Kolik ovesných vloček můžete sníst k snídani, abyste zhubli. - bedivine.cz
Celebrity

Kolik ovesných vloček můžete sníst, abyste zhubli?

Herkulova dieta patří mezi tzv. „mono diety“, to znamená, že člověk po určitou dobu jí pouze určitý produkt. Jako každá rychlá dieta by se na ni nemělo pohlížet jako na všelék na obezitu nebo doufat, že se shozená kila už nikdy nevrátí. Měli by na to brát ohled ti, kteří potřebují shodit pár kilogramů a kteří se zároveň, ať už během diety nebo mimo ni, věnují sportu a celkově vedou zdravý životní styl.

Rakovina tlustého střeva: příznaky, onkotesty, léčba, prevence

Klady a zápory Herkulovy diety

Herkulova dieta může trvat jeden den (možnost půstu) nebo týden. Hlavní je nepřekročit tento časový limit. Pokud je jídelníček déle založen pouze na ovesných vločkách, tělo začne trpět ztracenými živinami. Týká se to každé diety, kdy člověk vyloučí řadu potravin, a tím spíše, pokud se bavíme o zákazu téměř všech potravin. Přesto mají ovesné vločky řadu výhod.

  • Jedná se o komplexní sacharidy, které kvalitativně zasytí. Když člověk jí pouze jednoduché sacharidy (například zdánlivě tučné a kalorické koláče), porce výsledného „paliva“ moc dlouho nevydrží.
  • Herkules má obrovské výhody. Vitamíny E, PP, skupina B, vápník, hořčík, fosfor, železo, draslík, zinek atd. Tyto látky mají pozitivní vliv na zdraví.
  • Zařazení ovsa do jídelníčku pomáhá při léčbě onemocnění trávicího traktu, pomáhá snižovat cholesterol a čistí cévy.
  • Mít tuto kaši ve svém denním menu pomáhá zlepšit stav vaší pokožky a nehtů.
  • K nevýhodám, kromě indikovaného nedostatku živin, existuje možnost rozpadů z monotónnosti stravy. Přesto je těžké nazvat jakoukoli monodietu správnou výživou. Racionální, vyvážená strava by měla obsahovat tuky, bílkoviny a sacharidy plus mnoho vitamínů a mikroprvků, pak tělo dostane, co potřebuje.
Zajímavé:  Jak zhubnout přes noc doma.

Možnosti stravy

  • První verze diety je přísná a nepřipouští ústupky ani odchylky. Ovesné vločky je nutné vařit ve vodě, je zakázáno přidávat cukr, sůl, med nebo ovoce (objem porce ovesných vloček si určuje člověk sám). Mezi jídly by měly být zachovány stejné pauzy. Pitný režim je následující: 1,5-2 litry čisté vody bez plynu, můžete pít i zelený čaj. Pouze při splnění těchto podmínek je pozorován znatelný výsledek, v průměru je možné zhubnout 2-4 kg za týden.
  • Druhý je lehký, ale také není jednoduchý. Herkules, vařený nebo dušený ve vodě, bez soli a cukru, lze kombinovat s ovocem neobsahujícím škrob (dobrou variantou jsou zelená jablka, 1-2 denně), samozřejmě doplnit nízkotučným kefírem nebo jogurtem, bez jakýchkoliv přísad. Trochu medu je povoleno. A určitě voda a zelený čaj. Výsledek bude menší než u první možnosti, ale tělo si odpočine od nezdravého jídla, zlepší se trávení a samozřejmě se shodí pár kilogramů.

Příklad snídaně: rolované ovesné vločky přes noc v páře, nastrouhané zelené jablko, šálek zeleného čaje (ne sáčkovaného).

Příklad oběda: ovesná kaše přelitá nízkotučným kefírem, se lžící medu.

Příklad večeře: porce kaše, půl zralého grapefruitu, šálek zeleného čaje.

O přestávkách – voda, zelený čaj.

Z jídelníčku

Herkulova dieta by neměla náhle přejít na předchozí dietu. Je potřeba se z toho postupně dostat. Prvních pár dní je vhodné do předchozího složení produktů přidat tvaroh, vývar, kuřecí prsa, teprve poté přejít na sytější nabídku. Ale! Za prvé, týden nebo déle nekonzumujte cukr, tučná jídla, uzená jídla, alkohol nebo sycené nápoje. Za druhé by v jídelníčku mělo dominovat ovoce, zelenina, mléčné výrobky, ryby, a ne sladkosti, mouka a tučná masa. To vám umožní udržet výsledky získané Herkulovou dietou déle. V ideálním případě by se správná výživa měla stát životním stylem a ne dočasným řešením problémů.

Zajímavé:  Test prostorového myšlení: jaké číslo se objeví na kostce?

A samozřejmě před experimenty, jako je monodieta, je nutná konzultace s lékařem. Těhotné ženy by například neměly držet hladovky, přípustné jsou pouze dny půstu, a to pouze na doporučení lékaře při přílišném přibírání na váze nebo otocích. U řady stavů a ​​nemocí je zakázáno omezení určitých skupin potravin. Co lze vyloučit nebo přidat pro zdravotní přínosy a co je nepřijatelné, vám řekne pouze lékař, který má v ruce výsledky testů a studií.

PP ovesná snídaně – 28 lahodných domácích receptů

Ovesné želé Izotov

K této ovesné kaši se hodí jakékoli ovoce, bobule, omáčky nebo džemy.

Smoothie jablko banán

Rychlé, jednoduché, jasné, užitečné, vyvážené!

Ovesná kaše se sýrem a rajčaty

Kompletní, zdravá snídaně pro celou rodinu ve spěchu.

Ovesná kaše s banánem

Zdravá, uspokojující a velmi chutná snídaně pro celou rodinu.

Smoothie k snídani s ovesnými vločkami

Skutečná vitamínová bomba – nejlepší začátek dne!

Smoothie s banánem z ovesných vloček

Zdravé, chutné, uspokojující, k snídani i svačině!

Domácí ovesný jogurt

Zdravé a chutné jídlo k snídani nebo večeři. Pomoz si sám!

Želé z ovesných vloček na hubnutí

Jednoduché a levné, pouze se dvěma ingrediencemi.

Tekuté ovesné vločky

Velmi chutná a zdravá snídaně, která vám dodá energii!

Ovesná kaše na kefíru

Chutná a zdravá snídaně pro ty, kteří si hlídají jídelníček.

Ovesné kefírové sušenky s jablky a skořicí

Lahodné, aromatické, zdravé a jemné sušenky.

Ráno Sinnamon

Zdravá snídaně vhodná zejména pro ty, kteří si hlídají jídelníček.

Ovesná palačinka s kandovaným ovocem, rozinkami a banánem

Chutná a originální snídaně! Také užitečné!

Karobová kaše

Připravte si zdravou a uspokojivou snídani – kaši a dezert zároveň!

Herkules kaše na vodě s rostlinným olejem

Herkulova kaše je společníkem štíhlé postavy!

Smoothie banánovo-třešňový

Rychlý, chutný a neuvěřitelně zdravý nápoj

Ovesné smoothie s banánem malinovým jogurtem a medem

Vaše děti budou mít z tohoto lahodného nápoje radost!

Domácí proteinový koktejl v noci

Není potřeba žádné zvláštní úsilí, vše je jednoduché.

Třešňové smoothie s jogurtem a ovesnými vločkami

Lehká, vzdušná a neuvěřitelně chutná třešňová pěna.

Smoothie kefír banánová ovesná kaše

Zdravý životní styl je snadný a jednoduchý! Snaž se!

Tvaroh jako pečené muffiny

Ideální varianta večeře, hodně bílkovin!

Ovesná kaše s banány a mlékem k snídani

Neuvěřitelně chutná a uspokojující snídaně za pouhých 10 minut.

Ovesná ryazhenka a banánové palačinky

Velmi chutné dietní banánové palačinky.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button