Jak zhubnout za dva týdny ve venkovských podmínkách. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout za dva týdny ve venkovských podmínkách

Jak zhubnout na vesnici? Brzy odjíždím na skoro měsíc do vesnice. Opravdu tam chci zhubnout 10 kg Řekni mi jak?

100% recept, vyzkoušeno na sobě. Ráno vezmete motyku a začnete na dvoře odplevelovat trávu. Začněte od samého rohu a vyčistěte celý dvůr od trávy. Skoro nemám chuť k jídlu, jen piju studenou vodu. Večer si můžete dát dobrou večeři. Ano, uvažte si kolem hlavy šátek, abyste se chránili před sluncem. A tak dále několik dní. Zhubla jsem 5 kg za 7 dní.

Jiné odpovědi
jíst pouze ovoce/zeleninu. A orejte záhony, přemluvte babičku, aby vám dala co nejvíce práce

vstaň v pět ráno, vezmi drapák (hrábě, lopatu) a utíkej na zahradu. Ano, a v domě je práce))

Léto je podle výživových poradců téměř nejlepším obdobím, kdy se dostat do formy bez hladových diet a vyloženě týrání těla.
Ve skutečnosti je zde vše jednoduché a logické a pravděpodobně se mnozí z nás již dávno z vlastní zkušenosti přesvědčili, že v parném létě chceme jíst mnohem méně než v mrazu. To platí zejména pro pokrmy, které škodí vaší postavě: v létě se naše chytré tělo mnohem méně „ohlíží“ po majonézových salátech, krémových dortech a dalších vysoce kalorických pochoutkách. Toho lze a je třeba využít: převahy čerstvé zeleniny a ovoce ve stravě, kterých je v létě dostatek, a také konzumace značného množství vody, bez které se v horku prostě neobejdete. t go – první krok ke štíhlé postavě a přechod na správnou zdravou stravu.
Jak zhubnout v létě: aktivita ve všem!
Kromě toho se v létě zpravidla aktivují nejen metabolické procesy, ale také náš „společenský“ život – to jsou výlety mimo město, k moři nebo řece, pěší turistika v horách, cyklistika a procházky v lese. , nebo jen výlet NA VESNU k babičce. Vyplatí se využít každé příležitosti k aktivnímu odpočinku, při kterém si nejen zlepšíte náladu, ale také spálíte kalorie.
Velkou výhodou letního hubnutí je, že právě v létě jsou dvě hlavní složky úspěšného zbavování se přebytečných kilogramů – zdravé stravování a fyzická aktivita – pro tělo nejsnáze vnímány a přinášejí maximální užitek a potěšení.

Zajímavé:  Jak zhubnout 7 kg za 3 dní.

Venkovský způsob, jak zhubnout:
Menu
snídaně
Vyplatí se to začít mléčným čajem (čaj s mlékem), do kterého se přidá trochu medu. Ujistěte se, že jezte černý chléb (sušený nebo čerstvý) s malým množstvím másla.
Ovocný džus. Místo krekrů můžete použít plátky, jejichž různé druhy se dají snadno sehnat v každém obchodě.

Před obědem
Nenechte se hladovět. Skvěle ji uhasí zelený čaj, chléb s máslem a zelené jablko nebo jakékoli jiné ovoce kromě kalorických hroznů a banánů.
Černý, nebo nejlépe zelený čaj s chlebíčkem černého chleba s máslem nebo sýrem feta s bylinkami.

Oběd
Klasická zeleninová polévka s recyklovaným masovým vývarem nebo ještě méně kalorická kapustová polévka se zeleninou. Jako příloha k druhému chodu se doporučuje vařený zelený hrášek nebo pár brambor. Neměli byste kupovat konzervy, protože v nich není nic užitečného.
Jako druhý chod můžete občas povolit 200 g libového telecího nebo bílého kuřecího řízku. Jako dezert si dejte ovocný salát přelitý nízkotučným jogurtem nebo, méně kaloricky vydatnou, citronovou šťávou. Hlavní jídlo je nahrazeno dušenými hovězími řízky s čerstvým mrkvovým salátem a želé nebo kompotem.

Odpolední občerstvení
Vypijte sklenici dietního kávového nápoje (vyrobeného z čekanky s pár sušenkami z černého chleba se směsí sýra feta a bylinek. Můžete přidat nějakou zeleninu: rajčata nebo okurku (pouze čerstvá).

Večeře
Sklenici nízkotučného (1%) kefíru a také snězte sendvič chleba s máslem. Můžete zařadit lehký salát z hlávkového salátu a jiné zeleniny, malé množství vařeného libového masa, rajčata, ochucené nerafinovaným rostlinným (olivovým nebo slunečnicovým) olejem nebo citronovou šťávou. Krekry s neslazeným čajem nebo nízkotučným kefírem.
30 minut před spaním
Medový nápoj bude velmi užitečným doplňkem vašeho jídelníčku. Pro jeho přípravu se med (půl čajové lžičky) smíchá se sklenicí teplé vody. Tento nápoj nejen stimuluje trávení, ale také podporuje hubnutí, neboť příznivě ovlivňuje metabolismus a vylučování toxinů. O víkendu. Snídani můžete začít šálkem kávy. K obědu se doporučuje přidat steak nebo vařené kuře a vařené vejce. Vesnická metoda hubnutí naznačuje, že všechny masné výrobky by měly být vařeny v páře, bez použití soli. Aby bylo maso chutnější, můžete přidat bylinkové koření. Je lepší vařit kotlety sami, protože složení produktů zakoupených v obchodě zná pouze výrobce.

Zajímavé:  Vyvolejte emoce: 21 nápadů na dárky, které si určitě zapamatujete.

NIC SLADKÉHO ANI MOUČNÉHO! libové maso bez soli, pečené, vařené nebo dušené. zeleniny a ovoce. ŽÁDNÁ MAJONÉZA! chůze na pár hodin. cyklistické vyjížďky 15-20 km. nejíst po 19:XNUMX.

Nechte se najmout na sečení nebo jiné zemědělské práce. Tam ztratíte sedm pocení spolu s nadváhou. Zároveň si přivyděláte.

Jak zhubnout za měsíc

Na těchto stránkách se dozvíte, jak rychle zhubnout za týden doma, jakou dietu zvolit, abyste rychle zhubli, zda pomáhají prášky a čaje na hubnutí, jak cvičit na hubnutí. Najdete zde tajemství rychlého hubnutí, metody, metody, recepty, ale i rady výživových poradců, jak zhubnout doma, jak správně a bez újmy na zdraví. Přečtěte si, jak rychle zhubnout nohy, břicho, lýtka, stehna, jak rychle zhubnout za týden doma i v posilovně.

Страницы

  • Jak zhubnout za měsíc
  • Pilates pro začátečníky
  • Ovesné vločky
  • jak zhubnout za měsíc, za týden
  • Rýžová strava
  • pohanková dieta
  • Kefírová strava
  • Recepty na lipové tinktury!
  • Hubnoucí jóga
  • nízkokalorická jídla
  • Grapefruitová dieta
  • Spiknutí na hubnutí
  • postní diety
  • ovocné diety
  • Jak připravit bylinkový čaj
  • Dieta se šesti okvětními lístky
  • Hubnutí bez diet

Jsme vaši pomocníci v boji s nadváhou! Když budete dělat stejné cviky jako my, budete vždy štíhlí a krásní.

Pátek 24. srpna 2012

Vesnická metoda hubnutí

Jak víte, na vesnici, kde se všechny produkty pěstují ručně a v období léto-podzim lze mnohé z nich sbírat ze zahrady, je nejjednodušší zhubnout. Proto místo do Turecka získat centimetry navíc v rámci programu all inclusive je lepší jet na vesnici za babičkou nebo jen využít rustikální metoda hubnutí. Zahrnuje nejen dietou, ale i užíváním bylinných přípravků.
Nejběžnější dieta se co nejvíce blíží vyvážené stravě. Neobsahuje příliš tučná, sladká jídla, stejně jako uzeniny, konzervy a další potraviny škodlivé pro vaši postavu a zdraví. Klasická verze je určena na 3-4 týdny. Nejlepší je začít s dietou v pondělí, abyste se nepletli do dnů a nedovolili si příliš mnoho.

Zajímavé:  Zvedání doma: masky, zařízení a další metody.

Venkovský způsob, jak zhubnout: menu

snídaně

1. Vyplatí se to začít mléčným čajem (čaj s mlékem), do kterého se přidá trochu medu. Ujistěte se, že jezte černý chléb (sušený nebo čerstvý) s malým množstvím másla.
2. Ovocná šťáva. Místo krekrů můžete použít plátky, jejichž různé druhy se dají snadno sehnat v každém obchodě.

Před obědem

1. Nenechte se hladovět. Skvěle ji uhasí zelený čaj, chléb s máslem a zelené jablko nebo jakékoli jiné ovoce kromě kalorických hroznů a banánů.
2. Černý, nebo nejlépe zelený čaj s chlebíčkem černého chleba s máslem nebo sýrem feta s bylinkami.

Oběd

1. Klasická zeleninová polévka s recyklovaným masovým vývarem nebo ještě méně kalorická zelná polévka se zeleninou. Jako příloha k druhému chodu se doporučuje vařený zelený hrášek nebo pár brambor. Neměli byste kupovat konzervy, protože v nich není nic užitečného. Jako druhý chod můžete občas povolit 200 g libového telecího nebo bílého kuřecího řízku. Jako dezert si dejte ovocný salát přelitý nízkotučným jogurtem nebo, méně kaloricky vydatnou, citronovou šťávou.
2. Hlavní chod nahrazují dušené hovězí řízky s čerstvým mrkvovým salátem a želé nebo kompotem.

Odpolední občerstvení

Vypijte sklenici dietního kávového nápoje (z čekanky) s pár sušenkami z černého chleba se směsí sýra feta a bylinek. Můžete přidat nějakou zeleninu: rajčata nebo okurku (pouze čerstvá).

Večeře

1. Sklenici nízkotučného (1%) kefíru a také snězte sendvič chleba s máslem. Můžete zařadit lehký salát z hlávkového salátu a jiné zeleniny, malé množství vařeného libového masa, rajčata, ochucené nerafinovaným rostlinným (olivovým nebo slunečnicovým) olejem nebo citronovou šťávou.
2. Krekry s neslazeným čajem nebo nízkotučným kefírem.

30 minut před spaním

Medový nápoj bude velmi užitečným doplňkem vašeho jídelníčku. Pro jeho přípravu se med (půl čajové lžičky) smíchá se sklenicí teplé vody. Tento nápoj nejen stimuluje trávení, ale také podporuje hubnutí, neboť má pozitivní vliv na metabolismus a odstraňování toxinů.

Zajímavé:  Proč nemůžete sledovat špatné filmy: tento citát od neurolingvistky Tatyany Chernigovskaya změní váš postoj k životu.

O víkendu

Snídani můžete začít šálkem kávy. K obědu se doporučuje přidat steak nebo vařené kuře a vařené vejce. Vesnický způsob hubnutí to předpokládá všechny masné výrobky musí být v páře, bez použití soli. Aby bylo maso chutnější, můžete přidat bylinkové koření. Je lepší vařit kotlety sami, protože složení produktů zakoupených v obchodě zná pouze výrobce.
Také nesmíme zapomenout na různé bylinky, mezi kterými budou ty nejužitečnější směsi krušiny, koriandru, senného listu a medvědice. Lžíce směsi se zalije vroucí vodou (v termosce) a ráno se vytlačená tekutina vypije půl hodiny před snídaní. Nápoj propaguje odstranění toxinů a zlepšení trávení. Musí se konzumovat po celou dobu diety. Díky tomuto jednoduchému kurzu hubnutí se po 3-4 týdnech váhy znatelně posunou doleva.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button