Kolik by měla vážit porce jídla, abyste zhubli. - bedivine.cz
Celebrity

Kolik by měla vážit porce jídla, abyste zhubli?

Existuje názor, že člověk by měl sníst jídlo velikosti pěsti na jedno posezení.

Pokud mluvíme o gramech, běžná porce není větší než 350-400 gramů. Pokud člověk hubne, pak ne více než 250 gramů.

A pokud počítáte v kaloriích, pak pro ty, kteří drží dietu, ne více než 1200 kalorií denně. Podívejte se na kalorickou tabulku zde

autor otázky zvolil tuto odpověď jako nejlepší
přidat do oblíbených odkaz děkuji
Steak [7.5 tis.]

já . (žádná cenzurovaná slova! Následuje odkaz na materiál http://kezling.ru/travels/auschwitz-1/ a citát: Denní kalorický příjem vězně byl 1300-1700 kalorií. K snídani dostal vězeň cca litr „kávy“ nebo bylinkového odvaru , k obědu – asi 1 litr libové polévky, často vařené ze shnilé zeleniny. Večeře se skládala z 300-350 gramů černého hliněného chleba a malého množství dalších přísad (například 30? g klobása nebo 30 g margarínu nebo sýra) a nápoj z bylin nebo „káva.“ — před 10 lety

komentovat
Modrooký právník [200K]
Před 9 lety

Jím 4x denně. Moje porce se skládá ze 100-250 g. napište. Navíc čím lehčí jídlo, tím více. Mastné yaso – 50 g, netučné 70 g. Cereálie po 100 g a vývary po 300 g – je to většinou voda, zhruba řečeno. Pokud se bavíme o tekutých mléčných potravinách, tak litr kefíru nebo pitného jogurtu rozděluji na celý den, 250=300 g najednou.

komentovat
přidat do oblíbených odkaz děkuji
S-GENTLE I AM [439K]
Před 10 lety

Spíš ne gram, ale objem jídla. Vždyť 100 gramů čokolády a 100 gramů zelí jsou z hlediska užitku nepoměrně odlišné produkty. A odborníci na výživu doporučují, aby objem jídla nepřesáhl 200 gramů. hrnky. No je jasné, že důležitá je i kvalita produktu. Například vám nedoporučím plný hrnek čokolády.

Zajímavé:  Jak zhubnout v pase za 3 dny.

přidat do oblíbených odkaz děkuji
Modrooký právník [200K]

Pokud sním více než 60 g čokolády, je mi špatně. Ale protože to nejím často, dám si 50 g s chutí jednou za dva týdny. – před 10ti lety

komentovat
Bulb osaurus [461K]
4 года назад

Myslím, že že z této otázky nevyplývá jednoznačná odpověď, protože vše závisí na tom, jaký druh rudní činnosti člověk má a k jakým účelům jsou tyto „porce“ potřeba.

Z podstaty samotného dotazu chápu, že pod pojmem porce se rozumí celkové množství jídla k snídani, obědu a večeři, kdy ve stejném obědě by měly být oddělené porce salátu, prvního, druhého, třetího a chleba.

Zde je rozložení armádního jídelního lístku:

Jak vidíte, k snídani se nabízí jídlo, jehož celková hmotnost je půl kilogramu, k obědu – téměř 1,2 kilogramu a k večeři – více než 700 gramů.

Tato váha obsahuje samozřejmě hodně tekutin, ale to vše vyžaduje vlastní kalorie, kterých by muži měli zkonzumovat v minimálním množství přibližně 2 a ženy asi 500.

Pokud si vezmete porce, jak je nyní v módě říkat, pro „normální“ (?) výživu, pak by to všechno mělo sedět:

  • palma, to platí pro maso a chléb, a to jak velikostí, tak tloušťkou;
  • hrst – kaše nebo příloha;
  • pěst, to je kotleta atd.

Můj názor. Norma je norma, ale jak ji dodržet, když chcete jíst. Normou je, když je člověk sytý a dokáže vydržet zátěž do dalšího jídla, aniž by mlsal.

Výživový poradce nám řekl, jaká by měla být porce jídla při hubnutí

Množství energie přijaté z potravy by mělo odpovídat tomu, které člověk během dne vydá.

27. listopadu 2023
Poslední lékařská prohlídka 27

Zajímavé:  Jak dlouho potřebujete cvičit na rotopedu, abyste zhubli.

Porce jídla pro ženy by neměla být větší než 280 mililitrů jídla najednou a pro muže – 350 mililitrů. Margarita Koroleva, MD, terapeutka, nutriční specialistka, o tom hovořila v rozhovoru pro Moskva24.

Lékař poznamenává, že zde záleží na objemu, protože je důležité udržet objem žaludku, aniž bychom jej natahovali jídlem.

Rychlé hubnutí: 7 důsledků pro tělo

„V první řadě je důležité pochopit, že množství energie přijaté z jídla musí odpovídat tomu, co člověk během dne vydá,“ vysvětluje odborník. „Pokud kalorie z jídla začnou překračovat schopnost těla utrácet, budou uloženy jako tukové zásoby.“

Toto množství jídla by mělo být plnohodnotným jídlem 3x denně. Nemělo by chybět ani 2 malé občerstvení.
Specialista navíc nedoporučuje snídani vynechávat, protože nastartuje metabolické procesy v těle a pomáhá je udržovat na vysoké úrovni po celý den.

Strava musí správně kombinovat složky potravy.

„Zdroje kompletních bílkovin – maso, drůbež, ryby – bychom měli jíst společně s přílohou v podobě zeleniny a salátu,“ vysvětluje nutriční specialistka. „Právě tato kombinace podpoří vysoký metabolismus, činnost gastrointestinálního traktu, střevní motilitu a nedovolí nadměrné usazeniny.“

Produkty by měly být sezónní, přírodní a šetrně zpracované, aby z nich byl maximální užitek a byla zachována rychlost metabolických procesů.

Ale je lepší odmítnout klobásy, párky a malé klobásy. A konzumujte méně soli, jejíž nadbytek vede k otokům a přibývání na váze.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button