Jak zhubnout za každou cenu. - bedivine.cz
Celebrity

Jak zhubnout stůj co stůj

10 přikázání líného člověka: jak zhubnout, aniž byste cokoli dělali (vůbec nic!)

Každá žena bez ohledu na věk a váhovou kategorii sní o hubnutí. Ne všechna naše přání jsou však předurčena k tomu, aby se splnila – zvláště pokud pro to nic neuděláme. Máme pro vás ale dobrou zprávu: zhubnout bez vynaložení námahy je stále možné. Sestavili jsme pro vás seznam „hubnutí“ životních triků, které lze snadno uvést do praxe. Redakce Woman.ru všechna tato pravidla osobně otestovala a zaznamenala skutečné výsledky.

Zveřejněním tohoto seznamu se pro každý případ budeme chovat jako výrobci všemožných doplňků stravy na hubnutí a chránit se větou, která je obvykle napsána pod hvězdičkou malým písmem: „Je to účinné, pouze pokud dodržujete zásady správného výživa v kombinaci s fyzickou aktivitou.“

1. Komunikujte s hubenými lidmi

V srpnu 2016 provedli američtí odborníci na výživu z University of Connecticut pod vedením profesora Matthewa Andersona studii zahrnující 9 obézních dobrovolníků. V jeho průběhu se ukázalo, že účastníci, kteří komunikují především se štíhlými lidmi, hubnou rychleji a snadněji než ti, kteří komunikují pouze se svými kamarády z váhové kategorie.

Zajímavé:  Trubkové boty, zateplené boty a kozáci: top 15 párů podzimních bot, které uvidíte na každé módní dívce.

Vysvětlení je jednoduché: hubení přátelé jsou vnímáni jako mentoři, jako vzory. Mají také tendenci jíst jinak a do svého jídelníčku zařazují zdravější potraviny. Lidé trpící nadváhou tak také začínají nepozorovaně měnit jídelníček a snaží se oslovit přátele. Takhle se hubne!

Vědci, kteří studii zveřejnili, nezapomněli zmínit, že komunikace s hubenými lidmi nemůže být jedinou podmínkou hubnutí. Děkujeme vám, drazí kapitáni. Je to zřejmé, mysleli jsme si to, ale přesto jsme vaši radu vzali v úvahu!

2. Představte si chuť jídla místo toho, abyste ho snědli.

Víme, že tato rada bude mnohým připadat zvláštní. Nespěchejte však s opovržlivým odfrknutím při jeho procházení. Jak víte, ve většině případů nejíme proto, že máme opravdu hlad, ale jednoduše proto, abychom cítili chuť toho či onoho jídla a vychutnali si ho. Ale zamyslete se sami: vlastnosti většiny nádobí už známe, už nebudou nové. Pokud chcete například eclair, soustřeďte se a zapamatujte si, jak chutná. Proč to potom jíst? Chcete-li získat další kalorie, které pak musíte spálit?

Samozřejmě se občas stane, že je nám předloženo nové jídlo, jehož chuť ještě neznáme. Zkuste malý kousek jen pro uspokojení vaší zvědavosti. Nemusíte sníst plný talíř. Tento způsob potlačení chuti k jídlu samozřejmě vyžaduje vysokou míru sebekontroly. Tady se ale každý rozhodne sám za sebe, co je důležitější: sní další kousek dlouho známého tučného masa nebo kalorický dezert, nebo se zase o krok přiblíží své vysněné postavě.

3. Jíst studené jídlo

Je známo, že pokrmy s negativním obsahem kalorií (tedy ty, na jejichž zpracování tělo vynakládá více energie, než z nich přijímá), jsou mýtem. Je však docela dobře možné donutit naše tělo, aby během procesu trávení vydalo více kilojoulů. K tomu jednoduše neohřívejte jídlo, které jíte. Poté bude tělo nuceno jej nejprve samostatně zahřát na požadovanou teplotu a teprve poté jej začít asimilovat.

Zajímavé:  Nejpodivnější a nejoblíbenější vyhledávací dotazy o sexu.

Existuje dokonce tzv. „studená dieta“, při které se doporučuje jíst pouze studená jídla (výživoví poradci varují, že její dlouhodobé dodržování může vést k dysbióze). Nevoláme po tak radikálních opatřeních, jen radíme například neohřívat jídlo u jednoho z denních jídel (nemluvíme samozřejmě o boršči přímo z lednice, ale řekněme o krůtě filé pečené večer předtím). Je to nulové úsilí, ale v kombinaci s jinými metodami to jistě bude mít výhody.

4. Lehněte si na polštář

Modelka Katya Zharkova, která se nedávno stala matkou, sdílela tuto zázračnou metodu se svými předplatiteli. Dívka radí jen ležet na polštáři umístěném pod vašimi zády. Kam přesně musíte váleček umístit, je vidět na Katyině videu zveřejněném na jejím Instagramu (extrémistická organizace zakázaná v Rusku) – pod oblastí zad, kde končí žebra a začíná spodní část zad. V tomto případě by měly být dlaně vašich natažených paží umístěny na podlaze za hlavou – přesně tak, jak vidíte na fotografii. Prsty na nohou by měly být spojeny.

„Musíš tam jen ležet a nic nedělat. 6 minut každý den. Odstraňte boky na spodní části zad a vaše výška se zvýší. Neděláte nic, jen ležíte, a vaše postava se zlepšuje (pravopis a interpunkce autorky zůstaly zachovány – cca Woman.ru),“ napsala Káťa v příspěvku na mikroblogu s odkazem na doporučení japonské lékařky. , od kterého toto cvičení viděla.

5. Jíst z malých modrých nádobí

Bylo prokázáno, že existují barvy, které zvyšují a snižují chuť k jídlu. První zahrnuje oranžovou, druhou – modrou, proto doporučujeme používat sady tohoto odstínu při každodenním používání. Všimli jste si, že restaurace téměř nikdy nepoužívají modré a světle modré nádobí? Samozřejmě, protože který majitel cateringu by chtěl, abyste jedli méně?

Zajímavé:  Bubble bob: takhle vypadá nejvzdušnější jarní účes - 5 skvělých příkladů.

Velikost porcí, které jíte, také přímo závisí na velikosti vašich talířů. Je velké pokušení dát na obří více jídla, aby obvyklá porce nevypadala osaměle. Ale na miniaturních talířích vypadá i malinký kousek ryby docela slušně.

6. Čtěte, zejména nahlas

Tato rada je užitečná zejména pro rodiče malých dětí. Čtěte svým dětem častěji – vzbudíte v nich nejen lásku ke knihám a získávání nových vědomostí, ale také strávíte čas prospěšným pro svou postavu. Ukazuje se, že hodina čtení nahlas spálí asi 80 kcal a stejných 60 minut tichého čtení spálí polovinu.

Nevěříš mi? Nadarmo. Na internetu dokonce najdete speciální počítadla kalorií, kde můžete zadat svou váhu a získat výpočet úbytku kalorií během čtení, vyrobený speciálně pro vás. Jsme pro metody hubnutí, které napumpují nejen tělo, ale i mozek!

7. Čistěte si zuby večer 2 hodiny před spaním

Jedná se o starý trik, který však nezná každý. Od dětství nás učili, že po večerním čištění zubů bychom do rána neměli nic jíst. Zkuste si tedy čas čištění zubů rozložit – je pravděpodobné, že jakmile budou vaše ústa svěží, nebudete si chtít dávat noční pochoutky do úst.

8. Vizualizujte si své tréninky

Dnes se vizualizační techniky používají ve všem, od naplnění tužeb až po – ano, ano! – fyzický trénink. Metoda je správná a neprokázal to nikdo, ale sám Arnold Schwarzenegger. A američtí vědci potvrdili, že měl pravdu. Iron Arnie říká, že si ve volných chvílích, kdy cvičil v posilovně – například když šel spát – představoval, jak mu rostou svaly a nabývají na objemu. Kulturista si velmi podrobně vizualizoval, jak zvedá činky a jak mu rostou svaly v reálném čase.

Zajímavé:  Tančete a zhubnete: 5 tanců, které vám pomohou dostat se do formy.

Pokud jste ještě necvičili v posilovně s intenzitou Schwarzeneggera, metoda bude stále přínosná: vědci Guang Yu a Kelly Cole to prokázali v praxi. Požádali dvě skupiny subjektů, aby procvičily svaly malíčku: první skupina dělala cvičení po dobu čtyř týdnů, zatímco druhá si jednoduše představovala, že dělá totéž v úplném klidu. Po čtyřech týdnech se ukázalo, že v první skupině se velikost svalu odpovědného za pohyby prstů zvýšila o 30%, ve druhé skupině – o 22%. A když ten rozdíl skoro nevidíte, proč se více hýbat?

9. Jděte spát před 22.30:XNUMX

Zdravý spánek přímo ovlivňuje rychlost metabolismu, a proto je tak důležité spát alespoň sedm hodin. Navíc nezáleží jen na celkovém množství spánku, ale také na čase odjezdu do něj. Pokud jste například při snaze zhubnout dosáhli „hmotnostního plató“ (bod, kdy vaše váha neklesá, ať děláte cokoli), přehodnoťte své spánkové návyky.

Četné studie ukazují, že dospělí by měli jít do království Morpheus nejpozději ve 22.30 – tělo tak bude mít dostatek času na produkci všech potřebných hormonů, které se produkují během spánku. Švédští neurofyziologové z Uppsalské univerzity prokázali, že chronicky nevyspalý člověk zkonzumuje v průměru o téměř 40 % více kalorií denně, než je potřeba. To je způsobeno nesprávnou produkcí hormonu hladu ghrelinu.

Podle jiných studií mají dospělí, kteří chodí spát později, průměrný index tělesné hmotnosti (BMI) 26. Ale lidé, kteří chodí spát před 22.30:23,7, mají průměrný BMI pouze XNUMX – což je mnohem nižší!

Za každou minutu, kdy odložíte spánek, se vaše BMI zvýší o 0,035 bodu. Takže za šest let pozdní snášky existuje velká šance na zvýšení indexu hmotnosti o 2,1 bodu navíc, ale kdo to potřebuje? My rozhodně ne, takže se snažíme chodit spát dříve, jak vám radíme.

Zajímavé:  Včelí bodnutí a knedlíkové rty: 13 neúspěšných příkladů zvětšení.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button