Jaké jsou cíle hubnutí a jak vám mohou pomoci zhubnout. - bedivine.cz
Celebrity

Co jsou myšlenky na hubnutí a jak vám mohou pomoci zhubnout?

Co jsou myšlenky na hubnutí a jak vám mohou pomoci zhubnout?

Programování hubnutí. Pět psychologických kroků ke štíhlé postavě

Chceš zhubnout? Diety, posilovna, omezení. Nic nepomáhá! Víš proč? Protože se bojíte, že neuspějete. Protože máte jistotu, že všechny diety jsou bez chuti a bolestivé a trénink je vyčerpávající. Vaše podvědomí mocně odolává vašemu úsilí a v důsledku toho prohráváte. Jak se můžete dohodnout se svým podvědomím, přeprogramovat ho na hubnutí a udělat z něj vynikajícího spojence?

Opravdu potřebujete zhubnout?

Touha zhubnout se může skládat pouze z jedné touhy: «Chci zhubnout!» Zde končí všechny činy a touhy. Pár týdnů v posilovně, deset dní přísné diety, a je to, jsem unavený. Často děláme věci kvůli módě, veřejnému mínění nebo abychom byli „jako všichni ostatní“. V dnešní době je v módě hubnout a držet všemožné diety. Ale je docela možné, že vaše vnitřní touha je po úplně jiných aspektech života a vaše formy vám zcela vyhovují.

Zajímavé:  Jak zhubnout bez chemikálií a sportu bazili0 Anton Petryakov recenze.

Pokud ne pro toto»veřejný názor“, Ani byste nepředpokládali, že s vámi není něco v pořádku. Pokud neexistuje vnitřní touha po změně, pak bude veškeré úsilí marné. Takže první krok: buďte k sobě upřímní a přiznejte si své upřímné přání. Chcete-li to provést, zkuste si představit dva obrázky ve stavu klidu a relaxace: nechte vše tak, jak to je a nevyvíjejte žádné úsilí, nebo bojujte, nevzdávejte se a zhubněte. Na kterém obrázku se cítíte lépe? Vyberte si ten!

programování hubnutí

Pud sebezáchovy při hubnutí

Co nás nejvíc trápí zhubnout strach. A tímto strachem je zůstat hladový. Živý organismus je konstruován tak, že pro normální fungování potřebuje výživu. Jakmile hrozí vyhladovění buněk a tkání, zapne se pud sebezáchovy. Naše podvědomí začíná bojovat proti hladovění těla. Neustále přemýšlíme o tom, co chceme jíst, ale tolerujeme to, protože je to „dieta“.

Ale po termínu období Po dietní výživě začne tělo aktivně doplňovat ztracené kilogramy, protože podvědomí mu říká o hrozbě a možné budoucí hladovce. Tak se objevují tukové zásoby. Krok druhý: přeprogramujte své podvědomí, že změna životního stylu a stylu stravování není hrozbou, ale naopak něčím pozitivním, co vám umožní cítit se lépe a pohodlněji. Jak to udělat? Jakékoli dostupné techniky autohypnózy a autohypnózy. Vizualizujte si svůj nový životní styl, zažijte příjemné emoce ze své štíhlé postavy, meditujte a opakujte pokaždé, když vás tento nový stav potěší. A teď k tomu dobrému.

Radost z hubnutí je na prvním místě

Určitě chceme přijímat Potěšení. A naše reflexy nejsou nic jiného než touha po potěšení a ochrana před problémy. Můžete dělat cokoli, s libovolnou intenzitou, počítat kalorie a vyčerpávat se fyzickou aktivitou. Ale pokud vám to nedělá potěšení, dříve nebo později prohrajete. Proto třetí krok: rozvíjejte potěšení z procesu hubnutí. Zde pomohou jak vědomé postoje, tak již známé metody programování podvědomí.

Zajímavé:  Co dělat, když nemůžete dosáhnout svého cíle: moudrá slova Coco Chanel.

Naučte se chutnat lahodně vařit zdravé a nízkokalorické potraviny, oceníte pocit lehkosti po konzumaci dietních pokrmů, pocítíte, jak příjemné je nepřejídat se, zvláště v noci. Vyberte si pro sebe vhodný sport a užijte si tréninkový proces. Nefunguje? Zahrňte meditaci, vizualizaci a pocity. Je velmi důležité zajistit, aby se vám váš nový životní styl líbil. Dieta není trápení, ale způsob života. Fyzická aktivita není úsilím vůle, ale zvykem pohybovat se a zároveň cítit radost.

programování hubnutí

Stanovte si reálné cíle pro hubnutí

Hubnutí nouzové zrychlené metodou? Zhubnout 20 kg za týden? Spolknout „kouzelnou pilulku“ a zhubnout bez diety nebo cvičení? Vy sám tomu věříte? Pokud si věříte, pak se rychle přeprogramujte na skutečné, proveditelné a zaručené výsledky. Hubnutí je nejprve proces a pak výsledek. A pro živý organismus je škodlivé rychle ztratit svou obvyklou váhu! To se děje pouze u těžkých onemocnění. Proč to potřebuješ? Zdraví je třeba chránit!

Tak, čtvrtý krok: Nastavte se na postupné hubnutí a pomalé získávání štíhlé postavy. Pokud se vám podařilo naprogramovat, abyste si užili proces hubnutí, nebude těžké si pro sebe stanovit skutečné cíle. Kilogram za tři týdny? Ano, to je skvělý výsledek! Ale je zaručený, stabilní, bez újmy na zdraví a psychice. Přesvědčte sebe i své podvědomí, že méně je více! A nezapomeňte na pravidelný trénink a důslednost správné výživy. Pouze systematická práce na sobě přinese vynikající výsledky. A sečtěte výsledky po roce a půl a vyjde vám, že stejných 20 kg jste zhubli s radostí, s lehkostí a nenávratně.

Jednoduché praktické kroky pro hubnutí

Pokud jste v pořádku plánované, naprogramovali a přesvědčili se o výhodách zdravého životního stylu, ale dokud nebudete aktivně jednat, selžete. Programování a přesvědčování je hlavní, ale ne jedinou součástí procesu. Krok XNUMX: konečně jednat! Začněte si vybírat typ fyzické aktivity, jděte do fitness klubu, tancujte nebo jděte do bazénu.

Zajímavé:  Jak zhubnout pro teenagera, můžete jíst sladkosti.

Vařte rovnou dnes lehký zeleninový salát se sójovou omáčkou a vařenými rybami. Naplánujte si den tak, aby nezbyl čas na lenošení, sledování televize a žvýkání. A nezakazujte si jíst svůj oblíbený dort! Jestli chceš, jez! A nemějte z toho ani výčitky. Zakázané ovoce je vždy sladké, takže si teoreticky dovolte všechno, ale dělejte to, jak vám říká váš nový a tak příjemný životní styl a vaše štíhlejší postava každý den.

– Doporučujeme navštívit naši sekci se zajímavými materiály na podobná témata «Psychologie vztahů»

  1. Aspergerův, Hellerův, Rettův syndrom
  2. Schizofrenie u dětí. – Příčiny a léčba
  3. Léčba dětí a dospívajících s duševními poruchami
  4. Neuroleptika v léčbě dětí. Nežádoucí účinky antipsychotik
  5. Psychostimulancia a antidepresiva v léčbě dětí
  6. Psychoterapie pro děti: skupinová a individuální
  7. Proč se dítě špatně učí? Příčiny poruch psychomotorického vývoje
  8. Hodnocení duševního vývoje školáka – kognitivní funkce dítěte
  9. Posouzení paměti školáka. Zhoršené používání informací z paměti dítětem
  10. Hodnocení vývoje řeči školáků. Poruchy řeči u dítěte

Jak se psychika brání hubnutí?

Lidská psychika má složité vnitřní procesy. Lidské chování, pocity, myšlenky, zvyky a životní styl závisí na jeho vlastnostech. Při snaze zhubnout si ne každý uvědomuje, že na dosažení tohoto cíle se podílí nejen vědomí, ale i nevědomí. Často je to právě to, co vám brání dosáhnout požadovaných výsledků — například zbavit se přebytečných kilogramů, zlepšit svou pohodu a zdraví. Na cestě za hubnutím přebytečných kil navíc hraje důležitou roli motivace. Výsledek závisí na tom, jak moc chce člověk zhubnout a co pro to dělá. Tento článek se podívá na sekundární přínosy nevědomých mentálních procesů, které způsobují odpor k hubnutí.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Zajímavé:  Líčení kočičích očí: jak to udělat sami.

Vlastnosti motivace při hubnutí

Vlastnosti motivace při hubnutí

Mnoho žen se snaží změnit svou postavu — „spalují“ nadváhu, zvyšují svalový tonus a zlepšují svůj vzhled. Často jsou všechny tyto snahy dosaženy tréninkem a půstem, při kterém se ženy nešetří. Vědomí přitom jasně vyjadřuje cíl: Musím dosáhnout dobrého výsledku. Budeme-li uvažovat o slovu „dosáhnout“ z pohledu nevědomého vnímání psychiky, znamená to dokončit sám sebe. Ženy si tak nastavují velmi přísné limity – odmítají jídlo, zvyšují objem tréninku, používají spalovače tuků, studují poměr tuků, bílkovin a sacharidů. V důsledku takového úsilí mohou velmi trpět a přestat slyšet své potřeby. V tomto případě je traumatizována psychika.

Psychologové, kteří zvažují způsoby, jak dosáhnout cíle, navrhují nahradit slovo „dosáhnout“ slovem „dosáhnout“. Zní to mnohem jemněji a díky tomu, když chce člověk něco získat, přestane tvrdě pracovat a místo toho si stanoví skutečné úkoly, které nezpůsobují utrpení. Proto byste se měli zamyslet nad svou vlastní formulací — změna některých z nich pomůže udržet vaše zdraví a pohodu v dobrém stavu.

Sekundární zisk psychiky

osobní zkušenost
anonym

Abych shodila přebytečná kila, začala jsem aktivně cvičit v posilovně a správně jíst. Nejím sladká ani škrobová jídla. Nedávno se mi však stala zajímavá příhoda, kterou si dodnes neumím logicky vysvětlit. Členové rodiny mě požádali, abych upekl cukroví. Potěšil jsem je kulinářskými specialitami. Večer šly děti přespat k babičce a manžel na noční směnu. Zůstal jsem doma sám. Po večeři zbyla jen jedna sušenka a dala jsem ji do lednice. Uprostřed noci jsem cítil žízeň, vstal jsem a napil se vody a pak jsem se vrátil do postele. Ráno, když jsem se probudil a podíval se do lednice, zjistil jsem, že tam žádné sušenky nejsou. Talíř, na kterém to bylo, ležel na stole a zbyly na něm drobky. Uvědomil jsem si, že sušenky se jedí v noci a nikdo kromě mě to neumí. To mě velmi rozčílilo. Ukázalo se, že v polospánku jsem snědl zakázaný produkt a ani jsem si nevzpomněl, že mi to nebylo dovoleno. Chápu, že jsem jednal nevědomě, veden pouze svou touhou.

Zajímavé:  Tmavá rtěnka: jak ji krásně nanést ve videonávodu.

Takové situace demonstrují, jak mohou nevědomé duševní procesy aktivně čelit oslabujícím dietám a skutečnosti, že ženy se dostávají do přísných limitů a zákazů. Také důvodem tohoto chování může být sekundární benefit, kdy člověk na jednu stranu chce zhubnout a na druhou pochopí, že díky tomu ve svém životě o něco důležitého přijde. Žena chce například shodit přebytečná kila, ale její muž mluví nelichotivě o štíhlých postavách – preferuje kypré ženy. Pak na jednu stranu dělá vše pro to, aby zhubla, a hned se tomu brání, protože se podvědomě obává, že jí manžel přestane dávat známky pozornosti a přestane ji mít rád. Odpor v tomto případě vypadá takto: vynechává cvičení, dovolí si porušit svůj výživový plán, zhubne, ale po chvíli se kila navíc vrátí. Chcete-li tento proces změnit a stát se štíhlým, musíte zjistit, zda člověku nehrozí, že nadměrná kila zmizí, protože se pak změní nejen vzhled, ale může se změnit život a vztahy s ostatními.

Nadváha a vnitřní odpor

Nadváha a vnitřní odpor

Při psychologické práci s poruchami příjmu potravy se ukáže, že psychika funguje jako obrana, často zachovává člověku to, co je pro něj důležité. Každý člověk má charakterové rysy a zvyky a nadváha může doplnit jeho osobní obraz. Důvodem nekonečných pokusů o hubnutí mohou být i postoje rodičů, které byly přijaty v dětství. Člověk si zvykne žít ve svém traumatu a ve svém vlastním životním scénáři. Hubnutí v mnoha případech znamená dostat se z toho, rozšířit svou komfortní zónu, na což vědomá mysl může být připravena, ale nevědomí připraveno není. Takto se objevuje odpor a hubnutí se zastaví, když se proces zastaví.

Žena se věnuje sportu, drží půst, snaží se správně jíst, ale chápe, že změna životního stylu a stravy ji nevede k vytouženému cíli. Můžete to změnit, pokud rozumíte: proč musím zhubnout? Co dostanu, když budu jiný? Jak se změní můj život, vztahy, komunikace s blízkými, zdraví? Pokud chce získat pozornost a lásku od opačného pohlaví tím, že se zbaví kilogramů, pak tato potřeba odhaluje emocionální trauma — proč věří, že jen štíhlá dívka je hodna lásky? V jakém stavu je její sebevědomí a sebevědomí? Dokáže být pro muže zajímavá taková, jaká je? Odpovědi na tyto otázky klientům, kteří se obracejí na psychology, aby shodili přebytečná kila, mnohé objasňují.

Zajímavé:  Jak malovat obočí pomocí stínů krok za krokem: 16 make-up fotografií a video tutoriál.

Cvičení pro práci s nevědomím

Pokud člověk zná příčinu svého psychického traumatu, získaného nejspíše v dětství, pak jeho zvážením v rámci stravovacího chování získává možnost zhubnout a zbavit se charakterových komplexů. Nejlepší je to udělat společně s odborníkem — psychologem, ale některé věci můžete pochopit sami. Chcete-li to provést, musíte provést následující cvičení.

Stanovení sekundárních výhod. Musíte se na sebe podívat zvenčí a odpovědět si na otázku: Jaké výhody mám z nadváhy? Odpovědi mohou znít nějak takto:

  • Dostávám komplimenty od mužů, kterým připadám atraktivní.
  • Vybrala jsem si oblečení, které se mi líbí, jak vypadám.
  • Všichni v mé rodině jsou hubení. Jsem jediný, ne jako ostatní.
  • Jsem matka tří dětí. Obraz kypré ženy si spojuji s mateřstvím. Je pro mě těžké si představit sebe jako matku jiným způsobem.

Po sepsání všech výhod byste si měli upřímně přiznat: jste připraveni se jich vzdát? Upřímná odpověď „ne“ znamená aktivní, pracovní odpor, a pak vám dieta s největší pravděpodobností nepomůže zhubnout, nadváha se bude znovu a znovu vracet a podvědomí vynaloží veškeré úsilí, aby si udrželo svůj obvyklý životní styl. Můžete to změnit, pokud budete pracovat se svým vlastním přesvědčením. Například:

  • Mohu být pro muže přitažlivá jak v kyprém, tak ve štíhlém těle.
  • Mohu si vybrat šatník, ve kterém budu vypadat krásně bez kil navíc.
  • Od blízkých lidí se můžete lišit nejen hmotností, ale také osobními vlastnostmi.
  • Hubnutí nemá vliv na to, jaká jsem matka – mateřské vlastnosti nesouvisí se vzhledem, ale projevují se v přístupu a chování k dítěti.

Použité fotografické materiály Shutterstock

Číst dál

Letní obuv: prevence zranění a problémů s držením těla

Nošení letních bot s podpatky může vést k problémům s páteří a kostrou obecně. Co je potřeba, aby se předešlo problémům?

Zajímavé:  Novoroční make-up 2024 10 nápadů pro blondýnky a brunetky - jaký make-up dělat na Nový rok.

7 letních problémů s nohou, které vám brání nosit pěkné módní boty

Jak pečovat v létě o nohy, abyste mohli nosit módní boty? Doporučení odborníků.

Balanopostitida u dítěte: příznaky a léčba

Co je balanopostitida, jak se vyskytuje u dětí?

Potřebujete ortopedickou obuv, abyste předešli bolestem nohou?

Nošení ortopedické obuvi je dnes běžné nejen mezi dětmi, ale i mezi dospělými a často neopodstatněné.

Namátkou: Peyronieho nemoc

Zakřivení penisu: odpovědi na otázky, které jste se styděli položit, od MedAboutMe.

Remise urolitiázy: jak ji prodloužit?

Trpíte urolitiázou? Zjistěte, jak dosáhnout remise onemocnění a prodloužit ji na dlouhou dobu.

Herpes: co potřebujete vědět o různých virech a jak se vypořádat s relapsy

Jak se správně vypořádat s relapsy a exacerbacemi viru herpes: podrobně mluvíme o rozmanitosti a zákeřnosti tohoto viru

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»