Nevzdávejte se pizzy: 6 nečekaných tipů pro ty, kteří chtějí zhubnout. - bedivine.cz
Celebrity

Nevzdávejte se pizzy: 6 nečekaných tipů pro ty, kteří chtějí zhubnout

Hvězda televizní reality show mluví o úspěšném hubnutí, aniž by se vzdala pizzy

Amber Gill

Třiadvacetiletá vítězka televizního projektu z roku 23 zhubla více než šest kilogramů za pouhých 2019 dní.

Amber vyprávěla bulvárnímu deníku Daily Mirror o své zkušenosti s hubnutím, aniž by se vzdala lahodného jídla.

Jill podle svých slov dodržela jednoduchý plán – pravidelně cvičila. V klidu přitom jedla pizzu a další oblíbená jídla.

Dívka sdílela výsledky svého tréninku na své stránce a zveřejnila obrázky před a po.

Amber také vysvětlila, že na svém vzhledu nechtěla nic radikálně měnit, ale snažila se trochu vylepšit svou postavu.

„Je nesmírně šťastná, že může zastupovat ty skutečně krásné dívky s křivkami, které se chtějí stát jen nejlepší verzí sebe sama, a ne stát se někým jiným,“ sdělil portálům jeden z Jilliných přátel.

Jak jíst, co chcete, a nepřibrat: rada od šéfredaktora Grazie

Šéfredaktorka Grazia Mary Sargsyan odhalila tajemství ideální postavy bez listů zelí a kuřecích prsou. Chcete jíst pizzu a nepřibrat? Nyní víme, jak toho dosáhnout.

Zajímavé:  Co jíst k snídani, jak zhubnout, rady od odborníků na výživu.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

«Co to je?», «Díval ses na hodinky?», «Kam to všechno jde?!» a samozřejmě „Jsi čarodějnice“ – už teď se divím, že tyto výrazy neslyším adresované mně po dlouhou dobu: staly se nedílnou součástí mého života. Moji přátelé oněměli, když vidí množství pizzy, kterou jsem si objednal, kolegyně jsou ohromeny velikostí čokoládových croissantů, bez kterých si nedokážu představit jediný pracovní den, moji přátelé mi dávají burger dorty a jsou dojatí (děkuji , alespoň někdo), jsou v klidu ohledně mého vztahu s K jídlu se vztahuje pravděpodobně jen moje matka — před ní skrývám svůj mnohaletý bouřlivý milostný vztah s chipsy.

Jak zvládnu být headlinerem nejrůznějších gastronomických zhýralostí a udržet se ve formě? Říkám ti!

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

1. Pokud jste přes den jedli pizzu, večer si udělejte dřepy, nebo pokud rádi jezdíte, rádi vozíte i sáně.

Je důležité převzít zodpovědnost za každý hamburger, který sníte. Nám, šťastným majitelkám dobrého metabolismu, samozřejmě celulitida a ochablé stránky ve 25, 30, ani 35 letech nehrozí. Ale tak či onak, tělo každého funguje podle jediného algoritmu a dříve nebo později se nezdravá vysoce kalorická jídla projeví na jeho vzhledu. Tomu říkám kumulativní efekt. Abych se tomu vyhnul, jednou jsem vymyslel systém každodenní fyzické aktivity. Bez ohledu na můj pracovní rozvrh, cestování nebo náladu, každý den dělám něco užitečného pro své tělo – vzdávám se auta a metra, věnuji 15 minut „rychlému“ strečinku a ráno cvičím břišní svaly přímo v posteli. Tento seznam by mohl pokračovat do nekonečna – každý z vás si může vytvořit svůj vlastní, včetně toho, co se vám líbí.

Zajímavé:  100 nejlepších doplňků letos na jaře.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

2. Kefír a voda — krása, krása!

Přes všechny bakchanálie, které v mé kuchyni obvykle vládnou, mám vždy dva elixíry krásy – kefír a vodu s citronem. Za prvé je to vynikající. Za druhé, všechno víte sami.

3. Chuť k jídlu přichází během „jízení“

Od dětství jsem byl závislý na stresu — a takový, že se od inkvizice příliš neliší. Myslíte si, že nemůžete jen tak dát 4leté dítě do mezičasů první den na hodině choreografie? Mýtus! Osobně považuji tento nelítostný přístup za nejúčinnější — někdy se tělu nechce, bolí svaly a chcete spát — pak se jen rozcvičím (zahřeji) a sednu si na hrazdu. Vyzkoušejte a přesvědčte se sami, že v tuto chvíli se stane zázrak — dostanete chuť, tělo přestane vzdorovat, objeví se chuť natáhnout ruku, přeskočit a utéct! Proto, i když nechcete, i když na to nemáte, i když vás ten chlap vyhodil (zvláště v tomto případě!), řekněte si: «Začnu — budu chtít.» Fyzická aktivita je navíc klíčem k dobré náladě. Ověřeno vědci, testováno mnou!

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

4. Nejdříve tancujte, později přemýšlejte

Další způsob, jak se vyhnout sezení na gauči, přilepeném na Instagramu (sociální síť je uznávána jako extremistická a v Ruské federaci zakázaná), když si můžete napumpovat zadek. Zapněte nejlepší set od vašeho oblíbeného DJe a tancujte. Ano doma. Ano, v běžném domácím oblečení. Ano, žádné kamarádky a nic. Uvolňuje negativní energii, stimuluje produkci dopaminu a serotoninu, zvyšuje sebevědomí a nakonec vás donutí kurva! A tónované tělo je příjemný bonus.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

5. Zapomeňte na svého osteopata a už mu nikdy nevolejte!

Narodit se do rodiny lékaře je velký úspěch. A pokud jsou navíc gramotní a nepředepíší vám nekonečný seznam léků na každé „kýchnutí“, pak se obecně můžete považovat za nesmrtelného. Ale při vší úctě a obdivu k lidem této profese jsem odmítl osteopata a chiropraktika ještě dříve, než jsem je stihl vidět. «Nevěř nikomu svou páteř!» — řekl mi jednou trenér po zranění. Pak samozřejmě vysvětlila, že klouby, stejně jako celé tělo, mají tendenci si zvykat. A když vám je někdo dá, je to téměř totéž, jako neustále podporovat imunitní systém léky a postupně ho zabíjet. I pouhé pociťování může odborník kdykoli stisknout špatnou silou, pod nesprávným úhlem – i lékaři jsou lidé a v tomto případě jde vždy o riziko, o vzácný případ, kdy profesionalita není zárukou. Je lepší najít si zkušeného, ​​kompetentního trenéra, který vás naučí, jak cítit subluxace a pomocí správných cviků je šetrně odstranit. A pravidelně navštěvujte radiologa — pro klid duše.

Zajímavé:  Jak můžete zhubnout 10 kg za 5 dní.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

6. Stroj a stěna

Ale pokud jste stejně jako já nevyléčitelný maximalista a beznadějný perfekcionista, řeknu vám něco málo o samotném systému mého tréninku. Stroj a zeď jsou moje všechno. Nevěřím na těžké činky – ucpávají svaly (zejména ramenní pletenec), pochybuji i o hřejivých korzetech, které slibují, že zmáčknutím tlačítka na ovladači dodají celé planetě pas ve velikosti vosy, aneb o procedurách, které jsou údajně možné pouhým dechem marťanského mistra.úplně „rozpustit“ nenáviděnou pomerančovou kůru. Věřím, že se svým tělem zacházím čestně a s respektem. Pro ženy je důležité dosáhnout plynulých pohybů a udržet si flexibilitu. Stroj je v našich rukou. Doslova! Nejběžnější cvičení trvající 20-25 minut, pokud jste se právě vydali na „pravou cestu“, je to, co potřebujete. Pokud už to není novinka, můžete své milované velkoryse věnovat 40-45 minut skutečné euforie. Hlavní věc je dělat vše v teplém bavlněném oblečení a na nohy si navíc můžete dát baletní návleky na nohy. Věřte, že zraněné klouby na kráse nepřidají. A nesmíme zapomenout na absolutně rovná, rovná záda, krk a spodní záda (neotáčejte je na stranu) — jinak je vše nesmyslné. Jsem zvyklý dělat stroj brzy ráno, ale když to nevyjde, rozhodně se to snažím naplánovat na večer. K udržení svalového tonusu to již stačí.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE
INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Pro cvičení u zdi je třeba navštívit posilovnu, zatímco pro stroj potřebujete pouze stabilní opěrný bod — židli, opěradlo pohovky atd. Vymyslel jsem jakýsi odnímatelný stroj, který si připevním na zeď, pokud cvičím doma. Pokud jste se však již dostali do posilovny, zde je několik mých tajemství při práci na stěnách:

Zajímavé:  Protikrizová nabídka: 10 nejlepších produktů proti stárnutí pod 1500 rublů.

— Nejlepší náhradou za činky je vlastní váha. Visíme, děláme kliky a máváme;

— Nejúčinnějším způsobem, jak napumpovat spodní a boční břišní svaly, je batman tandy dopředu a do stran ve visu.

— Cvičte ve visu — a už nechcete skákat s padákem. Milovníci vzrušení to budou milovat. V podstatě se jedná o stejné napjaté švihy, ale v různých obměnách — vpřed s nohou na čelo nebo v pravém úhlu, do strany v různých úhlech, s nohama rovnými nebo pokrčenými v kolenou atd. To je těžké a je potřeba k tomu přistupovat vědomě – již s určitou fyzickou přípravou. Dělám to jen pod dohledem trenéra. A já ti radím.

INZERCE — POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

— Pokud je cílem fyzická síla, zvýším rychlost opakování. Pokud dojde ke svalové úlevě, dělám vše co nejpomaleji. Tímto způsobem mají svaly čas zapamatovat si pokyny, které jim dávám. A úleva je viditelným výsledkem této „vzpomínky“.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»