Nepijte tento nápoj k snídani - způsobuje pupínky. - bedivine.cz
Celebrity

Nepijte tento nápoj k snídani — způsobuje pupínky

Mnoho lidí má skryté potravinové alergie. Například na mléčné výrobky, citrusové plody, brambory nebo houby. Identifikovat takovou alergii je poměrně těžké, ale zkuste si všimnout, jak se změní stav vaší pokožky (počet vyrážek) po požití určitého jídla. To je velmi důležitý faktor. Pokud vyloučíte potraviny, které vám škodí, průběh nemoci se rozhodně výrazně zjednoduší. Někteří lidé zaznamenají úplné uzdravení.

Dieta je důležitá, protože vaše vnitřní orgány musí pracovat v daném rytmu. Není normální, aby žaludek dostával potravu například od 22 do 6 hodin.

Zde jsou základní pravidla zdravé výživy:

  • Buchty jsou škodlivé. Hnědý chléb je naopak zdravý
  • Nejezte mezi jídly
  • Všechna jídla každý den ve stejnou dobu
  • Snídaně je nejlepší v 7, 8 nebo 9 hodin
  • Oběd od 12 do 15 hodin. Večeře v 18, 19 nebo 20 hodin
  • Můžete přidat ještě jedno jídlo. Ale! Přestávky mezi jídly minimálně 3 hodiny
  • Mezi jídly můžete pít pouze čistou vodu!

Existují potraviny, které jsou škodlivé pro každého, kdo má akné:

  • Bonbón! Všechny čokolády, sladkosti, sušenky, muffiny a ještě více dorty a pečivo. Neškodí pouze cukr z ovoce (tedy ovoce samotné) a med v přiměřeném množství
  • Pikantní a nakládaný
  • Tlustý! Olej, sádlo, tučné maso
  • Fast Food. Nejhorší jsou hranolky
  • Mouka. Jezte co nejméně bílé mouky

Bohužel neexistují žádné potraviny, které by byly zdravé pro každého. Někdo může být alergický na jakoukoli potravinu. Pro 95 % lidí jsou však užitečné následující:

  • Ovoce: banány, jablka, hrušky, hroznové víno. Jablka jsou nejlepší ovoce
  • Zelenina: mrkev, okurky, zelí, rajčata
  • Černý chléb vyrobený z celozrnné mleté ​​pšenice, s otrubami. Suchý žitný chléb. Neslazené müsli
  • Arašídy, ale vždy s mírou (ne více než 50 gramů denně)
  • Libová ryba je bílá, ne červená. Pollock, kabel, štikozubce
Zajímavé:  Kávový gen: jak zkontrolovat, zda můžete pít kávu bez poškození zdraví - test od lékaře.

Musíte vypít 2 litry denně. Musíte pít nevychlazené nápoje. Voda odstraňuje toxiny, které přispívají ke kožním onemocněním (akné). Ale měli byste pít jen to, co je zdravé:

  • Nejškodlivější jsou Coca-Cola, Fanta, Sprite, Pepsi, Mirinda atd.
  • Jakýkoli alkohol je škodlivý, včetně piva a zvláště vysoce odolného alkoholu
  • Šťáva může být prospěšná i škodlivá. Škodlivé – Dobry, Niko, Moya Semya – všechny levné nápoje s obsahem šťávy 50 % a méně. Zdravé jsou 100% džusy bez přidaného cukru, konzervantů a samozřejmě barviv. Dobré šťávy pro dětskou výživu
  • Zelený čaj je velmi užitečný – nejlépe odstraňuje toxiny.
  • Černý čaj a káva jsou škodlivé – obsahují kofein
  • Čistá voda je prospěšná. Rozhodně bez plynu!

Nepijte tento nápoj k snídani — způsobuje pupínky

Co jíst, aby na obličeji nebylo akné? Dieta pro čistou pleť

Španělský dramatik, autor knihyZávistivec“ Lope de Vega měl pravdu, když tvrdil, že zdraví a krása ženy jsou neoddělitelné. Jak víte, naše zdraví do značné míry závisí na tom, jak jíme, což znamená i krásu.

Pokud ano problémová kůžeV první řadě si dejte pozor na to, co každý den jíte. Odborníci na výživu radí lidem, kteří se chtějí navždy zbavit akné, omezit používání sladkostí, mouky, mastných, smažených a mléčných výrobků a také přestat pít sycené nápoje a alkohol. Vyvolávají zánět kůže. Posílit práci mazových žláz a potravin bohatých na jód.

Užitečné pro zlepšení kožní stavy zařaďte do svého denního jídelníčku 2 polévkové lžíce dýňových semínek. Obsahují zinek, který zabraňuje ucpávání pórů a eliminuje přebytečný tuk. A hlavní součástí stravy čisté pokožky by měly být následující produkty:

1. Maso a ryby. Mnoho žen s mastnou pletí se mylně domnívá, že konzumace masa, která vede ke zvýšení koncentrace toxických produktů v krvi, vyvolává akné. Maso musí být ve stravě přítomno alespoň 2-3krát týdně, bez něj je nedostatek vitamínů PP a skupiny B, což vede ke zhoršení buněčného metabolismu a vzniku zánětu na kůži.

Zajímavé:  9 tipů od vizážistky Lancôme na Silvestra.

Tučné ryby obsahují omega-3 mastné kyseliny a zinek, který je považován za nejdůležitější prvek pro prevenci akné a pupínků. Ryby je proto nutné zařadit do jídelníčku alespoň jednou týdně. Dopřejete tak pleti tu nejlepší možnou výživu. Maso a ryby je lepší připravovat v páře než smažení. Smažené jídlo naopak vyvolává zánět kůže.

tresky a pupínky

2. Ořechy a pšenice. Ořechy a pšenice jsou bohaté na selen, který nejen předchází akné, ale také podporuje regeneraci kožních buněk. Ořechy navíc obsahují oleje, díky kterým je pokožka hladká a sametová. Jezte pšeničné klíčky a 5-10 ořechů každý den a okamžitě si všimnete, že na obličeji je méně akné.

3. Zelenina a ovoce v červené, žluté a oranžové. Všechny druhy citrusových plodů, papriky, rajčata, mrkev a dýně obsahují betakaroten, který snižuje tvorbu kožního mazu, a vitamín A, jehož nedostatek vede k zánětům na pokožce. Kromě toho jsou mandarinky, citrony, pomeranče a grapefruity bohaté na vitamín C, což je antioxidant. Stimuluje syntézu kolagenu a je zodpovědný za tonus cévní stěny. Nedostatek vitaminu C způsobuje suchost a problémy v pokožce.

4. Voda. Základem základů je voda. Pokud nebudete pít dostatek vody po celý den, vaše pokožka nebude nikdy zdravá. Pleť miluje vodu, proto je potřeba vypít alespoň 6-8 sklenic čisté vody denně. Polévka, čaj, káva a další tekutiny se nepočítají. Pouze čistá voda podporuje regenerační procesy pokožky a zabraňuje vzniku akné.

Čaj, káva, konzervované džusy, sycené a energetické nápoje nejen že nenahradí vodu, ale ještě zhorší stav pleti. Aby byla vaše pokožka čistá a hladká, nepijte více než 1-2 šálky čaje nebo kávy denně a ke každému šálku vypijte sklenici čisté vody. Nezapomeňte na výhody čisté vody aplikované lokálně na pokožku. Přidejte jednu polévkovou lžíci citronové šťávy nebo jablečného octa do litru vody na mytí, abyste zabránili akné.

Zajímavé:  Jak zhubnout za 3 týdny doma.

Olivový olej a akné

5. Olivový olej. Je špatné úplně opustit tuky, díky nim je pokožka hydratovanější a pružnější. Nejzdravější zdroje tuků: rybí tuk, extra panenský olivový olej, lněný olej, slunečnicový olej, avokádo. Na oleji vaříme pokrmy, ochucujeme jím saláty. Olivový olej je bohatý na vitamín E, silný antioxidant, který zabraňuje zánětům. Olivový olej je užitečné užívat orálně a aplikovat zevně jako součást masek.

6. Zelený čaj. Zelený čaj obsahuje katechiny, které působí protizánětlivě a pomáhají čistit pokožku. Zelený čaj s citronem je známý „bojovník“ s volnými radikály, které způsobují různá poškození kožních buněk. Pijte 1-2 šálky zeleného čaje denně a také si ráno otřete obličej použitými čajovými sáčky. Tření zlepšuje tonus pokožky a vyživuje ji prospěšnými látkami, kterých je v zeleném čaji dostatek. Jen si do čaje nepřidávejte cukr!

7. sušené ovoce. Sušené meruňky jsou zdrojem draslíku, který je pro pleť nezbytný. Sušené švestky jsou plné antioxidantů a živin, pomáhají zlepšovat činnost střev a metabolismus. Rozinky a datle obsahují hodně glukózy a fruktózy, proto by se měly konzumovat s mírou a nahrazovat cukr, který se tradičně přidává do čaje a cereálií.

– Vraťte se na obsah sekce “Dermatologie»

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»