti paží a ramen

Každý ví, že lokální hubnutí je nemožné. Přebytečná hmotnost je rozložena poměrně rovnoměrně po celém těle. Proto musíte začít s tréninky na spalování tuků, které mohou být:

  • chůze
  • běží
  • koupání;
  • cvičení na rotopedu, orbitreku, rotopedu atd.

Pokud se potřebujete zaměřit na hubnutí paží a ramen a také tvarování jejich atraktivního tvaru, doporučuje se přidat kompletní sadu cviků na tyto partie těla. Takový trénink by měl pokrývat práci všech svalů v oblasti zájmu. A to:

  • bicepsový sval (biceps);
  • tricepsový sval (triceps);
  • deltový sval;
  • humerální;
  • ulna;
  • flexorových svalů.
Zajímavé:  Jak zhubnout za týden, sladkosti nevyjímaje.

Svaly paží a ramen

Abyste správně pracovali na formování paží a ramen, musíte znát jejich anatomickou stavbu

Příprava na domácí cvičení

Před zahájením hlavního tréninku paží a ramen je nutné připravit svaly, aby nedošlo ke zranění a obtížnému období zotavení. Pokud vaše hodiny začínají kardiem, skvělé, můžete přidat i pár jednoduchých pohybů, které lépe zahřejí potřebné svaly:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button